Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 123 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
33
17 čer 2004 09:09
M píše:
presne tak, kazdy se zajima o Bohunice a Liskovec kam jezdi zbitecne 5,7,8 ( at koukam kdykoliv a v jakoukoliv dobu je 7 prazdna petka plna a osmicka tak normalne) a driv jeste 10 a o druhou stranu kam jezdi pouze 8 se nikdo nezajima...no hold v Lisni asi nebydli nikdo z magistratu


Fajn, tak tu 7 sebereme a pošleme ji na Novolíšeňskou - ať si trochu užijete... po roce ji zase hodíme na švermovu protože budou remcat bohuničáci že je d-5 přecpaná...
Už by bylo na čase aby jste tu d-7 trochu rozdejchali a uvědomili jste si že d-5 byla (a částečně ještě je) problém ve kterém jste teď vy v Líšni. U nás se to částečně vyřešilo. Z líšně se dá do města dostat různými aleternativami přes St. Osadu. Ve St.Lískovci byla takovou alternativou 25, o 60 nemám páru protože bydlím v jižní části.
Jo a nevšiml jsem si že by d-7 jezdila zase tak prázdná, ráno ve špičce na ni na konečně čekává 10 - 15 lidí, a z běloruské jezdí solidně zaplněná. Na švermovu doveze vždy tak 5-10 lidí. Neříkal bych rozhodně že je zbytečná.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
...nebo bydlí v Líšni málo prskajících důchodců, kteří by si stěžovali dost nahlas


presne tak, kazdy se zajima o Bohunice a Liskovec kam jezdi zbitecne 5,7,8 ( at koukam kdykoliv a v jakoukoliv dobu je 7 prazdna petka plna a osmicka tak normalne) a driv jeste 10 a o druhou stranu kam jezdi pouze 8 se nikdo nezajima...no hold v Lisni asi nebydli nikdo z magistratu


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Aladin : Ale tady se jedna hlavne o druhy konec, kde d-8 musi pobirat behem 6 zastavek 3 vetsi sidliste a je na to sama


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Jel jsem dnes v cca 10 hod od Ronda do Bohunic a d-8 byla OK. Obsazenost cca 50 až 60. Interval 15´ v tomto čase já osobně považuji ze strany DPMB za obhajitelný. Ještě se zkusím za týden svézt ve standartní neděli (přeci jen ten 26. prosinec je specifický), ale očekávám, že to bude obdobné.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Izzy píše:
Druha K2P 1024 v unifiku dnes na d-2 nebo d-6...nestacil sem si poznamenat...

d-6. Medlánky nevypravují d-2.


Dnes 1024 na d-13. Jinak sem dnes jel z Lišně d-8, která jezdí po 15 min. a byla plná už z Masarové. Na krásného to už bylo jak ve špičce. Opravdu skvěla kvalita cestování. To nemůže byt aspoň o víkendě to cestování v d-8 kulturní, v prac.dny je málo vozů, ale o víkendě je to šetření na úkor lidí.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
tak to potom možná jo... ale s tou linkou nesouhlasím už z toho důvodu, že by na nádraží zastavovala na boční koleji, což je hodně nepraktický... Kdyby byly nějaký voz.km navíc, tak bych rozdělil tu d-4 na d-4 a d-14, který by jezdily ve dvou směrech po malým okruhu.. A d-12 interval 4/6 minut.. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
To ano, ale Zvonařka - Malinovského nám. - Červinkova, to není jako původní trasa. V Liberci to má jistou tradici, tam by se setkala s nepochopením linka typu Brněnské d-4...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
souhlasím. Přijde mi daleko lepší ponechat stejný číslo, akorát dat posilu, než aby tady jezdila další linka.. Viz třeba Olomouc, kde každá linka má ještě jednu, která tu trasu skoro kopíruje a jezdí jenom ve špičce.. A v Liberci taky..


Anonymní píše:
Byla tady navrhovaná d-14 Zvonařka-Červinkova, ....

