Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 119 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Husovice: Končí zde a-57.
Medlánky: Kdysi při výluce (Banskobystrické) zde končila d-1.
Pisárky: Při vletrzích zde končí d-P1.
Slatina: Končí zde a-75.
Komín je teda jediná vozovna, kde nejde ukončit linka?
Já jsem myslel, že by ten trajf přijel dolní bránou, otočil by se a zas by dolní bránou jel pryč, nebo, kdyby bylo místo, tak by se otočil jenom před bránou.


Trolejbusy otáčet ve vozovně Komín by nešlo. Provizorně možná, stálou linku (byť jen vybrané spoje) nikoliv.


Provázanost na Optátově s 67... no nevím, kvůli jedné zastávce tam moc lidí čekat a přestupovat nebude, to dřív ten kousek dojdou pěšky.. Je fakt, že interval 61 se pro trolejbusy moc nehodí, ale v konkrétně v tomhle případě by se to vyplatit možná mohlo: 95% tratě už je pod drátama, vozovna co by kamenem dohodil, tj. krátké manipulační jízdy narozdíl od autobusů a ranní špičku by celkem dost pokryly výjezdy ostatních linek na Mendlák (se závlekem přes smyčku Jundrov). A kdyby se ještě nahradila, jak píše ds, a-67 trolejbusem, třeba v trase Jundrov - Česká (možno provázaně s plánovanou t-29), tak proč ne.. No a pak už se přímo nabízí zrušit t-34 a na Vychodilově ukončit a-67, holt něco za něco...
Kromě toho zadrátování Jundrova se moc nelíbí (nebo aspoň dřív nelíbilo) místnímu obyvatelstvu.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Emperror píše:
Co byste řekli zatrolejování smyčky Jundrov? Já myslím, že by nebylo špatný po otevření Pisárek nahradit autobus 61 trolejbusem . Chybí tam jen ta smyčka

Už jsem tady několikrát navrhoval t-61 Mendlovo náměstí-Vozovna Komín, pokud by šlo ukončit linku nějak ve vozovně a na Optátově by byla vzájemná návaznost s a-67, tak by to asi stačilo.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě se npostupna nahrada autobusu trolejbusy docela zamlouvá. ty finance ale fakt nejsou


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No ona by se ta trat dala pouzit i pro nejakou trolejbusovou nahradu a-67, coz uz by smysl melo. Ale to by znamenalo jeste dalsi trolejbusy, na coz penize urcite nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
to je docela škoda. :-(


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
pri intervalu a-61 se to silne nevyplati


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Co byste řekli zatrolejování smyčky Jundrov? Já myslím, že by nebylo špatný po otevření Pisárek nahradit autobus 61 trolejbusem . Chybí tam jen ta smyčka


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
pd píše:
Má to poněkud popletenou legendu..

Podle té legendy byly téměř včechny autobusy rekreační, kolem přehrady jezdil trajf a autobusů bylo dost málo a končily v trajfových smyčkách.
Správně má být:
Tramvaje: jsou dobře
Trajfy: červený
Rekr. a-busy: přerušovaný zelený
A-busy: zelený


Má to poněkud popletenou legendu..


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
linkove vedeni z roku 1973


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
x96 píše:
DP to má vymyšlený dobře a jakýkoliv zásah by asi byl jen zvýhodnění jedince nebo menší skupiny na úkor převážné většiny cestujících. Ale když jste v tom navrhování, tak kdo má nějakej návrh na spojení Ústředního hřbitova a Horních heršpic. Protože když se podíváte na Brno tak je všude pospojovaný a nikde nemusíte přes střed města, jen tady na tom úseku musíte (myšleno s MHD). Možná při budování Nového nádraží (jestli to kdy bude stát) by se mohlo zaměřit i na nějaké rozumné vyřešení železničního přejezdu v Horních Heršpicích.
A potom jsem zvědav čí návrh na vedení linek si DP vybere :lol:


