Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 121 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
232
23 bře 2005 20:48
mauricio píše:
p otevření pisárek bych a-x37 nechal, poslal jeden trolejbus přes Rybnickou na Osovou a a-52 vedl svojí půvpdní trasou. A-x35 bych zrušil, ale osobně předpokládám, že si ji na kameňáku budou chtít zachovat - rychlé spojení s mendlákem.

Názor je to zajímavej ale nechat x37 v nynější trase po otevření Pisárek je nesmysl a zachování x35 asi taky. Dovedeš si představit že jízdní doba by byla o 6min naprosto zbytečně delší.
A že se nedostaneš při intervalu 5min do autobusu je jen a jen tím že s x37 jezdí i lidi kteří bydlí na Kamenném vrchu (to je i jeden z důvodů že se určitě x37 nezachová). V zastávce čtvrtě se ten autobus značně vyprázdní.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ds píše:
Hm, nahrazovat trajfly autobusy :evil: ...nechces jit delat primatora do Banske Bystrice?

jen říkám můj názor, a mimo to, nějakej trolejbus bych tam poslal, to sem taky psal


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hm, nahrazovat trajfly autobusy :evil: ...nechces jit delat primatora do Banske Bystrice?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
ono i při intevralu pěti minut se občas stane, že se do autobusu už nedostaneš...
p otevření pisárek bych a-x37 nechal, poslal jeden trolejbus přes Rybnickou na Osovou a a-52 vedl svojí půvpdní trasou. A-x35 bych zrušil, ale osobně předpokládám, že si ji na kameňáku budou chtít zachovat - rychlé spojení s mendlákem.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
no ono by na dnešní a-x37 stačilo, kdyby se tam občas objevil kloubák
spíš by mě zajímalo, co bude a jak jezdit přes svoboďák jako historická linka, pokud to ještě platí (PvvS - vím že ste to včera řešili, ale nějak sem neposlouchal, takže nci nevím)

Na co kloubák, když má ve špičce x37 interval 5 minut? Po otevření předpokládejmě, že se linky vrátí do svých starých tras. Linkové vedení v oblasti Nového Lískovce a Kohoutovic bude opět optimální, tak proč vymýšlet nějaký "zlepšováky"?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no ono by na dnešní a-x37 stačilo, kdyby se tam občas objevil kloubák
spíš by mě zajímalo, co bude a jak jezdit přes svoboďák jako historická linka, pokud to ještě platí (PvvS - vím že ste to včera řešili, ale nějak sem neposlouchal, takže nci nevím)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Náhodou na Myslivně už jsem viděl několikrát lidi vystupovat a nastupovat :!:


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Mauricio : a-68 je určena (aspoň si to myslím) k "zásobování" Myslivny, i když na Myslivnu s ní nikod moc nejezdí jen proto asi zůstala po zavedení IDS (zrušení provozu k Masarykovu okruhu) Zrušit ji by možná byla škoda, protože poslední dobou (při bezvýlukovém provozu přes Pisárky) byla docela dost využívána i lidmi od zast. Jírovcova - Bellova. Protože jízdní doba byla kratší než s trolejbusem. A dostat se někdy do t-37 v Pisárkách (většinou po 18hod.) býval někdy problém. Nemluvě o tom když bývali Veletrhy.
A zrušit t-37 :!: to si asi děláš srandu, nechat jezdit a-x37 tak to nechoď ani do Kohoutovic, jinak tě tady všichni ukamenujem :-D


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nic si z toho nedělej, já jsem myslel, že se bavíme o tom, jak to bude vypadat po otevření, a on to zas někdo možná myslí, jako co je teď...
Kdyžtak jsme blbí dva...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
mauricio : Asi jsem úplně blbej, ale vůbec tomu nerozumím. Vztahuje se to na dobu po otevření Pisárek? Pokud ano, pak je to pěknej úlet. Chceš zrušit 37 a nechat tam bus, nebo nevracet 35 na Kameňák? Pokud se to má vztahovat k současnosti, nevím jestli tam má smysl něco řešit, když se za pár měsíců vrátí trolejbusy na své trasy....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
hm já bych teda t-37 vyhodil, nechal stávající a-x37 a a-52 vedl svojí starou trasou, tedy ne přes tunel a rybnickou. Jedna linka tu stačí a ve špičce cestuje z odklonu do žebětína max.10 lidí. Ale zase by se tu hodil trolejbus směr Osová, teď nevím, jestli to byla ta t-37 nebo ne...
co bych ale zrušil, je a-68. Ono by stačilo, kdyby ty dva spoje ve špičce nahradil a-x35 (i když kloubák na hájence je zbytečnej luxus).


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Miky píše:
Jako kohoutovičák se musím zastat t-37, proč jen špičky?!?


