Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 62 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
830
25 led 2006 09:46
Skvělé,takže opět stavějme vzdušné zámky a nebude nic. Koneckonců skoro 15 let se tramvaje stěhují z Líšne na Purkyňovu. Pokud bych už stěhoval vozy z Líšně do Pisárek, tak v areálu BVV stojí ve slušném stavu bývalá vozovenská hala. Ovšem Líšeň bych v každém případě jako depozitář ponechal.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Mimochodem, zrušení vlečky je počítáno i v případě pokud by zůstalo nádraží v centru.
Ale tak mě napadlo, že celá vlečka by se rušit nemusela, když na Poříčí je odbočka na vlečku.
To by stálo za úvahu.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ondra K. píše:
Otázka je nakolik je potřebné lpět na líšeňském areálu a nakolik by bylo výhodnější se ve spolupráci s městem poohlédnout po nějakém vhodnějším prostoru. Minimálně z hlediska turistického potenciálu je současná poloha depozitáře dost nevhodná. Jako alternativa se jeví třeba areál BVV, který je dobře dostupný a má funkční kolejové napojení jak síť DPMB tak SŽDC. Pokud by se někdy obnovila stará trať do Líšně, dal by se opuštěný depozitář s velkou výhodou využít jako krytá odstavná plocha pro provozní vozy.

Vlečka k BVV však zrušena býti má. Z hlediska turistického potenciálu je poloha nevhodná, ale je to možná i časem jízdy. Přímá tramvaj by tento problém mohla řešit.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
K poslednímu příspěvku se musím přidat, nicméně dneska to je ale utopie. Pokud se o tom (případně jiné vizi) bude mluvit, může se to časem změnit...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Otázka je nakolik je potřebné lpět na líšeňském areálu a nakolik by bylo výhodnější se ve spolupráci s městem poohlédnout po nějakém vhodnějším prostoru. Minimálně z hlediska turistického potenciálu je současná poloha depozitáře dost nevhodná. Jako alternativa se jeví třeba areál BVV, který je dobře dostupný a má funkční kolejové napojení jak síť DPMB tak SŽDC. Pokud by se někdy obnovila stará trať do Líšně, dal by se opuštěný depozitář s velkou výhodou využít jako krytá odstavná plocha pro provozní vozy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
830
25 led 2006 09:46
Stránky možná zajímave, nevím, jak jsou dnes aktuální a funkční. S Líšní by samozřejmě chtělo pohnout, otázka je, jak na to. Cestou mohla být mohla obnova tratí ze Stránské skály, kdy by se určitě s areálem v Líšni něco muselo udělat - a koneckonců je vyprojektováno co. Jak to dopadlo víme všichni, resp. vlastně nevíme. Skončilo to vydáním územního rozhodnutí ÚMČ Líšeň a odvolacím řízením na MMB. Co je dál nevím.
Na druhou stanu se podařilo získat letos na přípravu vozů na oslavy 150. výročí dotaci od MMB, takže v případě politické podpory existuje cesta, jak dostat do muzea i městské peníze. Možná by tímto směrem cestou postupných kroků šlo něčeho dosáhnout. Bohužel z řady příčin zde přetrvává určitá rivalita mezi TMB a DPMB, jejimž výsledkem je budování sbírky "retro" vozů. Což není nutně špatně, ale svým způsobem je to na úkor historických vozů muzea. Samozřejmě je mezi muzeem a DPMB odlišný náhled na to, v jakém režimu tato vozidla provozovat - což je logické. Bohužel přetrvával názor "nemůžeme investovat do cizího majetku" a "ať to jezdí, ale ať to nic nestojí". Také se jasně ukazuje, že úroveň renovací v 60. a 70. letech byla poplatná době a stav takto opravených vozu dnes již nevyhovuje (to není otázka nějakého "chátrání" v Líšni).
Ovšemi pro údržbu historických tramvají je kolejové spojení z Líšně zásadní, aby totiž mohly být převáženy do ÚD a zpět dle potřeby. Od menších zásahů by se pak třeba dalo dospět i k celkovým GO a renovacím. To už ovšem vyžaduje roční prostředky v řádu milionů Kč a i tak by to byl běh na dlouho trať, třeba jen s ohledem na omezenou kapacitu dílen.