To by bylo hloupé, dávat něčemu takovému nové linkové číslo. Vždyť by to byla jen d-12 s alternativním ukončením jako u d-2 nebo d-4.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
U te Novolíšeňské si dovolím nesouhlasit, ta se dá skvěle využít k posílení d-8 a ukončení posilových spojů s K2 či T3. Do Pisárek jezdí linky P1,7 při Veletrhu. ta d-7 by se tam dala ukončit trvale při předpokladu nasazení 2xT na d-5. A co se týče Černých polí, aby ste se ještě nedivili až tam DP ukončí d-11 v sedle a v Neděli dopoledne kvůli šetření vzkm.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
A proč? Jaký by to měl význam? Zablokovat si smyčky, které se dají použít na operativní odklon nebo odstranění nějaké zdechliny...
Navíc těch smyček zase tolik není : Pisárky - co z toho, jaká linka? Mendlovo nám. - překáželo by při zátahu do vozovny, Husovice Mostecká - není kde odstavit vozidlo, Novolíšeňská - viz nehoda 1706, Zvonařka - konečná P1, černá Pole - nevýhodná poloha v křižovatce, Geislerova - zbytečné...


Nemohlo by se něco udělat, aby některý tramvajový linky byly ukončený v nepužívaných smyčkách (Zemědělská, Malin.n., Mostecká, Zvonařka,Novolíšeňská) Jsou to přece smyčky, který se používají jenom při výlukách). Byla tady navrhovaná d-14 Zvonařka-Červinkova, ale těch linek by mohlo být víc. Se Švermvou se něco udělalo, teď je řada na těch ostatních smyčkách. A taky by se třeba mohlo používat (po dostavení Pisárecké křižovatky) smyčka u Bohunické nemocnice po lince , dnes již zrušené 143.


Anonymní píše:
ad Hradecka:
Z Cervinkovy se jezdi proto, ze tam je nejlepsi prestup z 53, ktera tam prijede vetsinou plna a ktomu pribudou jeste ti, co prijdou pesky z kopce a z koleji. Nejlepsi by bylo prodlouzit d-13 az na Kolejni (nejsou penize a asi taky zadnej projekt). Jinak hradeckou snad muze tramvaj podjet pod tim mostem za smyckou tech. muzeum - siroky to je dost. Musely by se udelat terenni upravy, aby tam nebyl takovej hrb.

O prodloužení šaliny od TM se mluví už léta, není to zdaleka jenom kvůli kolejím, ale hlavně kvůli druhé trati do Medlánek. Zlepšil by se výjezd na tratě i večerní zatahování (kvůli nemožnosti odbočení na Moravském náměstí od Milady Horákové se musí složitě objíždět celý malý okruh a pokud by se snedejbože stala nějaká havárie na Palackého/ Štefánikově/ Lidické před ranním výjezdem, zkolabuje doprava po celém Brně. Jako obvykle nejsou peníze.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
není to nic novýho, ale muselo by se ubrat jinde - počet vozkm se navyšovat nebude. Dejme tomu že by bylo potřeba posílit v době 7-18 hod., stačily by K2, čili cca nějakých 7,5 tisíce voz km týdně - o prázdninách to není potřeba, tj. něco přes 300 tisíc vozkm ročně. tak teď zbývá navrhnout, kde ubrat... pár adeptů by bylo (a bohunice by byly mezi nimi :lol: )


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
jeyek píše:
nechcu se opakovat, ale jako nejlepší mi přijde můj ( :-D ) nápad.. d-9 a 13 zůstanou nerozházený v intervalu 10 minut.. když bude d-12 jezdit v int. 4-6-4-6.., tak ve výsledku bude interval 3-4 minuty, což myslím, že už by stačilo... a kdyžtak některý ty d-12 můžou být ukončeny na Zvonařce..


Tohle taky považuju za nejlepší nápad. d-12 4/6 min. 2xT až k Tech.muzeu, d-13 K2 jen na Červínkovou, d-9 v sedlech a večer jen na Zvonařku. Stačilo by tam jen 6 vozů, z toho většinou 2xT. d-4 obousměrně přes Českou a Roosveltovu. Proč tohle nejde???


