Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně. Když se nechce, je to horší, než když to nejde. Tady je prostoru dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na 65 metrů šířky se vejde všechno - chodci, cyklisti, zeleň, parkování i tramvaje. Stačí jen chtít. Ale ono se nechce.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Kde byly před tím, když tam byly jízdní pruhy? Nebýt této nedávné úpravy (nebyl to záměr?), tak by šalina jen zabrala přebytečný pruh..


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
A kam se ta auta přesunou?


Offline
Uživatelský avatar

9313
10 čer 2004 11:19
POkud pár míst na parkování zmizí a koleje budou bez dalšího provozu, tak je to jen dobře.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Bylo by to zajímavý, pro tu p***l bych do toho šel. Pokud jde o Seifertovu, mám pocit, že tam se jen opravil povrch a něco málo předláždilo, než by se to posunulo na 2.etapu, asfalt už bude stejně zralej na další výměnu. nevíte, je někde dostupná ta studie, nějaká prezenetace či něco?


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
OK. Tak snad jsem aspoň vyvrátil Malečkovy argumenty. :D


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: Miropiro psal, že to zaznělo na debatě, ne že s těmi argumenty souhlasí. Píšeš, jak kdyby Malečka obhajoval.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Nestraš.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak na Údolní se to určitě taky změní a nějaká parkovací místa ubudou, až bude po rekonstrukci spodní půlky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
miropiro: Navíc rušení parkovacích míst není nezbytně nutné. Klidně tam mohou zůstat a auta můžou jezdit po kolejích spolu se šalinou. Tak, jak je to na Merhautově nebo na Údolní.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
miropiro: Debata je zcela zbytečná. Tohle je už přesvědčenej člověk. Argumentovat můžeš jak chceš, můžeš mít pravdu na své straně, ale u takovýchdle lidí to je jedno. Argumenty je nezajímají, jakoukoliv debatu vedou s uzavřenou myslí, nejsou ochotni změnit názor.
Nikdy jsem takovému mindsetu nerozuměl, nerozumím mu stále, ale už jsem ho objevil a poznám to když to vidím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
miropiro: Aha. A to, že se rozvrtala a na rok zavřela poměrně čerstvě opravená Gajdoška, to nikoho netrápí. A že by zanikla parkovací místa, která tam donedávna nebyla a nikomu to nevadilo? Fajn, tak budeme místo MHD podporovat individuální automobilovou dopravu, aby to Brno bylo zam*daný ještě víc, než je. Když myslíš, že to je správná cesta... V okolí centra je mnohem větší problém s parkováním a místo toho, aby nová parkovací místa přibývala, tak se naopak ruší. Mě sice osobně problémy s parkováním trápí, ale kdyby se v mé čtvrti rozhodovalo mezi vybudováním nových parkovacích míst a vybudováním nové tramvajové tratě, podpořím rozhodně tramvajovou trať.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, na takovou debatu bych možná i šel, třeba by se daly zastavit ty Malečkovy bludy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ds píše:
tady je evidentní, že kdo chce, hledá způsoby a kdonechce, hledá důvody. Moc postoj našeho starosty nechápu, ale zřejmě to tak jeho voliči chtějí. Těžko v Brně najít ulici lépe připravenou na tramvajovou trať, než je Seifertova. V nejužším místě je mezi domy 62 metrů, např. na Merhautově je to pod 25... Co se týká odbočení k Haškově, tak nikde není řečeno, že oblouk musí vést zrovna tudy a že smyčka musí být zrovna naproti benzinky. Ale místo hledání řešení v území je nejjednodušší to celé zaříznout a blouznit o šráku, který nic neřeší. Fakt mě děsí, že takový člověk může být v představenstvu DP a zároveň na kraji náměstkem pro územní plánování...

Na té debatě zaznělo i to, že údajně ta silnice byla opravena nedávno (pravda!) a tudíž pokládka kolejí by znamenala zásah, který by se nelíbil investorovi (kraj?). Navíc by to znamenalo zánik parkovacích míst, která tam teď jsou nově.