Offline
176
23 led 2011 03:17
https://mhd-lisen.webnode.cz/o-nas/

Muzeum MHD Brno-Lisen


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Poslední zprávy o křižovatkách a síti ulic, resp. okruhu asi patří spíš do sekce Urbanismus, kdyžtak to tam může někdo z moderátorů přesunout, díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak říkám, to propojení ramp není z prostorového hlediska možné, protože jedním z hlavních cílů, proč existuje kruháč nad tunely, je možnost jet od Svitav na Dobrovského nebo rovně na pokračování Hradecké a současně, aby pokračující doprava do města jela trochu pomaleji a nevalila na křižovatku s Táborem osmdesátkou, jak to šlo v dobách před otevřením tunelů.
Souhlas, že Přívrat je složitější, ale pořád je jízda tudy na Hradeckou rychlejší, než na druhou stranu směrem nad tunely po Korejské na Zborovskou, která bývala ráno zasekaná, co si vybavuju z četných cest z Přívratu na práva (cca. období 2011 - 2013).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby se dalo odbočit vpravo na Kovařovicovou, byl by problém vyřešen.

Nechci propojit až galerii, ale ještě před kruháčem, kde jsou obě komunikace v jedné rovině.

Tak objet celé Žabiny, abych se dostal rychleji na Šumaffskou by mne fuckt nebavilo. Kdyby tohle napadlo víc lidí, tak má t34/36 utrum, bo Přívrat je dost složitá křižovatka.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co se týká náměstí Svornosti, nemusí jet člověk vždycky přes Korejskou a Tábor, může jet na Královopolskou (Přívrat), pak doprava a znovu doprava na světelné s Hradeckou a přijede na kruháč nad tunelama, ten projede rovně, tj. odbočí znovu na Hradeckou a vesele hurá k výškáčům u práv. Rozhodně je to rychlejší, než poskakovat za trajfem na Zborovskou a na Táboře jet na Veveří a po ní do města, příp. po Táboře k těm stejným výškáčům, pokud se o nich bavíme jako o cíli cesty třeba do práce.
Občas tak jezdím, teda já většinou jedu od Pisárek na kruháč a na Hradeckou směr Tábor, mohl bych jet i po Zborovské a na Tábor, nebo Fanderlíkovou na Mínskou a po Minské do města, ale proč bych to dělal, když jsem po Hradecké u výškáčů rychleji a můžu jet po pohodlné čtyřpruhovce s lepším rozhledem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zlatoprste: Jak bys chtěl realizovat body 2+3? U Fanderlíkovy by musela dolů rotihlukovka na mostech přes Minskou a zas by lidi prskali, že je okruh o to víc slyšet dole v obytné zástavbě třeba na Maničkách nebo Rosického náměstí.
Pokud bys chtěl propojit galerii od Palackého vrchu směr isárky s patrem, na kterém je kruháč, tak to by určitě nešlo, zas tolik místa na sestupnou rampu tam není, že bys mohl nadejít kruháč mostem a souběžně podejít protisměrnou sjízdnou rampu z Žabovřeské na Hradeckou pro směr Svitavy. To by ta protisměrná rampa musela být fakt hódně vysoko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vidím tři velké nedostatky na křižovatkách u královopolských tunelů: Přemostění Královopolské můžou využít jenom ti, kteří jedou na Šrajbec nebo Bastr, kdo potřebuje na kruháč, musí zbytečně přes úrovňovou křižovatku, přestože technicky nebylo složité propojení za přemostěním udělat.
O chybějícím sjezdu u Fanderlíkovy už jsem psal a su rád, že se tady objevily souhlasné názory.
A pak je tady chybějící propojka z nám. Svornosti na Hradeckou. Kvůli tomu musí každý, kdo míří do oblasti věžáků na Šumavské přes křižovatku Tábor/ Korejská, která kvůli tomu nestíhá. Kdyby bylo připojení na Hradeckou, téhle křižovatce by to hodně pomohlo.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Šumavská v případě č. dvě, kdy zapomeneš odbočit od Pisárek do prostředního patra na kruháč Dobrovského a jedeš na horní rampu (galerií na most směr Svitavy), má řešení s menší nebo větší zajížďkou.
(1) Buď sjedeš na Technoparku z Hradecké do centra a pojedeš pořád rovně jako dvanáctka a odbočíš, kam potřebuješ, třeba na Tábor nebo Šumavskou z Purkyňky,
(2) nebo jedeš po Hradecké o sjezd dál a sjedeš na Palackého třídu a do centra k Semilassu, což je fakt velká zajížďka.
Nemožnost otočení do protisměru mezi Královopolským tunelem a vodárnou v Pisárkách by vyřešila možnost jízdy na most Kníničská, pokud by měl klasicky rampy do čtyřlístku, jak má třeba křižovatka D1 s Vídeňskou, logicky taková dostavba nedává moc smysl, protože po najetí na most by pak šlo zase jen sjet zpátky na okruh, nikam jinam, protože most nemá pokračování ke Kraví hoře, jestli si to správně pamatuju, že ta silnice dál nikam nevede.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Pokud jedu z tunelů a zapomenu nahoře sjet na rampu do Žabin, popřípadě jedu po Hradecké, chci jet na Šumavskou a "logicky" jedu rovně na most (nejedu dolů pod most a na kruháč), nemám kde sjet a otočit se. Buď musím sjet až v Pisárkách u vodáren nebo v Komíně u vozovny. Pro neznalého je to dost zoufalé. Tady vidím nedostatek.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dík za doplnění. Jen mám dojem, ale jistý si nejsem, že směrem dolů je ten kousek Jindřichovy mezi Zborovskou a Minskou jednosměrka k Minské.
Pak je ještě jedna ulička mezi Jindřichovou a Táborem, snad Chládkova, která se dá s osobákem nebo malou dodávkou taky projet. Na Minské je u té uličky pobočka Spořitelny.
Chci tím jen říct, že ne vždycky je nutné jet až na Tábor. Mimochodem mě fascinuje, jak je Tábor od Minské až prakticky na Štefánikovu a Červený mlýn kompletně zasemaforovaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Taky se dá jet doleva přes Jindřichovu na Tábor a Minskou.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ke křižovatkám na okruhu u Královopolských tunelů: rampa na Korejskou, tj. k nám. Svornosti a Přívratu je spíš pro okolí Záhřebské, potažmo pro jízdu do Komína, kdo nechce jet přes Kníničskou a Branku. Kdo chce jet z tunelu do starší zástavby, ani před současnou uzavírkou nemohl jet jinak, než na Korejskou, Přívrat, dolů na Rosického náměstí a pak po šalině na Minské, z tohohle směru se na Bráfovu jinak nedá. Něco jiného je to od Pisárek, od nich se dá na Bráfovu sjet bočním sjezdem, za kterým je pak tunýlek s možností jet na Fanderlíkovu a zpátky na okruh, tahle možnost je pořád otevřená a na Minskou se tudy normálně dá jet, ale o tomhle směru nebyla řeč.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Určitě tam pojede 1072 coby hvězdárenská šalina

