Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Oblouk neznamená automaticky nebezpečí - výhled na soupravu lze zajistit kamerami a monitory, nové vozy a jednotky mívají vysouvací schůdky. Nevybavuju si, že by bylo nástupiště v oblouku příčinou nějaké mimořádné události - a to je s výškou nástupní hrany dost na štíru.
Návaznost na MHD by měla být alfou a omegou při rozhodování. Všechno ostatní je řešitelné.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Radši vystoupím opatrně v centru než komfortněj na rovném nástupišti o délce 500 m, ale někde, z kama budu muset dojít kus do centra a ztratit další čas, protože v místě budoucího nádraží není žádný bod zájmu.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Divím se, že normy vůbec připouští nástupiště v oblouku o poloměru 300 metrů. Kromě toho, že je to nekomfortní prasárna, tak je to krajně nebezpečné. Hlavně že to bude v centru, jůůů :roll:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Možná blbá otázka, ale kde přesně se nacházejí nějaké mosty přes Hybešovou a Křídlovickou? Bylo tím myšleno Úzká a Opuštěná, předpokládám?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Předmětem památkové ochrany má být areál kolem Malé Ameriky s historickou točnou. To nebrání rozumné rekonstrukci nádraží, teda za předpokladu, že nebude omílaná mantra kilometrových nástupišť v rovině. Vídeň má HBf. v oblouku, Kolín nad Rýnem taky.
Muselo by se vymyslet rozumné řešení se zasypaným viaduktem.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zpamátnit budovu -> ok, i poté bude použitelná a můžeme mít pěkné nádraží v historickém duchu. Ale udělat to stejné s kolejištěm a mosty, které jsou provozní? To už je podle mě moc. Trať by měla být moderní, aby umožnila rychlou a tichou jízdu (nebo to bych tak čekal v 21. století od železnice). My asi radši budeme nýtovat most.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Odsun brněnského nádraží je blíž, z jeho budov mají být památky

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Aktivisté pozvou Brňany k referendu o poloze hlavního nádraží. Za peníze od lidí


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Pavel: Super, díky :applause:

Fafner: Přesně jak píše Robert, chtěl jsem jen zdroj informací, ne názor lidí ;-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Ale on nechce žádné naše názory. Jen požádal o rozumné odkazy, které nemá kvůli jiným povinnostem čas hledat.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Chceš si zachovat objektivitu, tak než aby sis to vygooglil se radši zeptáš lidí?

Sorry, ale to je kravina...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Strejda Google našel třeba toto:
http://www.boucnik.cz/Porovnani_variant_nadrazi_Reka-Petrov.htm
Jsou tam odkazy i na oficiální studie.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ahoj, potřeboval bych prosím pomoct. Docela narychlo musím udělat na zítřek prezentaci na téma přesunu brněnského nádraží.

Prosím tedy, jestli sem může někdo hodit odkaz na nějaký dokument/stránku, který/á srovnává objektivně možné varianty, případně nějak souhrnně pojednává o přesunu brněnského nádraží.

Tohle vlákno jsem průběžně četl, stejně tak odkazy/dokumenty, které se zde objevily. Asi bych dokázal z patra o tom něco říct, ale chtěl bych si zachovat nějakou "úroveň" a objektivitu. Bohužel jsem ale až do večera ve škole a nemám tedy čas/možnost dohledat potřebné informace.

Díky moc, snad se zde najde nějaký dobrák :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
89
06 led 2015 17:23
MMR vydalo rozhodnutí 7. března 2016


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
O brněnském nádraží rozhodne Jihočeský kraj. Ministerstvo vyhovělo Dětem Země


