Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 120 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
t-26 si konečnou s t-27 prohazovat nebude asi nikdy (jedině že by se zbořila půlka vinohrad), vzhledem k tomu, že t-26 je často docela plná už při příjezdu na pálavák...


Offline
609
24 čer 2005 20:56
ta 26 by mohla jezdit 50/50 (kloub/solo) Novolisenska - Mendlak - Kamenny vrch s castecnym zahustenim mezi MN a KV (Novolisenska - KV 5 minut a v jedne pulce jenom MN - KV a v druhe pulce 35 MN - Osova. Tu Vychodilovu jsem jenom tak placl, ale primarne me napadla Komin, sidliste nebo Vozovna Komin, kde by ale bylo takove neprijemne otaceni pro tykadla. Autobusy tocici ve vozovne (75) jsou v podstate v pohode - cili 25 MN - Komin, sidliste s prejezdy vozidel na jedne nebo druhe strane, bud z 36 v Komine nebo 35/37/44/52/68 (nektera z nich nebo vsechny) na Mendlaku + vyjezdy a zatahy.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
řekl bych že 6 min. kloub je pro Kamenný vrch mininum. Se současným intervalem 7/8 min. zvládá x35 tak tak, ale je třeba si uvědomit, že obsluhuje vlastně jen zastávky Koniklecová, Oblá a Kamenný vrch. Na čtvrtích pomáhají x37 a 52, starší zástavbu (Raisova, Kluchova) linka neobsluhuje vůbec.

Bylo by vhodné, aby po otevření Pisárek zůstal na linkách 25,26 současný model s intervalem 3/5 minut (sólo/kloub). Tedy linku 25 v sólech, 26 kompletně v kloubech, i za cenu obsazení několika špičkových kurzů autobusy.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Ta t-26 by pro Kameňák stačila, pokud by na ní ale byl zaveden interval 6 min.
Už 7 min by bylo dle mě kapacitně na Kameňák málo. A když si spočteš délku jízdní doby Kameňák - Novolíšeňská a zpět + pauza pro řidiče a porovnáš s poštem Tr 15 a Tr 22 tak zhjistíš , že je to nestíhatelné...
a to i kdyby se udělala varianta přehození t-27 a t-26 v úseku Pálavské nám. - Novolíšeňská.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
A co kdyby se linka 35 neobnovila? Zvladla by Kamenak obslouzit t-26 (vyhradne kloub.) + a-50 + a-68? Bylo by tak par trolejbusu volnych.

ds: a-44/84 pres Veslarskou je zajimavy napad (vadit by mohlo jen chybejici spojeni Privrat - radnice na Mozolkach).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Smyčka byla odpojena od sítě a bude snesena (pokud se tak ještě nestalo).

Zatim se jeste nestalo. Pouze je vypnuta (a pry i nejak zajistena) vyhybka na Netroufalkach.

Duvodem je spatny technicky stav smycky -> DU naridil rekonstrukci, nebo sneseni. A do rekonstrukce se (z pochopitelnych duvodu) nikdo nehrne ...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kuba píše:
Ta smyčka Kamenice tam je, že se už dlouho nepoužívá je věc jiná.
Doporučuju: http://www.skoda22tr.dopravka.net/Fotogal/schema.GIF

Smyčka byla odpojena od sítě a bude snesena (pokud se tak ještě nestalo).


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Dan píše:
Můžu se zeptat co je svačinová stopa :!: :lol:

Stopa, kam řidič může přeložit sběrače, když má přestávku a pouští vozy.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Můžu se zeptat co je svačinová stopa :!: :lol:


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
ds píše:
ne, smyčka Bohunice Kamenice už je minulostí. Nehledě na to, že do těch smyček se nedá najíždět z různých směrů, takže těch kombinací zase tolik nebude.

