Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1596 se dočkala zprovoznění. Podle iRISu je momentálně na 17/1 v soupravě s 1108.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vzhledem k tomu, že se jedná o nové vozy, bude vložena střední prohlídka.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotaz, na kdy vychází VP u dalších starších LF2, zejména u 1069, 1092, 1093, 1100 a 1101?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nedává.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
jen jsem nahlas přemýšlel, jak efektivně za čas unifikovat vozový park, až třeba TR.EV naběhnou do nějaké x.té GO nebo tak abudou se třeba vyřazovat shnilé kastle starších vozů (progress), co nejsou VarCB, jestli by mělo smysl přehodit ty věci do Var kastle a z vytěžených komponent vyrobit vario... Ale podle vašich odpovědí to smysl moc nedává.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
morgul píše:
Je možné spojit LF2 a vlek? Je možné použít výzbroj z T3.EV do LF/LF? a do původní EV kastle dát jinou výzbroj, např z vozu s mnohem starší nebo poškozenou karoserií?

Reálné to je, ale reálně to není.

Teoreticky lze všechno, prakticky to nikdy nikdo neudělá.

Co je vlastně výzbroj? Trakční měniče, (asynchro) motory, statický měnič? To není problém vzít a dát to do jiné tramvaje, ale co třeba kabeláž? Taková úprava by znamenala odstrojit vůz na holou kastli a postavit znova...


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jak píše Eda, jen v provozu by byla asi nutná úprava "ořezání" výkonu LF. Teoreticky by bylo možné výzbroj z EV použít, otázka je zda by nebylo nutné nové schválení typu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V dnešní době už LF2 ani LF1 s vlekem spojit nelze. Před zahájením provozu LF2+LF1 bylo spojení LF2+vlek možné. Viz. fotogalerie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Odpověď na první otázku je ano: http://foto.bmhd.cz/foto.php?72972


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Je možné spojit LF2 a vlek? Je možné použít výzbroj z T3.EV do LF/LF? a do původní EV kastle dát jinou výzbroj, např z vozu s mnohem starší nebo poškozenou karoserií?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To ano, a dokonce i s časem odjezdu dle jízdního řádu, což je ale celkem k ničemu. Propojení se systémem, který dodává data panelům v přestupních uzlech, by bylo opravdu revolučním počinem.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P.Haluza: co by ale reálné bylo, aby kromě seznamu příštích zastávek problikával seznam linek s konečnými zastávkami, na které můžu přestoupit.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
B1: Tak ta informace o přestupech je naprosto geniální. To by ovšem vyžadovalo, aby tam bylo on-line spojení s RISem nebo podobným systémem, což je asi (v našich končinách) nereálné. :cry:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Delší dobu tu zas nebylo žádné foto, tak alespoň 1072 v soupravě s 1574. :-)

Příloha:
1072_1574_6_1_2014.jpg


Jinak, po delší době bez změn byly vytvořeny nové soupravy 1069+1541, 1101+1590, 1098+1601, 1117+1497 a po delší době obnovena 1096+1530. 1083 a 1127 jsou po delší době naopak sólo.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
No a někde zvládnou vysílat informace o zastávce i "reklamy" současně vyhrazením pásu dole a vpravo pro trvalé zobrazení linky a zastávky.

Příklad z Rakouska, kde to takto funguje ve všech městech (dělá to snad jedna a ta samá firma): odkaz odkaz

Mezi reklamami se zobrazuje posloupnost zastávek: odkaz

... nebo informace o přestupech: odkaz

A úplně nejlepší z Innsbrucku - dvě obrazovky vedle sebe: odkaz


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
manil píše:
Nahradíme-li novými tramvajemi 13T vozy K2, pak je můžeme místo K2 vypravovat i o víkendu. Našli bychom linky, které by si to ve stávajícím intervalu zasloužily.
Jen aby ty linky pak při nových úsporných opatřeních nevyzískaly interval psích spřežení na Čukotce


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Podle mě by prvotní mělo být informování cestujících o trase v co největším možném rozsahu, což teploměr splňuje. Telka ukazuje naprostý prd, těch pár zastávek na pozadí jak namalovanýho od děcka je k ničemu.
To tam nikdo nedokáže naprogramovat nic použitelného?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jak to na mě působí je, že se DP snaží zaplnit prostor, o který nejeví téměř nikdo zájem. To stejné jako polepy oken na K2... U těch můžu s jistotou tvrdit, že se neuchytily vůbec, žádný přínos to nemělo (až na zakrytí škrábanců, což je sporné).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Na ty kvízy jsem se chtěl taky už delší dobu zeptat, jestli někdo netuší, co to má znamenat. To si jako někdo zaplatil reklamní prostor, aby tam dal kvízy (bez jakéhokoliv odkazu na nějakou firmu/organizaci) nebo je to iniciativa dopravního podniku nebo je to součást nějaké vypečené dlouhodobé reklamní kampaně a kdo za tím stojí se dozvíme až za pár měsíců? :-?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
manil píše:
Z reklamy dopravnímu podniku plynou nemalé peníze "navíc". Co je lepší - koukat na reklamy při jinak nudné jízdě MHD nebo platit o korunu za 15minutovou jízdenku navíc?

