Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Richie:
No, pakliže cestuju se skupinou 15-30 osob, tak by se mi to ale pěkně prodražilo... Navíc není jistota, že se do autobusu takové množství lidí vejde ;-).
Mmj. prosazuju, že busem jen tam, kam to je časově výhodnější.

Ale teď už zpět k tématu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fafner píše:
Jestli teda dobře koukám, tak je už jen jedno LF bez úprav, a to je 1567, a pak osm LF2: 1098,1078, 1101, 1100, 1106,1096, 1114,1102. Nezapomněl jsem na nic?

Je to tak, jen 1102 bych sem už nepočítal. Jinak podle iRISu dneska jezdí 5 dlouhých souprav. LF2 1069, 1103, 1109, 1112 a 1117 jezdí sólo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1591
18 led 2009 10:06
stuřík píše:
Přál bych vám někdy jet v pátek nebo v neděli trasu Brno - Ostrava (zpět)... To obnáší 2 a půl hodiny v uličce, pokud si člověk nezařídí místenku.

Co takhle autobus? Tam si sedneš určitě :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Průvodčí se nemá co vymlouvat, v takovém případě bys neměl mít problém ukecat, ať ti prostě místo na sezení zařídí, třeba i v první třídě.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ne každý chce/má možnost kupovat lístek přes internet. A už se mi několikrát stalo, že jsem měl místenku například na místo 154, přičemž vagón měl 140 sedadel. Průvodčí jen pokrčil rameny, vymluvil se na brigádníky a že ji mám stejně zadarmo, tak co remcám...


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Na druhou stranu je to každého hloupost, když je místenka zadarmo, že... (ale už jsme vážně OT)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Přál bych vám někdy jet v pátek nebo v neděli trasu Brno - Ostrava (zpět)... To obnáší 2 a půl hodiny v uličce, pokud si člověk nezařídí místenku.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
mceza píše:
michalk: LF2+LF1 má ale oproti LF2+LF2 pouze o 14 sedadel méně. Pokud je to takový boj o místa (jak říkáš) a od Ondrouškové si člověk už nesedne, tak by to vyhrálo jen pár jedinců na Ečerce, případně Ondrouškové... Není v takovém případě lepší místo 14 sedadel v soupravě navíc radši vypravit hned následující spoj další LF2+LF1?

:applause:
MtM píše:
Když si tu uváděl případ,tak já ti zase uvedu případ , že jsem jezdil vloni dennodenně odpoledne do Tišnova a pokaždé jsem stál , takže vlak bych rozhodně za vzor nedával.

Občas jezdím v ne r-5 z Podivína a ve spoji 18:48 pravidelně stojím u WC a to žádná hitparáda není (vozy ČD ze 70-tých let bez jakéhokoliv reka). Do Brna cesta trvá necelou 3/4 hodinku.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ano, je lepší mít vícekrát LF2+LF1, než poloviční množství 2xLF2. Já jezdím většinou kolem 7:10 z Ečerovy, a to je stav takový, jaky popisuji. Jinak nezaměnovat prosím 15 minut z Komína na Mendlák s 30 minutami z Bystrce do města. 15 minut se dá a ani já s tím nemám problém, 30 už je prostě pro mě psychycky moc. Souhlas s tím, že 2xLF2 minimálně ze začátku vozilo vzduch, než si na to lidé zvykli. LF2+LF1 je v tomto případě dostačující. Stání na delší dobu (což už ze ZOO na hlavák docela je) není nic, z čeho by měl být kdokoli nadšen, na druhou stranu chápu, že je to jen o penězích. Ten příklad s Kampusem doufám nebyl myšlen vážně. Ačkoli věřím, že je to téměř každodenní stav, tak se shodneme, že do tohoto stavu v globále doufám MHD dostat nechceme.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Ok, možná to přirovnání se sedlem nebylo úplně nejšťastnější, přiznávám, ale nevím tedy, kdy a kterými spoji jezdíte vy. Dva roky jsem jezdil 7:12 ze Svratecké, jezdívaly tehdy 2xLF2 a VŽDY byla volná místa a bylo jich dost. Za rok si lidé zvykli, tak tím lidi přibývali, ale místo bylo vždy, už ne jen pro každého volná dvousedačka jako dřív. Nezlobte se na mě, ale pokud vám vadí stání ze Zoo, zkuste někdy jet z Mendláku na Kampus, třeba v 9 hodin. 15 minut čekáte, protože nic nejede, a pak jste namáčklý na dveřích (a ještě k tomu se ty dveře třeba v 15 Tr otevírají na každé zastávce, ač je jasné, že se nikdo další nevejde).
Na jedničce z/do Bystrce se stojí ve vozech s uspořádáním 1+1, ve vozech 2+1 se obvykle nestojí (Až na Mendlák, pka už ano), místo se tam najde. Takže situace není o žádném 2x LF2, ale prostě jen o tom, že vůz je dělaný ekonomicky, toť vše. Je strašně krásné chtít, abychom vždycky celou cestu na libovolné lince a v libovolný čas seděli, ale někdo to musí zaplatit. A pokud vy byste byl třeba ochoten platit dvojnásobné jízdné za 1,5 násobné soupravy, já rozhodně ne a raději si těch 15 minut na Mendlák postojím. Konec konců, žádný stařec nejsem a ve škole sedím celý den. Nevím, co děláte vy, ale všichni studující a většina pracujících v práci/škole stejně sedí, takže ta chvilka stání jim jen prospěje.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jestli teda dobře koukám, tak je už jen jedno LF bez úprav, a to je 1567, a pak osm LF2: 1098,1078, 1101, 1100, 1106,1096, 1114,1102. Nezapomněl jsem na nic?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
michalk...já jezdil kolem 14.00-14.30 a nastupoval buď v Kr.Poli nebo v Řečkovicích.A vždy byl vlak plný (myšleno tak , že nebylo volné místo k sezení a ještě pár lidí stálo u dveří).V Kr.Poli nás taky nastupovalo přesto stovku cestujících vždy , takže se ani není čemu divit.A ráno v osobácích prý na Brno to samé.
Co se týče Várií , tak jsem rád , že těch souprav LF2+LF1 je více než předešlých souprav LF2+LF2 , na lince 1 je to ráno směrem na centrum znát. :-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
mceza: Samozřejmě že ano, ale podle toho, zde bylo napsáno, tak mi přišlo, že podle některých i LF2+LF1 je na Bystrc strašně předimenzované vozidlo, zvlášť když tady mávali s 2xT6 v sedle. LF2+LF1 s volnýma místama na sezení vydrží ve špičce průměrně ke Kubíčkové. Kdyby T3 nebyly takový dobytčáky, tak by vyšly podobně. Ranní nástup na Ečerce bývá tak 50 kousků, na dalších zastávkách k ZOO tak do 15 lidí. Od ZOO po Mendlák je v 2xT3 už docela těsno.

