Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 582 z 724    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585 ... 724  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nehoda na Lidické (- možná to, o čem se zmiňoval Miky v jiném vlákně).


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zas něco o diametru http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10226.html

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
sportovecbrno píše:
Opravdu to tak moc bude vadit ? Viz. vizualizace -vždyť u té hráze se toho zas tak moc neděje, ne?

Když se to zakomponuje do přírody, že to nebude příliš výrazné, tak v pohodě. No, u hráze se mnoho neděje, tam je to už v pohodě. Problém bude s ulicí Přístavní, tam chodí opravdu většina lidí, co přijede na prýgl šalinou a jde na loď. Taky proto tam jsou ty stánky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Opravdu to tak moc bude vadit ? Viz. vizualizace -vždyť u té hráze se toho zas tak moc neděje, ne?

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Napadlo mě řešení, ale to by bylo podle mě finančně náročné.
Pokud se podíváte na Hradec Králové, tak tam mají údělán takový pěkný skleněný tunel, který hluk minimalizuje o několik desítek procent.
Něco podobného by bylo vhodné i na přehradě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ja, ac z Bystrce, se zacinam klonit k nazoru, ze R43 pres Bystrc by melo byt to spravne. Minimalne z nize uvedeneho duvodu, tj. jak mizerny je najezd na dalnici z Bystrce. Sjezd v oblasti Veselky by byl potreba jako sul! Jedine co mi stale vadi je vedeni silnice kolem prehrady, tam je proste klidova a rekreacni zona, coz nemuze existovat s rychlostkou za zady...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
R43 je zajímavější než VMO proto, že s auty které jezdí přes Brno nebo výhledově kolem něj toho město moc neudělá a snadno se jich nezbaví, takže ta silnice je jediné co se dá dělat. U VMO je naopak předpoklad, že většina aut co po něm pojede pojede z Brna, do Brna, nebo, v největším počtu případů, oboje. A tady se dá dělat mnohem víc, chybí atraktivní a dostupné bydlení, které není 10 kilometrů za městem, obchody, což jsme už řešili, se přesouvají do pěšky nedostupných komplexů za město, s tím mizí i pracovní místa, která se taktéž přesouvají daleko a daleko. Není ucelená síť cyklostezek. Spousta nových silnic by dávala smysl, kdyby v Brně docházelo k bouřlivému růstu počtu obyvatel nebo ještě bouřlivějšímu ekonomickému růstu. Ten ale nikde nevidět. A jaký krok za posledních 10 let udělalo město, aby nějakým způsobem zamezilo nicnepřinášejícímu růstu dopravy? Kdyby i jen tisíc lidí navíc mohl bydlet poblíž svého pracoviště a chodit tam pěšky, a ještě si cestou zpátky nakoupit, ušetřilo by se každý den tisícovka jízd autem, a nikdo by o nic nepřišel, nikdo by nebyl méně spokojený, produktivní, nebo cokoliv. Naopak.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co mně nejvíc vadí je skutečnost, že u obou variant se najde skupinka lidí, kteří požadují tu druhou. Proti trase v boskovické brázdě tu stojí fakt, že doprava přes Bystrc by zůstal +/- stejná. Pokud by se postavila varianta pod Bystrcem, v této městské části by zcela očividně ubylo aut (na povrchu). Zaprvé těch, které přes ni projíždí, za 2. i (části) obyvatel Bystrce, kteří ji budou moci taktéž využít.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně bych řekl, že problém bude v tom, že ty Hitlerovské konstrukce už budou dávno na rozpadnutí. Přece jenom je to 80 let bez jakékoliv údržby a je to nedokončené dílo... Mám obavu, že z té infrastruktury bude už jen málo použitelné...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Na R43 je nejlepší, že kdyby se postavila v Hitlerově trase, tak to bude nejlevnější stavba, protože většinu terénních prací včetně několika mostů stihl udělat ještě Hitler.

No mám své pochybnosti, domnívám se že když to dostane do ruky dnešní projektant tak se asi zjistí že leckterý most potřebuje rozšířit, posunout... a to jak z důvodů objektivních, tak z důvodů zbytečných (Přece bysme neušetřili na odstavném pruhu na mostě nobo za jednodušší křižovatku a tak, ne? Vždyť by to snad nedajbože mohlo bejt i moc levný!)
Jinak na R43 je podle mě úplně nejdůležitější začátek - nájezd/sjezd z dálnice v oblasti Veselka, stačí si uvědomit jak a kudy se dneska lze z dálnice dostat do oblasti Bystrc a okolí - jedna možnost horší (a delší) než druhá, i když nové Pisárky aspoň jednu ze čtyř možných kombinací trochu zlepšily, to jo.
Ne že by ten zbytek nebyl užitečný (osobně fandím Hitlerově variantě, snad možná někde trošku hloubit), ale tolik muziky za poměrně málo peněz už jinde nedosáhne...

A že by se možná ukázalo že VMO je při funkční R43 předimenzovaný? No jednak si fakt nejsem jistej že by byl moc předimenzovanej i pak (možná trochu, ale ono se to užije, o to se nebojím), ale hlavně tu není naprosto žádná záruka že se vůbec někdy podaří tu R43 realizovat, ať už z důvodů právních (protesty, obstrukce, žaloby) nebo že na to prostě nebudou prachy...


