Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 63 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Obslužka nejde od nikud nikam. Od Kamenomlýnského mostu na Veslařské se má ve finální podobě napojit na Veslařskou u hřiště U Hrocha (u BS Auto).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Když ses zmínil o mostu na křižovatce Kníničská - Žabovřeská, tak ta je totálně zprasená. Šalina se šplhá čtyřicítkou nahoru a zase dolů, přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole (oblouk o návrhové rychlosti 60 km/h. Kterej inženýrek toto vymyslel. Pověsit za k.le do průvanu. Bohužel křižovatka se významně předělávat nebude.
A ta obslužka jde odnikud nikam.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mně třeba nepřijde zbytečná. Stejně by šlo tvrdit, že je zbytečný most na Kníničské přes Žabovřeskou, když by to šlo řešit světelnou křižovatkou.
sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Už aby ten tunel začali rubat. Před 5 járama bylo pozdě. Díky VMO se zachrání kaplička a to místo obětované dopravě aspoň trošku prohlédne. Myslím, že vybrané řešení (až na tu zbytečnou doprovodnou komunikaci) maximálně respektuje relief a snaží se do něho nenásilně včlenit.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Svatý Antonín nebo Barbora? Brno může mít první tramvajový tunel s kaplí i patronkou

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Co je na tom zaostalého? Občanské sdružení Masarykova čtvrť, z. s.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jsou tak zaostalí, že se ještě za 5 let nestačili přizpůsobit nové právní úpravě. Občanská sdružení zanikla, místo nich jsou spolky.


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
OS Masarykova čtvrť, v prvním pádu.

https://osmc.webnode.cz/news/jak-to-bud ... rpen-2015/
V podobně nezaujatém duchu je psána většina článků.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Jmenuje se to OS MČ, nebo-li Občanské sdružení Masarykovy čtvrti ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

279
31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


ano ač se toho řeklo dost a nebude to hned, tak plán zní stále stejně: dodělat Kraví hora-Úvoz potom Úvoz-Husova a nakonec Náměstí míru... mezi stavbama má být ani né rok pauza takže ať to dopadne jakkoliv, tak optimisticky 3-4 roky do pravděpodobné přestavby křižovatky i smyčky. Na druhou stranu jestli jim bude stačit to co udělali navrchu teď, tak se to prodlouží. Popravdě nevím o tom že spolek (popřípadě kerej spolek) něco namítá...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Oprava je naprosto v pořádku, nějakou dobu vydrží a ta konečná může sloužit lépe, než před výlukou. Hloupé, i když pochopitelné je, že si obnovenou Údolní obyvatelé a návštěvníci této oblasti užijí jen do další výluky spodní části. Ale naráz od Komenského nám. se to asi dělat nedalo. Ale zase ta výluka umožní nasadit na t38/39 parciály, jestli je všechny nesežere expres Pisáreckým tunelem., případně i NAD na Kraví horu.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Maulincio: případná rekonstrukce náměstí je hudba hodně vzdálená.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Smyčka komplet nové kolejivo, obrubníky nové, v místech přechodů snížené, vypadá to na komplet novou dlažbu na přilehlých chodnících. Od včerejška je smyčka zase zadrátovaná. Jsem jen zvědav, mnoholi jiné budou výstupní ostrůvky. Kolejově se to zde shoduje se stavem před reko.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Tak aspoň něco, než se dohodne finální dohoda a provede se celková rekonstrukce, uteče ještě spousta let. Navíc je to taková lehčí oprava - třeba DZP panely, co tam pokládaly mám takový dojem, že byly z druhé ruky (výzisk z Komárova? tuší někdo?), obruby myslím vrátí původní...taková pálka to snad nebude a po té výluce je to takové trochu odškodnění pro místní.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Jedna věc je aktuální stavebně-technický stav smyčky a druhá je nesouhlas místního sdružení s navrhovanou podobou za strany samosprávy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

279
31 led 2010 23:09
MartinV píše:
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.



sice je hezký, že s ní něco dělaj, ale nejsou to vyhozený peníze když se má celá křižovatka i se smyčkou předělávat? Pravdy na Údolní je víc takto vyhozených peněz...


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Před otevřením Údolní probíhá také malá rekonstrukce smyčky na náměstí Míru. Nová nástupiště a některé přilehlé chodníky, zázemí řidičů, povrch ve smyčce.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ondra K. píše:
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.
Osobně si myslím, že po dokončení Plotní tento problém nebude ani zdaleka tak velký. Včera bylo potřeba tam nacpat za hodinu 16 dvanáctek, 12 osmiček a 3 desítky, navíc mezi Maliňákem a Hlavním nádražím ještě jezdí jednosměrně šest devítek (to všechno nad rámec pravidelných linek). To je enormní množství spojů, ale standardně dvanáctky pojedou do Komárova. I kdyby všechno ostatní bylo odkloněno na Maliňák, furt je to téměř o polovinu spojů méně (21 vs 37), a dá se očekávat, že jich ještě další část bude jezdit právě do Komárova.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Jakub S. píše:
Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

ELPy na 3. a 4. koleji v klidu ukazovaly odjezdy d-8 a d-12 přestože všechny šaliny samozřejmě valily přes 1. a 2. kolej (což někomu, kdo neví co se stalo, nebo není místní nemuselo vůbec dojít - i já jsem nakonec automaticky nahráčel na 3. kolej, i když jsem věděl o co jde, než mi to docvaklo. Informátory jsem v ten moment viděl pouze u 4. koleje.). A to bylo několik hodin po nehodě.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Náhradní doprava nebyla po většinu času nijak řešena - kolabující komunikace v okolí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Polookružní ukončení je dost problematické z hlediska přestupů z/do náhradní dopravy. Samozřejmě jsem tím nijak nechtěl zpochybňovat použité řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Záleží na organizaci dopravy. Pokud by bylo zvoleno polookružní zakončení d8 (Hlavák - Maliňák - Svoboďák - Hlavák), d12 taky polookružně/Maliňák a odklon d4 přímo Rooseveltovou, problémy by byly jistě menší. Zároveň informovanost byla mizerná, potenciál ELPů téměř nevyužit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
20
11 zář 2016 17:32
A na Životského sice je smyčka, ale použitelná jen směrem z centra do centra. Takže se šaliny otáčely v trojúhelníku. Tím došlo k výraznému zpomalení provozu, ale to mohlo vadit jen IAD. Chudáci řidiči na dvanáctce, tři zastávky a konečná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na dnešní nehodě na Křenové se ukázalo jak moc chybí a v budoucnu bude chybět smyčka Zvonařka. Odklon linek 8, 10 a 12 na Maliňák naprosto přetížil úsek Hlavní nádraží - Maliňák a rozházel provoz i na linkách, které by jinak dotčeny vůbec nebyly. Například linka 4 odjížděla z Maliňáku i +15. Při možnosti obratu na Zvonařce by se nic podobného nehrozilo.

Alespoň částečným řešením by mohlo být zřízení kolejového přejezdu v prostoru mezi zast. Nové sady a Hlavní nádraží, aby byla možnost obrátit linky od Renneské už na Nových sadech.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
463
24 lis 2017 11:40
I blbá nová zastávka by vyžadovala územní řízení.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 pro 2024 07:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]