Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
3342
21 led 2011 14:19
šotoRIS říká, že 1721 opět jezdí, dnes na d-x1.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Notak, neberte to tak zase vážně. :-)
Samozřejmě se omlouvám za OT, to není v pohodě.
Možná to zmíním pokaždé proto, že nikdo jiný to neudělá… Proto se mi líbí ikonka MartinaV.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Yakuzza: stačilo by, kdyby myšlenku ve 3. větě od konce zaplatil. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Naxashi: Ano, všichni už si všimli, že máš rád dlouhé tramvaje, ale proč proboha každou diskuzi, do které se zapojíš, stáhneš na básnění o tom, kolik stometrových šalin by měl DP koupit, už to je otravné.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: téma sci-fi je trochu jinde. :wink:


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Omg... tohle není k-report a tohle téma je o KT8...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Naprosto souhlasím. S těmi 30m uvidíme… Pokud něco, tak to určitě nebude nijak brzo.
MartinV, marecek.00: Díky, na tohle jsem zapomněl. :-D
Zajímalo by mě, jestli tohle není někde v PDFku na netu… No, jdu googlit. Vypadá to, že si postavím pár dalších vozidel pro BAHN. :-D Jejich konstukce vypadá dobře zajímavě. :-D
A samozřejmě, Brno by mělo nakoupit 40 těch 4článkových pro 1. Pak vypsat výběrové řížení na 100% nízkopodlažní jednosměrné šaliny s délkou přesně 37 m. Těch pak nakoupit taky 40 (pro 12 a 13, mám čest tím jezdit, a po 1. další nejnarvanější). Pak 30× oboustrannou verzi pro 8. :-) Takže 110 nových šalin do nově postavené vozovny. :-) Bylo by to pěkné. KT8 by se pak mohly ve velké míře prodat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
přesněji tu: viewtopic.php?f=40&t=939&p=151219&hilit=evo#p151219


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: zkus hledat v tomto fóru, někdo tu házel odkaz (třeba to najdeš). V tom prospektu je varianta EVO s 2,3 nebo 4 články.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
15T či tříčlánková EVO 3 by mohla být dobrá cesta. Navíc by mohly být i obousměrné. Osobně si myslím, že se obousměrky budou nakupovat až budou KT8 na konci životnosti. Jinak bych řekl, že nic 30ti metrového nebude, a začnou se opět stavět LF. Protože to vyjde nejlevnějc.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
b1: Taky pravda. Otázkou je, jak by to pak dopadlo. Pokud by bylo víc 2×LF2, tak by to snad i šlo.
MartinV: Ano! Jsem rád, že to někdo řekl. Cenová relace. Jako, jsem všema 10 pro to, aby tady jezdily 15T, sakra, klidně i jen 3 článkové. Jenže cena… Vlastně, jedna z věcí, co by mě strašně zajímala je, jaké nové šaliny bude Brno nakupovat. Myslím typ, nový typ. Neberu v potaz nové LF2 (za které jsem hrozně rád). Naposled jsme tu měli 13T, doufejme, že nikdy více (i když, 13T5 zase tak hrozný nejsou), takže…co bude dál? Když jsme v tématu o KT8, tak chci jen říct, že je dobře, že KT8 nebudou. :-D
EVO…jo, to by nebylo tak špatný. Samozřejmě ne to, co bude v Liberci, ale něco delšího (opět a znova, kapacita, kapacita a zase kapacita). Vlastně jsem se taky chtěl zeptat, neví někdo o nějakých stránkách, kde by se toho o EVO dalo dozvědět víc? Googlit umím, ale nějak nenacházím, na oficiálních stránkách nic… Specifikace, nákresy, parametry, cokoliv…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: i když jsou v jiné cenové relaci, vozy 15T či EVO "prolízačkoidní" nejsou.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Pokud by se prázdninový provoz obešel bez trojčat, tak by se hned dala ušetřit nějaká nízkopodlažní záloha.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Jo, uznávám, že všechny 4 je asi mimo možnosti, ale jde vidět, že 3 jdou. :-) Aspoň nějak.
LF3 je možná prolízačka, ale zase se nabízí otázka, jestli je nutné jí prolízat. Normální člověk prostě vleze dovnitř, někam si sedne/stoupne a necestuje přes celé vozidlo. Proč by to dělal? Samozřejmě neberu v potaz některé důchodce, co se škrábou do schodů, když si vedle můžou projít nízkopodlažníma dveřma, a pak ještě jdou do nízkopodlažní části (byl jsem toho doopravdy svědkem, a nechápu…proč. LF2 byla vcelku volná). A nevím, nějak mi nevadí, že LF3 je prolízačkoidní. Upřímně řečeno, pořád lepší, než KT8. A když už, tak + verze má myslím jediný schod. To se zvládne.
Sorry za OT.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Myslím, že 4 souběžně funkční trojčata je celkem sci-fi. Trojčata teď sice jezdí většinou 3, otázkou ovšem je kolik bylo dní, kdy dojezdily všechny bez výměny. Dle mého je škoda, že nedošlo na soupravy LF2+LF. LF3/2 je hrozná prolízačka.

