Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 29    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další
Autor Zpráva
Offline
888
21 led 2006 12:26
mimo téma, ale k diskuzi - 22Tr se už nevyrábí?

teda, jestli jsem dobře pochopil, že tuto trasu zvládají bez větších problémů


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No, docela rád bych viděl, jak by na těch příšerných silnicích, jimiž se "pyšní" trasa 25/26, dopadl Solaris, SOR, nebo něco západoevropského. Mám dojem, že moc dobře ne ...


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Plyne z toho, že stejné závady na předních nápravách by měly byt aj na Citelisu?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Tyto trolejbusy prostě nejsou stavěné na brněnské linky 25/26, kde jsou extrémně rozbité silnice a kopcovité úseky. Viz. např. souvislý úsek Provazníkova - Tomkovo náměstí - Stará Osada, kde je jedna díra za druhou, aneb díra nedíra, furt se zalívá #-o


Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Dopadlo. Na 3617 jeblo v nápravě, takže byla několik týdnů odstavená, čehož se současně využilo i k demontáži trakčáku, kterýmu tekla převodovka.
Já myslím že není problém to napsat na plnou hubu. Vážení, jsou to opravdu vozy na pokraji kriminálu. Po dodání z toho upadly střešní spojlery, naštěstí to nikoho nezramovalo. Brzdový světla se rozsvěcení s prodlevou, totéž i klakson troubí až si to palubní elektronika přebere, což jako bezpečnostní prvek si teda představuju že zatroubím a bude to troubit HNED. Ostatně takhle funguje všechno na voze. Pak z toho upadly piksle s odporníkama, další problémy s lamináty. Několikrát se utrhly šrouby horních ramen předních náprav, nikdo s tím nic nedělá, přestože se o problému ví a je to prokazatelná konstrukční vada vozu, která má bezprostřední vliv na to, že s vozem neskočí někdo ve škarpě. O problémy s hnacími nápravami, které jsou původně kontruovány na sólo autobus a nikdy nemohou zvládnout 250kW trolejbusovej krouťák, se ví od začátku.
V těchto souvislostech bych fakty, jako že se ve voze nedá rozumně nikde sedět ani stát, že to za mokra nevyjede ani tu podělanou rampu v komínské vozovně nebo že to žere elektriky jak dvě 22Tr dohromady, považoval za marginální.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dopadlo, dnes 7/26.


Offline
Uživatelský avatar

3755
28 úno 2006 19:00
3617 byl minulý pátek na ZJ. Nedopadlo to zatím?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7612
17 pro 2006 22:32
Brno
když kdosi v diskuzi RT6 řekl něco o pojmenovávání vozů 25Tr, všiml jsem si, že jeden má místo zadní RZ napsáno černou fixou Bohouš :-) docela sranda, že je tam osvětlení když tam žádná RZ není sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já budu vraždit, další 25Tr ve Slatině a já to prošvihnu, grrrr!! :evil:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6351
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
3609 a 3615 na 37. Kromě toho taky 3606.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

357
30 pro 2008 15:29
3616 dnes cvičná jízda a 3617 7/26.


Offline
Uživatelský avatar

34
06 čer 2006 17:34
Vratimov
chat-maniac píše:
bohužel ne každý odjezd je každý den stejně obsazený, takže vyslání kloubu na takový kurz každý den a doufat v jeho nejlepší využití je sázka do loterie

To je pravda. Jsou i dny, kdy je tady to posílení vhodné.


Offline
Uživatelský avatar

6351
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No, o tom by se teda dalo polemizovat...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Reník píše:
Kloubáky by byli potřena na t-25, 37,30

u t-30 to tak potřeba není... :-k


Offline
7
18 kvě 2009 21:34
Kloubáky by byli potřena na t-25, 37,30, ve špičce by se něco šiklo i na 33. Ale není to priorita.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Myslim ze jde tak o 4-5 kurzu v kazdy spicce. Spis je tu misto pro 15m vozy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7612
17 pro 2006 22:32
Brno
bohužel ne každý odjezd je každý den stejně obsazený, takže vyslání kloubu na takový kurz každý den a doufat v jeho nejlepší využití je sázka do loterie

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

34
06 čer 2006 17:34
Vratimov
Mour píše:
3611 byla dnes u autobusů ve slatině na geometrii

Ok díkec

Jinak koukám, že moje zvídavá otázka tu rozpoutala docela pěknou diskusi :-D Já osobně, kterej ve Slatině bydlím, tak jsem teda názoru, že kloubový trajfly tu potřeba nejsou. Občas to teda z nádru jede solidně natřískáný, když je ucpaná Křenová a má to sekeru (v poslední době pořád). Ale ještě jsem teda nezažil, že by se tam všichni nedostali. 33 má celkem dobrej interval, navíc v odpolední špičce tam jezdí busy z kurzů 77 a kolikrát mi to přišlo i zbytečný, protože to vezlo ani ne 10lidí. Toť můj názor. wink


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
jestli to (33) není tím, že má hodně malé intervaly ve špičce ... Já tou linkou taky občas jezdím, nebo spíš jsem jezdil a jsem opačného názoru.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Poměrně často jezdím 33 v různých denních dobách (Nádraží <-> Kroměřížská) a zatím jsem na žádný zásadní kapacitní problém nenarazil. Spíš mi bývá v pátky a soboty malý kloubák na 96 :)


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
3611 byla dnes u autobusů ve slatině na geometrii


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Smolda68 píše:
Já myslím že poslední linky, které by si zasloužili kloubáky jsou 38/39 sarcastic

s t-38 souhlas, ale zkus někdy jet na t-39, když jedou studenti do/ze školy na Barvičově... někdy jsou pomalu v kabině řidiče :-|


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Na par kurzu by se moza hodily. Minimalne po druhe hodine, kdyz konci ranni na terasach a v okoli a 14.10 skonci ustav OL61. Pak i sardinky v pixle maji tanzplac


Offline
Uživatelský avatar

665
18 zář 2007 15:40
Brno
Já myslím že poslední linky, které by si zasloužili kloubáky jsou 38/39 sarcastic Já se ale domnívám, že když v odpolední špičce jezdí na t-33 posilové kloubáky z a-77, tak tam kloubové trolejbusy nejsou potřeba to však nemohu tvridt o ranní špičce

_________________________________
Až dosloužím, chci do šrotu!


Offline
10022
15 led 2005 23:41
Rozhodně jsou linky 31/33 ty poslední, na které je potřeba dávat kloubák. Až se dořeší 26 (či 25), 37 a 30, pak se může řešit, co dál.

_________________________________
IGOR MAURICIO JE MINIBŮŽEK !!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 701 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 29  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 dub 2025 11:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]