Ta smyčka Kamenice tam je, že se už dlouho nepoužívá je věc jiná.
Doporučuju: http://www.skoda22tr.dopravka.net/Fotogal/schema.GIF


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ne, smyčka Bohunice Kamenice už je minulostí. Nehledě na to, že do těch smyček se nedá najíždět z různých směrů, takže těch kombinací zase tolik nebude.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
A taky nemůžem zapomínat na to, že v oblasti Kohoutek, Bohunic a obou Lískovců jsou tydle trajf smyčky:
Bohunice Kamenice, Koh. Jírovcová, Koh. hájenka, Kameňák, ST. L. Osová, který jsou různě pospojovaný, takže se tam dají vytvářet šílený kombinace linek :)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : jasné je, že na stejné trasy se vrátí 25, 26, 35, 37. Otázkou je ale osud x25 a 61.
Osobně bych vzhledem k nedostatku trolejbusů prohnal Jundrovem 44/84. Sice se trochu prodlouží jízdní doba, ale na přestup do Bystrce bude jedno rozumné přestupní místo (Vozovna Komín) místo šílené kombinace Bráfovy a Horovy. Při rozumné úpravě u zastávky Antropos lze vytvořit přestupní vazbu na 26 a 37 a tímto nahradit x25. Pokud si Kohoutovičtí zamilovali cestování trolejbusem na Kamenný vrch a k nemocnici, není problém prodloužit vybrané 37...


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
LADA píše:
No tak co jse týče tohoto problému tak souhlasím s Adamem.Vznikl by obrovský chaoz,ale tak mě napadla taková blbost.Ukončit t-26 na Staré osadě celotýdne a linku t-27 vést celotýdně v úseku Stará osada-Novolíšeňská interval 7 min.Klouby.O vikendu sola a nebo nechat zavlek t-26.Ale jeste zajímavjejsí by to bylo po otevrení pisárek.Např. t-25 Osová Novolíšeňská bez zavleku t-26 Kamenný vrch Stará osada a t-27 Stará osada Novolíšeňská.A navzájem provázat interval co ž by šlo.Jinak co jse týče té t-x25 tak bych raději viděl při zachvaní t-28.Ona přece ta t-25 v té původní trase je víc zažitá.Zdraví LADA

Popřípadě by některý vybranný spoje 26 mohly z Osady pokračovat na Pálavák, nebo až na Novolíšeňskou. Taky by to chtělo předělat trol vedení na Osadě na dvě stopy, aby tam mohly končit dvě linky a 26 by tam měla přestávky.
Mimochodem jsem viděl v nějakých novinách, že Líšeňáci by chtěli trajfy protáhnout do Mar údolí.


Naposledy upravil Mouka dne 29 led 2006 12:40, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
adam_r píše:
Neni to vubec dobry napad - bylo by to dost problematicke ten jizdni rad sestavit. Zavlek na Starou Osadu trva cca 5 minut ->
pri intervalu 5 minut ti pak v useku Zidenice Kasarna - Mendl vznikne 10 minut dira a pak pojedou 2 spoje hned za sebou. Jakakoliv nepravidelnost na 26 vede k totalnimu pretizeni v oblasti Pionyrska.
Tyto 10 minutove 'diry' rozhodne nepozvednou kvalitu VHD spis naopak.

Z Vinohrad jezdi NP bus na 78 a 82. Pokud by byl zajem, tak neni problem na 78 dat dalsi NP poradi po dodavce letosnich busu. Nebo dat jeden garant na 27. Krome toho Stara Osada neni zas tak super destinace. Daleko zajimavejsi je 82 do centra (s navaznosti na 81) a 26 okolo celeho Brna.

Po otevreni Pisarek dojde (s nejvetsi pravdepodobnosti) k obnoveni puvodniho linkoveho vedeni (ktere neni rozhodne spatne) + asi zustane dnesni x25. Osobne bych nechal cislo 25 dnes jiz zavedene lince x25 a puvodni 25 bych dal treba cislo 28.


No tak co jse týče tohoto problému tak souhlasím s Adamem.Vznikl by obrovský chaoz,ale tak mě napadla taková blbost.Ukončit t-26 na Staré osadě celotýdne a linku t-27 vést celotýdně v úseku Stará osada-Novolíšeňská interval 7 min.Klouby.O vikendu sola a nebo nechat zavlek t-26.Ale jeste zajímavjejsí by to bylo po otevrení pisárek.Např. t-25 Osová Novolíšeňská bez zavleku t-26 Kamenný vrch Stará osada a t-27 Stará osada Novolíšeňská.A navzájem provázat interval co ž by šlo.Jinak co jse týče té t-x25 tak bych raději viděl při zachvaní t-28.Ona přece ta t-25 v té původní trase je víc zažitá.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Před uzavřením Pisárek byla linka 61 Mendl-Jundrov, což takhle, že by po otevření byla trajf linka 61 Mendl-Optátova-Voz Komín?
Na Optátově s přestupní návazností na linku 67.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Mauricio:A jak mám upozornit :lol:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
manil - kdybych byl zaujatý tím čím jezdím, asi bych ty linky nerušil, že...naopak bych jim dal interval dvě minuty...
Dan - nějak moc smajlů, ne?


