Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 126 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tr píše:
ds píše:
Jinak abyste mě špatně nepochopili, já bych samozřejmě pro tu trať byl všemi deseti... jen jsem zkoušel reálně odhadovat, jak to asi ve skutečnosti dopadne. Nová trať by vyžadovala nové linky a s tím spojené nové vozy, což vzhledem k tomu že většina peněz jde na nádraží, nevím nevím... Mám obavy že na dlouhou dobu zvítězí dočasná varianta v podobě linky Mendlovo nám. - tunel - kampus a zpět obsluhovaná nějakými cca 6 kloubovými busy...


Kdyz se dobre vymysli tehnologie, moc vozidel navic potreba nebude. Predevsim proto, ze by se ze zastavky Krematorium stal zajimavy prestupni bod. Na novou trat k nemocnici by mohla jezdit linka 7, ktera je na Svermovu podle mne uplne na.... Ale jsem zaujaty, bydlim v Starem Liskovci. Narust turnusove potreby vozidel by byl podle delky nove trate nula az dve soupravy. Dalsi varianta je podle mne zruseni smycky Ustredni hrbitov, zruseni nesmyslneho ukoncovani casti "dvojek" (obsluha prumyslove zony a centra Futurum) na UH a pretrasovani linky 6 na novou trat. Vychodni branu hrbitava i okoli by vpohode obslouzila linka 2.

PS: k tomu anonimu se hlasim ja.


Ale mel bys narust poctu souprav na d-2, protoze by vsechny jezdili do Modric...nebo kam by jezdili....pises "zruseni nesmyslneho ukoncovani casti "dvojek" (obsluha prumyslove zony a centra Futurum)" ale presto "zruseni smycky Ustredni hrbitov"...jak teda?

A to by jako d-6 a d-7 jezdili po stejne trase? to by se asi spojilo v jednu...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jeste obecne k tem zmenam, mozna by bylo dobre linku d-2 vest z Videnske do Stareho Liskovce a Linku d-7 sloucit s d-6 ktera by jezdila jako stavajici d-6 stridave do Modric a Ustredniho hrbitova, co vy na to?


ds píše:
Jinak abyste mě špatně nepochopili, já bych samozřejmě pro tu trať byl všemi deseti... jen jsem zkoušel reálně odhadovat, jak to asi ve skutečnosti dopadne. Nová trať by vyžadovala nové linky a s tím spojené nové vozy, což vzhledem k tomu že většina peněz jde na nádraží, nevím nevím... Mám obavy že na dlouhou dobu zvítězí dočasná varianta v podobě linky Mendlovo nám. - tunel - kampus a zpět obsluhovaná nějakými cca 6 kloubovými busy...


Kdyz se dobre vymysli tehnologie, moc vozidel navic potreba nebude. Predevsim proto, ze by se ze zastavky Krematorium stal zajimavy prestupni bod. Na novou trat k nemocnici by mohla jezdit linka 7, ktera je na Svermovu podle mne uplne na.... Ale jsem zaujaty, bydlim v Starem Liskovci. Narust turnusove potreby vozidel by byl podle delky nove trate nula az dve soupravy. Dalsi varianta je podle mne zruseni smycky Ustredni hrbitov, zruseni nesmyslneho ukoncovani casti "dvojek" (obsluha prumyslove zony a centra Futurum) na UH a pretrasovani linky 6 na novou trat. Vychodni branu hrbitava i okoli by vpohode obslouzila linka 2.

PS: k tomu anonimu se hlasim ja.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno ono by se liskovcu odlehcilo,pac cast zateze by se prenesla na tuto trat.

K2 z pisarek se daji rekonstruovat na K3 ..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
No moc vozu ani navic ne. presmerovana d-7 by mela zhruba stavajici delku, a d-10 se da uzivit kloubakama , co stojej odstaveny v pisarkach . V pripade oziveni i RT6 by bylo dost vozu ..


Ono by dost vozu bylo, ale kdybychom vetsinu co potrebuji VP nevyhodili...(myslim hlavne K2 co stoji v Pisecu)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pak by ovšema chyběla kapacita ve St.Lískovci a Bohunicích... Leda IDS napaječe přesměrovat na případnou novou trať.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No moc vozu ani navic ne. presmerovana d-7 by mela zhruba stavajici delku, a d-10 se da uzivit kloubakama , co stojej odstaveny v pisarkach . V pripade oziveni i RT6 by bylo dost vozu ..


