Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

180
08 srp 2015 13:49
Měla by to být 1525.

_________________________________
ROZSÍVAL založeno 1993
U Svitavy 3, 618 00 Brno


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Jestli je to 1525, tak jsem zvědav, jestli ji nechají předělat zpět do cedulové verze.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pochybuju, že by TMB nechalo spravit 1521. Dále silně pochybuju, že by DPMB spravoval něco externě, takže zbývá brněnská 1525.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Smím se zeptat, která to je?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V Ústředních dílnách pomalinku vzniká jedna krasavice... :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Dobrý odchyt. Najdi 10 rozdílů. :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Dneska si udělaly soupravy 1659+1660 a 1665+1666 výlet do Modřic :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Když to vidím sólo.. ještě stále je tam Černocká? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ondra K. píše:
1564 dostala klimu Janoza.

Dokumentačně z Pekařské... ;-)
Příloha:
Kopie - P1090856.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Demon píše:
:shock: Marně přemejšlim jak se politici zasloužili o to, že se ty vergly pozvolna rozpadaj ?

Tím, že je koupili.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Abychom ještě nakonec necpali do Kačen Progress z vyřazených T3/K2/K3.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče Prahy a Plzně, myslím si, že při tak velkém rozsahu modernizace by zachování původní výzbroje nemělo logiku. Navíc u modernizovaných KT8 počítají s podstatně delší životností, než my, což je další argument pro výměnu výzbroje.

Ad proběhy T6: Od začátku výluky na Miladě byly přesunuty na d-1 a tím se jejich nájezd rapidně zvedl.

Jj, provedená GO asi na oblíbenosti T6 moc nepřidá. Spíš naopak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Demon:
Já taky a argument, že "T6kám je vytákáno neergonomické pracoviště" slyším poprvé. Samozřejmě co řidič, to názor, já zase oproti většině řidičů nesnáším řídit pedálové KT8, protože mám pořád otlačeno pravé koleno o madlo a to sedím úplně na zemi, naopak s T6 se mi jezdí dobře (nemluvím tedy o té zprasené přemrdávce, která pracoviště řidiče degradovala o 100%).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul píše:
Součástí reko v Praze pokud se nemýlím byla i instalace kamer do vozu - což má určitě vliv na snížení vandalismu.

Kamery v Praze určitě nemají záznam a když, tak nelegální. Jediné Brno má povoleno od ÚOOÚ nahrávat v 13T a ve Varicíh s kamerami.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
likin píše:
Následně politickým rozhodnutím loni přišla Praha v provozu téměř o 60tku nízkopodlažních 14T
:shock: Marně přemejšlim jak se politici zasloužili o to, že se ty vergly pozvolna rozpadaj ?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Kari: ano, neegronomické pracoviště je T6 hodně vytýkáno, což je i jeden z argumentů proč se Praha mj. začíná T6tek zbavovat.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
likin píše:
Vůbec, T6 je velmi spolehlivá a oblíbená tramvaj.

No, to bych netvrdil na 100%. Třeba mě se blbě řídí. Do kabiny nejsem schopen se poskládat. Kolenama jsem opřenej o palubovku a stejně když chci dát plnej kotel, tak nedosáhnou na řadič. Musím se pokaždý předklonit. A o vozech, kde ještě nejsou kamery, o nich nemluvím. Na druhou stranu, zase jejich spolehlivost je obrovská.

Ke kačenám. I když TV3 je jednoduchá spolehlivá a relativně na opravy levná výzbroj, má jeden nedostatek. Není schopná při brzdění rekuperovat. Proto asi Cajzlov s městem piva přistoupily k výměně za novější výzbroj.
A jejich (ne)spolehlivost? Podívejte se, kolik toho za den ujedou. Je to jak kdy. Jsou dny, kdy jich za den je potřeba vymenit i 5 kusů, a jsou dny, kdy o nich vůbec nevíme. To samé můžeme říci i o jiných vozech.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Janatak: neznám úmysly Prahy a Plzně s KT8. V Praze to byly v podstatě první provozní nízkopodlažní tramvaje (nepočítám RT6), které začaly spolu se 14T pražským cestujícím sloužit. Následně politickým rozhodnutím loni přišla Praha v provozu téměř o 60tku nízkopodlažních 14T a KT8N převzaly žezlo. U T6, které se nyní po 20 letech dočkaly GO (ty mají oproti jiným tramvajím v Brně spolu s T3R podprůměrné proběhy - jezdily vesměs jen po-pá a na nedělních posilách), byla též ponechána výzbroj. Vůbec, T6 je velmi spolehlivá a oblíbená tramvaj. Proč nákladně rekonstruovat a následně schvalovat osvědčené typy tramvají, když návratnost takové modernizace by už nyní byla asi sporná. Ona i tak GO KT8 a T6 stála miliony.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Přesně tak, kamery by bylo řešení, a je to vidět na poršácích. To se ovšem mělo řešit před lety, nejpozději při poslední GO/VP, teď mi to přijde poněkud mimo, v momentě, kdy by se vzhledem ke stáří kačen měl hledat jejich nástupce. A kor na kačenách by osazení kamerovým systémem mělo hodně velký efekt, pokud třeba jejich top linka 8 vede ze sídliště do sídliště, kde se ta vandalizující pakáž dá očekávat ve větší míře. Takhle jsou na tom byti normální cestující, kteří by rádi poněkud slušnější přepravu.

Pokud je výzbroj TV3 nenáročná a spolehlivá, dá se říct, že to v Praze a Plzni rekonstruovali na Progress zbytečně draho?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Součástí reko v Praze pokud se nemýlím byla i instalace kamer do vozu - což má určitě vliv na snížení vandalismu.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Janatak: ta poruchovost je "normální" v porovnání s ostatními typy, je to hodně o tom, že KTčka jsou roky nedostatková a lítají pořád, stejně jako svého času (2009 - 6/2015) točily 15Tr a 22Tr kilometry od 4 rána do 23hod v podstatě denně. Problém je spíš v konstrukci, ta zřejmě 50let nevydrží. Co se týče generálky - TV3 je nenáročná a celkem spolehlivá výzbroj, proto se neměnila. Toho interiéru je škoda, nové sedačky a okna by udělala hodně, bohužel KT je vandali oblíbená tramvaj. Jednou dočmáraj jeden konec, podruhé druhý a je doničená celá šalina.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Když už kačeny nechcou vyřazovat, tak bych uvítal určitě reko ala Praha nebo Plzeň. Jenže kdoví, zda by tomu nenechali i nadále TV3 a ty hrozné sedačky. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
Pořád je to velmi kvalitní nízkopodlažní tramvaj. Hlavně pořád ještě nemáme vyřazené T3 a K2, tak nepředbíhejme.


Velmi kvalitní? Zajímal by mě report povolanějších od kniplu nebo z dílen, kolik jich denně zdechne. A nemluvě fakt o tom proběhu, kterej je na těch mašinách dost vidět. A navíc, přijde mi, že při GO/VP se kačeny nijak výrazně nemodifikovaly, tedy co do komfortu pro cestující. Stejný sesle, gumová podlaha, poškrábaný okna, dobře, novej lak zvenčí/zevnitř. Jinak nic. Pokud srovnám s Prahou nebo s Plzní, brněnské kačeny jsou dle mého humus, kterej by být nemusel.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1564 dostala klimu Janoza.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Pořád je to velmi kvalitní nízkopodlažní tramvaj. Hlavně pořád ještě nemáme vyřazené T3 a K2, tak nepředbíhejme.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]