Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 371 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Vlak do Prahy (oproti autobusu) má výhodu menší pravděpodobnosti zpoždění vlivem počasí a dopravní situace. Když jsem jezdil do Prahy na letiště na letadlo, nikdy jsem neriskoval jízdu autobusem. V té době ještě jezdily slavné D1 Expressy, nejmodernější vozy ČD tažené lokomotivou řady 380. Škoda že byl D1 Express zrušen, snad se brzy vrátí ve formě Railjetů...

Co se týká odsunu stanoviště Student Agency od Grandu, tak Jančurovi by to hodně uškodilo. Hodně lidí by šlo raději na vlak, než aby se štrachali s kufry až někam na Zvonařku, či naopak v noci táhli s kufry ze Zvonařky venkem okolo Vaňkovky k nádraží na rozjezd.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A ti, kteří v Brně přestupují na vlak, si holt zvyknou jezdit vlakem už z té Prahy.

Až budou ČD poskytovat takové služby v takovém rozsahu, jak SA, tak pak ano, lidi s tím budou jezdit. Ale protože Jančura (jak sám přiznává) šel cestou masové reklamy a výhod pro cestujících (a negativně také tarifu, který vypadá, že je výhodný, ale nikdo se v něm vlastně nevyzná a až tak výhodný není, maximalizace ega, neustálými soudními spory a hledání různých mezer v zákoně - s tímto si může podat ruku s Eurolines ČR/Hofmann GMBH), dokázal si přilákat dost lidí a ti od něj jen tak neodejdou. Podívej se třeba jen na intervaly - dojdu na Florenc a vím, že mi do toho Brna prostě něco pojede (a když ne SA, tak někdo jinej). Dojdu na hl.n. a vidím, že mi jeden hned do Ostravy, pak zase do Ostravy, pak do Havířova, pak do Bohumína, a ejhle, do Brna za půl hodiny pomalej rychlík nebo za hodinu EC. Nasednu do SA a dostanu kávu, noviny, sluchátka a ještě se můžu celou cestu dívat na pěknou (a většinou pěkně blbou) obsluhu. Na to lidi slyší a je jim jedno, že na té dálnici budou stát hodinu v koloně. Jediné, co mě přimnělo k cestování do Prahy vlakem je jídelní vůz (pokud obsahuje točené pivo a jde o JLV, které je v konkurenci ještě to levnější) a dříve i D1 Express, který pak - jak se dalo předpokládat - tak nějak potichu vymizel. Ale pochybuu, že takových bude většina (potencionálních) cestujících na trase BM - PH.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Krásná diskuze. To hodné MHD se muselo z centra vyštípat, ale ten zlý Jančura tam zůstal, to je problém, kteří někteří neumí překousnout. A to, že jede přes Bohunice, ale zastavuje až na AN a obyvatelé Bohunic si pak dělají výlet přes půl Brna? Tuto logiku kdysi použil MS kraj a od té doby se v něm stávají vybraná EC osobními vlaky (proč se zastavuje v Suchdole, Hranicích, Bohumíně, Karviné, Petříkovicích...?), čímž se degradují na nejnižší možnou úroveň.
Je dnes už obvyklé (hlavně v menších městech), že se autobus stěhuje k vlaku, nevím, proč by se měl v Brně od vlaku odstěhovávat. Jo, to kdyby pak bylo třeba nové nádraží, někdy v tom roce 2250, nebo jak to teď vychází, tak pak ano, může se tam přestěhovat ÚAN i Grand. Ale musí k tomu být také vyřešena MHD. Systém používaný třeba v Praze, tzn. více AN dle směrů, je podle mne blbost - snad jedině, kdyby tam byl vyřešen přestup bus/MHD/vlak - tedy třeba ÚAN, AN Grand, AN Starý Lískovec - MHD/vlak/bus, AN KrPole (vlak/MHD/bus), AN Bohunice Nemocnice (MHD/bus)... A vše spojovala městská vlaková linka v intervalu 15 minut (a abych to ještě více přehnal, tak s uznáváním jízdních dokladů autobusových dopravců).


