Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 317 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Studie je zajímavá nejen z pohledu MHD.
U záměrů na obnovu TT mne zarazilo, že by se měla rekonstruovat Lesnická ve dvou etapách - od Zemědělské po Tomanovu a od Tomamovy po Jugosláffskou. Myslím, že to není tak dlouhý úsek, aby se to neudělalo najednou a pořádně. Opravu to potřebuje jako prase drbání, ale takhle by dva roky nejezdila šalina do black fieldu a na Lesnou, což mi připadá jako přeháňka.


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Mně nejde o návaznost, mně jde o společnou odjezdovou zastávku pro jeden směr. Ti, co by chtěli jet od hlavasu směrem na Kr. Pole, tak by museli váhat, jestli půjdou na jedničku nebo ke Grandu na onu novou linku. To stejný pro cestující do Líšně. Takže ve finále by ta nová linka jedničce ani osmičce moc nepomohla, protože ke Grandu by se nikomu nechtělo.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Jo? Odkdy linky 1, 2 a 4 zastavují u Grandu?
Jenže to by nenavazovalo na ně, byla by to nová(sólo) linka do Řečkovic. Lidé, kteří jedou d-9 na hlavas, tak taky musí jít pěšky na další linky. Nebo si pojedou o zastávku dál na Maliňák, kde ty spoje mají na "raně".


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Těch 17 minut jízdy bylo myšleno jako výhoda, ale docela si tím hodili klacky pod nohy. Už teď se dá úsek Haškova--Janáčkovo divadlo dát za 19 minut (nepočítám přestup na Halasáku) a až se vrátí tramvaje do starých kolejí, tak úsek Lesná--Moravské náměstí bude 16 minut (opět nepočítám přestup na Halasáku). A ani z druhé strany, kudy jezdí 46, to nevychází o moc jinak. Tedy ani argument o zkrácení jízdní doby není platný, protože stačí drobná zácpa a tramvaj vede už i teď. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Jiricek píše:
To je nysmysl, že to nemá jednotnou zastávku. Přece, kdyby to vedlo z Novolíšeňské do Řečkovic, tak by to zajíždělo na Hlavní nádraží ke Grandu (což je možné) a jednotnou zastávku to má.

Jo? Odkdy linky 1, 2 a 4 zastavují u Grandu?


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Ondra K. píše:
Jakákoliv další linka do Řečkovic nepřipadá v úvahu kvůli kapacitě řečkovické smyčky.


Jenže je možnost, že by to končilo buď na nádraží v Krpoli, nebo by to končilo ve vozovně Medlánky.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
//"Výlukovou linku 46 si lidé oblíbili. Do léta však skončí". geek
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/vylukovou-linku-46-si-lide-oblibili-do-leta-vsak-skonci-20150313.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakákoliv další linka do Řečkovic nepřipadá v úvahu kvůli kapacitě řečkovické smyčky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jiricek: Zavedení linky přes celé městé v 5minutovém intervalu tak, že linka bude oproti stávajícímu stavu úplně navíc, je prostě blbost, to se na mne nezlob. Jak ekonomicky, tak z pohledu efektivity, vytížení tratí, vytížení měníren atd. Systém, který tu máme nyní, v rámci možností funguje a není potřeba v něm dělat nějaké radikální změny. Neříkám, že kosmetické úpravy nejsou potřeba, ale rozhodně ne zavádění 5minutové linky. To by opravdu nikdo nezaplatil.

Jinak: Ta analýza je zpracovaná velmi pěkně. Místy mám pocit, že z většiny formálně shrnuje věci, na které již roky "nadáváme" tady na fóru :-) Třeba blokování MHD IAD, nedostatečnou segregaci, nedostatečné budování nových tratí, takže do nových bytových celků musí jezdit nevyhovující autobusy a podobně. Doufám, že tato analýza k něčemu bude a opravdu se město bude snažit všechny nedostatky dát v rámci možností do pořádku.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
To je nysmysl, že to nemá jednotnou zastávku. Přece, kdyby to vedlo z Novolíšeňské do Řečkovic, tak by to zajíždělo na Hlavní nádraží ke Grandu (což je možné) a jednotnou zastávku to má.