že jo to by tam v sedlech nejezdilo nic :?: :?:


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Filip Daněk píše:
Mé návrhy linek MHD po uzavírce Hlinek:§= vysvětleno dole

změny linek:

a-25: Osová - Mendlovo náměstí vozy: sola a np sola Slatina i Medlánky
t-26: Pálavské náměstí - Kamenný vrch vozy: 14Tr H i K, 21Tr K
t-27: Novolíšenská - Stará Osada vozy: 15Tr Husovice, 22Tr Komín§ o víkendu 14Tr Husovice
a-28: Dnešní x25 vozy: prac. dny klouby M i S víkendy sola a np sola M i S
t-37: Pálavské náměstí - Kohoutovice jen špičky!! vozy: 21Tr K, 14Tr K, H

vysvětlivky:§= Od vozovny Komín na Konečného nám a dále na Novolíšenskou

Co vy na to??
:?: :?:

Jako kohoutovičák se musím zastat t-37, proč jen špičky?!?


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Dan píše:
x96:nepsal si kvůli tý 28 do bez starostí :?: :?:

Tak to jsem určitě nebyl já. Sice nevím co tam bylo psáno, ale já jsem s linkovým vedením spokojen (před výlukou a i teď) Bydlím v Kohoutovicích, tak mám možná trochu jinej pohled na dopravu než ostatní. Jestli dnešní x25 zůstane nebo ne, je mi vcelku jedno. Protože díky tomu kde bydlím mám na výběr z t-37 i a-52 a snad i a-68 (po otevření Pisárek) Takže na Českou se dostanu mnohem dřív s a-52 přes Mendlák. Jen by mě zajímalo jak to bude s těmi trolejbusy (ty jsou mě totiž milejší než tramvaje :oops: - ostatní zarytí tramvajáři mi jistě prominou :wink: )


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
adam_r píše:
Neni to vubec dobry napad - bylo by to dost problematicke ten jizdni rad sestavit. Zavlek na Starou Osadu trva cca 5 minut ->
pri intervalu 5 minut ti pak v useku Zidenice Kasarna - Mendl vznikne 10 minut dira a pak pojedou 2 spoje hned za sebou. Jakakoliv nepravidelnost na 26 vede k totalnimu pretizeni v oblasti Pionyrska.
Tyto 10 minutove 'diry' rozhodne nepozvednou kvalitu VHD spis naopak.

Z Vinohrad jezdi NP bus na 78 a 82. Pokud by byl zajem, tak neni problem na 78 dat dalsi NP poradi po dodavce letosnich busu. Nebo dat jeden garant na 27. Krome toho Stara Osada neni zas tak super destinace. Daleko zajimavejsi je 82 do centra (s navaznosti na 81) a 26 okolo celeho Brna.

Po otevreni Pisarek dojde (s nejvetsi pravdepodobnosti) k obnoveni
puvodniho linkoveho vedeni (ktere neni rozhodne spatne) + asi zustane dnesni x25. Osobne bych nechal cislo 25 dnes jiz zavedene lince x25 a puvodni 25 bych dal treba cislo 28.


to sem si neuvědomil....ale nechápu proč 82 tak prodloužili 81 ta zkrátili protože 81 teď možná jezdí prázdná 82 přeolněná ale zase zpátky k závleku přes osadu nechápu proč chudák vozíčkář má pro 3 kilometry objí ždět celý brno :roll:
x96:nepsal si kvůli tý 28 do bez starostí :?: :?:


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ten původní návrh (FD) mi přijde naprosto hm "ulítlý"... Jezdím t-26 každej den a kolikrát je problém nastoupit i na Pálaváku (ráno) (někdy je těžký sednout si na Novolíšeňské) a odpoledne to taky není žádná sláva.. To stejný zpátky.. Zkrátit to zpět na Pálavák - škoda mluvit.. Nejlepší by bylo tam hodit samý klouby a interval tak 5 minut (odpoledne)..
Jinak si myslím, že DP to má za ty léta dost dobře prostudovaný, takže ví, co a kam vést.. takže nějaký čachry a úplný přehazování linek je zbytečný.. S těma NP spojama je to tak, jak říka Kuba. A když sem tam jedu na Kameňá, tak to vidím i z druhé strany, a myslím, že to tak (v rámci možností) stačí.. Toť můj názor...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pravda, jezdim kazdou stredu z Ceske trajfem a fakt je vetsinou poloprazdnej, holt to jezdi kazdou doslova vterinu a byvala 145/6 byly, jsou a budou precpane....kdysi sem jezdil z Osove na Pionyrskou 2x do tydne a uz na Konecneho namesti sem se dral ke dverim, abych se na Pionyrske vubec dostal ven a to byl interval 8 minut s kloubama na 26!...nej by bylo kdyby byli ty intervaly tak 6 minut a na obou linkach klouby...


