Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 105 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
489
13 čer 2004 23:04
Bauerova rampa = Velodrom viz clanek na Encyklopedii Brna http://encyklopedie.brna.cz/home-mmb/?a ... &load=2349

ps. oprava byla to draha, na jejimz miste ted stoji nynejsi Velodrom.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bauerova rampa podle mého je něco jiného, než ten zámeček samotný. Spíš je to část ulice, ne samotný zámeček...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Díky, hledat po pojmem "rampa" vilu by mě opravdu nenapadlo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zámeček Bauerova rampa je klasicistní zámeček v městské části Brno-střed v Pisárkách, běžně veřejnosti nepřístupný.

Jde o jednoduchý jednopatrový zámeček se sedlovou střechou, známý též jako Bauerův zámeček, zbudován byl před rokem 1815 a v letech 1924 až 1930 na něm byly provedeny úpravy upraveny interiérů, pod vedení architekta Adolfa Loose.
Zámeček je dnes součástí areálu Brněnského výstaviště, proto je veřejnosti nepřístupný.

zdroj wikipedia

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Při prohlížení webu Tramvajklubu jsem narazil na neznámé označení trati podél výstaviště "Bauerova rampa".
Prosím o vysvětlení co to znamená, příp. jak to označení vzniklo.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
:applause: Tak ať se tam chlapcům daří :)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Šalinář v Seattlu: brněnští odborníci rozjíždí tramvaje v USA

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
V tématu RT6N1 nanesl uživatel Mouka tezi, že neexistovaly tramvaje napájené z troleje střídavým proudem. Toto jako OT smazáno. Je to, dle mne téma, které by nemělo skončit v koši, proto se k němu vracím v tématu, kde snad nebude OT. Byly takové technické excesy, jako napájení střídavým proudem, ale masového rozšíření se nedočkaly. Dalo by se říci výjimkou byla dráha mezi Vídní a Bádenem, která se chovala v koncových úsecích jako tramvaj, v prostředním úseku jako elektrifikovaná lokální dráha (původem trasa parní tramvaje). Vozy z roku 1906 mohly být napájené stejnosměrným proudem používaným pro vídeňské i bádenské tramvaje i jednofázovým střídavým proudem v prostředním úseku. Vozy měly dvojitou výzbroj, dva kontrolery a dvě výzbroje (jedny bylo pro stejnosměrné napájení, druhé pro střídavé), jeden sběrač a jedny motory (pro oba systémy). Motory měly dvoje vinutí, takže byly použitelné pro oba napájecí systémy. Měl jsem o těchto vozech článek v dobovém technickém tisku, ale nemohu si vzpomenout, kde ho hledat. Google o to nic neví (neboť mi nic nenašel). Proto nemohu kolegovi dodat, ani doporučit materiál k prostudování a obracím se na plénum, zda by mu někdo nemohl poslat patřičný materiál, popř odkaz na net. Díky.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Rem píše:
... a Kamechy začnou do roku 2016.

To těžko, když podle aktuálního předběžného oznámení má být v 7/2016 hotová teprve DÚR. Reálně se kopne nejdřív v roce 2019.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže se rovnou může říct že se nikdy nic stavět nebude a vše se bude jen posouvat, Kamechy jsou kachna a bla bla bla...že. Nepsal jsem že se BUDE stavět tehdy a tahdy, ale že CHTĚJÍ stavět ;-)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
99
07 srp 2013 14:49
Aha, tak to musí byť určite pravda sarcastic
2008: Na nové spojení do rozrůstající se brněnské části si Brňané počkají čtyři až pět let.
2010: Tramvají až do kampusu? Do tří let
2011: Začátek stavby je podle něj možný v ideálním případě za pět let.
2014: Brněnští radní v úterý schválili investici do prodloužení tramvajové tratě ze zastávky Osová až k vysokoškolskému areálu. Město chce začít trať stavět v roce 2017.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mouka píše:
Tramvaj ke kampusu bude možná za časů vašich pravnoučat a vy už tady řešíte číslo linky.


A zdroj tohoto tvrzení? Dle posledního článku radní o trati ke Kampusu budou jednat v následujících týdnech s tím, že chtějí začít stavět do roku 2022. Lesnou by chtěli začít stavět do roku 2020 a Kamechy začnou do roku 2016.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Takže v dohledné době jen prodloužení na Kamechy a ostatní (Kampus, Lesná, Líšeň, Plotní) u ledu?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To prodloužení na Kamechy není tak dlouhé, aby bylo nutné zachovat Ečerovu. Mohlo by tam vzniknout parkoviště, což je další věc, která se mi u barrandoské smyčky líbi. Aby tam lidi mohli nechat auto a jet.


