Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Chodnik by tam asi stacil, ale snad jen doplnim, ze v soucasnem stavu jsou pres den (i pres vikend!) mezi Vozovnou Komin a Rosickeho namestim 2 minuty jizdni doby, takze se hodne casto ceka na Rosickeho DC. Videl bych to tim padem tak, ze jizdni doba zustane stejna, mezi zastavkami by byla po 1 minute.

Rybkova dal od centra je neuskutecnitelna moznost kvuli poliklinice Zahradnikova. Jinak je ta zastavka docela nevyuzivana (areal FAST a poliklinika jsou jedine dva cile, oba jen pondeli az patek), proto je taky Rybkova o vikendu na znameni a fakt poctive se projizdi.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Já jsem to tehdy, když se to řešilo u Minské/Horovy, pochopil, že spolu se zrušením Královy rozdělí Tábor na Tábor v poloze o něco dál od centra a zastávku někde u Sona vznikne nová zastávka. Taky jsem později zaznamenal něco o zvažovaném posunu Rybkovi dál od centra - v tom případě by asi Sono už padlo.

Podve/éská: a nestačí jen chodník?


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Z duvodu bezpecnosti proto, ze se kolem te trati momentalne chodi tesne vedle telesa po skarpe. To jeste chapu. K zastavce u Sona vyhrady nemam, je to pomerne dlouhy usek, ale zruseni Tabora? Je to dobra prestupni vazba na 68 jako vytah na Namesti Miru, ktera by zanikla, protoze Sono je az za odbockou na Klusackovu, stejne tak je tam pristup na 34 a 36 na Spojovaci. Bezzastavkovy usek Burianovo namesti — Sono vazne do Zabovresk nepatri.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč z důvodu bezpečnosti? Jinak Sono nemá být navíc, má se jím nahradit současný Tábor. Jenom jsem teda zvědav, kdy na to dojde, protože se taková akce slibuje v podstatě od rekonstrukce Minské, takže pěkných pár let. Totéž zánik Královy. Taky by se hodilo dodělat bezbar. úpravu Rybkovy, zvlášť do centra je ta zastávka otřesná a byla taková celou dobu, co jsem tudy chodil z právnické fakulty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Ta zastávka bude dobrá i z důvodu bezpečnosti a pokud bude v celodenním režimu na znamení tak nevidím problém.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Jmenovala. Já spíš budu žehrat na to vyvolané zpomalení pro šalinu, k tomu se jednou ještě přidá další zastávka u Sona...


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Mám dojem, že dokonce zastávka Rosického náměstí se dříve jmenovala Sochorova.


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Mě by se teda víc líbilo ponechat trolejbus jako Podveskou a tuhle novou pojmenovat Sochorova, jak už tady navrhl xcav8. Proč měnit něco, co je zavedené, když stačí vymyslet jeden nový název. Ale v podstatě je to úplně jedno, hlavně nemít stejný název na 2 místech bez vzájemné vazby ve velké vzdálenosti...


Offline
109
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ondrah98: Dokazu si predstavit novou Podveskou jako salinu a zastavku trolejbusu prejmenovat na Absolonovu


Offline
176
21 kvě 2017 18:40
Proč vlastně nedošlo v rámci výluky k opravě trati i mezi Osovou a smyčkou? Měl jsem za to, že už před lety se tady zmiňovalo, že předmětný úsek je v dezolátním stavu, dokonce mám dojem (nevím, zda není mylný), že v části této tratě byla právě s ohledem na její stav snížena max.povolená rychlost.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2493
28 lis 2007 23:00
Brno
Sochorova by byla lepší.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Však tohle bude Podvéská sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
589
25 říj 2019 10:12
Je Podveská pouze pracovní název projektu nebo i jméno budoucí zastávky? Protože zastávku Podveská už máme (a docela daleko...). Nezdá se mi totiž jako nejlepší nápad mít 2 zastávky stejného jména někde úplně jinde.


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: měla by tam vyrůst nová zástavba v okolí. Z tohoto pohledu výstavba zastávky dává smysl. Na druhou stranu se tím protáhne jízdní doba Bystrc-centrum.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Dle smlouvy mezi Rosického náměstí a jundrovský trojúhelník. Akorát mám dojem, že mají blbě název (Podveská, nikoliv Podvéská).


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Kde přesně ta zastávka bude? Mezi Rosického náměstí a Vozovnou Komín, nebo mezi Vozovnou Komín a Svrateckou?

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
Na co?


Offline
312
21 dub 2009 20:30
Do konce roku by v Brně mohla být nová tramvajová zastávka.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
michalk píše:
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.

Naprostý souhlas. Kvůli tomu, aby u nás na SO byly "až" 2 zastávky (Kuldova a Vojenská nemocnice) obsluhovány ráno v prokladu, tak busový přípoj je na "pohodu" na 3, ale 2 je na "adrenalin"; občas to na tu 2 ráno sice doběhnu, ale z 90% tam pak stojím 9 min. na další spoj.


Offline
2734
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A v jakém rozmezí dnů se bude dělat samotná smyčka? Zajímá mě to kvůli přecházení a chůzi po chodníku durch, ze kterého projdu smyčkou a vylezu u kavárny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Dnes byla výluka na a46 - vynechávaly se zastávky Erbenova, Zemědělská a U Pošty, jezdilo se kolem zimáku. Důvodem byla pokládka koberce na křižovatce Zemědělská-Lesnická. Zbývá vyasfaltoat úzké pruhy podél zastávek, vydláždit zvýšené nástupní ostrůvky, vyčistit žlábky (to bude pěkná hokna) a může se jezdit, bo dráty už jsou natažený. Trošku se hýbalo s osovou polohou i vzdáleností kolej - do centra není prakticky žádný předjízdný pruh, z centra je širší, nejspíš kvůli pumpičkářům. Nějaká parodie na cyklostezku se rýsuje na zastávce Tomanova z centra. Po otevření Lesnické se bude ještě opravovat zbytek smyčky.


Naposledy upravil Ondra K. dne 11 zář 2021 23:12, celkově upraveno 1
Odpraseno


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Z praxe úsek Lískovec - Kremačka
- do centra proklad linek funguje, pouze občas d-10 ze smyčky Švermova na Běloruské dojede a čeká než odjede d-6

- z centra velice často se d-6 a d-8 potkávají u Kremačky a dále ve většině následného úseku musí čekat na vyklizení zastávky (zastávek).

- doba jízdy na Hlavák s přestupem d-6/d-2 nikdy není rychlejší volbou než vyčkat na další d-8.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
V tomhle bych spíš dal za pravdu Naxashimu. d8 jede do centra rychlejší trasou, chce-li někdo na rolu, buď si počká na d8, nebo na Celní může přestoupit i na d2. Budu-li potřebovat někam na Čáru a přijede d8, můžu na roli přestoupit na d4 nebo d9 a mozná tam budu rychleji,než kdyby byl garantovaný přestup mezi d6 a d8. A nezapomeňte, že další linkou do bohunické party bude d7, byť až od Švermovy,


Offline
Uživatelský avatar

6932
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: na co proklad, když mají jen 4 stejné zastávky, ale jinak obsluhují jinou část města? Tj. se dá předpokládat, že lidé budou chtít mezi těmito linkami přestupovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 čer 2024 12:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]