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Hm, na této diskuzi je pěkně vidět kdo je odkud... bohužel. Já se osobně také zastávám těch co chtějí posílit trolejbusy v oblasti Vinohrad. Někdo níže psal, že by se jednalo o neúměrné posílení dopravy na Vinohrady a do Líšně na úkor jiných potřebnějších míst.
Zastánci linky x25 - chápu že je relativně nová a líbí se, ale postavte se kolem 15.00 až 17.00 hod (tedy v době dopr. špičky) na Českou a dívejte se na vytížení vozidel této linky. 20-25 lidí ve voze patří k těm plnějším. Silný zážitek je také linka č. 32, u té odjíždí většina spojů "s vytížením" 10-15 lidí, nebo 38 a 39 od červeného kostela - obdoba...
Proti tomu se zkuste ve stejné době svézt tam, kde trolejbusové linky jsou nosnou dopravní silou, viz. Vinohrady. Např. 27 ze Staré osady cca v 16.30 (s intervalem 8 min a to sóla...) či 26 z Konečného nám. Kdyby měli v takto plných spojích měli cestovat důchodci z Mas. čtvrti či Králova pole, kteří jsou zvyklí na komfort poloprázdných spojů... ale to je asi zbytečné rozebírat.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
adam_r píše:
Po otevreni Pisarek dojde (s nejvetsi pravdepodobnosti) k obnoveni puvodniho linkoveho vedeni (ktere neni rozhodne spatne) + asi zustane dnesni x25. Osobne bych nechal cislo 25 dnes jiz zavedene lince x25 a puvodni 25 bych dal treba cislo 28.

A nevíte teda někdo něco víc o tom. Mě by se to docela zamlouvalo, ale když to bude tak jak píšeš tak přece budou chybět vozy. To se budou natahovat intervaly, nebo už se něco rozhodlo o nákupu?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Kuba píše:
Ale jízda všech garantů na t-26 CELODENNĚ přes Starou Osadu není špatnej nápad.

Neni to vubec dobry napad - bylo by to dost problematicke ten jizdni rad sestavit. Zavlek na Starou Osadu trva cca 5 minut ->
pri intervalu 5 minut ti pak v useku Zidenice Kasarna - Mendl vznikne 10 minut dira a pak pojedou 2 spoje hned za sebou. Jakakoliv nepravidelnost na 26 vede k totalnimu pretizeni v oblasti Pionyrska.
Tyto 10 minutove 'diry' rozhodne nepozvednou kvalitu VHD spis naopak.

Z Vinohrad jezdi NP bus na 78 a 82. Pokud by byl zajem, tak neni problem na 78 dat dalsi NP poradi po dodavce letosnich busu. Nebo dat jeden garant na 27. Krome toho Stara Osada neni zas tak super destinace. Daleko zajimavejsi je 82 do centra (s navaznosti na 81) a 26 okolo celeho Brna.

Po otevreni Pisarek dojde (s nejvetsi pravdepodobnosti) k obnoveni puvodniho linkoveho vedeni (ktere neni rozhodne spatne) + asi zustane dnesni x25. Osobne bych nechal cislo 25 dnes jiz zavedene lince x25 a puvodni 25 bych dal treba cislo 28.


Offline
2
27 led 2006 18:46
ja bich prehodil 27 na novolisenskou a 26 na palavak nam


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pri pohledu na tento navrch mam takovou chut zrusit tohle tema ](*,) #-o


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Kuba píše:
Na a-78 je jeden kurz (07803) garant, takže z Vinohrad na Starou Osadu se tím dostaneš, i když ne moc často. S tou t-27 by to jezdilo po 30 minutách (když by neměl zrovna přestávku), kklae zas by se muselo přesunout pár 21Tr z Komína do H(n)usovic, nebo by to vypravoval Komín, ale zas z Komína na Starou Osadu je to trošku dál, ale šlo by to, ale je to asi zbytečný.


Hlavně že 3278 na 27 jezdí apoň jednou týdně :-o


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Filip Daněk píše:
a-25: Osová - Mendlovo náměstí vozy: sola a np sola Slatina i Medlánky
t-26: Pálavské náměstí - Kamenný vrch vozy: 14Tr H i K, 21Tr K
t-27: Novolíšenská - Stará Osada vozy: 15Tr Husovice, 22Tr Komín§ o víkendu 14Tr Husovice
a-28: Dnešní x25 vozy: prac. dny klouby M i S víkendy sola a np sola M i S
t-37: Pálavské náměstí - Kohoutovice jen špičky!! vozy: 21Tr K, 14Tr K, H
:?: :?:


a-25 co tam dela slatina ?? nic tam nejni po jeji trase, navic zbytecny jezdeni pod draty s naftou
t-26 znbytecne dlouha trasa na sola
t-27 A na kloubak interval 1* za hodinu ne ? Sou vytizenejsi trasy
t-37 neni lepsi posilit t-26 ???


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ale jízda všech garantů na t-26 CELODENNĚ přes Starou Osadu není špatnej nápad.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]