Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 228 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
mate sanci aspon z lisni neco zmenit :

Vážení spoluobčané,



v souvislosti s aktuální optimalizací a vytvořením komplexnějšího obrazu o potřebách a požadavcích obyvatel naší městské části na provoz veřejné dopravy si vás dovolujeme požádat o zodpovězení následujících anketních otázek :



Vyhovuje stávající vedení linek v naší městské části ? Vyskytují se nějaké četnější požadavky našich občanů na zajištění dopravy do jiných směrů ?


Požadují občané posílení dopravy z důvodu přeplňování vozidel nad únosnou míru ? Ve kterých časech a na kterých linkách ?


Nedochází v některých časových obdobích nebo na některých linkách naopak k tomu, že jezdí vozidla nevytížená ?


Myslíte, že některá přestupní vazba v naší městské části není optimální a považujete za vhodné tuto vazbu upřednostnit i za cenu zhoršení jiné přestupní vazby ?


Zodpovězením anketních otázek pomůžete vytvořit komplexnější obraz o potřebách obyvatel a navrhnout případné změny tak, aby byla dopravní obsluha celého města zajištěna v souladu s potřebami jednotlivých městských částí.





Odpovědi na anketní otázky doručte prosím v jakékoli formě ( e-mailem, písemně, telefonicky, faxem atd. ) co možná nejdříve.





Velmi děkujeme za vaši spolupráci



PhDr.Jiřina Belcredi

I. místostarostka

Kontakt :

e-mail : mistostarosta1@lisen.brno.cz


org@lisen.brno.cz


tel.: 544 42 48 12, 544 42 48 40

fax : 544 42 10 10




--------------------------------------------------------------------------------
Copyright © 2004 Úřad městské části Brno - Líšeň

http://www.brno.cz/lisen/aktuality/2004/029_2004.htm


Offline
Uživatelský avatar

3210
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ono nejde ani o ten smrad, navíc srovnávat s B732 je demagogie, protože než skončí životnost všech 21 a 22 Tr, bude i Citybus výběhovým typem. Navíc do budoucna lze u autobusů očekávat filtr pevných částic atd., takže ty zplodiny nejsou úplně hlavním argumentem.

Pro mě jsou hlavní argumenty pro trolejbus tyto :
1) trolejbus má lepší stoupavost a je výrazně vhodnější do kopců (a že jich v Brně je - Kohoutovice, Vinohrady, Masarykova čtvrť) - i nejmodernější a nejsilnější vozy (B961E, Citybus) při větším zatížení trolejbusy v kopcích zdržují - stačí se podívat např. na Tvrdého ulici, kde se plně naložený 14Tr lepí prázdnýmu Citybusu na ##MLUVÍM SPROSTĚ##... :lol:
2) Kolísající cena ropy a její docházející zásoby - nižší náklady na provoz nelze v budoucnu očekávat, jedině snad při provozu na CNG (na což jsou Citybusy konstruovány, to ale omezuje obsaditelnost vozu, navíc jsou ještě línější...)

Myslím, že trolejbusy do Brna patří a doufám, že názor toho vola, co se dotazoval primátora, bude spíše ojedinělý :!:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Autobusy i poměrně moderních typů B931 a B941 čoudí a smrdí úplně hrozně a to ani nemluvím o řadě 7. Trolejbusy musí zůstat!


Konvalinkovou vůni... tak ať si radní nebo primátor zkusí dát třeba bílý kapesník před výfuk autobusu, třeba i s euro 3. Potom určitě změní názor.


Vsak primator uz na svych strankach jednou napsal, ze trolejbusy uz nejsou pro mesto ekologickou prioritou, protoze autobusy v dnesni dobe splnuji velice prisne limity a tak ekologicnost trolejbusu nas nemusi zajimat. Asi mel na mysli ty coudici Karosy.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
No ten nazor se pokud vim shoduje s nazorem mesta, ze trolejbusy jsou vhodny tak leda na doziti. Dovolim si citovat jednu diskusi. Radni sï mysli ze ekologicky autobusy asi pohlcuji hluk y vypousteji konvalinkovou vuni.

To by presne odpovidalo pristupu mesta.


To by požadovat měli a rovnou na Českou! Hezky t-34 z Přívratu přeložit do Jundrova(stejně jí na Vychodilovu skoro nikdo nejzdí) a zavést t-28 na Mendlák(místo a-61).Další linky(určitě dost potřebný) t-24 Komenského nám.-Bohunice,Kamenice(r.2007 již má být v provozu univerzitní Campus).Eventuálně zavést t-29 Osová-Hájenka(příp. jí vést po trase t-x25 až na českou).Jenže to by chtělo po r.2007 koupit aspoň 30 sólo a 10 článkových trolejbusů(nejlépe Soláris) a přestat jednostraně preferovat tramvaje,ale preferovat elektrickou trakci(tedy i trolejbusy).

Kolik je avizovaných prodloužení tramvajových tratí a kromě vynucenné Jírové se pro nedostatek peněz nestaví nic,kdežto trajfy sou levnější.Co třeba Lesna? Kolik se o ní už mluvilo?


Pisatel citovaného příspěvku je očividný dement, který snad nemá ani ukončené základní vzdělání. I když zbytečné s jeho "názory" polemizovat, vzpomínám si na nasazení busů místo trolejbusů během opravy Rybnické (jezdím od Lužánek na Lesnickou) a cítil jsem se v nich divně, tykadla už mi přirostla k srdci a myslím, že si v Jundrově na ně zvyknou tak, že je budou požadovat i po skončení výluky v Hlinkách.


OP píše:
Přečtěte si, prosím, co napsal jistý JaKa jako dotaz pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/forum1/read.php?f=1&i=1531&t=1531#1531.
(z dotazů pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/index.php).