To uz je davno vyresene. Staci se podivat do projektu, ktere jsou verejne k dispozici. Treba na webu magistratu nebo v informacni "odsunove" kancelari. Nadrazi v Herspicich bude prestaveno na centralni odstavne pro vozy osobni prepravy. Pro osobni dopravu bude zruseno, resp. zastavka bude presunuta pod most na Videnske s prestupni vazbou na MHD. Na miste prejezdu bude podjezd. Teoreticky by se melo zacit stavet letos v zari. V rozpoctu SFDI jsou na to vyclenene penize. Co ja ale vim, tak maji trochu zpozdeni projektanti. Uvidime...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Zapojení nádraží Horní Heršpice a propojení v této úrovni je něco, o čem mluvím už dávno. Ale zřejmě tato přepravní vazba není dostatečně silná....


Možná jen nikdo dost nekřičí :-) Ale tam je hlavní problém průjeznost přes trať. I když já neustále tvdím, že do dobudování okruhu lze využít dálnici D1 v úseku Brno-Jih - Brno-Centrum.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Da se rict. V podstate naproti me je autobazar


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
to je pohled z tvýho okna před x lety? nějak se nejsem schopen zorientovat...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
jeyek : to zboření půlky Vinohrad se nezdá býti až tak špatným nápadem :mrgreen: . Ušetřilo by se na nákupu nových trolejbusů a ještě by pro tu druhou půlku vznikla spousta parkovacích míst...


Myslim ze se sem dam jistou fotku :)) kde nejsou vinohrady a je klid :))


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Asi v této lokalitě nikdo nebydlí :-) :-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zapojení nádraží Horní Heršpice a propojení v této úrovni je něco, o čem mluvím už dávno. Ale zřejmě tato přepravní vazba není dostatečně silná....


Offline
232
23 bře 2005 20:48
DP to má vymyšlený dobře a jakýkoliv zásah by asi byl jen zvýhodnění jedince nebo menší skupiny na úkor převážné většiny cestujících. Ale když jste v tom navrhování, tak kdo má nějakej návrh na spojení Ústředního hřbitova a Horních heršpic. Protože když se podíváte na Brno tak je všude pospojovaný a nikde nemusíte přes střed města, jen tady na tom úseku musíte (myšleno s MHD). Možná při budování Nového nádraží (jestli to kdy bude stát) by se mohlo zaměřit i na nějaké rozumné vyřešení železničního přejezdu v Horních Heršpicích.
A potom jsem zvědav čí návrh na vedení linek si DP vybere :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
aha, fakt celkem 5 spojů, 1 jsem přehlídl :oops:


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
ty spoje jsou 4, ne 3. Osobně to považuju za zbytečné, zvlášť ty zátahy po odpolední špičce. Dopravní obslužnost to určitě nijak nespasí.

ty spoje jsou opravdu jen 3 tedy dopoledne 2 a večer všechny 3. Ale nevíte někdo proč se zrušila posila t-25 z Pisárek na Starou Osadu, ze začátku to jezdilo až na Osadu (t-37 i t-35) ráno a odpoledne jen na Tomkovo nám. a do vozovny. Potom už to jezdilo vše jen na Tomkovo nám a do vozovny. (samozřejmě při provozu přes Pisárky)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ty spoje jsou 4, ne 3. Osobně to považuju za zbytečné, zvlášť ty zátahy po odpolední špičce. Dopravní obslužnost to určitě nijak nespasí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Navrhoval bych, aby t-38 a 39 z Husovic (jsou to 3 vozy) zatahovaly do vozovny na Starou Osadu a pak režijně do VH --> zlepšení dopravní dostupnosti přestupního uzlu Stará Osada.

Mám dotaz: Mohla by nějaká trajf linka končit u VK a otáčet se u dolní brány a pak hned zas vyjet dolní bránou? --> a-61 převést na t-61 Mendl-VK, na Optátově přestupní návaznost s a-67.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
jeyek : to zboření půlky Vinohrad se nezdá býti až tak špatným nápadem :mrgreen: . Ušetřilo by se na nákupu nových trolejbusů a ještě by pro tu druhou půlku vznikla spousta parkovacích míst...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 13:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]