Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nebo aby se šotouši měli čemu divit jak telata. Vozy relativně jsou, vše se chystá na nějaký zkušební provoz, tuším že pěti stabilních souprav LF2+LF1 zbytek je případná záloha.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zřejmě protože Pisárky mají málo vozů...


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Může mi někdo vysvětlit, proč nejezdí už stabilně těch 7 souprav LF2+LF1 ?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jojo, 1108+1601 je zatím jediná souprava LF2+LF, která jezdí v původním složení. Jinak během dne byla spojena souprava 1127+1523.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jen pro zajímavost, 1601 se zatím jako jediný VarioLF neukázala v provozu jako sólo, ale pouze v soupravě s 1108 :wink:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dnes došlo k mírně netradiční výpravě várií. Spojeny soupravy 1556+1598 a 1597+1497 (1597 poprvé jako řídící vůz). Zbylé příslušné LF2 jezdí sólo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Vzhledem k tomu, že v úterý nefungovala plošina na 1523, je jen dobře, že je teď vzadu. Protože 1523+1497 byla (ten den) souprava se dvěma přeškrtnutými vozíky (stačilo vozy přehodit a problém by zmizel).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jj, 1523+1497 byla rozpojena, a spojeny byly dvojice 1083+1497 a 1099+1523. Celkem zajímavé, kvůli ruční plošině bych čekal spíše rozpojení 1556+1597. Jinak tedy dnes premiérově jezdí všech 7 souprav současně. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

164
11 pro 2012 15:43
Daleko od linek, na kterých jezdí sanitky
Po dlouhé době opět vyjela souprava 1099 + 1523, tentokrát na 5/1.

_________________________________
Kolik šotomíst znáš, tolikrát jsi šotoušem. :D


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
1083 dnes na kurzu 15/6...

Příloha:
IMG_8282.JPG

Příloha:
IMG_8284.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na 13/6 se podle IRISu prohání 1069. Tudíž po dokončení SO na 1092 bychom se měli dočkat již 9 dlouhých souprav. :applause:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Každopádně na SO je 1092, takže tam lze očekávat úpravu..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdy? Až ho dílny dokompletují, poté odjezdí potřebné zkušební jízdy a drážní úřad vyřídí papíry.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

12
14 kvě 2014 11:57
v brně
kdy už bude 1117\3 v provozu? :?:

_________________________________
145 LET MHD BRNO
http://iris.bmhd.cz/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Určitě není, pár dní zpět jsem jí viděl stát v Pisárkách. Úprava jí tedy teprve čeká.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3342
21 led 2011 14:19
1093 je dnes po delší době venku, není čistě náhodou už v provedení A vozu?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Diodama i diagnostikou. Jsou tam "klasické" kontrolky "brzdy 1, 2, 3, vlak". Ale pokud něco nerozbrzdí, systém Ti řekne, který brzdič to je (je to skoro to stejný, co na K3).


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Tak o tempomatu jsem nevěděl. Dík za obrázek. Sice jsem jednou kloubový vario řídil, ale už si nevzpomínám, jak je tam řešena signalizace brzdičů. Diodama, nebo je to dělaný přes obrazovku?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kari:
Základní obrazovka diagno LF2 s připojenou LF1 zůstává takto. Tato fotka pochází z jednoho z prvních testů, kdy ještě nebyly přesně sladěny SW obou vozů. Při zadaném prvním stupni a rychlosti někde mezi 10 km/h a 15 km/h "A" vůz brzdil, zatímco "B" se ho snažil přetlačit. :-)
Omluva za kvalitu, je to screenshot z videa.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Má "pojezdový" tempomat => pokud nepřestřelíš při rozjezdu 1. stupeň nebo pokud zpomalíš pod 8 km/h a zadáš 1. stupeň, drží rychlost 10,5 km/h. Využitelné hlavně v dlouhých soupravách při průjezdu výhybkama do oblouku.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
Výkon LF1 a výkonové hodnoty stupňového zadání od řadiče, tempomaty...

Tempomaty? LF2 nějaký má?
A když jsme u toho, mohl by mi prosím někdo, kdo se k tomu dostane, vyfotit diagnostiku spřaženého LF2+LF1? Dík.
Jen tak mimochodem, co se týká úprav LF1, tak to je ten hlavní důvod, proč už nejezdí s vlekama.
Jinak měl jsem možnost vyzkoušet nový panel u LF1. Musím říct, že ten starý se starými tlačítky a starým rozmístěním byl lepší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1083 dnes na 22/800.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Všechny LF2 mají nastavený strop maximálního odběru proudu.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Takže LF pro provoz s LF2 jsou výkonově ořezány na 60% a ve dvojčeti mohou být spřaženy jen s upraveným ("ořezaným") LF (mimo upravených LF2)? Jsou některé LF2 "neořezané"?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Přesně tak, do LF1 je např. fyzicky dodává další jednotka pro komunikaci s LF2. Výkon LF1 a výkonové hodnoty stupňového zadání od řadiče, tempomaty a další věci jsou nastaveny dle LF2.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 30 zář 2024 00:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]