Offline
1
10 kvě 2010 22:32
Mám ten pocit že se my R43 ať už postavené na plánu HitlerovY dálnice, či jiném akceptovatelném plánu..v celé její délce nedočkáme


Naposledy upravil Eda dne 27 úno 2011 23:43, celkově upraveno 1
Opravena hrubka.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
thingie: Přesně tak! Kdo jede od Bratislavy nebo od Vyškova na sever, tak po Svatoplukově a přes Tomkáč musí projet, ať se mu to líbí nebo ne. Až bude v provozu R43, tak už se pak nikomu nevyplatí kodrcat se přes město, ale vyplatí se jet sice delší trasou, ale zato dálničního typu. Musí se ovšem ta R43 zprovoznit dřív, jako dostavba VMO, jinak se tranzitu nezbavíme.


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Na R43 by bylo nejlepší, kdyby se postavila, protože pak by mohlo být reálně vidět, že většina megalomanského VMO není tak možná úplně třeba, a dalo/mělo by se to řešit jinak.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
honny píše:
To už tu bylo, jmenovalo se to totalita a většina mladých lidí proti tomu protestuje.

(A to nejsem na straně těchto sdružení, jsem pro stavbu R43 v Bystrcké trase, a to jsem z dotčené lokality.)

Připomínkování ÚP je naprosto normální věc, a pokud je všechno v pořádku, nevidím problém, proč by se to mělo měnit. Sami ale musíte uznat, že když si město nechá zadat revizi ÚP, a když dopadne špatně (mj. právě kvůli R43), tak nechá zadat novou, která najednou dopadne dobře... To není důveryhodný postup.

Na R43 je nejlepší, že kdyby se postavila v Hitlerově trase, tak to bude nejlevnější stavba, protože většinu terénních prací včetně několika mostů stihl udělat ještě Hitler.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Podobný příklad je hned za rohem na Kounicové. Mezi vyhýbkami Kounicova/Kotlářská a Kounicova/ Zahradníkova je podobná tahová trolej, která je pro obě vyhýbky společná.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Janatak:
O té troleji se bavíme. Aha, tak takhle :wink: Díky za vysvětlení :wink:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Naposledy upravil mceza dne 27 úno 2011 16:05, celkově upraveno 1
Nejen, že zcela zbytečně odcituješpředchozí příspěvek, ale uděláš to včetně přiloženého obrázku...


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro - já už asi vím, co myslíš. Ale to není trolej pro pojíždění, ale něco jako tahová trolej pro rozbočovací výhybky umístěné tak, že je jim ta tahová trolej společná.
Příloha:
IMG_1414.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
MartinV píše:
Kdyby ty OS nebyly, možná by se tu něco dokonce postavilo. :pray:

To už tu bylo, jmenovalo se to totalita a většina mladých lidí proti tomu protestuje.

(A to nejsem na straně těchto sdružení, jsem pro stavbu R43 v Bystrcké trase, a to jsem z dotčené lokality.)

Připomínkování ÚP je naprosto normální věc, a pokud je všechno v pořádku, nevidím problém, proč by se to mělo měnit. Sami ale musíte uznat, že když si město nechá zadat revizi ÚP, a když dopadne špatně (mj. právě kvůli R43), tak nechá zadat novou, která najednou dopadne dobře... To není důveryhodný postup.

Ve Znojmě "mi" před oknem jezdí tranzit a 1,6km silnice v kategorii S 11,5 / 80 leží v polích. Bez nějaké návaznosti libovolným směrem, protože někdo ##MLUVÍM SPROSTĚ## svou práci a zahrádkáři to napadli u soudu. To mi přijde výrazně horší, než napadnout plán. (Nicméně o tom jsme se tu, koukám, shodli.)

Nám měla vést přes dům snad tramvajová smyčka. Nebo silniční komunikace. Kupovalo se to s tím, budiž. V ÚP to není, smyčka je o půl kilometru dál, silnice vedou jinak... Tak nevím.


Nemohu si pomoct, ale líbí se mi Rakouský styl - zahloubené komunikace (ať už plně nebo částečně), hodně ekoduktů, odhlučnění. Ale oni na to asi mají víc peněz. Nevím.


// Druhý pohled je ten, že se stále betonuje a asfaltuje a betonuje a asfaltuje a betonuje a asfaltuje. Nicméně dnešní společnost je na dopravě natolik závislá, že až dojde k omezení (a ono dojde, musí k tomu dojít), tak to bude rána... na beton. Doslova. Budeme okusovat asfalt.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
Ještě k plánované smyčce Nerudova: To se t-25 nemůžou točit tak, jako nynější t-38/39, tj. velká smyčka Úvoz-Kounicova-Údolní?

To je poněkud velká smyčka.

Janatak píše:
miropiro - nějak to schéma nechápu, nevím, co myslíš tou černou trolejí...

