Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 206    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 206  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
První T3R.EV byla prototypová 1560 v roce 2002. Tehdy ještě žádná čela Pelikán neexistovala. A když se pak dokupovaly další EVčka, tak byla asi snaha to mít unifikované, byť už čelo Pelikán existovalo (a třeba ostravská T3R.EV ho má). Navíc bylo určitě levnější použít klasické čelo.


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Akorát to bude blbě vypadat. Už jsem si, aspoň já, odvykl od souprav Pelíkán + Kardaus. Proč se vlastně tehdy, nepoužila "pelikání" čela?
P. S. Očekávám, že se tu objeví známé: "Na vzhled to nejezdí" sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Já si naopak myslím, že z provozního hlediska to rozhodně smysl má. Kapacitně by se jednalo o plnohodnotnou nízkopodlažní soupravu s kapacitou prakticky stejnou jako LF2 + LF. A teoreticky by se tím dala ušetřit investice do 4x LF...


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
Nemyslím si. Připojením T3R.EV k LF2 by mohly vzniknout dvě nízkopodlažní soupravy LF + LF. Podíl nízkopodlažních souprav by se zvýšil.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky si myslím, že z provozního hlediska to nemá moc smysl. Ovšem z fotohlediska by se mi to líbilo dost. biggrin

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Pro provoz s LF2, případně opětovně s LF, by EV potřebovaly obdobnou úpravu jako prodělávaly starší LF. Je otázkou zda se bude někomu chtít do nich investovat a dělat se s tím.


A taky, jakej by to mělo efekt? Sice vzniknou další dvě částečně nízkopodlažní soupravy, ale těch Varií zase není tak málo, aby se jimi muselo šetřit. Jinými slovy, dvě soupravy 2xT3R.EV si svoje taky odjezdí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pro provoz s LF2, případně opětovně s LF, by EV potřebovaly obdobnou úpravu jako prodělávaly starší LF. Je otázkou zda se bude někomu chtít do nich investovat a dělat se s tím.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

739
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Osobně bych se nedivil, kdyby se všechny T3R.EV přesunuly do Pisárek natrvalo hned po odstavení VV60LF, aspoň by zase mohly jezdit v soupravách s Varii, ale to je pouze nepodložená spekulace.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
Dokud je v Pisárkách, tak se na d-9 objevit může, akorát je otázka, jak dlouho ještě bude v Pisárkách zapůjčená.
Na d-2 by byla ale ještě zajímavější :-)


Offline
Uživatelský avatar

243
02 zář 2014 12:02
Brno
Je nějaká pravděpodobnost, že se tato souprava ocitne na d-9 ?


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
1569+1560 na 5/6 obrazem:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

739
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
1569+1560 minimálně dočasně přesunuty do Pisárek, dnes na 00605.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mouka píše:
Včera kolem 16:45 se na kusou kolej na Komenského nám. odstavoval vůz 1573. Řidič na kusou kolej nacouval na zadní pojezd. Ovšem po zastavení se mu vůz rozjel samospádem zpět. Řidič běžel přes celý vůz do kabiny, aby vůz zastavil.
Pokud vím, tak vzadu je tlačíko na brzdu. Že by nefungovalo? Opravdu je tohle bezpečné? Kdyby měl vůz plný lidí (uznávám, že na zadní pojezd se necouve moc často s lidma), jak by se přes ně dostal do kabiny?
Když si představím, že třeba kolem jedu autem, docela mi to nahání strach.

Neměl zaparkovaný brzdový pedál v kabině. To potom při couvání ze zadního pojezdu nechytnou čelisťové brzdy, stačí ale stisknout záchrannou brzdu, která v zadním pojezdu také je a chytnou čelisti a spadnou kolejnicové brzdy. Řidič si to asi v úleku neuvědomil a běžel dopředu zaparkovat.

PS: Nezaparkování při couvání ze zadního kontroleru byla kdysi příčina odcestování tramvaje z kolejí ve vratném trojúhelníku na Táboře. Vizte foto:
http://foto.bmhd.cz/foto.php?17259
http://foto.bmhd.cz/foto.php?17260


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pokud to nezabrzdí tak mi může být jedno zda se to ututlá nebo ne. Důležité je zastavit. Tak to aspoń vidím já. Osobně si myslím, že buď bezpečák v zadním stanovišti nefungoval nebo to řidče v danou chvilku vůbec nenapdlo.

Za použití bezpečáků by určitě nikdo popotahován nebyl. V tomto přípdě je nejdůležitější bezpečnost.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
A nešlo třeba o to, že použití nouzového tlačítka se nedá utajit, čímž pádem by se situace prošetřovala, zatímco při postupu zvoleném řidičem by se dalo vše ututlat?


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ad mouka stačilo by zmáčknout tlačítko záchrané brzdy ve dveřích.

Ale v "šoku" člověku některé věci nedojdou hned ....


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
Včera kolem 16:45 se na kusou kolej na Komenského nám. odstavoval vůz 1573. Řidič na kusou kolej nacouval na zadní pojezd. Ovšem po zastavení se mu vůz rozjel samospádem zpět. Řidič běžel přes celý vůz do kabiny, aby vůz zastavil.
Pokud vím, tak vzadu je tlačíko na brzdu. Že by nefungovalo? Opravdu je tohle bezpečné? Kdyby měl vůz plný lidí (uznávám, že na zadní pojezd se necouve moc často s lidma), jak by se přes ně dostal do kabiny?
Když si představím, že třeba kolem jedu autem, docela mi to nahání strach.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ondra K. píše:
Dopoledne kdesi zdechla 1624+1625. Odtah byl netradičně v režii LF2 1114. :-)

Sypu si popel na hlavu. Ona mrtvá souprava není 1624+1625, ale 1604+1619. 1624+1625 vyjížděla režijně chvílu předtím, takže se mi to pomotalo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Odpoledne se ale souprava 1624+1625 vrátila do provozu. Osobně jsem s ní jel na šestce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dopoledne kdesi zdechla 1624+1625. Odtah byl netradičně v režii LF2 1114. :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1698
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Náhodou, mě se jeden zacvičující vměstnal do T3 za sedačku v kabině a celou službu tam seděl se mnou :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Když bychom pominuli 13T a Anitru, tak zacvičující řidič v podstatě ani nic víc, než jakýsi dohled pro mimořádné situace být nemůže, neb prakticky nemá šanci zasáhnout do řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3347
13 lis 2004 11:58
likin: tak jasně, je třeba se s novým autem sžít, ideálně někde bokem. Ale tak nějak očekávám, že řidič "absolvent" by už měl umět jezdit bez "instruktora" (pokud teda pak nečekal na auto třeba půl roku, tam to chápu)... MHD je samozřejmě jiná liga..


Offline
3103
29 srp 2009 19:30
Jinými slovy jde o zácvik nových řidičů, že? To je pak celkem normální stav, že "cvičící" se jde po určitém čase odklidit do druhé kabiny.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
xxx píše:
Takže v A sedí novej a ten v B má nachystanou ruku na záchranné brzdě?

biggrin biggrin je tam od toho, aby měl řidič nováček "jistotu" že na náhlé situace není sám (porucha, neprůjezdnost tratě...) a nezačal panikařit. Řízení jako takové už je čistě v rukou (nohou) řidiče. Asi málo kdo z nás po vyzvednutí ŘP sk. B vzal doma auto a vyjel ve špičce po VMO. Tipuji, že většina z nás jela taky po boku člena rodiny po méně frekventované silnici.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 206  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 dub 2025 14:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]