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Linka Novolíšeňská - Řečkovice je blbost a to kvůli nejednotné nástupní zastávce pro směr Malinovského náměstí. To spíš ať se ve špičce posílí úseky Novolíšeňská - Nové sady (příp. Švermova) a Vozovna Medlánky - Nové sady na 3-3-4.


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
No mohla by. Jenom doufám, že opraví kolejový "tankodrom" od Novolíšeňské až na Geislerovu.
Psal je asi před čtvrt rokem do DPMB o tom, jestli by nebylo vhodné zavést novou linku z Novolíšeňské třeba do Řečkovic. DPMB mi jako vždy odpověděl do týdne, ovšem odpověď mě docela zarazila. Napsali, že kapacita vozů a tratě je dostačující (na základě průzkumu) a že peníze na novou linku nejsou (odůvodlili to tím, že by si to musely objednat městské části). Teď, jak jsem si četl ten plán, tak jsem si na str. 152 všiml zajímavé věci. Na této straně ve spodní části jsou vypsány úseky, které prostě kapacitně nevyhovují. Je tam i úsek Novolíšeňská-Hlavní nádraží(dopoledne směr centrum, odpoledne směr Líšeň, poté Hlavní nádraží-Moravské náměstí (oba směry) a ještě úsek Pionýrská-Moravské náměstí (oba směry). Myslím si, že by zavedení nové linky, která by jezdila v intervalu cca. 5-10 min. docela pomohlo těmto úsekům.
Tak tedy prosím, kde je pravda? :-k


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
No, ty investice jsou nalajnovaný pěkně. Pokud by se podařilo splnit alespoň letošek a příští rok, tak si myslím, že technická kvalita kolejové sítě půjde slušně nahoru.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Taky jsem se nad tím pozastavil (a pobavil), ale musím zklamat, pod tímto honosným pojmenováním se neskrývá nic jiného než smyčka ZOO ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Zajímavé a hezky zpracované. Jediné, co mě udivilo, je toto:
Citace:
V rámci projektu byly připraveny studie prověření tří trolejbusových tratí. Jedná se o protažení trolejbusové trati po novém úseku Osové ulice až k připravovanému nádraží ve Starém Lískovci, prodloužení trolejbusu z Novolíšeňské do Jírovy ulice a protažení trolejí v Bystrci.

Nikdy jsem o tomto nečetl ani neslyšel, neví někdo více informací?


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Mimo jiné v té stejné analýze jsou použity statistiky z BMHD.cz (str. 158), mají to hezky ozdrojované :-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Plán mobility v Brně - odkaz na poměrně zajímavé analýzy dopravy v Brně (nejen VHD), zajímavé počtení pro každého, kdo se zajímá o dopravu celkově, nikoli jen o MHD. "MHD-šotouše" i přesto potěším skutečností, že v záložce Analýzy v prvním dokumentu (Část A – Souhrnná analýza výchozího stavu) je od strany 117 analýza hromadné dopravy a také menší výhled do investičních nákladů (opravy, rekonstrukce tratí...). Nicméně, jak jsem poznamenal na začátku, dokument stojí za to celý ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
funtom píše:
Já teda nevím, řeší se tady úsek v Bystrci a nejrůznější varianty tras, ale podle mě je (mimo minibusovou linku směr Mozolky) nejjednodušší a logickou variantou výrazné posílení t-36. Ten počet lidí z úseku Černého - náměstí 28. dubna cestujících směr Tábor, resp. Česká, se přece nezmění, akorát se přesedne na Svratecké místo na Podlesí + to stejné platí pro lidi že šalin od Ečerovy / Rakovecké, pokud pojedou do oblasti Tábora; a nic se nemusí extrémně předělávat. Posílení trajfu do Bystrce by podle mě mělo smysl fakt jedině v případě zakončení u ZOO, opět kvůli přestupu ze šaliny - vzniku téhle smyčky ale do té doby nevěřím.