MtM: Směrem na Kuřim taky docela pravidelně v pracovní dny odpoledne jezdím, a ještě se mi nestalo, že bych si nesedl, a to nastupuju v Židenicích, případně až v KrPoli. Pravda, občas jsem neměl čtyřku v honekru pro sebe, což už mnoho lidí vyhodnocuje, že je lepší stát. Ale asi záleží i na čase, situace ve dvě může být jiná, než třeba po čtvrté.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
michalk píše:
Vlakem taky nejezdíte do Blanska ve stoje, takže to někde jde.


Když si tu uváděl případ,tak já ti zase uvedu případ , že jsem jezdil vloni dennodenně odpoledne do Tišnova a pokaždé jsem stál , takže vlak bych rozhodně za vzor nedával. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
michalk: LF2+LF1 má ale oproti LF2+LF2 pouze o 14 sedadel méně. Pokud je to takový boj o místa (jak říkáš) a od Ondrouškové si člověk už nesedne, tak by to vyhrálo jen pár jedinců na Ečerce, případně Ondrouškové... Není v takovém případě lepší místo 14 sedadel v soupravě navíc radši vypravit hned následující spoj další LF2+LF1?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
nydros píše:
...Do Bystrce prostě není taková frekvence jako do Řečkovic a ta souprava tam nutná není, naopak je tam zbytečná, mimo špičku si i v T6A5 každý sedne.

Zato ve špičce (kdy jezdí většina lidí) probíhá boj o místo už na Ečerově a z Ondrouškovy všichni na stojáka... Já vám nevím, jezdit každý ráno půl hodiny do hokny do centra ve stoje, tak hlasuju volantem. A to nejsem ještě žádnej stařec. Když jsem jezdil před pár lety z Řečkovic, tak mi těch 15 minut na Moravák na stojáka nevadilo, ale těch 30 z Bystrce už je fakt moc. Myslím si, že by bylo vhodné, aby minimálně z Ečerovy po ZOO, optimálně až někam ke Svratecké, by měla být možnost si sednout - a to i ve špičce. Vlakem taky nejezdíte do Blanska ve stoje, takže to někde jde. (Ano, je to jen o penězích a prioritách...)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
sarcastic šotovzdychání sarcastic

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
nydros píše:
Opět obvyklsé šotovzdychání... já tu soupravu sice taky rád, ale mám rozum. A pokud nějaká souprava vozí ve 3/4 trasy vzduch, pak tam asi nepatří. Do Bystrce prostě není taková frekvence jako do Řečkovic a ta souprava tam nutná není, naopak je tam zbytečná, mimo špičku si i v T6A5 každý sedne.


Mimo špičku by pomalu na 3/4 (všech - tedi i mimo linku 1) kurzech bez problémů mohlo jezdit i solo ...


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Opět obvyklsé šotovzdychání... já tu soupravu sice taky rád, ale mám rozum. A pokud nějaká souprava vozí ve 3/4 trasy vzduch, pak tam asi nepatří. Do Bystrce prostě není taková frekvence jako do Řečkovic a ta souprava tam nutná není, naopak je tam zbytečná, mimo špičku si i v T6A5 každý sedne.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
...kéž by sakra aspoň byla šance, že se po létech zase dočkáme LF2+LF2...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Změna umístění zásuvek dle vzoru Olomouc.
Výměna nevyhovujícíh plent s malými otvory na spřáhlo.
Úprava vozů a pevných/skládacích spřáhel tak, aby byla vždy LF2 -A a LF1 C.
Úprava palubní desky LF1 dle LF2.
Přehrání SW + sladění parametrů.
"Naučení" LF1 komunikovat s nadřazeným systémem řízení v LF2.

...snad jsem na nic nezapomněl.


Offline
Uživatelský avatar

24
11 bře 2014 07:53
Kuřim
Chtěl bych se zeptat, co vše se musí na LF1/LF2 upravit, aby mohly jezdit v soupravě spolu (vím, že se tu něco podobného někdy řešilo, prosím o shrnutí :-) )?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1093 má dnes premiéru v soupravě na d-1, a dále byla spojena netradiční souprava 1598+1590.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
1106 stojí v Pisárkách u plotu bez předního deklu


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Naopak 1598 záhadně zmizely vyleptané tagy na zadním skle :-k

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 22:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]