Zaslouží si to komentář?


Jeden bych měl - pán asi nezažil cestování nejmenovanými luxusními autobusy maďarské výroby :lol:


Přečtěte si, prosím, co napsal jistý JaKa jako dotaz pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/forum1/read.php?f=1&i=1531&t=1531#1531.
(z dotazů pro primátora na http://www.brno.cz/toCP1250/primator/index.php).

Zaslouží si to komentář?


Offline
Uživatelský avatar

3210
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hm, našlo by se tam pár pěkných kousků, ale pořizovací i provozní náklady by byly vážně problém (nechtěl bych vidět ceny náhradních dílů). Ale když jsem viděl fotku Solarisu v Budapešti, doufám, že dealeři z DP Ostrava uplatí brněnské konšely víc než prodejci CityHnusu... :roll:


V zahraničí je toho dost, hodně kloubových nízkopodlažních autobusů existuje i ve verzi s tykadly: Van Hool, Volvo, Mercedes, ... problémem ale bude ta cena :-?
Pár obrázků třeba tu: http://www.geocities.com/trolley_coalition/today.html (ale všechno to není nízkopodlažní), nebo třeba do čeho všeho dělá výzbroj Kiepe - http://www.kiepe-elektrik.com/index-trolley.htm


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Myslim, ze je jeste neco na zapad od nas. Ve Svicarsku jsem nejake kloubaky videl. Ale co to bylo, to nevim. Cena ale (nejspis) bude daleko vyssi, nez u solarisu, nebo skodofky.


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Mno myslim ze asi zadna jina moznost nejni . Ono na trhu nic jinyho kloubojdniho tykadloidniho nejni . Jedine kloubovej kopajici angorak.


Offline
Uživatelský avatar

3210
14 čer 2004 18:56
blekfild
Když jsou teď 22 Tr kompletní, už se rozhodlo, co se bude nakupovat příští rok? Na stránkách tramvajklubu se píše jen že "v souvislosti se zbývajícími čtyřmi vozy se mluví o novince, vozu 25Tr (karosácký City Bus s elektrickou výzbrojí)". Je vůbec ještě naděje, že místo té obludy přijde nějaký normální trolejbus? Jsou vůbec ještě nějaké jiné možnosti, kromě Solarisu a CityHnusu? (odmítneme-li řešení trolejbusy postupně zrušit ) :-x


Už je tady celá letošní čtyřkusová dodávka, 3607 a 3608 dorazily minulý týden.


Ja mam ale tuseni ze mely byt letos 4 trolejbusy 22tr pro brno nemylim li se hm?

Jinak ten prototyp s aeg vyzbroji bych odkoupil a ten s asynchrni je jen s jednim motorem a to vzadu, takze leda po prestavbe na 2motorak.Bral bych je,aspon neco nez nic.


VS píše:
Kdy mají přijít a kde se mají vyrábět poslední dva 22Tr?
Ty dvě 22Tr už dávno přišly (3605 a 3606) a vyrobily se jako jedny z posledních trolejbusů ze Škody Ostrov.


K těm prototypům 22Tr: v Ostrově jsou dva - první prototyp z roku 1993 (22TrG, výzbroj AEG) a prototyp s asynchronním pohonem z roku 2003 (22TrAC).


Kdy mají přijít a kde se mají vyrábět poslední dva 22Tr?


ds píše:
V provozu už je 3605 :lol:


I 3606 (viděna včera na 26).


Prototyp 22Tr, který byl testován v r. 1997 v Brně s č. 999, jezdí od r. 2001 v Ústí n.L. s ev. č. 601, takže ten do Brna určitě zakoupen nebude. Ve výrobním závodě by ale měly být ještě nějaké další prototypy, snad vyrobené po r. 2000, které by přicházely v úvahu ke koupi, dále by tam měl ještě být také úplně první prototyp z r. 1993 s výzbrojí AEG v modro-bílo-šedém laku.


Offline
Uživatelský avatar

3210
14 čer 2004 18:56
blekfild
V provozu už je 3605 :lol:


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Mno ty vozy nikde nejezdily po prosolenych vozovkach , ale taky nikdy nejezdily v provozu, kde by se jim cas od casu ometla rez a opravil nater. Takhle tam nektery stojej uz par let a testuje se na nich , za jak dlouho odtecou do kanalu.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mendl-man píše:
Hal píše:
21Tr by mela byt pro Jihlavu a jedna TrAci pro Plzen, do Brna by jeste mely jit jeste dve 22Tr a jeste sou ve hre dve prototipove 22Tr ,ktere jsou v Ostrove.
Myslíš ty prototypy,u kterejch jeden z nich tady byl testovanej v roce 1997? Nevim,jestli by bylo inteligentní nakupovat 7 let starý trolejbusy jako nový... :-s No,asi tak inteligentní,jako když DPMB nakupoval v letech 1992-93 "ojetý" T3 z Prahy,starý už tehdy bezmála 30 let. A světe div se,v Brně slouží skoro 40 let starý T3 bez jakýkoliv rekonstrukce. Opravte někdo ty krámy... :pray: Čus 8-)


Vzhledem k tomu, ze ty t-busy nikdy dlouhodobe nejezdily za spatneho pocasi a v zime po prosolenych vozovkach tak jejich karoserie nebude shnila (na rozdil od stejne starych vozu pouzivanych v beznem provozu).

Pokud se do toho da rozumna vyzbroj, tak budou moct 10 - 15 let slouzit. Samozrejme zalezi na cene, za jakou je Skodofka ochotna je prodat. Urcite by mela byt nizsi, nez u tech novych.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5717 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 225, 226, 227, 228, 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 čer 2024 01:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]