Já bych snad měl návrh: tady na fóru obecně je přesvědčení, že tramvaj na Haškovu je lepší řešení. Pojďme se tedy domluvit na setkání se starostou a předložit mu naše argumenty k tramvaji. A vyvrátit mu jeho.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě mě napadlo, kdyby teda to v Brně bez protihlukovek nešlo a bavili bychom se o půlmetrové stěně: řešení by se dalo najít na Renneské, kde jsou podél trati keře. Kdyby mezi keři a TT byla protihlukovka, esteticky to nebude rušit, a účel to splní. A jak zmínil ds, na Seifertově by na to místo bylo.
Ale jsme opět o hledání způsobů či důvodů.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Tak to je evidentní, že hledá důvody. A ještě navíc lže.

Ta trať na Halasák se měla letos začít stavět. A on si klidně arogantně napíše do Severníku, že jestli si ti zastánci tramvaje myslí, že se to mělo začít stavět hned po dokončení mostu, tak že se teda pletou. Ale už nenapíše, že se to nestaví jenom kvůli jeho obstrukcím.

Na Seifertově taky samozřejmě hledá problémy tam, kde nejsou. Viz odbočení doleva nahoře na Okružní.

A tu studii si zadal na míru i s výsledkem. Vůbec tam není zohledněn modal split (vývoj poptávky po jednotlivých druzích dopravy) a studie nepočítá s možností snížení výkonů autobusů v případě spodní varianty. Prostě účelově vypracovaná studie tak, aby vyšla přesně tak, jak si Maleček přeje.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
miropiro píše:
Byl jsem tam. Diskuse byla docela klidná a rozhodně ne tak divoká jako před lety, kdy DPMB přišel s prezentací na Lesnou poprvé. Pan starosta zmínil, že s tramvají na Haškovu je problém ten, že by se musely být postaveny PHS (zhruba v oblasti mezi zastávkami Blažkova a Brechtova). Dále je prý nějaký ultra problém s odbočením šaliny pod Majdalenkami k Haškově (už jsme se však nedozvěděli, jaký, jen zhruba to, že na křižovatce stojí budova, která překáží).


tady je evidentní, že kdo chce, hledá způsoby a kdo nechce, hledá důvody. Moc postoj našeho starosty nechápu, ale zřejmě to tak jeho voliči chtějí. Těžko v Brně najít ulici lépe připravenou na tramvajovou trať, než je Seifertova. V nejužším místě je mezi domy 62 metrů, např. na Merhautově je to pod 25... Co se týká odbočení k Haškově, tak nikde není řečeno, že oblouk musí vést zrovna tudy a že smyčka musí být zrovna naproti benzinky. Ale místo hledání řešení v území je nejjednodušší to celé zaříznout a blouznit o šráku, který nic neřeší. Fakt mě děsí, že takový člověk může být v představenstvu DP a zároveň na kraji náměstkem pro územní plánování...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V Praze na Václaváku má být TT též blízko zástavbě, a přitom je stavba plánována bez protihlukových stěn.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vario1523 píše:
miropiro: Díky za report z diskuze.

Teď mi ale někdo vysvětlete, proč jsme v Brně tak posedlí těmi protihlukovými stěnami? Vím, že stěna měla být i na spojce na Okružní a oddělovat silnici a TT od domů (v jednom z nich je pizzerka). V Praze na Dědině i v Olomouci, na nové trati na konečnou U kapličky, jezdí tramvaje přímo mezi obytnou zástavbou a žádné stěny tam nejsou. Tak proč v Brně?

Bych řekl, že jádro pudla je ve vzdálenosti TT od zástavby, která je na Plotní výrazně nejmenší ze všech novostaveb TT za poslední roky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Pro mě je to taky záhada. S tratí v Olomouci jsem měl co dočinění a za celou dobu projekce si nevzpomínám, že by někdo protihlukovky vytáhl nebo nějak vůbec zpochybňoval navržené protihlukové řešení (antivibrační vana mimo silnici až po povrch, podpražcové podložky, vegetační kryt, mazníky..).
V Brně se prý na Plotní uvažovalo s nízkými stěnami, což mi přišlo jako rozumný a esteticky povedený kompromis, proč nakonec toto..


miropiro píše:
Byl jsem tam. Diskuse byla docela klidná....


