Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
To by tedy mohli obnovit mifkovu tak jak mela byt. Smycka pro tram a smycka pro abusy .


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Shodou okolností jsem na to včera narazil, nezávisle na tomhle vlákně... a už aby bylo. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Fajmanka: tam bylo plánovaný postavit smyčku už při stavbě sídliště, pak to zapadlo a předpokládám, že to v těch plánech pouze zůstalo viset

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Me osobne se na tom navrhu libi uprava trasovani a-52 v Bystrci - pokud by to jezdilo takhle, bude mi jezdit asi 50m od domu, coz by bylo optimalni :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Plány budou vždy vypadat pěkně, ale naneštěstí u většiny zůstane pouze u papírů. :-?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nezapomeňte, že se dá přepínat mezi třemi variantami, konkrétně Kampus je tam řešen 2x - jednou jak říkal Eda, podruhé tažením od Krematoria po silnici.

Přijde mi, že je tam poměrně dost nesrovnalostí. Kromě Kampusu, který, jak zmiňuje Pavel, už byl schálen jinak, například zmíněná Moravské nám. - úplně nově zrekonstruovaná silnice, kde je jednosměrný provoz - a trolejbusy by tam měly jezdit v protisměru. Navíc kde by byly pauzy?
Nesmyslný trolejbusový tah Vinohrady -> centrum (úplně by stačilo udělat reálné spojení Vinohrady -> Juliánov-smyčka).
A především ta smyčka na Josefy Faimonové, kdyby o ní měl někdo nějaké info, poprosil bych o něj, docela eminentně mne to zajímá. Asi se s ní docela počítá, je ve všech variantách, ale v textovém popisu ani slovo.
PvvS: To není odsun problémů jinam, to je vytvoření mnoha nových problémů. Kdo někdy jel po Faimonce, dá mi zapravdu. V zásadě by to nebyl takový problém, ale muselo by se tam vybudovat alespoň tolik park. míst, kolik se zruší, už teď se tam parkuje po trávnících. A to už je levnější dotáhnout ty dráty až an Jírovu a udělat tam trochu větší kus asfaltu na stání.

Tak nevím, jestli je to není jen silně neaktuální verze, která se hodně předělala...


Offline
Uživatelský avatar

9295
10 čer 2004 11:19
Celkove je tam nekolik veci, ktery me osobne zaujaly. To ze uz se pocita s vozovnou misto TMB Lisen
9.1.3.6. Sektorové vozovny
Pro potřeby kolejové VHD jsou navrhovány nové plochy pro tramvajové vozovny:
 Bosonohy v návaznosti na etapové prodloužení trati pod Kamenný vrch do prostoru křižovatky ulic Jihlavské × Jemelkovy ×
Chironovy,
 dostavba v Medlánkách,
 satelitní vozovnou v rámci Technického muzea v Líšni,
 na jihu se jedná o vozovnu SJD v prostoru MÚK Brno, jih a dále vozovnu na Jižní radiále – variantně v Přízřenicích na hranici města
s Modřicemi.
Pro potřeby autobusové dopravy je uvažováno s rozšířením areálu vozovny v Medlánkách.
Výrazné rozšíření trolejbusové dopravy bude vyžadovat také nové kapacity remíz, které jsou v návrhu ÚP předpokládány v současných
areálech DPMB a.s.

Ale to ze se stale neresi kapacitni problemy nekterych sidlist. Do vinohrad se nesahlo, ale s trbusama tam vymysleli koninu jak ....
prodloužení trati z Vinohrad z Pálavského náměstí na Táborskou ulici a k novému nádraží ČD,

Tu faimanku radsi nekomentuju, to neni reseni, jenom odsun problemu jinam.


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Eda: na té Osové mají navrženo vést šalinu po povrchu, nikoli tunelově. Což je v rozporu s tím, co je momentálně schváleno. Takže to se bude pravděpodobně ještě měnit. Tu novou trať dokonce nedávno již zanesli do současného územního plánu. Jsou tam dokonce zaznačeny 3 kusé koleje.

http://gis.brno.cz/tms/html/uzemni_plan ... e=map_html

ohledně České i ostatních tratí se nemá moc cenu dívat na detaily, jsou to jen koncepční návrhy, navíc jestli se nepletu, tak to ještě neopřipomínkovaly ani městské části. Samozřejmě tento návrh může pak opřipomínkovat každý. Nový územní plán se plánuje vydat tuším až roku 2012.