Online
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Na odlehčení něco z Kanceláře Blaník:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak když jsme u dopravní obsluhy nového nádraží, tak jaksi obsluha nočními linkami není třeba v takovém rozsahu, jako u současného. Stačí se podívat, kolik nočních spojů je. Denní obsluha je trochu něco jiného.
A to je věcí města. A město se jenom dohaduje, tupě plácá a skutek utek. Ono to souvisí s tím, že co chvíli jsou komunální volby a na magistrátu se vymění podstatná část osazenstva a směr vývoje jde absolutně opačným směrem. A to je tak trochu voda na mlýn referedistům.
Město by už konečně mělo říct: budovu a koleje postavíme tady, tudy povede tramvajová trať, tudy dotáhneme trolejbus a tudy autobus, tady bude velkokapacitní IDS terminál s velkokapacitním parkovištěm a hrubě spočítat, kolik času bude trvat cesta do hlavních uzlů (Česká, Mendlák, Osada, Grand). Samozřejmě v případě obou variant.
Ono totiž, pokud by se nádraží "jen" rozšířilo za Malou Ameriku, tak s dopravou by to slavné moc nebylo.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
mceza: Je to tak, žádná studie nikdy neřešila náklady na napojení nádraží na MHD, protože to prostě není věcí státu (SŽDC). Studie řešily vždy hlavně technické a dopravně-technologické parametry projektu. To by si mělo vyřešit samo město a podle toho zaujmout stanovisko k jednotlivým variantám. A město se zatím vždy jen chvástalo, že nic nebude problém a na všechno budou peníze. To je vypovídá o úrovni bývalých politických reprezentací města... :-k


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Možná to k divení je, ale zatím jsem nezaznamenal seriózní studii, která by komplexně srovnala dopravní obslužnost u obou variant tak, jak mceza píše, tedy napojení na MHD denními i nočními linkami (zejména postrádám ty nočky), možnosti parkování dojezdové vzdálenosti a časy k hlavním bodům zájmu (pracovní a obchodní příležitosti), úprava dopravních tahů, křižovatek (zejména Nové sady),plánů SSZ, změny přepravních proudů, kritická místa, fixní a variabilní náklady v čase a návrhy eliminace slabých míst jednotlivých variant (jsou-li vůbec možné).


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To se zas utrati miliony za studie a bude...

Jinak znovu opakuju, ze referendum je naprosta hloupost. Alespon tedy referendum, ktereho se budou moci ucastnit pouze obyvatele s trvalym bydlistem v Brne. V Brne je pres sto tisic studentu a cislo lidi, kteri dojizdeji do Brna za praci, bude take hodne velke. To jsou lidi, kterym na dostupnosti nadrazi zalezi nejvice a pritom to jsou lidi, kteri nebudou mit zadnou prilezitost do toho jakkoli promluvit. Uz jenom toto naprosto dokazuje nesmyslnost referenda.

Dalsi blbosti je, ze Hollan necha vypracovat studie dopravni obsluznosti pro obe varianty, aby se lide v referendu mohli rozhodnout. Co to ma sakra znamenat? To jako nikdo doposud neudelal!? Mame tu dve hlavni varianty provedeni nadrazi a cekal bych, ze uz roky budou podrobne zpracovane veskere naklady (alespon ty planovane), problemy, reseni, dopravni obsluznosti a studie vseho mozneho. Ze bude podrobne naplanovano co to udela s celym Brnem, jak to ovlivni dopravni tahy a zivot lidi. To jako stale nikdo neudelal? Ale vzdyt bez tohodle se prece ani jedna varianta nemuze delat.

Cela zalezistost s nadrazim je jedna velka znamka punku. Jsem si celkem jisty, ze at uz se odsune nebo ne, dopadne to naprosto katastrofalne. Ostatne jako vsechny dulezite veci v teto zemi.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Aha. Jenže spoustu lidí má IQ limitně blížící se nule a to jsou, bohužel, taky voliči. Nebál bych se začít bít na poplach.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
O to, že pro Brněnský deník je cizím pojmem nejen žurnalistika, ale i syntax :D


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Třetí varianta nádraží není. Jen ta v centru, nebo odsunutá, tvrdí aktivisté.
Jsem z toho článku jakýsi zmatený. O co vlastně jde?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Poloha vlakového nádraží? Hlavní je jeho přemístění, zaznělo v debatě

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Není tunel jako tunel. Navíc Tunely Dobrovského nakonec přišly na hodně víc, než bylo kalkulováno.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 00:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]