Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
3048 má zase tuším smajlíka a ponorku na nápravách :mrgreen:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Mám dotaz: co znamená obrázek psa na krytu náprav? :)
Foceno ve 3052.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

768
21 lis 2010 09:08
Také se připojím s fotodokumentací.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3060 dnes v premávce, kurz 3/36.

Příloha:
IMG_7777.JPG

Příloha:
IMG_7807.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda píše:
Já bych nakupoval dál 21Tr, dokud to jde. Je to mnohem (nejen ekonomicky) efektivnější než nákup nových vozů (pominu-li případy nějakých dotací). Za pětinovou cenu získáme vůz, který je z pohledu zákazníka stejně užitečný jako vůz nový. Navíc z pohledu podniku má malé provozní náklady, umíme ho opravovat a podobně. A jistě nebude na rozdíl od nových vozů (viz 25Tr) rok odstavený na konstrukční vadu (náprava).

Koupit kamennou desku, najmout kameníka, tohle do něj vytesat, vystavit na náměstí.

Cena ojeté 21Tr z Hradce: 400 tis. Kč
Cena GO 21Tr ve vlastní režii byla vyčíslena na 2,1 mil. Kč (V ceně jsou ale započteny i náklady na provoz dílen - elektřina, topení atd., které by se platily tak jako tak.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Karosa: jasně, jen ne ze zcela nových komponent.

Eda: asi tak; někdo tu už psal => není zapotřebí mít 100% NP vůz, pokud to znamená častější opravy a nižší provozní spolehlivost.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Přesně. Protože cestující jak vidí nízkopodlahu, tak je jim jedno jakou. Nedávno jsem v jedné 21Tr čerstvě po CO dokonce vyslechl debatu dvou mladých mužů o tom, že se prý jedenadvacítky ještě vyrábí.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já bych nakupoval dál 21Tr, dokud to jde. Je to mnohem (nejen ekonomicky) efektivnější než nákup nových vozů (pominu-li případy nějakých dotací). Za pětinovou cenu získáme vůz, který je z pohledu zákazníka stejně užitečný jako vůz nový. Navíc z pohledu podniku má malé provozní náklady, umíme ho opravovat a podobně. A jistě nebude na rozdíl od nových vozů (viz 25Tr) rok odstavený na konstrukční vadu (náprava).


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
mili.hami píše:
Tak ať tedy vypíšou další VŘ na kloubové trolejbusy. To mně jedno, hlavně ať už se nekupují další ojetiny.

Peníze.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jenže ony ty ojetiny možná přežijí své mladší sourozence. A souhlas s tím, že VŘ by bylo lepší na kloubové vozy, které udělají více užitku, samozřejmě na některých linkách s potřebnou úpravou intervalů. Uvidíme, co v DP vymyslí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Tak ať tedy vypíšou další VŘ na kloubové trolejbusy. To mně jedno, hlavně ať už se nekupují další ojetiny. Po zařazení 31Tr do provozu snad většinu těch rozpadajících 14Tr vyřadí a zůstanou zde už jenom ty "lepší".


Offline
72
05 úno 2014 18:23
VŘ na "krátké" trolejbusy by bylo kontraproduktivní. Linky, kde by klouby seděly naprosto krásně prozatím vůbec nejsou. Pořizování 21Tr chápu jako "zalepení" mezery, která by vznikla, kdyby nenahradily rozpadlé 14Tr.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Podle mě by nejlepší bylo vypsat VŘ na nové "krátké" trolejbusy. Rozhodně bych už další 21 Tr nekupoval. (Tu bratislavskou ještě ano)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak podle toho, za jakou cenu. Rejp: na ND dobrý.
Jinak ta jednadvacítka by určitě nebyla na škodu.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jenom to ne ... :pray:

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Bratislavská 21Tr 6401 byla spolu se třemi 25Tr přesunuta do vozovny Krasňany. Že by nám slováci k té 21Tr něco přidali? sarcastic


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ráno byla měněna na tachograf (zcela novej, půjde na reklamaci).

Vůz můžete zkoušet jak chcete, třeba s ním najet po městě celej den na zkušební jízdě, a dle Murphyho zákonů se vůz pokazí hned první minutu ostrýho provozu. Většina vozů po generálkách nebo po takovýchto úpravách do brněnských zvyklostí, jezdí hned první den vcelku normálně, ovšem samosebou jsou případy, kdy je potřeba něco poladit :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

84
13 kvě 2014 16:53
Kolem 15:40 byla aji v Krpoli.


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3060 se teď vyskytovala na "L" jízdách v oblasti Komína a Žabin.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Můžeš vůz zajíždět, jak chceš, můžeš různě simulovat reálné podmínky a stejně se ti mouchy objeví až v ostrém provozu. 3060 byla vypravena naprosto ideálně.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No ale někde se zajezdit, v reálu otestovat, musí. A t-34 je kousek od maštale, trasa krátká, takže linka takřka ideální. Na copak nám vlastně umřela?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3060 se dnes na chvíli podívala na 1/34, v 8.10 byla na Vychodilové vyměněna za 3050.... Ale dalo se to předpokládat, dávat nezaběhlý vůz na celodenní službu.... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No právě. Kdyby aspoň stála zato... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Stejnak fotil tu slečnu doopravdy :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No tak nevím, nevím. Takovou fotku bych, ani jako dokumentační, nepovažoval.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2522 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 12:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]