Co se týká průrazu na Mendlák, tak se mluvilo, že by původní trať mohla zůstat a tím pádem by se dala zrušit smyčka na Mendláku. Šaliny by to řešily objezdem bloku. Ale jak to nakonec dopadne...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Díky za odkaz.

Většina uvažovaných dopravních staveb má ale minimální šanci na realizaci, nicméně dobře, že tam jsou. alespoň pak nebude problém s územním rozhodnutím.

Docela zajímavá myslenka je protáhnutí trolejbusu z Kamenného Vrchu přímo až do Bosonoh po nově vybudované komunikaci, která by začínala na dnešní křižovatce Chironova x Petra Křivky. Další zajímavou věcí je vedení trolejbusu souběžně s tramvajovou tratí z Osové k nemocnici, nikoliv po Osové. Docela by mě zajímalo, jak to chtějí vyřešit. Tahat do toho tunelu i šrák? Naopak považuji za lehký nesmysl naznačenou organizaci trolejbusové dopravy v uzlu Česká. Opravdu bych to dráteníkům ani řidičům, kteří by ta křížení museli projíždět, nepřál. Zbylé šráky na každém kroku asi dále komentovat nebudu. Nechť vývoj ukáže.

Z tramvajové dopravy se mi hodně zamlouvá a doufám, že k tomu někdy dojde, průraz z Hybešky na Mendlák. Možnost vedení d-2 přes Mendlák by ledacos vyřešila. A kdyby tam ještě mohla zůstat stávající spojka přes Křížovou, bylo by to úplně super. Jinak samozřejmě zde najdeme evergreeny jako trať na Lesnou, Kamechy a trať ke kampusu. Zajímavá je také přeložka d-8 v oblasti Židenic na Olomouckou. To už bych ale dělal opravdu jen tehdy, byly-li by peníze nazbyt (nikdy).


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Právě koukám na tu Faimonku... Jezdím tam velmi často a je tam problém projet autem. Jsem zvědav, jak tam chtějí nacpat trolejbusy... Chápu, že je to jako udělané na smyčku, ale muselo by se s tím zrušit odhadem tak 50 parkovacích míst a zajímalo by mne, kam by ty auta nacpali, už dnes je tam absolutně neparkovatelno.

Některé věci jsou zajímavé, trať přes Zbrojovku, přes Táborskou...


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Brno zveřejnilo koncept nového územního plánu. Je ve třech variantách. Co je potěšitelné, tak se docela počítá s rozvojem trolejbusové dopravy. Ačkoli některé věci mě docela překvapují. Například se dříve několikrát psalo o "jistém" prodloužení trolejbusů na Jírovu. Nicméně tento návrh územního plánu počítá s prodloužením trolejbusové trati s ukončením na Josefy Faimonové. Je tam i propojení trolejbusů z Komenského náměstí a České. Ale neberme to nějak vážně, jsou to jen "návrhy návrhu". Nakonec se stačí podívat na minulý územní plán a které nové tratě se postavily.

http://www.brno.cz/pripravovany-uzemni- ... sova-cast/


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Stačilo by, aby udělali nějaký rozumný přestup mezi t-25/26 a t-38/39. Než jet z Mendláku na Českou, přejít na Komeňák a čekat na spoj, tak už je lepší jít pomalu pěšky.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: Lidé si stěžují, to ano, ale zase tak hrozné to není - objížďka přes Českou není tak dramatická a dá se na ní zvyknout. To ale absenci tohoto spojení nijak neomlouvá.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MartinV píše:
A co a-51? Není to dostatečné? T-38 a a-51 mají na Žluťáku návaznost. Je ale pravdou, že o víkendu toto spojení chybí.