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
b1: skvělý zásah! :applause:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: stejná situace, jako když jedu do Prahy 4, SA mě dopraví až na Florenc, a až poté jedu zpět.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
K tomu parkování u nádraží a odstranění autobusáku jak tu někdo napsal. Ono by hodně pomohlo kdyby u nádraží a v blízkém okolí taky nestála auta celý den a hned by bylo plno míst na vysazení cestujících. Jasně některá místa jsou placená, ale i tak se to asi majitelům vyplatí. No a některá jsou zdarma třeba podél Nádražní. A zrovna na Nádražní u pošty je placené parkoviště na dvorku, hned vedle je další. Jasně není to hned před budovou, ale docházková vzdálenost je minimální.
A Jančura a jeho žluté autobusy? Do Prahy jsem jezdil jako malý kluk ještě před Jančurou a přišlo mi, že to nádraží hodně upadalo než přišel on. Neříkám, že je super a krásné, ale přijde mi v lepším stavu než před ním a hlavně ožilo.
Chcete parkovací flek? Ať se postaví parkovací dům na konci kolejí jak se žluté busy stáčí dolů na Koliště. Flek tam je už roky prázdný pro údajný jakýsi CD Palace. A nebo druhá strana blíž k trolejbusové smyšce kde je dnes parkoviště. Udělat tam normální parkovací dům bude mít určitě plno protože v tomhle místě bude chtít stát hodně lidí a ne jak parkovací dům na křižovatce Koliště-Kounicova (doufám, že jsem ty ulice teď nepopletl. Ten u Moraváku)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
b1 píše:
Navrhuji též zrušit zastavování vlaků EC na hlavním nádraží a místo toho by zastavovaly v Židenicích a v Modřicích. ...
Vlaky EC na hlavním nádraží zbytečně zahušťují dopravu skrze hlavní nádraží, bez zjevného prospěchu komukoliv, kromě ČD sarcastic
A cestující taky tak vytrénujeme na odsunuté nádraží, pak jím, až jednou bude v provozu, ani nepřijde, že z nádraží se dostanou jen pěšky a nebo taxíkem (možná)


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
peno píše:
A také s ním jezdí lidé z Lískovce či Bohunic, kteří jen sledují, jak jim kolem oken uběhnou jejich baráky, aby pak letěli od Grandu půl kilometru na tramvaj, kterou se vrátí zpět. To je pane úspora času. A ti, kteří v Brně přestupují na vlak, si holt zvyknou jezdit vlakem už z té Prahy. A vůbec mi nebude líto, že Jančura přijde o kšeft.
Nezlobte se nikdo na mě, ale autobusy před nádražním prostorem jen zbytečně zahušťuji dopravu, bez zjevného prospěchu komukoliv, kromě pana J. Je nejvyšší čas s nimi skoncovat.

Navrhuji též zrušit zastavování vlaků EC na hlavním nádraží a místo toho by zastavovaly v Židenicích a v Modřicích. Také s nimi jezdí lidé z Židenic a Modřic, kteří jen sledují, jak jim kolem oken uběhnou jejich baráky, aby pak letěli od hlavního nádraží na tramvaj, kterou se vrátí zpět.
Vlaky EC na hlavním nádraží zbytečně zahušťují dopravu skrze hlavní nádraží, bez zjevného prospěchu komukoliv, kromě ČD sarcastic

Hele, a nechceš ty autobusy od Prahy ukončit už ve Velké Bíteši, a cestující by si pak přece přestoupili na IDS. Těmi autobusy z Prahy jazdí také lidé z Ostrovačic, Říčan... :dancing:


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Tady se hádáme o to, proč se nádraží nemá přesouvat

To já se naopak nehádám, já bych ho ze samotného centra odsunul co nejdřív.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Tramvaj Plotní: první etapa odstartuje letos na podzim:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 40327.html


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A také s ním jezdí lidé z Lískovce či Bohunic, kteří jen sledují, jak jim kolem oken uběhnou jejich baráky, aby pak letěli od Grandu půl kilometru na tramvaj, kterou se vrátí zpět. To je pane úspora času. A ti, kteří v Brně přestupují na vlak, si holt zvyknou jezdit vlakem už z té Prahy. A vůbec mi nebude líto, že Jančura přijde o kšeft.
Nezlobte se nikdo na mě, ale autobusy před nádražním prostorem jen zbytečně zahušťuji dopravu, bez zjevného prospěchu komukoliv, kromě pana J. Je nejvyšší čas s nimi skoncovat.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Peno: Mokrý hadr na hlavu a přirození umývat vlažnou vodou. Proč by měly dálkové busy od západu končit (a začínat) někde v polích?!!! A myslíš i mezinárodní linky?! Z exitu 189 je bus u grandu za 10 minut.Kdyby někam musel sjet na "terminál", tak to udělá minimálně 20 minut nedůvodné ztráty. Jeď do cajzlárny a řekni tam, že podle stejné logiky mají zrušit Deflorenc. Jasně, Plzeň, Hradec a Liberec jezdí z nácestného terminálu, ale tam to má zase důvod v tom, že U-Bahnem tam je člověk rychleji, než po silnici, což v Brně nehrozí.

k.ondra: běž se Zvonařkou fakt někam. Tu patří vyhodit do luftu. Je to pozůstatek komunistického plánování. I kdyby byla šalina v Plotní, tak pořád to bude z většiny města o 10 minut dál. Ke grandu dojdu z Maliňáku, na Zvonařku bych musel jet min. šalinou na HBf. a pak sprint Vaňkovkou. Chuťoffka by to byla zejména u pozdějších spojů, které tak tak stíhají rozjezd.

