Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
U projektu obnovení šaliny do Líšně posuzují dopad na životní prostředí. Trať bude hotová do roku 2020
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/8670-u-projektu-obnoveni-saliny-do-lisne-posuzuji-dopad-na-zivotni-prostredi-trat-bude-hotova-do-roku-2020.html


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Třeba to patří někomu jinýmu - tak jsem se divil, když nám zateplovali panelák proč nevyměnili nebo nenatřeli stříšku na elektriku vč. dvířek a dozvěděl jsem se, že ta patři eONu... Trvalo jim to další dva roky, než to dodělali, jeden rok vyměnil stříšku, další rok natřeli dvířka :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak ta cedulka nebije až tak do očí, jako to zábradlí v celé délce tam. Alespoň přetřít ho mohli.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak zábradlí je ještě v pohodě, ale ten nápis pozor tramvaj taky zažil lepší časy. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když už se to tam renovovalo, tak se mohlo aspoň vyměnit to hnusný (rezavý) zábradlí, které je na poslední fotce úplně vidět a kazí to dojem z celého místa.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na TGP právě probíhají profilové zkoušky. Dokumentační mobilní foto:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
@Cracatit: Nemělo by jim v tom nic bránit, nicméně obvykle se to dělá až po územku.
@tr: Vliv to nemá, hlavní budou vyjádření dotčených stran. Stejně tak soulad s ÚPD je jen jednou z podmínek pro územko.


Offline
2889
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co brání tu majetkoprávní přípravu dělat už teď? Přece se ví, kudy půjde trať, takže na většinu pozemků rozhodnutí o umístění stavby netřeba, kdyby se chtělo, tak se něco dělá...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
bugear píše:
Teoreticky ano, pokud zjišťovací řízení skončí závěrem, že stavba nebude posuzována dle zákona, následně se dostatečně rychle požádá o územko a majetkoprávní příprava se stihne velmi rychle, případně v zákrytu za už vypsaným výběrkem.


Tady by mohlo (mělo) sehrát velmi důležitou roli slovo "Znovuobnovení" v názvu stavby. Potom by se to nemuselo posuzovat jako nová stavba, nová zátěž pro životní prostředí... Do zákulisí této konkrétní stavby nevidím, takže mohu jenom spekulovat. Stejně nevidím do hlav politiků. Nicméně jde o obnovu existující dopravní liniové stavby, která je v územním plánu, tudíž přinejmenším územko by nemělo být problém. I pozemky pod tratí se snad nerozprodávali, byť se bude rozšiřovat...


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
bugear: To můžeš rovnou napsat, že to má stejnou šanci, jako že vyhraju v loterii. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Teoreticky ano, pokud zjišťovací řízení skončí závěrem, že stavba nebude posuzována dle zákona, následně se dostatečně rychle požádá o územko a majetkoprávní příprava se stihne velmi rychle, případně v zákrytu za už vypsaným výběrkem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
bugear: Tak začátek stavby 2018 je pořád reálný, ne?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Na cenii se objevilo oznámení na znovuzprovoznění líšeňky: https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_JHM1398
S takovou budeme rádi, když se v roce 2019 kopne.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
20.8.2017 (omluvte zhoršenou kvalitu fotek, chyba není na Vašem počítači)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
No jo, pokud máme hlučná vozidla a hlučné trati, pak nepomůže ani prosklený tunel. Byl jsem v pondělí v Bratislavě a fotil jsem mimo jiné u tunelu pod hradem, randál co se linul do okolí v místě vyustění tunelu byl šílený, ale dalo se to, pokud jela klasika T6, T3 a tak, ale najednou přišlo šílené dunění, hřmění a já myslel že startuje letadlo, nebo že se něco děje nebo že z tuneluvyjede nějakej starej diesel a překvapení bylo, když vyjela 29T Škoda, to jsem čuměl, ten randál byl slyšet ještě o zastávku dál, kde jsem též fotil, takže jsem věděl, že přijede škoda a mohl jsem se připravit na foto sarcastic takže si nejsem jistý, jestli toto bude mít nějaký smysl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
Nedovedu si představit ulic rozdělit dvěmi skleněnými stěnami, to je kravina, po par týdnech to bude hnusné, špinavé, pošmárané, možná rozbité, nebylo by jednodušší udělat skutečně tichou trať, které v Evropě normálně fungují a člověk dokud nevidí vozidlo ho ani neslyší? To se musí vymýšlet takové obludnosti? To už by bylo lepší tu celou trať hodit pod zem a nahoru dát stromy a normální ulic ( ikdyž třeba jen pro místní co tamm bydlí ) se silnicí a chodníky a trávou.

K takové trati by bylo potřeba mít i nová moderní vozidla. Postavit kvalitní a kvalitně odhlučněnou trať a pak na ní provozovat věčně obutá Vária, nebo T6/KT8 s mečící výzbrojí TV3 je celkem na prd.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2889
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A přitom by se minimálně sever-jih metro vyplatilo už dneska i bez Plotní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby se tramvaje zakopaly pod zem, vyřešilo by se spoustu problémů. Ale bohužel je to minimálně finančně nereálné.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Hradci Králové na Okružní ulici už něco podobného stojí.
Když to bylo nové, bylo to asi pěkné, ale nyní ně to zaprášené. Připomíná mi to socialistickou šeď.

https://mapy.cz/zakladni?x=15.8421418&y=50.2154435&z=17&pano=1&pid=36215076&yaw=2.075&fov=1.570&pitch=0.124&source=pubt&id=15208997


Offline
800
12 zář 2014 23:38
To jako fakt? vážně? To bude barák, pak dvoumetrový chodník a pak zeď?

To by mi jako obyvateli domu vadilo daleko víc, než hluk z tramvaje — vždyť se v prvních dvou patrech ty lidi upečou... průvan 0.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Nedovedu si představit ulic rozdělit dvěmi skleněnými stěnami, to je kravina, po par týdnech to bude hnusné, špinavé, pošmárané, možná rozbité, nebylo by jednodušší udělat skutečně tichou trať, které v Evropě normálně fungují a člověk dokud nevidí vozidlo ho ani neslyší? To se musí vymýšlet takové obludnosti? To už by bylo lepší tu celou trať hodit pod zem a nahoru dát stromy a normální ulic ( ikdyž třeba jen pro místní co tamm bydlí ) se silnicí a chodníky a trávou.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ojin: vypadá to, že velká část bude ze stěn, které budou mít betonovou část do 0,7 m a dále průhledné sklo. Nevím, jestli Ondra K. myslel tunelem zastávku, nabízelo by se to. Při 4metrových stěnách se zastřešení nabízí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle popisu to vypadá na neco jako prosklený "tunel"

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Když jsem poprvé někde četl o protihlukových stěnách na Plotní, myslel jsem, že je to nějaká finta, jak tu stavbu prosadit přes hlukové limity (které vychází ze současné hlukové zátěže, i když ta se patrně sníží). Podle tohoto dokumentu to skoro vypadá, že je to myšleno vážně.

http://www.brno-jih.cz/assets/File.ashx ... menty=3197

Vypadá to na opravdovou urbanistickou lahůdku, 4-metrová zeď uprostřed ulice. Jediná výhoda je zmiňované využití na přístřešky zastávek a možná taky turistika po absurdních místech. Snad to bude až jako navazující stavba a po dokončení vlastní šaliny se provedou nová měření a zjistí se, že to není potřeba.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Online
7387
27 úno 2010 07:40
Čas odeslání příspěvku by to možná vysvětloval. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 pro 2024 20:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]