Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
Kačen by teda byla škoda...


A co bys chtěl, aby tady jezdily dalších padesát let? Už by bylo opravdu záhodno vymýšlet, čím je v relativně brzké době nahradit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Kačen by teda byla škoda...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MKzB píše:
Nakonec se v rámci unifikace koupí 19T. D-8 zvládne i s jedním běžným podvozkem a výluky budou politicky vyloučeny (však už bude všechno spraveno soudruzi).

Spekulace na téma, co bude a nebude s nástupci KT8, bych si odpustil. Nicméně, faktem je, že KT8 mají nájezd opravdu velký a jejich náhrada se bude muset výhledově vyřešit. Mimochodem, 1737, jakožto první KT8D5R.N2, má za těch 13 let už najeto tolik, že by se pomalu dalo uvažovat o další GO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Ježíškunakřížku, jen to né... surprised Poršat je i tak až moc... :-(


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
likin píše:
..., následně se bude muset najít nějaká alternativa ke KT8, které s námi oslaví 30 let a mají vysoké km proběhy...

Nakonec se v rámci unifikace koupí 19T. D-8 zvládne i s jedním běžným podvozkem a výluky budou politicky vyloučeny (však už bude všechno spraveno soudruzi).


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Že půjdou K2 kotasy pryč, je jasné, to navíc nejsou novostavby ale rekonstrukce takže stáří kastle taky uctyhodné. U T3R jsem předpokládal, že se zde zdrží déle než pět let, pokud dojezdí dřív, vadit mi to nebude.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Rem: vozů s čely Kotas se chce podnik zbavit. Příští rok nás opustí značná část K2R(03), dost možná i K3RN, časem i rakety a přehazovat u vozů s nejasnou budoucností a neosvědčenou (re)konstrukcí výzbroje mezi vozy na pět let nemá smysl. Nehledě na náklady a schvalování DU. 1543, 1587 a spol mají kastli opravenou při GO. Samozřejmě už to asi nebude žádná hitparáda, ale to není ani u kastlí T3R. Výzbroj jako taková má delší životnost než kastle, stejně tak po cca 20 letech skončí Progres s K2P. Na pořadu dne je vyřazovat výzbroj TV8, následně se bude muset najít nějaká alternativa ke KT8, které s námi oslaví 30 let a mají vysoké km proběhy a pak se asi bude řešit "co s progresy" v 50letých K2. Ale to jsme někdy kolem roku 2018 - 20 ;). A v podniku se mění situace ze dne na den, plynaky se taky plánovaly 9 let... a najednou se naskytla možnost čerpat grant a byly plyňáky.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
pepola píše:
T3M jsou už dávno po životnosti - výroba v 60. letech...


Tak to bereš jen stáří kastle. Pokud by se na to hrálo, tak taková T3P 1543 s VP letos má kastli rok 1968, takže stáří podobné. Jako hlavní se asi bere co to má v sobě, jinak si VP 1543 a spol. nedovedu vysvětlit. Ale přiznám se, že netuším jestli je někde dán limit provozu kastle, nebo to může jezdit do rozpadu. Proto mne tehdy, jak T3R naběhly do dílen napadla kacířská myšlenka, a kdo ví jestli proveditelná... T3P vyřadit, jejich výzbroj dát do T3R a byly by relativně nové kastle s moderní výzbrojí, přesněji ve stáří kastle je tam rozdíl nějakých 25 - 30 let.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
Zas bysme vyřadili všechno, ale něco bude muset zůstat aby mělo taky co jezdit :mrgreen: toho co je na vyřazení je poměrně dost

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
410
29 lis 2014 18:06
T3R naběhly do VP taktak. Kdyby do ní měly jít o rok později, nejspíše by se ji už nedočkaly.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
T3M jsou už dávno po životnosti - výroba v 60. letech...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tak to jistě že dojedou dřív než skončí životnost, minimálně vnitřností, o kastli nemluvě. Každopádně si troufám tvrdit, že prvně dojezdí T3M, T3G. Pak je otázka, jestli dojezdí dříve nejstarší kastle T3P nebo T3R které jsou novostavba ale výzbroj stará. T3R.PV troufám odhadovat, že se ještě jedný VP dožijí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rem píše:
MKzB: Tak minimalně na PVčka by to teoreticky pasovalo.

mh: Nehrozí GO ani u těchto relativně nových vozů? Když se doteď generálkovaly i T3R.

Na T3R se dělala pouze VP. Co se týče T3R, T3R.PV a T3R.EV, myslím si, že pokud nebude v budoucnu nějaký zásadní nedostatek financí na obnovu vozového parku, tak ty vozy dojezdí podstatně dřív, než jim skončí životnost. Přece jen z hlediska provozu je to pořád stará vysokopodlažní T3.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Aha, před časem měla tato čtveřice jako jediná vidinu zachování. Ale časy se mění.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Momentálně nejsou 4 kusový série v kurzu :)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB: Tak minimalně na PVčka by to teoreticky pasovalo.

mh: Nehrozí GO ani u těchto relativně nových vozů? Když se doteď generálkovaly i T3R.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Hlavně si myslím, že z pohledu běžných cestujících je lepší mít na T3R.EV staré čelo. Aspoň je na první pohled jasné, jestli jde o nízkopodlažní nebo vysokopodlažní vůz. T3R.EV s Pelikánem maskující se za Vario by byla zákeřnost. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Příští rok tu máme 20ks 13T6, takže nějakou GO řešit nemusíte.. žádná nebude sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Rem:
Kardausovo čelo na T3 je jiné, než Kardausovo čelo na skříni VarCB3. Proto mají třeba B-vozy 1656 a 1561 velké okno bez Buse.
Dotaz pro fachmany: Pelikánovo čelo z vyřazeného wleku by na VarCB3 napasovat nešlo?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že by byl problém tu laminátovou skořepinu tvořící čelo demontovat tak, aby se nepoškodila a byla znovu použitelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Když bude nejhůř, při nějaký GO se mohou čela vyměnit, pokud by byl popud modernějšího vzhledu. Otázka pak je, jestli by se stará čela dala použít jako náhradní díl na klasičtější T3 modifikace, případně T3R.PV. Pamatuju, když už nebyla čela T2R že na jednu po nehodě dali čelo T3 svět se nezbláznil.
P. S. Tuší někdo kdo je autorem návrhu čel EVO?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Rem: Hůř než trojčata to vypadat nebude, to tě ujišťuju.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
První T3R.EV byla prototypová 1560 v roce 2002. Tehdy ještě žádná čela Pelikán neexistovala. A když se pak dokupovaly další EVčka, tak byla asi snaha to mít unifikované, byť už čelo Pelikán existovalo (a třeba ostravská T3R.EV ho má). Navíc bylo určitě levnější použít klasické čelo.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Akorát to bude blbě vypadat. Už jsem si, aspoň já, odvykl od souprav Pelíkán + Kardaus. Proč se vlastně tehdy, nepoužila "pelikání" čela?
P. S. Očekávám, že se tu objeví známé: "Na vzhled to nejezdí" sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Já si naopak myslím, že z provozního hlediska to rozhodně smysl má. Kapacitně by se jednalo o plnohodnotnou nízkopodlažní soupravu s kapacitou prakticky stejnou jako LF2 + LF. A teoreticky by se tím dala ušetřit investice do 4x LF...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Fff a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 11:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]