Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
je to pěkný, akorát to bude hrozná prolízačka.. dotaz: to nejde udělat sníženou podlahu aji v kloubu? nebo tak tomu asi vadí hlavně podvozky, že..


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pd píše:
jj, trochu jsem ty nové skříně poplet :roll: Měl jsem na mysli právě tu pragoimexí "K3". Jestliže bude stát zhruba stejně jako K3 s novou skříní od Parsu (kolem 20 mil.), tak doufám že o Parsu se už neuvažuje...


Super mňam, tyhle dva tramy, takové chci do Brna!!


jj, trochu jsem ty nové skříně poplet :roll: Měl jsem na mysli právě tu pragoimexí "K3". Jestliže bude stát zhruba stejně jako K3 s novou skříní od Parsu (kolem 20 mil.), tak doufám že o Parsu se už neuvažuje...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Trojwana bude a bude vychazet z klasicke wany...podle poptavky pak mozna spatri svetlo sveta i wanovita K2 avsak vzhledem k rostoucimu poctu prepravenych osob je trend kloubove vozy nahrazovat soupravami takze wanovite K2 se asi nedockame...vice o trojwane je na K-Reportu v sekci tramvaje a MHD v Ostrave...nakresy (pouzite z K-Repu autor Norton, a mirne poupravene) jsou temer podobne skutecnosti a pujde o radu vozidel maximalne unifikovanych s vozem T3RN.EV proto to oznaceni ktere je taktez smyslene...


Naposledy upravil Izzy dne 08 bře 2006 15:47, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Podle jejich webu to trojwana není..


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
K3 s novou skrini bude klasicka K3 . Pac Pars ma licenci na vyrobu skrini a vozu T3 a na rekonstrukci K2 na K3 .
Trojwana bude Kvatro od CKD Pragoimex


K3 s novou skříní bude trojwana, takže ne méně než třetinový podíl NP, ale bude zhruba třetinový. Což je myslím spravedlivé - za 1/3 ceny dostanu 1/3 nízké podlahy.

Schody jako takové jsou dost vysoké, to jo, ale zas by tam stačilo jeden přidat, aby byly nižší. Ale hlavně můžeš nastupovat u K3RN prostředními dveřmi, u trojwany ještě i druhými nebo čtvrtými, tam nebudou schody žádné..


pd píše:
Ale i tak cena K3 s novou skříní bude třetinová proti stejně dlouhému Ulfu ...
A podil nizke podlahy je mene nez tretinovy ...

Uz jsem si pri nastupu do T3 nekolikrat uvedomil, ze ty schody nejsou nijak nizke. Staci byt unaveny, mit batoh, ... A to je mi 27. Nechci se videt, jak polezu do K3N za 30 let.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mno nevim je mozny ze DP kvuli nizsi cene posila i nejaky zalozni podvozky. nebo Pars ma svoje vyziskany ze starych vozu


Ale i tak cena K3 s novou skříní bude třetinová proti stejně dlouhému Ulfu, těžko říct, jestli se to vyplatí... Mmch, minimálně 2 podvozky musí mít K3 nové, ne?

Dvounápravové vozy byly ve společném provozu s T akorát brzda. Taky rozdíl jak v pracovním prostředí řidiče, tak i v interiéru pro cestující, byl ve srovnání s T víc než propastný (nesrovnávám MT4), rozdílná údržba, atd... Wana a podobné levné napodobeniny ale s tímhle vším problém nemají.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jenze ty napodobeniny zabrou finance na novy vozy a jejich zivotnost je minimalne 20 let . S takovou sme nikdy nemuseli prechazet z dvounapravovych vozu (stejne se vartily v podobe anitry). Vzdyt ty se taky daly udrzovat do nekonecna. Zivotnost 50 let zadna mira


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
K2 lze poslat i na K3 s novou skrini, viz lizici se 1753 . Jenze je tu problem jedna K3 stoji pres 18 000 000s novou skrini to bude jeste vic. A to jsou tam stary podvozky ..
Nemyslim ze se to az tak vyplati


No zkrátka si myslím, že teď by bylo lepší investovat do většího počtu levných napodobenin (ale s životností stejnou jako pořádné vozy), než do menšího počtu drahých lepších tramvají. To je podobné jako s pendolinem, taky mohlo být za stejné peníze víc muziky s normálními soupravami.. Ale tady to stejně nevyřešíme..


No tak ty K2 bych poslal na K3 nebo lépe na KT3 s novými skříněmi. A teoreticky by na KT3 možná mohly stačit papíry jen z jedné T3, čímž by se vlastně počet vozů zdvojnásobil...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No ale to jsou vetsinou K2 , ktery jsou budto odepsany, nebo dlouhodobe nepojizdny. Jenom velice malo souprav a KT8 je dlouhodobeji odstavenych a to proto ze je pozadavek an tuto kapacitu.


No šak wany jsou přece úplně nové.. A pokud jde o počet vozidel, tak DP přece momentálně nepotřebuje víc vozů, má dokonce víc vozů, než potřebuje (to jsou ty různé ploty a zábrany proti zaprášení kolejí). Jinak řečeno procentuální využití voz. parku je u DPMB nižší než je obvyklé.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno dilny taky nejsou nafukovaci, a o tech papirech si nejsem jistej.


A ze zrušených 1538, 1552, 1567 a 1596 jsou určitě papíry, tak se to může točit po osmi, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
PD , nj ale co NOVY vozy , ne reko . Tam jde o to zda investovat do mensiho poctu poradnych vozu, nebo kupovat vetsi mnozstvi levnych napodobenin


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
nj , ale stale to neresi problem nemoznosti nakupu wan jakozto novych vozidel. Jedine jako reko. A tolik vozu si DP menuze dovolit odstavit. Ani postupne. Navic uz nejni kde brat


1530,1557,1567,1596,1553,1554...nestačí na začátek?


Podle evidence jsou teď odstavené čtyři T3, a zřejmě nechybí, tak se to může točit po čtyřech.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nj , ale stale to neresi problem nemoznosti nakupu wan jakozto novych vozidel. Jedine jako reko. A tolik vozu si DP menuze dovolit odstavit. Ani postupne. Navic uz nejni kde brat


ds: jasně že do nekonečna asi ne, ale tak pro následujících 5 až 10 let je podle mě wana ideální pro obnovu voz. parku. Klidně by se jich tady 100 uživilo (místo všech T3, T3M a T3G až klidně po T3P). Anebo třeba 30 wan a zbytek KT3. K2 by mohly jít taky na KT3, tohle už DÚ taky zkousne...

PvvS: psal jsem 200 souprav, tj. 400 wan. Ne že bych jich tolik chtěl, ale chtěl jsem ukázat na ten výrazný cenový rozdíl...

Já bych naopak řekl, že wana (a taky 40 m soupravy s vlekem) jsou vhodným mezistupněm k lepším NP tramvajím. Kvůli 40 m by se aspoň postupně přizpůsobila síť a pozdější nasazení nových 40 m NP tramvají by pak mělo o problém míň.. Zkrátka si myslím, že hromadný nákup nějakých, byť v zahraničí třeba osvědčených, moderních NP tramvají, je v současné době nereálný. Hlavně finančně (holt jsme se narodili na špatné straně Šumavy).


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
JJ diky 2*16 a neco


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Myslels 33 metrů...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]