Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 473 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Si myslím, že je potřeba rozlišit samotný uzel a natažení drátu k němu. O výhodnosti přestupního uzlu nepochybuji, mají tam končit regionální linky a spojení k nemocnici je určitě žádoucí. Jsem teda zvědav, které tam budou jezdit (jestli jen 403/404) a jak to udělají. O natažení drátů by měla spíše rozhodnout analýza (která pochybuji, že byla), která řekně, jaká tam bude poptávka a do jakých míst. Například jestli by tam větší službu neudělal závlek a-50 a a-69, případně prodloužení a-61. Prodloužením trolejbusů se zase uvolní smyčka na Osové a bude moci dojít například k ukončení některých spojů a-69. Možná bude díky tomu možné i prodloužit interval u linek 60/61. Já bych to zase tak lehce nezatracoval, uvidíme časem.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Mám spíš na mysli využití a efektivitu zmiňované tratě. Cenu nijak nezpochybňuji, jenom to v dnešní době nevidím jako příliš šťastné řešení. V dnešní době se bohužel problém neřeší jako celek. Postavíme novou trať, ale to, že údržba ostatní sítě je dlouhodobě finančně podhodnocená a obnovu vozového parku trajfů, myslím netřeba komentovat. Teď jen taková sci-fi, aby to pak v rámci omezování nevypadalo, že tam o víkendu pojede 25 jednou za hodinu, aby byl garantovaný přestup na vlak (zbytek otočíme u nemocnice, protože lidi se tam pohodlně dostanou 50 v novém intervalu 30minut) sarcastic . Berte to prosím jen jako nadsázku.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Bavím se samozřejmě o "provizi" úřadům, nikoliv o "provizi" ve formě zisku pro Skansku, Metrostav či jinou velkovýrobnu sra*ek.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pepola, Tommy a jiní
Jistě. Ovšem ona stavba byť kilometrového trolejbusového úseku jde do milionů - a to počítám jen stavbu sloupů + zadrátování bez křížení a výhybek a bez zastávkových zálivů, což je jen zlomek toho, co se dělá. Co třeba stavební povolení, výkup pozemků, výstavba točny, výstavba boudy pro řidiče, posílení měnírny nebo již mnou zmíněná výstavba zastávek, křížení a výhybek? Ono se to nezdá, ale naskáče to rychle a velmi pěkně. Teď samozřejmě mluvím obecně bez závislosti na dotyčné místo v Lískovci. Nějaká "provize" tam samozřejmě určitě bude taky, ale rozhodně ne polovina a rozhodně ne zlaté dráty. Ona ta "provize" totiž většinou naskáče až v průběhu stavby (neplést si prosím "provizi" a náklady úzce spojené s vývojem stavby a s nepředpokládatelnými jevy, což by si hlavně novináři někdy mohli uvědomit).


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Je krásné jak po návrhu úspor starého 2 týdny si dovolí prezentovat v médiích tohle. Nepovažuju za špatné výstavbu železniční zastávky jako takové, ani prodloužení trajfu, ale ne v této ekonomicky nejisté situaci. Jsem jenom upřímně zvědavý, jestli kvůli výstavbě prodlouží provoz 25 (respektive posilové spoje nebudou končit na Nemocnice Bohunice) nebo tak budou dráty jen tak pro parádu. No a po slavnostním otevření a vysvěcení si Ondatra s Kotzianem poplácá po zádech a společně to všechno booze
Jo a mimochodem každá "slušná" zakázka je dělaná tak aby 5% šlo na provize biggrin . Bohužel ne vždy se to podaří dodržet ...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
k.ondra89 píše:
Vždy mě pobaví. Jak někdo uvidí cenu za stavbu, a okamžitě začne vyprávět něco o troleji ze zlata, zlatých kolejnicích a podobně. A přitom o té ceně ví velký kulový. :roll:

Protože polovina je provize pro ouřady...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vždy mě pobaví. Jak někdo uvidí cenu za stavbu, a okamžitě začne vyprávět něco o troleji ze zlata, zlatých kolejnicích a podobně. A přitom o té ceně ví velký kulový. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
pepola píše:
...


Brno chce být světové. Zlaté troleje, kde si člověk bude připadat jak někde v Saudské Arábii. Pak shlédne dolů a pod trolejema spatří 30 let starý trajf z dob ČSR, třeba takovou 3194. Možná se pak ještě dokoupí nějaké vozy z bývalého sovětského svazu, protože pro vedení města je asi noční můra, že by si někdo vozil ##MLUVÍM SPROSTĚ## v něčem lepším než bude za 20 let jejich Audi A20 #-o

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
ZDE je opět vidět "zodpovědná" politika MMB!
I když to sem patří jen velmi okrajově, je vidět, na co peníze jsou a co ne!
Pro mě je důležitější fungující doprava a opravené ulice! Ať to (BVV) raději nechají zarůst lebedou, když tam nikdo nechce vystavovat (za ty ceny za m2 zřejmě). Takové bláboly o strojírenské tradici může vypustit jen nějaký nýmand Šimara + Vlašín, který nemá doma ani elektriku a na Šumavě se připoutává ke stromům sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Uzel v Lískovci místní obyvatelé nechtějí.
Město zaplatí za prodloužení trolejbusové tratě ze stávající konečné v Osové ulici asi tři sta milionů korun.
To tam zřejmě místo mědi bude viset čisté zlato :pray:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Mceza: Velmi rozumný názor, zejména o semaforech na Moraváku.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Naxashi: Podívej, budovat někde takový přestupní uzel se může tehdy, pokud je to opravdu potřeba. Tady to podle mě potřeba není a jediný důvod, který tedy zbývá je "protože je tam hodně místa". Kdyby 11 a 3 neodbočovaly na Veveří, ale jely směr Komenského náměstí, tak bych s tím možná souhlasil. Ale takhle to opravdu pozbývá smysl. Zas nijak extrémnímu zdržení tam nedochází. Řekl bych, že víc než samotná Česká, zdržují semafory kolem ní. Zejména ten na Moravském náměstí a Žerotínově náměstí. Na Komeňáku se mi zdá, že funguje velmi pěkně preference.