Padla tam včera někde otázka nebo spíš hlavně odpověď na to, jestli je nějaká vize ohledně vyřešení bezbariérové úpravy stávající konečné 5 - tedy nástupiště mimo točnu?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
miropiro: Díky za report z diskuze.

Teď mi ale někdo vysvětlete, proč jsme v Brně tak posedlí těmi protihlukovými stěnami? Vím, že stěna měla být i na spojce na Okružní a oddělovat silnici a TT od domů (v jednom z nich je pizzerka). V Praze na Dědině i v Olomouci, na nové trati na konečnou U kapličky, jezdí tramvaje přímo mezi obytnou zástavbou a žádné stěny tam nejsou. Tak proč v Brně?


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Eda píše:
Dnes v 18:00 se uskuteční prezentace výsledků studie dopravní obslužnosti sídliště Lesná. Studie, jak to říct, splnila "zadání" (a přáni pana Malečka) a v podstatě zabila možnost realizace prodloužení tramvaje na Lesnou (minimálně na nějakou dobu). Pokud máte zájem vyjádřit svůj názor, dorazte dnes v 18:00 do sálu MČ Brno-sever na Okružní 21.

Byl jsem tam. Diskuse byla docela klidná a rozhodně ne tak divoká jako před lety, kdy DPMB přišel s prezentací na Lesnou poprvé. Pan starosta zmínil, že s tramvají na Haškovu je problém ten, že by se musely být postaveny PHS (zhruba v oblasti mezi zastávkami Blažkova a Brechtova). Dále je prý nějaký ultra problém s odbočením šaliny pod Majdalenkami k Haškově (už jsme se však nedozvěděli, jaký, jen zhruba to, že na křižovatce stojí budova, která překáží).

Není však vyloučeno, že časem by se ta tramvaj fakt mohla postavit a v případě potřeby šetřit místo řešit zakončení úvratí na Haškově. Co se týká trolejbusu, Jan Seitl mi po veřejné diskusi řekl, že výhledově by se uvažovalo trolejbusové zadrátování Soběšic z Lesné, takže by se tím řešilo i to, že by trolejbus na lince 30 potřeboval nabít baterky. Jinak v debatě bylo jasně řečeno, že trolejbus opravdu do centra nepojede, lidi to slyšeli a nikdo neremcal.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Pokud by byla spojka 5/9 a k tomu trolejbus na Lesnou, tak se 57 dá ukončit u polikliniky, nebo lépe na Štefánikově čtvrti, aby jela přes nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
pepola píše:
Ale přiznejme si, že ten "kompromis" by nic neřešil (slušně napsáno).

S tím bych si dovolil zásadně nesouhlasit.

Spodní varianta řeší následující:
1) Zkulturnění přestupního uzlu mezi tramvajemi a autobusy: bezbariérovost, možnost zrušení smyčky ŠČ

2) Vazba mezi linkou 5 a S3

3) Výrazné zatraktivnění cestování pro obyvatele v okolí zastávek Lesná, nádraží a Poliklinika Lesná - přímé spojení na Českou a do významných bodů po cestě (školy, zdravotnická zařízení...)

4) Nelze souhlasit ani s častým argumentem, že nebude možné snížit výkony autobusových linek. Dovedl bych si představit například smyčkové ukončení linky 57 namísto ukončení na Tomkově náměstí. 57 by nově mohla jezdit z Halasova náměstí přes TGP (ať už se zastávkami, nebo ne; osobně preferuji expresní variantu), Provazníkovu, ŠČ a pak zpět na Lesnou, (Útěchov, Vranov). Zůstala by tím zachována vazba na trolejbusy i na všechny tramvaje. Na pětku by se totiž dalo přestupovat už na Halasáku. Anebo by se mohly 46 a 57 na Lesnické převlíkat.

5) A hlavně! Byl by to první krok ke stavbě tramvajové trati na Haškovu. Bez tohoto mezikroku se ta trať nepostaví nikdy. Takže jestliže jste si to na té Lesné zablokovali z důvodu, že spodní varianta nic neřeší, tak jste si zároveň pohřbili i šalinu na Haškovu - horní variantu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 03:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]