Jenže jsi zapomněl na cestující z Kamech, kteří by díky lince Černého - Česká nemuseli jet přes Pisárky, případně dvakrát přestupovat. Linka 54 by se mohla přetrasovat souběžně s 52 a 50.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. píše:
MtM: A ještě k tomu intervalu 10 minut ve špičce... To patrně nebude adekvátní náhrada za tramvaj v 5 minutovém intervalu, že? V relaci Bystrc - Česká by mělo být v nejhorším případě schéma 5/10/15 v sólech. A to moc nepočítám se současnou vytížeností.


Nezapomeň, že hlavní proud pořád pojede šalinou, ať už přes Pisárky.Trolejbusová trasa zrovna místy moc nekopíruje trasu, třeba zastávka Mozolky leží od zast. Mak.nám. přes 600m, takže zas tak velký smysl v posílení t-busové dopravy moc nevidím.
Možná bych jako přínos viděl i v prodloužení linky 3 (nemyslím x3) na Ečerku, naopak každá druhá 1 by jezdila jen na Rakoveckou a tím by získala "horní" Bystrc přímý spojení i s Českou a nemuseli by se cestující "cpát" ani do trolejbusů.Zbytek by vyřešila avizovaná výluková t-bus.linka, která by jezdila v intervalu 10/20/30 minut a posilovala by linku 36. :-)

Pokud jde o linku 30, tak omezení intervalu z 5 minut na 6 minut není zas tak znatelný rozdíl, s linkami 44+84/53 není zrovna v intervalové rovnováze, aby interval 6 minut nějak vadil. :wink:


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Zkrácení intervalu t-36 zní jako dobrý nápad, já bych tu myšlenku ještě vylepšil stylem "polovina spojů do Komína, druhá polovina do Bystrce".

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Já teda nevím, řeší se tady úsek v Bystrci a nejrůznější varianty tras, ale podle mě je (mimo minibusovou linku směr Mozolky) nejjednodušší a logickou variantou výrazné posílení t-36. Ten počet lidí z úseku Černého - náměstí 28. dubna cestujících směr Tábor, resp. Česká, se přece nezmění, akorát se přesedne na Svratecké místo na Podlesí + to stejné platí pro lidi že šalin od Ečerovy / Rakovecké, pokud pojedou do oblasti Tábora; a nic se nemusí extrémně předělávat. Posílení trajfu do Bystrce by podle mě mělo smysl fakt jedině v případě zakončení u ZOO, opět kvůli přestupu ze šaliny - vzniku téhle smyčky ale do té doby nevěřím.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
t36 Svratecká - Kluzáčkova 8 min.


1. Není to pravda, je to 11 minut.
2. O pravopisu ani nemluvím.

Příspěvek s nepravdivými informace a příšerným pravopisem je hrozná kombinace. Škoda mluvit!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Jízdní doba d3 vozovna Branka - Tábor 9 min., t36 Svratecká - Kluzáčkova 8 min. Nehádám se o Českou


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Trolejbus je pomalejší?
Aktuální stav, počítána čistá jízdní doba v trase Podlesí - Česká: (šalina po Minské, Horově = 18',) trolejbus po tase t30 a t36 za 20' a konečně šalina přes Pisárky 22'...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nejvýznamnějším cílem mezi Jundrovskou a Českou je oblast od administrativního komplexu na Šumavské po Tivoli, bo kanceláře, úřady, školy a poliklinika. Částečně ho může obsloužit t-36 s delší docházkovou vzdáleností (na zvážení je zřízení zastávky u knihovny, která by obsluhu této oblasti během výluky Minské a Horovy zlepšila). Oproti šalině však je trolejbus pomalejší, proto mi připadá výhodnější nasadit expresní busy od vozovny Komín přes VMO k Táboru, případně je protáhnout až na Nerudovu a Veveří zpět.
Na staré Žabiny budou stačit minibusy


Naposledy upravil Fafner dne 13 bře 2015 12:43, celkově upraveno 1
Humanizace


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 06:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]