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
sou to zmněny k ničemu :?: funkuje to dobře a jak říkal manil nerejpejte do toho :!: :!: ale o čem budem pak diskutovat :!: :!:


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Martan píše:
Můj návrh vedení linek po otevření MÚK:

26 Novolíšeňská - Mendlovo nám. - Kamenný vrch ( int. 4-6 minut, v ranní špičce 3-5 minut) - kloubové vozy, solo vozy
35 Mendlovo náměstí - Osová
37 Mendlovo náměstí - Jírovcova - solo vozy a pár kloubáků
25 Mendlovo nám. - Optátova - Vychodilova (v intervalu odpovídajícím bývalé lince 61, přejížděly by vozy z jiných linek + výjezdy a zátahy + cca 1-2 kmenové vozy - kurzy 025xx) - taky by to mohl být trolejbus s číslem linky 61 :-D ale to by pak byl v číslování chaos

Takovej menší detail: na křižovatce u zastávky Přívrat nemůže trajf odbočit od Vrázovy na Vychodilovu, takže 25 by musela mít konečnou:
a) Na Slovaňáku
b) ve vozovně Komín
c)Kr. pole, Srbská
d) KR. pole, nádraží
e) Česká
f) Komín sídliště
Popřípadě by se na té křižovatce muselo předělat trolejové vedení.
Ael jinak dobrý nápad.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
To už je o dost lepší, ale stále nechápu, proč se snažíte rejpat do něčeho, co bylo zaběhnutý a fungovalo bez problémů...
btw: ta 25 je zbytečná, navíc na Přívratu od Komína na Vychodilovu nejsou dráty... To už by bylo daleko smyslnější tu t-25 ukončit na české...


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Můj návrh vedení linek po otevření MÚK:

26 Novolíšeňská - Mendlovo nám. - Kamenný vrch ( int. 4-6 minut, v ranní špičce 3-5 minut) - kloubové vozy, solo vozy
35 Mendlovo náměstí - Osová
37 Mendlovo náměstí - Jírovcova - solo vozy a pár kloubáků
25 Mendlovo nám. - Optátova - Vychodilova (v intervalu odpovídajícím bývalé lince 61, přejížděly by vozy z jiných linek + výjezdy a zátahy + cca 1-2 kmenové vozy - kurzy 025xx) - taky by to mohl být trolejbus s číslem linky 61 :-D ale to by pak byl v číslování chaos


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio: Nesmíš být zaujatý na linky, kde jezdíš a přispůsobovat si je, aby se ti co nejlíp jezdilo domů. Musíš si uvědomit, že existují i jiní lidé, kteří jezdí do jiných míst...
Tato diskuse je naprosto zbytečná...proč vrtat do něčeho, co skvěle fungovalo a fungovat bude...


Offline
232
23 bře 2005 20:48
mauricio : Vyprázdní - tím nemyslím že by se dalo třeba sednout, ale už se dá celkem rozumně cestovat. Nechci se s tebou (ani s nikým jiným) přít. jezdím cca 2x týdně kolem 17 hod. a běžně to tak chodí. A chodí to tak i po 21 hod, kdy je opravdu zážitek tím jet.
No ale stejně to nemění nic na tom že po otevření Pisárek to tak nezůstane (můj názor) 8-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
x96 - no tu a-x35 bych nenechal, ale asi to bude chtít tamní obyvatelstvo...a s tou a-x37 nesouhlasím, klidně tím projedu celou trasu ve špičce a napíšu ti kde a kolik lidí vystoupilo/nastoupilo...na čtvrtích se autobus ve špičce (alespoňv době kdy s tím jezdím já) rozhodně nevyprázdní, spíš naopak.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 lis 2024 04:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]