Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 39    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Další
Autor Zpráva
Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
2380 podle informací na Káčku podstupuje GO ve Zlíně.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jinak dnešek byl prvním dnem vypravení ex. 7481 u dopravce Jaroslav Štěpánek:
http://citybus.cz/fotogalerie/displayim ... fullsize=1


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Pravděpodobně do dílen. Přeci jen slatinské dílny jsou lépe vybaveny než ty v Medlánkách...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
? :D Může teda někdo vysvětlit, proč byla převezena do Slatiny?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
mili.hami píše:
7478 byla dnes podle informací Pepoly převezena do Slatiny zřejmě na vytěžení ND.

7478 zpátky v provozu - dle evidence dnes na 2. kurzu 43ky.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono je třeba se na to dívat i politicky. V onom budoucnu bude nějaká investice v podobě GO do vysokopodlažních vozů politicky neprůchodná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ono by možná stálo za zkoušku ty vozy (co ještě jezdí) odstavit, ale někde je nechat odstavený (třeba na letišti) a vyčkat, jak na tom budou "staré" Citelisy z Medlánek. Ony ty vozy by se mohly do budoucna ještě hodit, ať třeba na zálohy nebo tak. Ale do 5 let půjde nejspíš do kytek většina starších Citelisů a asi i generálkované B931E a pak najednou bude potřeba přesunout 30 vozů a ejhle, ve Slatině je už jen 20 naftových vozů. A nepředpokládám, že se budou nějaké naftové sóla kupovat, když je zase v plánu nákup plyn. vozů. Protože by to pak zas mohlo dopadnout zase tak, jako v minulých letech a to nedostatkem naftových sólo vozů v Medlánkách, protože počítejte s tím, že v budoucnu bude potřeba vozů vypravovaných z Medlánek ještě vyšší než teď.
(Uvažuju čistě ekonomicky, ne podle toho, jaký mám pocity z těch vozů).


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Tak třeba zadní čelo mají 951 mnohem hezčí.

ALE NA VZHLED TO NEJEZDÍ!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
jurak píše:
...931 nemám rád protože jsou nevzhledné a blbě se mě v nich jezdí mám rád 951...


B931 jsou nevzhledné a 951 už ne? Dyť až na detaily jsou to stejný busy... sarcastic

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
AZ budete mit nějake problémy s pohybem, nebo budete třeba jezdit s kočárkem, bude vam uplne jedno, jestli vam přijede 931 nebo 951.... Ale bude vás štvát, že ve slatině zůstaly naftové citelisy a o víkendu (který by jinak uplne bez problémů mohl byt 100% np, kdyz 83% busu je np) stoji nove autobusy ve vozovne, zatimco medlanky vypravi na celodenni kurzy hromadu 900...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Nebojte toto chápu vše ale jen mě štve že 931 se drží a krásné novější vozy jdou do šmelcu . ale chápu argumenty


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jurak píše:
Vtip je ten co pořád nechápu . A to tento .
Celkem nové vozy B951E se vyřazují bez GO
Ale B931 se generálkují . 931 nemám rád protože jsou nevzhledné a blbě se mě v nich jezdí mám rád 951 . I díky lepeným oknům a proto mě mrzí že se negenerálkují a hotovo a drží se tu krámy B931

Tohle se tu řešilo už několikrát. GO B931 byla ve své době nutnost, protože na nové autobusy nebylo a bez opravy by B931 nepřežily. Víceméně je to obdobná situace jako je v současnosti s B961. GO dalších vozů nebyla v plánu, ale vzhledem k jejich stavu a faktu, že VŘ na nové autobusy zatím není, bude nutná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
V Medlánkách je prý problém s výstavbou plynostanice.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
To není moc dobrá argumentace. Ačkoliv na 951 nedám dopustit, je nutno vzít v úvahu, že když se generálkovaly 931 (na které mimochodem taky nedám dopustit), tak byla úplně jiná situace, než je teď. V té době byla vize jít levnější cestou generálek Karos, co tu byly. Od té doby, co se ví o dotacích na plyňáky se přehodnotila situace a teď se jde současnu cestou obnovy novými vozidly. Samozřejmě 951 jsou oproti 931 novější a určité modernizace tam samozřejmě jsou (jak píšeš typ uchycení skel apod.)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Vtip je ten co pořád nechápu . A to tento .
Celkem nové vozy B951E se vyřazují bez GO
Ale B931 se generálkují . 931 nemám rád protože jsou nevzhledné a blbě se mě v nich jezdí mám rád 951 . I díky lepeným oknům a proto mě mrzí že se negenerálkují a hotovo a drží se tu krámy B931