Tou černou trolejí je míněna spojka mezi oběma trolejemi.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

106
24 úno 2011 22:27
Prýgl!
Citace:
Eda:
Souhlasím, že zastavit už rozjetou stavbu je ještě o řád víc na ranu, než tohle... Ale k tomu, že bych tam nebydlel: mně třeba jezdí tramvaj 20 metrů od okna a nevadí mi to... A když jsem byl malej, jezdila i v noci a taky mě to nevadilo. Ti lidi jsou akorát prostě pohodlní, to je všechno... A vadí mi, že já, na úkor jejich pohodlí pak stojím v zácpě, byť na stavbu, která by tomu pomohla, třeba jsou peníze.


No jasne, ale ty jsi na tu salinu zvykly:). Ja se te mamlasu nezastavam, vzdycky kdyz jedu/popojizidim (a nastesti tam nemusim jezdit denne) kolem rozestavenych tunelu tak bych tem prostestujicim s chuti kopla do usmevu...Ja se na tu stavbu tesim a libi se mi.
Plus nechapu u jedne vsi na pardubicku stavbu novych domku v miste, kde jim za zahradou povede obchvat Pardubic...vcetne zeleznice. Tam to bude asi taky jeste vesely a to uz uzemni plan existuje dobrych 20 let...:) Ale to je mimo tema vicemene:)).

_________________________________
RT6N1 a Škoda 28Tr Solaris fan


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Ještě k plánované smyčce Nerudova: To se t-25 nemůžou točit tak, jako nynější t-38/39, tj. velká smyčka Úvoz-Kounicova-Údolní?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
miropiro - nějak to schéma nechápu, nevím, co myslíš tou černou trolejí...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Když už byly nakousnuty trajfy a Konečného náměstí, tak mi už delší dobu vrtá hlavou, k čemu je na ulici Kotlářská na přiloženém schématu ta černá trolej?
Příloha:
schema.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
9986
15 led 2005 23:41
MkZb
Zajímavé počtení, díky za rozšíření obzorů.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Edo,
když si soukromý zemědělec otevře prodejnu, tak vedle stojící Tesco má tu sílu, že si může dovolit nasadit dumping a soukromníka zlikvidovat. Zemědělec, který vyrábí se ztrátou si to dovolit nemůže. Záleží na klientele. Ovšem dnes je krize a lidi nemají prachy, resp. utrácí s velkou rozvahou. Brno je trochu specifické v tom, že díky vysokým školám je tam více vzdělaných lidí, kteří nepřemýšlí tak jednoduše, jako obyčejný zedník, takže je v jejich silách rozlišit, kdy se vyplatí si připlatit. Na venkově a v okresních maloměstech je složení obyvatelstva úplně jiné.

Zemědělci, jsou v dost složité situaci, zejména producenti prasat. Výroba vepřového dobytka je těžce ztrátová. Předseda družstva, pro které dělám, se vyjádřil, že kdyby chov okamžitě zavřel a ošetřovatele patil za to, že jsou doma, tak na tom bude furt lépe než teď.
Rozhodnutí o snížení stavu na třetinu neznamená, že vezmu 2/3 všech prasat a odvezu je na jatky. Výkrm prasat se nechá dojet do finále a snižuje se počet prasnic produkujících selata pro výkrm. Všechny prasnice, pokud nejsou na porodně, kde kojí selata, tak jsou březí. (Ideální doba zapuštění jsou 3 dny po odstavu selat). Březost trvá 115 dní. Březí prasnice se nesmí porazit, dá se prodat (není komu). Po porodu prasnice kojí. Teprve po odstavu se dá poslat na jatky. Následující výkrm jejich selat trvý asi půl roku.
Takže když se rozhode o snížení (nebo i zvýšení) stavu, tak efekt se dostaví za 9 měsíců.

Teď se k tomu přidaly ještě německé dioxiny. Němci přestali kupovat vepřové, tak je pod cenou prodávají do zahraničí včetně ČR. To maso je v pořádku.EU buzeruje chovatele a veterináře, kteří musí všechno evidovat, aby se kdykoli dalo cokoli dohledat. Jenže efekt je takový, že když se na nějaký průser přijde, tak 90% postižených potravin je už dávno snědená.
U nás ještě nedávno fungovalo to, že zvířata na jatky musely mít zdravotní potvrzení, který vystavoval veterinář. Veterinář jako nezávislá osoba viděl možná rizika, znal chov, a jen tak si nelajznul tam poslat nějaká závadná zvířata. Dnes si chovatel vypisuje prohlášení, že tomu nedával žádné zakázané látky apod. Chovatel většinou není tak vzdělaný, aby viděl všechna rizika. Systém spoléhá, že se na jatkách dělají kontroly. Jenže ty se dělají namátkově, takže ledacos může uniknout. Kdyby se opravdu testovalo každé prase, tak by cena vepřového na pultech byla mnohem výše.
EU se mohla od nás učit, jenže naše reprezentace umí akorát lézt EU do řiti. (To není jedinná oblast, kde jsme dělali downgrade, protože západ byl, resp. je 100 let za opicema)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18092 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 579, 580, 581, 582, 583, 584, 585 ... 724  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 12:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]