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
Tramvaj ke kampusu bude možná za časů vašich pravnoučat a vy už tady řešíte číslo linky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ondra K. píše:
Záleží, nakolik má být účelem té tramvaje zredukovat trolejbusové spojení do Kampusu. Domnívám se, že hlavním účelem té trati by mělo být vytvoření rychlého a přímého spojení Kampusu a Fakultní nemocnice s Hlavním nádražím. Prostě kdo potřebuje na Hlavas, pojede tramvají, a kdo do centra, pojede trolejbusem. A kdo bude chtít do centra tramvají, tak si prostě přestoupí. Myslím, že přestup mezi 2 linkami s intervalem 5 minut není nic, co by vyžadovalo zavedení další přímé linky.

No, šalina do kampusu by spíš měla nahradit dvojičku a-60/a-61, ne?
Jinak označení linky číslem 13 by nebyl zrovna nejlepší nápad. Neboť šimičáci jsou národ bojovný a jakmile se v síti objeví vozidlo s linkovým číslem 13, budou okamžitě požadovat, aby to jezdilo do Juliánova. Číslo 13 bych na věky věků vyřadil... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Jo jasně, to jsem pochopil, že 7 byla použitá už předtím — to byl jen takovej výkřik do tmy :)
(jinak ta třináctka kopíruje trasu bývalé 7 ve třech stanicích, to by mělo stačit ne? :D )


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
eframmcbeth píše:
Ta linka Kampus-Červinkova mi přijde jako bezvadný řešení — jen bych ji nazval 7 a ne 13... je mi smutno když mezi těmi čísly vidím díru :D

Autor ji označil číslem 13 ze dvou důvodů:
1. Číslo 7 použil v předchozím návrhu polookružní linky - aby seto nepletlo.
2. Linka kopíruje velkou část zrušené d-13


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Záleží, nakolik má být účelem té tramvaje zredukovat trolejbusové spojení do Kampusu. Domnívám se, že hlavním účelem té trati by mělo být vytvoření rychlého a přímého spojení Kampusu a Fakultní nemocnice s Hlavním nádražím. Prostě kdo potřebuje na Hlavas, pojede tramvají, a kdo do centra, pojede trolejbusem. A kdo bude chtít do centra tramvají, tak si prostě přestoupí. Myslím, že přestup mezi 2 linkami s intervalem 5 minut není nic, co by vyžadovalo zavedení další přímé linky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jenže pokud se tam nezavede linka, která vede přes Mendlák na Českou, tak sotva dojde k odlehčení linky 25, která nepůjde zredukovat. Protože i tak bude trolejbus o trochu rychlejší, takže s přestupem do toho nikdo nepůjde. Navíc dojde k tomu, že přes kampus začnou jezdit lidé z Nového Lískovce a regionálních linek a dojde k přetížení i linky číslo 8. Dle mého názoru se ta smyčka za pár let velmi rychle zaplatí a proto se mi i velmi líbí řešení navržené v té práci. Linka 6 plus nová linka, která se bude moci přizpůsobovat provozu na vysokých školách. Ta nová linka má ale jeden značný problém a to je nemožnost sjednotit odjezdovou zastávku z hlavního nádraží s linkou 12 směrem k Technologickému parku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhledem k tomu, jak velký problém finance jsou. Troufl bych si pochybovat o tom, že se zrealizuje zrovna ta dražší varianta se smyčkou na Studentské.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ta linka Kampus-Červinkova mi přijde jako bezvadný řešení — jen bych ji nazval 7 a ne 13... je mi smutno když mezi těmi čísly vidím díru :D


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Ondra K. píše:
Vzhledem k existenci Rakovecké, a budoucí smyčky někde na Kamechách nemá smysl Ečerovu zachovávat. Navíc je otázka jestli se její existence ve stávající podobě nebude vylučovat s prodloužením trati.

V jednom z posledních článků o prodloužení trati se psalo, že Ečerova zůstane zachována, protože se nepočítá s tím, že se všechny spoje protáhnou až na Kamechy.

Jen zajímavost, ohledně trasování po dostavbě trati k nemocnici jsem náhodou našel nějakou bakalářskou práci, která zvažovala více variant, a vyhrála tam varianta natažení linky 6 a speciální linky, která spojí Technologický park právě s nemocnicí v Bohunicích (místo posilových spojů na lince 12). Pokud se nepletu, tak se s úvratí u nemocnice již nepočítá, takže tam nutně linka 8 končit nemusí.
http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/5 ... N_2014.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
J*M* Psal jsem to, co jsem vyčetl ze článku. Jak to bude, nebo nebude doopravdy a jestli vůbec to někdy bude se můžem nechat překvapit.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Nevím, co je v ÚP. Napsal jsem smyčka, v původním textu jsem měl konečná (smyčka), při úpravách textu jsem nějak vypustil. Ať bude cokoliv, tak to bude mimo stávající trať a tedy finance navíc oproti původnímu projektu pro účely muzea.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 00:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]