Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 459 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Přestavba nádraží ve stávající poloze by znamenala podobné hrůznosti v dopravě, jako byly při stavbě podchodu Josefská - hlavní nádraží - Tesco v 80. letech. Dnes ještě znásobené mnohem vyšším počtem vlaků, které na hlavák kvůli IDS jezdí.

Výstavba nového nádraží v prostoru za Zvonařkou by znamenala konec nákladní dopravy přes Brno, minimálně přes většinu pracovního dne, což by taky nebylo nejlepší. I když, kdo ví, jak to dopadne s Cargem a těch pár soukromníků by se přes hlavák procpat dalo...


Offline
Uživatelský avatar

366
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Miky (a všichni zastánci odsunu): Takhle jak jsi to napsal, to vidí "tam nahoře od stolu" - tvar nástupišť nájezdy a výjezdy do zatáček. Ale běžný cestující (jako jsem třeba já) to vidí tak, že je zvyklý na nádraží tam kde je, protože tam stojí už od samého začátku v 19. století. A celé ty čachry s tím, že "staré" by zůstalo zachovalé a jezdily by tam regionální linky, které by jezdily i na "nové" nádraží mi přijou prostě absolutně utopistické a zbytečné.
Já zastávám názor, že nádraží by se mělo nechat tam kde je, žádné nové v odsunuté poloze nestavět, jenom to staré pořádně zrekonstruovat a upravit.
Nevyhovují vám délky a tvary nástupišť? A to je takový problém je "narovnat, upravit, prodloužit a případně zvětšit jejich počet"? Na to jste příliš líní a radši uděláte nové nádraží úplně mimo centrum (i když zajistíte propojení pomocí rychlodráhy na to staré)? Ale proč? Proč stavět nové "ideální", když můžeme "zidealizovat" i to staré? Vždyť přece nikdo nikdy nezavrhl (a možná ani nenavrhl) pořádnou rekontrukci toho starého, aby se odstranily ty problémy, jak vy tvrdíte, s tvarem a délkou a počtem nástupišť. To radši se budou vyhazovat milióny za studiue u Pražáků, kteří tu nežijí a vůbec nic o tom nevědí, takže je to ani nezajímá, jenom aby se pantáti nahoře mohli nakrmit...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Obávám se, že nestačilo. Současné nádraží je naprosto zoufale nevyhovující za prvé svou kapacitou, za druhé kvůli tvaru nástupišť.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: to by bylo pěkné, ale bohužel to je pouze byznys pro představitele města a spekulanty (nejen) s pozemky (obě vlastnosti se zároveň nevylučují). Proto je pro město (zatím) nepřípustná varianta zachování nádraží v centru, i když společensky by to bylo nejefektivnější řešení. Protože sice by se mohlo postavit nové nádraží, ale společenské přínosy takové odsunuté stavby by nebyly velké. Přitom by stačilo dostatečně upravit to stávající nádraží.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Jo, jeho sleduju pravidelně. Působí dojmem, že ví, o čem mluví a nikdy jsem s ním vlastně vyloženě nesouhlasil. To se vlastně nemění ani teď, má pravdu, kdyby to bylo udělaný pořádně, tak není problém. Jenže ono není že jo… Kdyby současné hlavní přejmenovali na prostě jen město, nebo centrum, optimalizovali to pro několik regionálních linek, a zbytek, ty „větší vlaky“, jezdily na hlavní, nové, velké (kam by jezdily i regionální), tak by se myslím nic nestalo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, asi je to nejvhodnější sem.

http://www.stream.cz/gebrianvs/778639-g ... ni-nadrazi

Zajímavé názory, se kterými se dá souhlasit, když ovšem pominu přesun nádraží. Tam bohužel neví, o čem mluví.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

366
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
pepola: Tam by stačila STOPka nebo spíš značka "Dej přednost v jízdě tramvaji" pro auta jedoucí od Ivanovic, s tím, že kdyby zrovna jel bus, mohli by být řidiči tramvají povinování dát mu přednost (jedinej problém by pak zůstaly auta jedoucí ze směru od zast. Filkukova (ta zespodu většinou zastavěj automaticky). Semafor je jednak drahý a v tomhle případě i zbytečný řešení, když se to dá vyřešit levněji (proč plýtvat penězi, že?).


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
goldfinger píše:
To je dobrý, tak 50 mega na dopravu není a 170 mega na nový většinou zbytečný semafory je. Určitě teda nevidím naléhavost udělat je na křižovatce Poděbradova-Reissigova. Těch pár aut se tam vždycky nějak domluví.

:applause:
A že nemůže tramvaj vyjet ze smyčky Řečkovice a a-41 odbočit vlevo, to nikoho netrápí...
Nechápu, proč když se to tam rekonstruovalo, tak už tam semafory nebyly vloženy??