A auta přes samotnou Českou nejezdí. Přesto se mi současné řešení líbí - po stranách jsou jakési cesty. Pro zásobování, policii, sanitku, hasiče. To, že tam mohou taxikáři je věc jiná. Ano, jsem proti taxikářům v centru a to zejména proto, že centrum Brna je natolik malé, že kdyby měli 3 stanovistě na krajích (např. to na Maliňáku), tak tam i sebevětší ožrala dojde.

O to, že by se přestavbou na čtyřkolejnou Českou nenabíraly zpoždění si nejsem jist. Už tak je tam dost vyhýbek a kdyby se minimálně další 4 (to je nejméně, co by tam šlo) přidaly a přibylo by spousta dalšího křížení, tak by to naopak mohlo mít zcela opačný důsledek...

Parkoviště před budovou soudu beru. Je to ústavní soud a jsem ochoten zkousnout, že je potřeba před tak významnou budouvou mít alespoň pár míst. Větší parkoviště je u tohoto soudu z druhé strany.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
mceza: Ad absurdum, hezké.
Klid zase. :-) Byl to jen takový můj návrh, co mě jednou napadl. OK, nevejde se to tam. Dobrý vědět. V BAHNu si to ale můžu udělat, když už jsem celou síť rozšířil a přidal linky. A vsadím se, že některé lidi odsud by trefilo, kdyby to viděli.


Pošli prosím výřez jak to vypadá, mě z toho netrefí a aspoň se zasměju. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
mceza: Ad absurdum, hezké.
Klid zase. :-) Byl to jen takový můj návrh, co mě jednou napadl. OK, nevejde se to tam. Dobrý vědět. V BAHNu si to ale můžu udělat, když už jsem celou síť rozšířil a přidal linky. A vsadím se, že některé lidi odsud by trefilo, kdyby to viděli.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
A co se vám na současném stavu na České nelíbí? Přidělat tam další dvě koleje? Proč ne! A co Hlavní nádraží? Tam dokonce doprava může běžně, já bych jí zrušil a vejdou se tam další 2 koleje! A co Moravské náměstí? Při výjezdech a zátazích z VM je tam dost provoz. Dal bych tam jednu, dvě koleje. Auta to objedou po Kolišti. A co Jugoslávská? Tam jezdí až 5 tramvajových linek! Fiknul bych tam aspoň další dvě koleje.


Offline
Uživatelský avatar

3743
08 čer 2005 23:12
Tak v úseku od křižovatky s Husovou po křižovatku s Českou by Joštova mohla zůstat pro auta jako slepá ulice.
A zásobování se může řešit stejně jako v Rašínově.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
k.ondra89 píše:
Když už nic, tak se tam nějak musí dostat popeláři, různá údržba a podobně. Taky by třeba mohl někdo potřebovat záchranku, hasiče... Ti všichni by se tam jako teleportovali? :roll:


Jj, ale tady se bere auto jako auto a to je špatně, protože v tom jezdí zásadně jeden těžce podplacenej manažer, kterej nemá nic lepšího na práci, než překážet ubohé městské dopravě, znečišťovat ovzduší, ohrožovat své okolí, ucpávat silnice a zvyšovat cenu MHD tím, že ji nepoužívá... A to je prostě špatně, je to nemyslitelné a takový člověk by se měl zrušit i s autem a silnicema!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Brňáci mohou přestupovat s přesunem z perónu na peron trasou i půl kilometru, ale papaláši soudu nemohou? A navíc lze pro ně udělat parkoviště v objektu (když se tak bojí kousnutí) s vjezdem zezadu a pro návštěvníky mají parkoviště za budovou (vchod by mohl být s vjezdem)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi: Čéče, vzpamatuj se ;) stáls někdy na České a pozoroval projíždějící šaliny?
Yakuzza: Ano.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Když už nic, tak se tam nějak musí dostat popeláři, různá údržba a podobně. Taky by třeba mohl někdo potřebovat záchranku, hasiče... Ti všichni by se tam jako teleportovali? :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je ale snad v pořádku, ne? Nebo se má parkovat o pět ulic dál, do kterých pojedu přes půl Brna, abych se tam dostal?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
To není názor, to je fakt ...

Řešení současného stavu zastávek bylo vynuceno vyjádřením soudu,. tj zastávky tak, aby bylo parkoviště před hlavním vchodem a zachován příjezd k němu


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A důvod?


Offline
1788
04 bře 2012 23:26
Taky si myslím, že na České nemají auta co dělat. Chodník ano, koleje rozhodně, ale to je asi tak všechno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je zase názor...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 říj 2024 18:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]