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jinak abyste mě špatně nepochopili, já bych samozřejmě pro tu trať byl všemi deseti... jen jsem zkoušel reálně odhadovat, jak to asi ve skutečnosti dopadne. Nová trať by vyžadovala nové linky a s tím spojené nové vozy, což vzhledem k tomu že většina peněz jde na nádraží, nevím nevím... Mám obavy že na dlouhou dobu zvítězí dočasná varianta v podobě linky Mendlovo nám. - tunel - kampus a zpět obsluhovaná nějakými cca 6 kloubovými busy...


PS: Pardon - stran ne nad vozovnou ale dnesni trolejbusovou smyckou Kamenny vrch.


PvvS píše:
TR : mno , tak nejak sem to presne myslel :)


Abych myslenku jeste obhajil, narychlo jsem vyrobil nacrt. Za mapu laskeve dekuji serveru mapy.cz

Doufam, ze se to zobrazi dobre, neb jsem tu jen host. Myslim, ze v tom i clovek bez znalosti trasovani dopravnich staveb musi videt, ze neni potraba zadny most, tunel ani velky nasep ci zarez. Jediny problem bude nepochybne nad starou cihelnou hned na zacatku navrhovane trasy. Nicmene ani ne tak s terenem, jako spise s jilovitym nestabilnim podlozim.

Jinak dnesni zastavku Krematorium navrhuji zrusit, resp. premistit do mista dnesni vyhybny a hrbitov napojit podchodem (Jihlavska ul. ma byt rozsirena na 4. pruhy). Nejdulezitejsi zastavka je podle mne u nemocnice. Umisteni smycky by se dalo resit vice variantami. Podstatne je predevsim si uvedomit, ze v budoucnu je planovana velka vystavba v oblasti Cerveneho Kopce i Kemenneho Vrchu (stran nad dnesni vozovnou)! Teoreticky lze priblizne v trase cesty mezi zahradkami a spodnim okrajem chraneneho uzemi Kamenny Vrch napojit bez vetsiho spadu i Kohoutovice.

__________________________________
Vloženou mapu jsem si dovolil upraviti jako přílohu, neb mě už nebavilo pořád rolovat ze strany na stranu v tomto zajímavém tématu, díky za pochopení. pd


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
TR : mno , tak nejak sem to presne myslel :)


PvvS píše:
ds píše:
Hal : jj, na FSpS jsem zapomněl, ale ta zase tolik studentů nemá... Informace beru jak jinak než z územního a strategického plánu města Brna...
Velká výstavba je mi známa, ale to přece automaticky neznamená, že dojde ke stavbě tramvajové tratě. Z čeho taky asi... Tramvajová trať v tamějších terénních podmínkách by byla něco jako pražský Barrandov, což si Brno prostě nemůže dovolit. V územním plánu je pro danou oblast navržen trolejbus, tak to beru jako maximum čeho lze dosáhnout (protože současně navrhnovanou lanovku z pisárek #-o nepovažuji za právě pravděpodobnou...)


Ne z pisarek, ale v rennesky/vidensky. A cast od vyhybky az po kaufland se da krasne vyresit zarezem , aniz by tam bylo nejaky extremni stoupani . Prosel sem si to cely a neni tam moc problemu, vcelku snadno se tam da cela trat natrasovat. A jsou tam i privody 25kV pro menirny .


Srovnani s Barrandovskou trati je spise usmevne. Podle mne by bylo idealni udelat vyhybnu (krizeni dvou trati) v miste dnesni odbocky pod krematoriem. Zde by bylo jedno az dve ostrovni nastupiste v jedne urovni s podchodem pod Jihlavskou ulici s vyustenim v prostranstvi pred krematoriem. Coz by vyresilo dalsi problem s podle me ne uplne idealnim napojenim horni casti hrbitova na MHD. Nova trat by vedla odrezem nebo zarezem nad starou cihelnou az za Kaufland a pak v ulici az nekam k Novemu Liskovci (teoreticky by sla protahnout stredem silnice az do prostoru smycky Kamenny vrch nebo naopak vrchem po temeni kopce do Kohoutovic). Svah nad starou cihelnou by se sice musel zpevnit, ale se slozitosti mostu a tunelu na Barrandov se to vubec neda srovnavat. Trat by to byla dopravne velmi vyznamna, protoze by predevsim vyresila napojeni Bohunicke nemocnice! Narocnost ani nakladnost vystavby by s ohledem na dnesni technologie nemusela byt zas tak valka. Doufejme, ze si to vcas uvedomi i nekdo na radnici....