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
MtM... Ono když by došlo k vybudování menší plynové stanice i v Medlánkách, jak se o tom uvažuje, mohlo by jít těch dalších 30 plyňáků, které chce v budoucnu DPMB ještě minimálně pořídit, klidně do Medlánek. ;-) Zatím to vypadá, že vedení je s vozy na CNG spokojeno, tudíž je i logické mít plynové autobusy v obou vozovnách (pokud tedy DPMB neplánuje kupovat nová sóla zase ještě na jiný pohon).


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ta si zaslouží GO a další léta v Brně místo Citehnusů, ale to je asi pouze sbožné přání ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Karosa B732 píše:
Ale to že byla převezena do Slatiny přece neznamená automaticky na ND. I v příspěvku mili.hami je to zřejmě

Však chápu, že nejde o nic definitivního. Spíš to bylo myšleno tak, že si 7478 určitě zaslouží odkup. ;-)


Offline
1347
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já si spíš pořád říkám, že je úplně škoda, že alespoň těch pár zbývajících vozů B951E nešlo na GO. Medlánecký Citelisy začínají mít svůj konec pomalu již před sebou, nehledě na to, že již ne příliš dlouho tu s námi budou i generálkované B931E, které zaujímají téměř polovinu všech sól v Medlánkách. A počet potřebných vozů se bude dle mýho navyšovat, protože se rozrůstá Kociánka, brzo očekávám i přechod z minibusů na 65 na klasická sóla, když se nám rozrůstá TP, rozrůstají se i Kamechy (a kdo ví, kdy se vystaví TT) a plynové sóla do Medlánek nemůžou. Celkem jsem zvědavý, jak pak začne podnik tuto situaci řešit. :-)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale to že byla převezena do Slatiny přece neznamená automaticky na ND. I v příspěvku mili.hami je to zřejmě

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
mili.hami píše:
7478 byla dnes podle informací Pepoly převezena do Slatiny zřejmě na vytěžení ND.

Tak to je škoda, jestli o ni opravdu nikdo neprojevil zájem...
http://dpmb.cz/AukceProdejABus.aspx


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
7478 byla dnes podle informací Pepoly převezena do Slatiny zřejmě na vytěžení ND.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Nevím přesně jak tady, ale v čisté obecnosti - ty normy platí od jiného data pro nově homologované vozy a od jiného (pozdějšího data) pro vozy, které jsou již ve výrobě. Náběh je tedy plynulý, žádný velký třesk. Např. pro osobní auta nešlo homologovat motory s euro 5 od od 1.9.2014, ale již vyráběné mohly zůstat ve výrobě ještě rok.


Offline
Uživatelský avatar

1339
17 črc 2010 21:41
Krno
Aha, tak to jsem se nechal zmást tabulkou na Wikipedii, myslel jsem, že uvedený rok (2005) znamenal povinnost normy pro všechny nově vyrobené vozy.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
410
29 lis 2014 18:06
žádné 950/960 neměly motory E4 a nešlo je do té kastle zabudovat, proto přišel Irisbus -> IVECO s Crosswayem a těmito modifikacemi. Pro dotace nelze uplatňovat vozy méně než 10let staré a s motory E4 (včetně) a výš. U 7483 bych to spíš tipoval na převodovku/motor než na stav, ale nechci plácat, ověřené to nemám.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 960 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 čer 2024 04:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]