Když se vrátím ke KT8, tak 1721 byla dnes, dle vypravenosti, na ZJ. 1701 byla naposled venku, tuším, před 6 dny. Neodešla už třeba do VP? Nárok by už mít mohla...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
MartinV: Aha. No, já jsem to bral tak, že klasické Vario má vyšší vysokopdlažní část, než řada s +. Každopádně dvojdílné provedení PX je možná šotoušsky atraktivní, ale zase to jsou 2 díly. V Olomouci asi OK, ale tady snad můžeme tu LF3/2 mít…
(Díky bohu za BAHN, tam mi jezdí moje vozidla. :-D)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: jestli jsem to našel dobře, tak Vario+ je označení pro typ, který bude jezdit v Olomouci - budou jezdit PX, s dveřmi po obou stranách.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Souprav LF2 může být 5, trojic 4. To máme 9 vysokokapacitních nízkopodlažních spojů. Nepočítám nové LF2. Stále mě nepřestává fascinovat, jak nejdnou jde provozovat aspoň 3 trojice, když nejsou KT8. Takže to jde? Proč ne o školním roce, když je těch lidí ještě víc? Oceňuji, že jsou vysokokapacitní spoje, ale jen se divím, že jich je vlastně víc o prázdninách, než přes rok…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Holt něčím se d-1 garantovat musí. Souprav LF2 je málo, a taky se něčím musí zálohovat trojčata.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Mr. Black: No, rozhodně reálnější řešení, než moje, to je fakt. Ale i tak si nemůžu pomoct, a musím to říct: Těším se, až jednou všechny T3, K2 a KT8 vypoví službu. Pak se prostě bude MUSET nakoupit něco nového. Ne, že bych proti těm typům něco měl (ehm…), ale když tu jezdí už muzejní kousky… Nechci vyvolávat diskuzi o penězích nebo tak, jen bych chtěl říct, že někde to jde, u nás ne → řešení existuje.
MartinV: + verze je asi cenově trochu výš, ne? Nevím, nikdy jsem to nekupoval. :-D Ne, jen mi šlo o to, aby tu bylo něco nového, minimálně 30m, oboustranného (a nízkopodlažnost už nemusím ani zmiňovat). Myslím, že z oboustranných 13T strach mít nemusíme… KT8 sice nejsou v provozu 40 let, ale taky tu nebudou věčně. O tohle mi šlo.
Na druhou stranu současný stav (množství výluk) není nic běžného, takže nikoho asi nepálí nákup nových oboustranných šalin, když jich tu máme 38, z nichž většina jezdí… Co by ale bylo STRAŠNĚ moc fajn, kdyby je přestali dávat na 1. Tam fakt nepatří.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: jasně; nebo Vario+, která budou jezdit v Olomouci.


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
Proč? Stačí spojit pár T3 zadkama k sobě :D

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
…o to víc jsou potřeba LF3/2.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
515
30 zář 2011 07:06
Brno u linek 3, 11, 12, 81, 92, 93, 99
1726 stojí na Maliňáku a nevypadá, že by měla odjet. Za ní se samozřejmě pravidelně tvoří vláček aut, který to tam na krátkou dobu zablokuje kompletně...

_________________________________
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby.


Naposledy upravil Mr. Black dne 20 srp 2012 16:50, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak s kačenama to asi fakt nevypadá dobře. Na d-9 už přišly ke slovu busy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: bobes a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 05:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]