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To je dobrý, tak 50 mega na dopravu není a 170 mega na nový většinou zbytečný semafory je. Určitě teda nevidím naléhavost udělat je na křižovatce Poděbradova-Reissigova. Těch pár aut se tam vždycky nějak domluví.
Když se rekonstruovala Pionýrská, mluvilo se o chytrých semaforech s preferencí šaliny a dnes je oproti dřívějšímu stavu akorát návěst, že za 5 sek. bude volno.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
iron_liver píše:
"Kotzian"] To ovšem znamená neúměrné navýšení rozpočtu na dopravu a také zahlcení silnic jen prostředky hromadné dopravy
Tohle by zasloužilo nominaci na nějakou fantasmagorii roku. Chci vidět ty ulice, kde pro samý autobus a trolejbus nemůže osobní auto ani projet.. :roll:

http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/lekari-z-brna-chteji-zlepsit-diagnostiku-casnych-stadii-demenci-20121205b.html
Kotzian ještě nebyl na vyšetření... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
To víš, platit vozidla a spoje MHD je dost "nevýdělečný" proces. Ale když se tu pár křižovatek rozbourá a bude stavět znovu a to se supermoderními technologiemi, tak si přijdou na své nejenom firmy, které budou výstavbu provádět, ale nějakej ten milionek pro Kotziana se určo taky najde...


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Částečně se týká brněnské MHD: přibude patnáct chytrých křižovatek, upřednostní veřejnou dopravu.
Za zmínku stojí následující:
„Jednoznačně preferujeme hromadnou dopravu před osobní. Úprava křižovatek ji pomůže upřednostnit," uvedl náměstek brněnského primátora Robert Kotzian.
Pan Kotzian zjevně velmi rychle mění názory a zřejmě zapomněl, že nám poškrtali pár (významných) linek).


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Kotzian píše:
To ovšem znamená neúměrné navýšení rozpočtu na dopravu a také zahlcení silnic jen prostředky hromadné dopravy

Tohle by zasloužilo nominaci na nějakou fantasmagorii roku. Chci vidět ty ulice, kde pro samý autobus a trolejbus nemůže osobní auto ani projet.. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Janatak: jinak řečeno argumentoval něčím, co není pravda. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MartinV píše:
Z článku jsem se dozvěděl, že (pan) Kotzian považuje Masarykovu čtvrť za "odlehlejší část města". To jsem zvědav, kdy za odlehlejší část města bude považovat i jeho střed. :pray:


No on to tak neřekl, ale blbě pak srovnal s odlehlejšími částmi města. :-k

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
V Chrlicích vznikl nový přestupní terminál za tři miliony
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 21203.html


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z článku jsem se dozvěděl, že (pan) Kotzian považuje Masarykovu čtvrť za "odlehlejší část města". To jsem zvědav, kdy za odlehlejší část města bude považovat i jeho střed. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
renek píše:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/novy-rok-se-starou-dopravou-zada-petice-20121202.html

Jsem se dověděl , že mám dotovanou dovolenou... sarcastic Asi si zaletím do Karibiku! Nějaká "Iris" se mi tam vysmývá".


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 21202.html


Offline
9986
15 led 2005 23:41
V SPP je několik dalších formulí, na základě kterého se to dá vyhodit.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Ježíšmarjá, jenom ne MHD v Brně zdarma!! :pray:
To by jezdili samí bezďáci a nebylo by nikoho, kdo by je mohl vyhodit!! Takhle na ně zařvu: "Chci vidět jízdenku!" A už se pakuje ven...

Linku 65, pokud ji chtějí mít, tak ukončit u řečkovického hřbitova! Dolů a nahoru k nádraží jedou dva lidi za den.
Ale co je naprosto neodůvodnitelné, jsou ty debi/lní závleky na Myslivnu v době, kdy se ruší celé linky! :evil:
Jenže to by Myslivnu nesměl mít v nájmu Onderkův kamoš...


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Řečeno laicky: Praha je také několikanásobně větší, tudíž má vyšší náklady na provoz, a proto je také více dotovaný DPP, to snad dává logiku. Všechna velká města se musí popasovat z menším přídelěm ze státní kasy. Takže srovnávám srovnatelné. Cestování autem je pohodlnější to beze sporu, rychlejší, o tom by se dalo debatovat (v jakou denní dobu), ale rozhodně v Brně metro nebude (demografický vývoj do budoucna tomu nenapovídá, geologické podloží města Brna...), kratší interval (propustnost tratí není neomezená).


Offline
Uživatelský avatar

366
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Mauricio: Tak linky 65, 81 a 82 bych z hlavy klidně zrušil, protože jejich smysl je v podstatě nulový (i když já osobně si třeba občas vozím své pozadí z Řečkovic dolů na nádr, když mi to přijde výhodné, ale klidně bych to oželel).
A než tu poznámku někdo odsoudí, dovolte, abych připomněl, že (konkrétně u té a-65) Medlánečtí byli napřed PROTI zavedení do jejich nových „úhledných domečků“, takže kdyby chtěl někdo namítnout, že by teď byli proti jejímu rušení, musel bych se smát.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak slevňování jízdného a navyšování vzkm dohromady samozřejmě nejde. To už spíše přenechat nějaké linky (z hlavy mě napadají linky 31, 41, 42, 43, 48, 49, 64, 65, 70, 71, 81, 82) soukromým dopravcům nezávislým na dotacích města.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Já se obávám, že to ROO myslel upřímně a chtěl navýšit vzkm i zlevnit mhd, a jak to dopadlo, to jsme v prosinci 2008 viděli...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 říj 2024 06:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]