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Pár fotek z dnešního rána z Údolní.
28. 4. pořáda Hvězdárna a planetárium Brno akci při příležitosti zprůjezdnění Údolní, které se zúčastní ředitelé Hvězdárny a DPMB. Odjezd v 18:00 z Komenského nám. Nevíte někdo, co pojede za stroj, případně jakékoliv detaily?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Jsem zvědavý, jaké vlastnosti bude mí šotolina nasypaná v Čertově rokli po rekonstrukci smyčky, až na ni zaprší. Vystupování a nastupování na vnitřní koleji bude asi docela radost.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kdyby to tak bohatě stačilo, tak proč se dělal nájezd na VMO z Bráfovy? Těch pár set m navíc znamená např. větší zatížení křižovatky na Přívratu. Navíc kdo jede po Hradecké, tak mu je sjezd na nám. Svornosti k ničemu a musí přes Královopolskou.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
goldfinger píše:
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.

A proč? Sjezd je pár set metrů zpět u náměstí Svornosti. To myslím bohatě stačí pro obshluhu žabin.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Tak křižovatka má ještě jednu vadu - nedá se z ní dostat ve směru od kéniku do starých Žabin.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
přestože okruh mohl jít horem, když jde odvrchu, a šalina mohla zůstat dole .


Při tomto uspořádání je jeden dlouhej šalinovej most přes 3 silnice, naopak by to byly 3 různý mosty přes 1 šalinu. Modře je zhruba rozsah silnic na náspech. I tak by se asi trochu zahloubila šalina nebo by v podstatě jela v přesypaným tunelu..zajímavý.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 pro 2024 07:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]