Ale večer a o víkendu chybí. A lidi si na to v Šalině stěžují.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: a co a-51? Není to dostatečné? T-38 a a-51 mají na Žluťáku návaznost. Je ale pravdou, že o víkendu toto spojení chybí.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak nějak jsem doufal, že nakonec to bude tak, že jedna z těch linek by jezdila na Mendlák a že by se zatrolejovala ta odbočka na Úvoz. Původní plán takový byl. Ale i kdyby, mělo by se na to fakt tlačit, tohle je nenákladné zvýšení dopravní nabídky pro Masarykovu čtvrť. Přestupní bod Žluťák a jedna linka směr Komeňák, druhá směr Mendlák...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tímto krokem získá t-38/39 mírně na lukrativitě, jelikož obslouží poněkud větší část města. Bohužel nereálné pro pravidelný provoz (po skončení výluky) dík velké smyčce.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ta velká smyčka má výhodu v návaznosti (aspoň směrem do města) na t25/26, případně na tbusy směr Žabí vřesky, ale trošku nerozumím umístění stáv na Kounicově před křižovatkou s Kolištěm. To bude mít neblahý vliv na pravé odbočení na MO, daleko lepší by podle mého bylo umístit stáv před Bílý dům.

Jinak na webu dpmb je rovněž další pozitivní počin - návrat 81/82 na Moravák.


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Jestli to tu ještě neproběhlo, tak aspoň opráším toto skorozapomenuté téma:
web DP uvádí, že výluková trasa trolej. linek 38 a 39 od 09.10. bude velkou smyčkou přes zastávky ... Úvoz > Čápkova > Konečného n. > Sušilova > Smetanova > Česká/Kounicova > Komenského n./Údolní > Obilní trh ...


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jedna se take o moznost pouziti WC ve smycce Komarov. Z parkoviste by to uz bylo troska z ruky, navic vyjizdet z parkoviste v dobe hustsiho provozu, kdy je jeste horsi na odhadnuti spravneho casu najeti do nastupni zastavky.
Spis si myslim, ze by pomohlo prodlouzit interval na svetelne krizovatce pri prijezdu od Ksirove tak o 10 vterin ze soucasnych 15 vterin na ukor zelene od centra. Tech 10 vterin pred tim nez skoci cervena pro vozy jedouci od centra uz tam stejne zadny auta nejezdi. Ve smeru od Makra je uz davno cervena.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Janatak píše:
Ono vůbec to odstavení linky 50 v Komárově je nešťastné, už že je v blízkosti křižovatky. I když se tam namalují žluté lajny, bus ubere místo v pruhu před křižovatkou a tak budou větší fronty...

Pri dostatecne dlouhem vyrovnavacim case (na 4 semafory) by snad slo odstavovat busy i na tom parkovisti, ne?
I kdyz u hrbitova byly taky asi jen 3-4 minuty a stalo se normalne v zastavce, jenze tam nebyl takovy provoz zastavujicich autobusu a dlouhy nastupiste


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ono vůbec to odstavení linky 50 v Komárově je nešťastné, už že je v blízkosti křižovatky. I když se tam namalují žluté lajny, bus ubere místo v pruhu před křižovatkou a tak budou větší fronty...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
A jeste otocit prednosti pod viaduktem, tedy prednost pred protijedoucimi vozidly by mela vozidla prijizdejici od Herspic a bylo by to dokonale.
K jizdnim dobam, jak pise OP se vyjadrim na zde

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Ponekud nestastne je reseno odstaveni a-50 v Komarove. Jak je videt z fotografie, ridici osobaku si najizdi za odstaveny autobus v domeni, ze ten bude pokracovat hned dal, coz je celkem pochopitelny, kdyz stoji za zastavkou a uz prakticky vjetej do krizovatky. Pomohla by mala uprava ve vodorovnem znaceni, kdyby se cely prostor, od Manipulacni zastavky az po zacatek rozsireni silnice na dva pruhy, obmaloval tlustou bilou vodici carou a vyzlutil zastavkou.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Včera odpoledne jsem jel 50 z Komárova. Z konečné jelo asi 10 cestujících, další 3 nastoupili u (=z) Lidla, další v Heršpicích a na Košuličově. I přes odjezd s 1 min zpožděním jsme už na Vyhlídalově byli v čase. Ještě pořešit (=odtáhnout) auta stojící v zákazu stání na Bohunické mezi podjezdy a pekárnami a těsně před zast. Pražákova a jízda bude i bezslalomová.

V Komárově je za zastávkou 49+72+94 zřízeno manipulační stání pro 1 bus (viz obr.).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 00:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]