Popravdě jsem si nevšiml, že by na televizích v MHD nějak výrazně reklamy bylo. Jednou za čas ano (zaznamenal jsem 2-3), ale zbytek jsou kampaně DP a jiných městských příspěvkových organizací, případně nějaký kvízy (to je jako co?!) nebo vtipný návod na používání AED. Za to ale DP peníze nedostává, to je snad v zájmu města (vlastníka DP), aby to tam jelo, ne?
Jinak informace o LED transparentech je zajímavá, netušil jsem, že se k tomu DP nakonec rozhoupe. Taky, že se odprostí od BUSE... A pakliže nebudou teploměry, tak musím souhlasit s tím, že by bylo potřeba učesat program na obrazovkách - ideálně spravit omalovánku se zastávkami a pak omezit čas pro propagaci, docílit, aby se zastávky zobrazovaly častěji a pravidelně (například po každé/každé druhé propagaci), ne jak nyní, kdy se zastávky objeví po odjezdu a pak dlóóóho nic.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
manil: Omezuju to a chodím sem jen v pracovní době sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
IvanM píše:
k LCD panelům: především si myslím, že by tyto panely měly sloužit pouze k promítání opravdu užitečných informací o DPMB a IDS, např. “DPMB nyní přijímá řidiče do všech trakcí“, “výluka Mendlovo náměstí bude předčasně ukončena již 20.8.2012“ nebo “do IDS JMK bude zaintegrována další oblast označená číslem zóny 980“, dále pak důležitých zásad ze SPP, což cestující potřebují jako sůl... Rozhodně ne toto používat k promítání reklam netýkajících se dopravy v JMK. Každou užitečná věc, kterou opatříte reklamou, degradujete na neobjektivní komerční cetku.

Z reklamy dopravnímu podniku plynou nemalé peníze "navíc". Co je lepší - koukat na reklamy při jinak nudné jízdě MHD nebo platit o korunu za 15minutovou jízdenku navíc?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
stuřík píše:
Pokud se nemýlím, tak jediné nové autobusy, které v poslední době došly bez BS170 jsou Urbina. Prvních 12 plyňáků od Zlineru (7001-12) perlovou šňůru má. A pevně v to doufám, že i další plyňáky ji budou mít.

Nepletu-li se, nebudou. Navíc nové vozy budou mít LED transparenty (Urbanwaye BusTec, SORy BUSE).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rem píše:
Za šotouše se již nepovažuji, neb můj volnočasový zájem o MHD prakticky ustal. Dříve, když jsem byl na škole, tak jsem o volnu, a někdy i místo povinností fotil MHD zvlášť, když byla nějaká zajímavost, to jsem byl schopnej pěkných magořin, jako nahánění 1/4 kde byla souprava T3P načež venku bylo osm pod nulou. Úprk o dvě hodiny dřív ze školy, neb na d-4 dali po vyměné KT8. Výlet do Prahy kvůli soupravě KT8 co jezdila výlukově na Pavlák, načež byl výlet místo školy, a mohl bych pokračovat dál... Tehdy to pro mne bylo prostě zajímavé, jiné, zvláštní, no prostě jsem nebyl od fochu. Po nástupu k DP tato moje aktivita začla pomalu klesat, až zmizela. Bylo to tím, že zajímavosti mám dostupné, mnohdy jsem v nich i začleněn a mám to z první ruky. Ano i teď si občas vyfotím vůz, když má zajímavou reklamu, je nějaká mimořádnost, nebo hrozí že půjde do šrotu, ale to je tak vše. Ve volném čase už dělám jiné věci co mne baví. Prostě jak tu někdo má v podpisu: "Nejsem šotouš jen člověk co ho baví jeho práce."

Šotouš jsi už jen tím, že volný čas trávíš na fóru. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
ad dynamika jízdy: LF2 mají softwarově omezený výkon, pokud se nepletu. Nejsem si jistý, jestli tomu tak je i u Aniter.

ad výkyvy: Já mám právě jiné zkušenosti. Na některých místech se dokonce v obloucích stává, že Anitra se vychýlí tolik, že dře o asfalt. To se LF2 snad nikdy nestalo. (Ano, srovnáváme nesrovnatelné, ale to už od začátku).

ad těžiště: Já mám za to, že oproti K2 má Anitra o dost víc komponent na střeše. Navíc K2 má 3 podvozky, což s těžištěm také určitě pohne.

Všechny polovodičové výzbroje jsou prakticky omezené. Každý stupeň zadání jízdy či brzdy z řadiče (či poloha řadiče u vozů bez stupňového zadání) je jen pokyn pro "počítač", který na základě nastavených hodnot jednotlivých parametrů vyšle signál pro pohon vozidla. Některé vozy mají výkon dokonce variabilní, upravujou si ho sami podle aktuálního zatížení (13T, připraveny pro to jsou také nová Varia).
Vario je "omezeno" maximální proudovou hodnotou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 06:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]