Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
b1: věř nebo ne, ale všiml jsem si. Pointa je v tom, že 1 praská ve švech, zatímco si cigáni čmáraj po nových LF2 (nebudu korektní). Ale o to nejde. Jde o ty sliby, že na 1 budou kapacitní spoje. Ehm…ne. Nebudou. Prostě ne a ne.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: jak vidíš, podařilo se tuto informaci utajit tak dokonale, že to ještě někteří nejsou schopni přijmout. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Taky tu máme jiné linky než jedničku.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Tak tu máme 3× LF2+LF1 a 4× LF1+LF1. A to je přesně to, co dokáže „vytočit“.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Posledních pár příspěvků bych přesunul do návrhů linkového vedení kam nyní napíši svůj další příspěvěk k tomuto tématu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Rem: Vlastně píšeš to samé, co já, akorát já bych přece jenom každou větev označil jinak. Přece jenom, kdyby byl nějaký operativní odklon, tak by to působilo zmatky.

Podobně jako třeba při různých odklonech linky 1, kdy při uzavření Benešovy jede linka 1 přes Svoboďák směrem od nádraží do Řečkovic, a při uzavření Hybešovy zase jede přes Svoboďák směrem od nádraží do Bystrce. (Obě zmíněné výlukové trasy již v minulosti nastaly, a ne jednou.)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Poslední příspěvek bych upřesnil. Linku 7 zavést, která by ráno cca mezi 6 - 8:30 doplňovala linku 1 v trase VM - Hlavas a linku 12 v trase Hlavas - Tech. park, v dopoledním sedle mimo provoz a odpoledne mezi 13 - 17 hodinou trasa naopak. Linku 1 doplňovala v trase Hlavas - VM a linku 12 v trase Tech. park - Hlavas.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak možná by nemusel být problém zavést linku (třeba 7), která by doplňovala d-1 v trase VM - hlavas a d-12 v trase hlavas - Technopark. Pokud by byla vedena jako doplňková k těmto dvěma, nevadilo by 1 číslo. Vozy by se na ni našly díky delšímu intervalu na d-12. Jak je ale d-12 vytížená v úseku hlavas - Komárov, to netuším.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Návrhy zajímavé. Ale mít tu linku, co pojede z Řečkovic po dnešní 1 na hlavňák a pak se převlíkne za 12 a pojede na TP mi přijde…jako blbost. Nic proti (a to mluvím jako člověk, kterému se to alespoň v minulosti hodilo. :-D ).
Vynucování vystupování mi taky přijde jako blbost. Proč? Vystoupím, abych pak nastoupil do toho samého? Dokážu si představit lidi, co cestují z České na Maliňák… (Nebrat výlukový stav, samozřejmě.)
Ne, osobně bych nechal linku 1 (a ostatní) v současném vedení. Pouze přidal linku 0, což by byla posila k 1 (i proto to číslo), co by teda jezdila od VM podél 1 až na hlavňák. Spoje na to by se braly z té posilové 12. Na hlavňáku by bylo převlékání (bez nutnosti vystupování (takže ano, vzniklo by to, co jsem před tím odsoudil, ale jde o to, že by to byla jen posila, co by ani nejezdila celý den)). 12 by samozřejmě nebyla posílená vždycky. A když by nebyla, tak by spoje na lince 0 končily na novosadské smyčce. Posílení pouze do VM mi přijde jako adekvátní, protože od Hudcové nahoru na Řečkovice to je už klidnější. Přestup by sice možná ##MLUVÍM SPROSTĚ##, ale to je nutné „zlo“. Taktování by bylo vzájemně se doplňující (tím pádem by sice vznikla nepravidelnost na Řečkovické smyčce, ale tam by ty časy byly tak krátké, že by se to dalo přežít).
Extrémní výhodu vidím právě v tom, že by pak nemusely vznikat kapacitnější soupravy. Stačily by tyhle střední kapacity (KT8, 2×T3).
Skoro až se mi chce si to nasimulovat v BAHNu, jenže nejen, že nemám síť Brna, ale ani nemám svůj program na výpočet JŘ, takže pokud by se někomu chtělo…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Aby nejezdily dvě linky se stejným číslem v paralelních severojižních trasách. Ale klidně je můžeme nazvat 12A a 12B

Edit: Původně jsem měl napsané ukončení na Nových sadech a na Zvonařce, ale pak jsem to smazal.