Co si všímám, tak žluťákem jezdí relativně dost lidí, co se potřebuje dostat na vlak někam do dědiny za Brno, ti by ze Zvonařky taky moc velkou radost neměli.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Také jsem pro vysídlení Jančury a spol. na Zvonařku. Jen bych to podmínil dostavbou TT Plotní, aby byl na Zvonec lepší přestup. Pro rejpaly: Od grandu jezdím často.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
ten "betonový hnus" je nedostavené nádraží dle Bohuslava Fuchse. Bohužel, za léta neúdržby ztratil na kráse. Původní návrh: http://www.bam.brno.cz/objekt/c158-auto ... ilter=code

Památkově chráněný je už 50 let.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Už by bylo na čase odtamtud ty autobusy vyhnat, akorát zbytečně zahušťují dopravu v centru a to naprosto bezdůvodně. A nejlépe celou tu hnusnou betonovou konstrukci strhnout. Nechápu, která hlava dubová (nebo podmazaná Jančurou?) povolila zpámátnění toho kusu betonu. A co tam postavit? Moc se mi to nelíbí, ale nejlepší variantou je postavit tam parkoviště, alespoň krátkodobé, pro vyhození lidí na vlak.
Každopádně je škoda, že v Brně nejsou terminály pro dálkové autobusy na okrajích měst u tramvaje nebo vlaku a tak všechno musí jezdit buď na Zvonařku nebo ke Grandu. Dokázal bych si představit ukončení autobusů od Prahy a od Vysočiny někde v Lískovci nebo Bohunicích u tramvaje, kdyby tam na to byl vhodný terminál. Bohužel není.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Takový představy už tady byly. Zlý busy musí na Zvonařku a hodní cestující se kvůli ultrazeleným budou plahočit s kuframa přes Vaňkoffku nebo absolvovat horolezecký výstup na rampy přes křižovatku Plotní-Zvonařka. Nejde jenom o žluťáka, ale taky eurolines a cestovky. Ty si taky budou hledat jiné místo?Tos asi spadl z jahody,ne? Co u toho grandu bude - parčík s feťákama? Tady se hádáme o to, proč se nádraží nemá přesouvat a terminál, který má teď excelentní návaznost na železnici, by se měl z nějakého záhadného důvodu zrušit? Zkus se postavit před bus a říct to těm, kteří z něj vystupují. Když to zvládneš, tak máš bobříka odvahy.


Offline
7298
27 úno 2010 07:40
Nemuseli. Museli by začít jezdit jinam, nádraží by pro ně skončilo.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Takové dočasné výlukové řešení akceptovat lze, ale trvalý stav nikoli. Kdyby se opravdu Nádražní opravovala zgruntu, musely by žluťáci dostat výjimku na příjezd ke Grandu přes Maliňák, protože viaduktem neprojedou.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldffinger: při větší opravě Nádražní ulice by to nemusel být problém.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
A z podchodu vyházet ty obchody co tahají bordel do cesty, vyklidit čórkaře aby se tam člověk nebál.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
souhlasím. Když přijedu 8 od Lískovce a jdu do haly, do podzemí mě nikdo nedostane. Leda by pokladna byla v podzemí. Takže další vylepšení -- několik pokladen i v podchodu pod halou. Samozřejmě, že alespoň jeden podchod by měl být vybaven výtahy.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Pořád ale zůstávají ti, co přestupují z šaliny na šalinu nebo jdou na nádru nejdřív k pokladně nebo cokoliv jiného. Pro ty bude vždy rychlejší a méně namáhavé jít po povrchu a pod zem by je dostala pouze nepřekonatelná dvoumetrová zeď mezi kolejemi končící 200 metrů před a za nádražím.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
aby šli chodci bez velkého odporu pod zem, musel by tam být podchod a né labyrint. Tzn. rovný podchod, který vede od tramvaje až k vlaku. A nejlépe na obou koncích nástupišť.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Varianta šalinu pod zem a na porchu akorát dvě koleje do Masaryčky tady hlásám dlouhodobě. Zákaz odbočení z Nádražní do Benešovy je hloupost, protože pak by se ke grandu nedostal žluťák a všechna auta by musela buď na Křenku, nebo doprava na Dornych a Úzkou, což by ještě víc zatížilo Husovu.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud zůstanou chodci, MHD i auta na povrchu, situace se nikdy moc nezlepší. Chodci ale sami od sebe dobrovolně pod zem nepůjdou. Variantou by byla tramvaj pod povrchem, ale to je bohužel příliš drahé řešení. Na druhou stranu by potom prostor před nádražím měl šanci prokouknout.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 říj 2024 16:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]