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Hal : jj, na FSpS jsem zapomněl, ale ta zase tolik studentů nemá... Informace beru jak jinak než z územního a strategického plánu města Brna...
Velká výstavba je mi známa, ale to přece automaticky neznamená, že dojde ke stavbě tramvajové tratě. Z čeho taky asi... Tramvajová trať v tamějších terénních podmínkách by byla něco jako pražský Barrandov, což si Brno prostě nemůže dovolit. V územním plánu je pro danou oblast navržen trolejbus, tak to beru jako maximum čeho lze dosáhnout (protože současně navrhnovanou lanovku z pisárek #-o nepovažuji za právě pravděpodobnou...)


Ne z pisarek, ale v rennesky/vidensky. A cast od vyhybky az po kaufland se da krasne vyresit zarezem , aniz by tam bylo nejaky extremni stoupani . Prosel sem si to cely a neni tam moc problemu, vcelku snadno se tam da cela trat natrasovat. A jsou tam i privody 25kV pro menirny .


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hal píše:
ds píše:
Ne, nová trať se opravdu neplánuje. Budeme ještě rádi dojde-li na plánovaný trolejbus od nádraží. Přeci jen, do kampusu se mají stěhovat jen 2 fakulty MU, když není město schopno zaplatit důstojnou dopravu do velice rychle se rozvíjejícího Králova Pole, určitě nebude stavět novou trať kvůli pár tisícovkám studentů MU.


Nevim, kde beres informace, ale nemas pravdu. Misto stavajicich zahradek se pocita s velkou vystavbou. Tj a fakulty tam budou minimalne 3 - lekarska, prirovedecka a fakulta sportovnich studii + jeste dost velke koleje. Uz teda zapocala naproti nemocnici vystavba Zemskeho archivu, ktery taky pritahena asi dost lidi.


Jedna ze zahradek byla nase....a ted uz neni... :cry: ale odkud je vubec info ze se mozna bude stavet trajfova trat od nadru?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hal : jj, na FSpS jsem zapomněl, ale ta zase tolik studentů nemá... Informace beru jak jinak než z územního a strategického plánu města Brna...
Velká výstavba je mi známa, ale to přece automaticky neznamená, že dojde ke stavbě tramvajové tratě. Z čeho taky asi... Tramvajová trať v tamějších terénních podmínkách by byla něco jako pražský Barrandov, což si Brno prostě nemůže dovolit. V územním plánu je pro danou oblast navržen trolejbus, tak to beru jako maximum čeho lze dosáhnout (protože současně navrhnovanou lanovku z pisárek #-o nepovažuji za právě pravděpodobnou...)


Naposledy upravil ds dne 22 lis 2005 17:40, celkově upraveno 1

Kamenujte mne, zase jsem to popletl. takže ještě jednou:
d-1 Řečkovice - hl. n. - Rondo - Starý Liskanec
D-2 Stará Osada - Cejl - hl.n. - Pisoárky - Bastr
D-3 Líšeň - Žabovřesky - Česká - Bastr
D-4 Kr. Pole TM - Česká - Maslinovského nám. - Komárov
D-5 - Štefánikova čtvrť - Česká - Mendlovo nám. - Modřice
D-6 - Kr. Pole nádr. - Malinovského nám. - Obřany
D-7 - Stará Osada - Dětská nemocnice - Česká - Mendlovo nám. - Starý Liskanec
D-8 - Masarykova čtvrť - Juliánov
D-9 - Lesná - Komárov


Offline
489
13 čer 2004 23:04
ds píše:
Ne, nová trať se opravdu neplánuje. Budeme ještě rádi dojde-li na plánovaný trolejbus od nádraží. Přeci jen, do kampusu se mají stěhovat jen 2 fakulty MU, když není město schopno zaplatit důstojnou dopravu do velice rychle se rozvíjejícího Králova Pole, určitě nebude stavět novou trať kvůli pár tisícovkám studentů MU.


Nevim, kde beres informace, ale nemas pravdu. Misto stavajicich zahradek se pocita s velkou vystavbou. Tj a fakulty tam budou minimalne 3 - lekarska, prirovedecka a fakulta sportovnich studii + jeste dost velke koleje. Uz teda zapocala naproti nemocnici vystavba Zemskeho archivu, ktery taky pritahena asi dost lidi.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ne, nová trať se opravdu neplánuje. Budeme ještě rádi dojde-li na plánovaný trolejbus od nádraží. Přeci jen, do kampusu se mají stěhovat jen 2 fakulty MU, když není město schopno zaplatit důstojnou dopravu do velice rychle se rozvíjejícího Králova Pole, určitě nebude stavět novou trať kvůli pár tisícovkám studentů MU.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Hal píše:
Stejne zustane soucasne vedeni. Jedinou predpokladanou zmenou je d-7 a 10 pro obsluhu Kampusu a okoli.