ad Hradecka:
Z Cervinkovy se jezdi proto, ze tam je nejlepsi prestup z 53, ktera tam prijede vetsinou plna a ktomu pribudou jeste ti, co prijdou pesky z kopce a z koleji. Nejlepsi by bylo prodlouzit d-13 az na Kolejni (nejsou penize a asi taky zadnej projekt). Jinak hradeckou snad muze tramvaj podjet pod tim mostem za smyckou tech. muzeum - siroky to je dost. Musely by se udelat terenni upravy, aby tam nebyl takovej hrb.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
nechcu se opakovat, ale jako nejlepší mi přijde můj ( :-D ) nápad.. d-9 a 13 zůstanou nerozházený v intervalu 10 minut.. když bude d-12 jezdit v int. 4-6-4-6.., tak ve výsledku bude interval 3-4 minuty, což myslím, že už by stačilo... a kdyžtak některý ty d-12 můžou být ukončeny na Zvonařce..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
honza :To by znamenalo nemalé náklady navíc a ne všude je to nutné. A tu d-12/13 to neřeší.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A proc ne ? V brne se stejne kazdy logicky a jednoduchy reseni , zameni za nesmylny slozitosti.

Kamenak sem si celej prosel nekolikrat , stejne jako hromadu dalsich veci. A svy navrhy si vetsinou skousim nakreslit a overit , esli to nejni nesmysl . Proto vim ze ten kamenak je technicky realizovatelnej. Jeden zarez a par uprav.

A ty linkovy navrhy se daji vcelku snadno zkontrolovat . Svyho casu kus polystyrenu , vetsi mapa site , spendliky a 2 barvy niti. Skousel sem si i svy a malokde se da neco zlepsit.

Ohledne vyvoje mhd v brne sem dost silnej pesimista. Hromada projektu, ktery by leccos vyresily , lezej v archivu a mesto se misto toho zaobira nesmyslama typu novy nadrazi.

Trebas solidni odlehceni centra, Tunely Dobrovskeho byly opet odlozeny kvuli financim. Tramvaj na lesnou je diky blokovani nekterych skupin a ejich pozadavkum zablokovana. Prodlouzeni d-10 do stare lisne , neni ve vyhledu na nejblizsich 5 let . Prelozka plotni je v planu nejblize za 3 roky.

Vyreseni problemu v zidenicich pod tunelem se taky zatim odklada, VMO Tomkovo namesti jen tak nebude.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
A tady je ten problém, Brno nechce zvyšovat vzkm, to ovšem ignoruje nárust cestujících. Musí počítat s tím, že jestli chce být univerzitní město, musí taky investovat do dopravy pro ty studenty... Je potřeba řešit i d-1 v sedle, kdy je v úseku Mendl - město plná a Mendl- Bystrc poloprázdná. I když bydlím vy Bystrci, tak bych prostě ukončil větev z České v Komíně, jenže se ozvou hlasy, že se musí přestupovat, atd...


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
A co vrátit na odpoledne 4/8 minutový intervaly? Když to jde ráno, půjde to i odpoledne, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
A pokud si duchny opet vyrvaly linku z krchov dolni do kremacnich peci, tak se musi nekde usetrit. zrusi.

A to je to o čem tu pořád mluvím! Bohužel studenti (vesměs nežijící v Brně) nejsou potenciální voliči a tudíž mají smůlu. Asi svolám důchodce žijící v Králově Poli a sešikuju je ať si vysomrujou nějakou dopravu navíc...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jenze stale to vsechno znamena vzkm navic. A to si mnesto neobjedna. Vzdyt letos uz DP museli diky zdrazeni dat mimoradnou dotaci. Bohuzel zatim by se kazdy zlepseni na jedny lince muselo projevit jinde. A pokud si duchny opet vyrvaly linku z krchov dolni do kremacnich peci, tak se musi nekde usetrit. Budto se nektery linky prevedou s kapacity 2VJ na kapacitu 1,5VJ , nebo se prodlouzi interval , pripadne se neco nekde zrusi.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS : K čemu je ti platný, že můžeš někam přestoupit z vozu, do něhož nemůžeš kvůli přeplněnosti ani nastoupit? U tramvajových linek jsou návaznosti bohužel spíše dílem náhody než soustředěné snahy. Takové rozhození intervalu na d-12 s d-13 ani d-9 nehne. Navíc posílení je třeba jen na denní dobu, kdy jsou obecně krátké intervaly.
Opět nechci být jedovatý, ale docela nerozumím přístupu, kdy poměrně reálná a akutní věc (posílení dopravy v poddimenzovaném úseku) nejde a mnohem komplikovanější záležitosti typu TT na Kamenný vrch by jít měly. To je stejný způsob uvažování jako u brněnských zastupitelů :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 09:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]