A nebo ještě líp: Nechme to tedy jako dvě linky s tím, že cestující si budou muset na nádraží vždy vystoupit (což ale 99 % těch cestujících udělá tak jako tak)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
To teda nevím, co by na tom měnění čísel bylo přehlednýho :-|

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Nebylo by pak už jednodušší změnit linkové vedení třeba takto:
1 Bystrc - Pisárky - nádraží - Komárov
7 Řečkovice - Maliňák - nádraží*
12 Technologický park - Česká - Husova - nádraží*
* u nádraží by linky vzájemně měnily číslo kvůli přehlednosti


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Spy: Přesně tak. Návrh jsem napsal na DP, ale uvidíme, co mi v zákonné lhůtě odepíší :) (ale naděje si moc nedělám..)


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
nydros píše:
Nezlobte se na mě, ale linkou 1 jsem jezdil denně a ta nacpaná situace platí pouze pro Řečkovice-Hlavní nádraží(-ve špičce až na Mendlák). Do Bystrce to posílení vážně není třeba (i když mám LF1 i 2 moc rád). Nešlo by to tedy řešit ve špičce posilovými spoji Technopark - Česká - Hlavák - Pionýrská - Vozovna Medlánky (-rg Technopark)? Stejně na d-12 není poptávka po intervalu 3-3-4 v úseku Hl.n.-Komárov, neboli že by ten jeden vložený špičkový spoj každých deset minut z d-12 jezdil po výše jmenované trase místo do Komárova? Nemluvě o tom, že ráno Z Technoparku a odpoledne na Technopark jezdí soupravy už tak prázdné.

Taky se divím, že něco tak geniálně jednoduchýho už dávno někoho nenapadlo. Obzvlášť, když ten stejný model funguje na úplně srovnatelným případě linek 25/26 (Uni kampus versus Kamenný vrch). Pro mě za mě by klidně všechny spoje linky 12 do toho Komárova mohly dojet, a zpět by se vracely třeba jen do smyčky na Nové sady, kde by se řadily na jedničku směr Vozovna Medlánky, obdobně v ranní špičce opačně - ani tak by to nestálo nic navíc.

Do Bystrce je to skutečně v případě LF2+LF1 spíš o nějakým (hoooodně pozvolným) zvyšování komfortu s ohledem na dlouhý cestovní doby než o reálných kapacitních problémech.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
nydros: Ta tvoje varianta vůbec špatná není…
Opět se ale dostáváme k tomu, že v podstatě není dostatek vozů. Koupit nové…není je kam dát. Takže krok č. 0 je postavit novou vozovnu o kapacitě Medlánencké a víc se zázemím pro 45m vozy. Dalším krokem jsou jednodílné vozy pro linku 1 o délce těch 40 m…
Jenže na nic z toho nejsou prachy… Samozřejmě. Ale čistě teoreticky, zajímalo by mě, kolik by taková vozovna stála.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Jasně, moje varianta je ale spíš zefektivnění využití souprav, které jsou, aniž by se přidávaly vozkm (ba naopak by se ušetřilo za ten zbytečný úsek). Je sice pravda, že by tím jaksi odpadla výhoda zrušené d-13, ale ve špičce si myslím, že je to fuk. Takže pokud by to Lidická a Palackého technicky zvládly, pak je to dle mě nejlepší řešení. na 14 LF2+1 hned tak nevěřím, protože tím by se náhle dost omezil provoz LF2 na K2-garantech, a to přece nechtějí, ne? (jinak by už určitě jezdily všechny LF2+1 soupravy...)


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
nydros: Souhlas. Nádraží až Řečkovice… Tam je to úplně nejhorší. A souhlas i s tou špičkou.
Častokrát mě napadalo dát tam nějakou posilu. Linku z Řečkovic až na NS nebo Mendlák. Opět 2× T3 (délkově), s tím, že by byly z Řečkovic 3 odjezdy během 10 minut. Otázkou je, jak by to zvládly křížení, jestli by byly šaliny apod. Takhle linka…(14 nebo 0 nebo 7, nebo 13, nebo cokoliv) by nejspíš nejezdila celý den, ale jen někdy od 06 do nějakých 19. A v čase od 10:00 do 12:59 by asi taky nebyla potřeba.
k.ondra89: Na lince 1 je 28 kurzů (alespoň většinou přes den). Tzn. 14× LF2 + LF1. Jestli to tam doopravdy bude samozřejmě nikdo neví, ale já tomu nevěřím tak moc, že jsem ochoten říct, že tohle tam fakt nebude. Samozřejmě, nic mi neudělá větší radost, než když se budu mýlit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
fysk: Šotouš ani tele naštěstí nejsem, navíc jsem k příspěvku podal vysvětlení, proč nejezdí plný počet možných souprav, což je tak trochu i logické takže nebreč ;-) Nebo se má DP řídit dle šotoideologie, udělat 7 garantovaných LF2+LF1 souprav, a když se jedna z nich náhodou pose*re tak co? Vykopat genoš z T3G, zapřáhnout vlečně za cedulovej zrychl a udělat univerzální nízkopodlažku ala auto Freda Flinstouna? Prostě bude zatím bude zkušebně 5 souprav LF2+LF1 a zbytek je záloha.
P. S. Linku 1 využívám posledních 19 let (před tím i linky 7, 11, 18) pravidelně a stále žiji, nebyl jsem zabit umačkáním ve voze, takže to tak hrozné zas není.