U těch d-7 a 10 je to stejně jen vedení do Lískovce nebo se opravdu nějaká trať přímo ke Kampusu plánuje? Třeba novou čtyřptoudou ulicí kamenice a s ukončením u Čtvrté?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Filip Daněk píše:
ds píše:
Hal píše:
titlis píše:
.......


1. Totalne chybi spojeni ze Stareho Liskovce na Ceskou.
2. Totalne poddimenzovan usek Ceska - Mendlovo namesti.
3. Mezi Mendlakem a Hlavnim nadratim zadna lina a totalne chybi spojeni pres Pisarky a k BVV.

Uplne zcestny navrh, ani se jim nema cenu zabivat.

Jak jsem psal, každé zlepšení by mělo být kompenzováno jen menším zhoršením. Spojení Česká-Maliňák je více než snadno řešitelné pomocí d-4, která stejně na Husově jen překáží. 2 mouchy jednou ranou, náklady žádné. Máme přestupní tarif, spojení Maliňák-nádraží více než dostatečné.

Ještě k tomu slavnému návrhu : přeplňuje Veveří, zbytečně interval 2 min. v Žabinách směr Bystrc, nic nejede do Pisárek, neřeší posílení Kr.Pole TM, naopak zbytečně zvýhodňuje Komárov. O tom že si to autor moc nepromyslel svědčí to, že současnou a existující 3 přečíslovává na 8 a do Líšně posílá 3....
To není ten můj návrh doufám :!: Není to náhodou návrh titlise :?:


Myslis ze kdyz nekdo odpovida na titlisuv prispevek ze se to tyka nekoho jineho?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ds píše:
Hal píše:
titlis píše:
.......


1. Totalne chybi spojeni ze Stareho Liskovce na Ceskou.
2. Totalne poddimenzovan usek Ceska - Mendlovo namesti.
3. Mezi Mendlakem a Hlavnim nadratim zadna lina a totalne chybi spojeni pres Pisarky a k BVV.

Uplne zcestny navrh, ani se jim nema cenu zabivat.

Jak jsem psal, každé zlepšení by mělo být kompenzováno jen menším zhoršením. Spojení Česká-Maliňák je více než snadno řešitelné pomocí d-4, která stejně na Husově jen překáží. 2 mouchy jednou ranou, náklady žádné. Máme přestupní tarif, spojení Maliňák-nádraží více než dostatečné.

Ještě k tomu slavnému návrhu : přeplňuje Veveří, zbytečně interval 2 min. v Žabinách směr Bystrc, nic nejede do Pisárek, neřeší posílení Kr.Pole TM, naopak zbytečně zvýhodňuje Komárov. O tom že si to autor moc nepromyslel svědčí to, že současnou a existující 3 přečíslovává na 8 a do Líšně posílá 3....
To není ten můj návrh doufám :!: Není to náhodou návrh titlise :?:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hal píše:
titlis píše:
.......


1. Totalne chybi spojeni ze Stareho Liskovce na Ceskou.
2. Totalne poddimenzovan usek Ceska - Mendlovo namesti.
3. Mezi Mendlakem a Hlavnim nadratim zadna lina a totalne chybi spojeni pres Pisarky a k BVV.

Uplne zcestny navrh, ani se jim nema cenu zabivat.

Jak jsem psal, každé zlepšení by mělo být kompenzováno jen menším zhoršením. Spojení Česká-Maliňák je více než snadno řešitelné pomocí d-4, která stejně na Husově jen překáží. 2 mouchy jednou ranou, náklady žádné. Máme přestupní tarif, spojení Maliňák-nádraží více než dostatečné.

Ještě k tomu slavnému návrhu : přeplňuje Veveří, zbytečně interval 2 min. v Žabinách směr Bystrc, nic nejede do Pisárek, neřeší posílení Kr.Pole TM, naopak zbytečně zvýhodňuje Komárov. O tom že si to autor moc nepromyslel svědčí to, že současnou a existující 3 přečíslovává na 8 a do Líšně posílá 3....


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Stejne zustane soucasne vedeni. Jedinou predpokladanou zmenou je d-7 a 10 pro obsluhu Kampusu a okoli.


titlis: a trat jundrov - pisarky jenom manipulacni ????


Offline
489
13 čer 2004 23:04
titlis píše:
.......


1. Totalne chybi spojeni ze Stareho Liskovce na Ceskou.
2. Totalne poddimenzovan usek Ceska - Mendlovo namesti.
3. Mezi Mendlakem a Hlavnim nadratim zadna lina a totalne chybi spojeni pres Pisarky a k BVV.

Uplne zcestny navrh, ani se jim nema cenu zabivat.


Naposledy upravil Hal dne 22 lis 2005 15:46, celkově upraveno 1

Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 06:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]