Manil: Od 26. května je v plánu nějaky nový "z důvodu zajištění dočasného zkušebního provozu určeného počtu souprav Vario LF2+LF1 na lince 1" Tento zkušební provoz myslím ;)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak už se tu několikrát řešilo, do konce letošního roku, by měla být polovina d-1 obsazena kapacitními soupravami LF2+LF1. Jinak lze celkem logicky předpokládat, že nasazení většího počtu dlouhých souprav bude vyžadovat změny jízdních řádů a přesuny vozů mezi vozovnami. Předpokládal bych začátek září. Přece jen teď na ten měsíc už to nemá moc cenu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Nezlobte se na mě, ale linkou 1 jsem jezdil denně a ta nacpaná situace platí pouze pro Řečkovice-Hlavní nádraží(-ve špičce až na Mendlák). Do Bystrce to posílení vážně není třeba (i když mám LF1 i 2 moc rád). Nešlo by to tedy řešit ve špičce posilovými spoji Technopark - Česká - Hlavák - Pionýrská - Vozovna Medlánky (-rg Technopark)? Stejně na d-12 není poptávka po intervalu 3-3-4 v úseku Hl.n.-Komárov, neboli že by ten jeden vložený špičkový spoj každých deset minut z d-12 jezdil po výše jmenované trase místo do Komárova? Nemluvě o tom, že ráno Z Technoparku a odpoledne na Technopark jezdí soupravy už tak prázdné.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rem píše:
Nebo aby se šotouši měli čemu divit jak telata. Vozy relativně jsou, vše se chystá na nějaký zkušební provoz, tuším že pěti stabilních souprav LF2+LF1 zbytek je případná záloha.

Zkušební provoz LF2+LF je dávno ukončen. Už jezdí s povolením a na ostro.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
b1: NepovYdej (jooo, dejte mě do pravopisu…).
Jenže oni už tady jaksi jsou. To je to. Je jich tu plno a linka 1 je poměrně kritická.
Nebo ať DPMB teda vydá tiskovou zprávu, že nemají prachy na vyhovující šaliny a že se lidi v lince 1 nadále budou mačkat. Furt lepší trocha upřímnosti, než mazat med okolo huby a pak dát přes držku…
Samozřejmě chápu, že kapacita vozoven není ∞, že těch šalin, co se takhle dají spojit je taky omezeně, ale je jich tu na víc souprav, než jich je nasazených. 7 to sice nějak nevytrhne, ale je to lepší než 4. Už i dvojice LF2 občas byly v počtu 5 (!).
No alespoň že nepořizujeme šaliny, na které nemáme, jako Praha…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
. A opět jsme v situaci, kdy by tu těch „kapacitnějších“ souprav (…) mohlo být daleko víc, ale…není! :-D :-D
Opět připomínám: tohle není program BAHN, tady každá zakoupená (zrekonstruovaná) tramvaj stojí peníze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Stějně jako se DPMB dušoval, že chce celou 1 v LF2+LF2. Jo, a jak to dopadlo. Teď tu máme LF2+LF1, což je IMHO fail, kapacitně leda tak na 12, ale lepší, než drátem do oka pomocí 2×T3G (Kdy už sešrotujou tyhle krámy?). A opět jsme v situaci, kdy by tu těch „kapacitnějších“ souprav (…) mohlo být daleko víc, ale…není! :-D :-D Nasrat (asi).
Takže vy, co nemusíte využívat linku 1, děkujte za to bohu (stejně jako já, každý den ráno, když vidím vypravenost a vzpomenu si na staré (nacpané) časy). A vy, kdo ji využíváte…no, doufám, že vám nezáleží na něčem jako osobní zóna nebo tak. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
186
27 zář 2007 22:44
REM: Hlavně, že ty už jsi dospělý tele! Nechápu tedy od čeho je diskuzní fórum, když se vždycky musí do někoho někdo navážet! Pokud vím, tak byly ty vária pořizovány primárně za účelem nasazení v soupravách na d-1.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 00:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]