Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak doufam, ze jste mi tam nechali vyrobni stitek. Aby to nedopadlo jak u VV60, kdy muj clovek stitek nenasel a jeste se to cely branilo rozpaleni jak upir vychodu slunce.

Jen tak ze zvedavosti, kolik tam oni ted davaj? Mam kontakt na 4,60/kg a nevim, zda to je moc ci malo, resp. zda to resit ci nikoliv.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, Gebeshuber Sokolnice

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
3005 byla dnes odméďována.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3602 (více) a 3606. Teď z hlavy nevím, ale tyto dva vozy už to přejely, zbylé jsou někde kolem 900.000. To je docela slušnej výsledek na 8 "sériových prototypů", kterým ze začátku nikdo nevěřil.

Resp. velmi zjednodušeno takto
15Tr: 30 let provozu, cca 1.400.000 km
22Tr: 17 let provozu, cca 900.000 km

A mimochodem 3505 je po celolaku.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ještě ten tvůj podpis, Ondro, který kus je milionář?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nemůžeme, musíme ji držet jako soubor ND (pokud už tedy opravdu nepojede). Některé specifické věci náhradní nemáme.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A tak za 20 let bude jak nová :))


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můžete ji odprodat do Ústí, ne? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ta idea retro 22Tr samozřejmě taková je. Konkrétní kus vytipován zatím není. 3604 dojela km do SOplus, ovšem zpráva o dodání 20kusů nových kloubů ji "uzemnila" a momentálně se s ní už nepočítá.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
120
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
Pupa píše:
Při pohledu na odstavenou 3604 mě napadá otázka, jestli se počítá s 22 Tr jako retro vozem k 21 Tr, tak jak
14 Tr / 15 Tr.


Na Facebooku DPMB se před časem někdo ptal a podle odpovědi DP by jedna muzejní dvaadvacítka být měla. Myslím, že tam uvedli i konkrétní kus, ale to si teď nevzpomenu.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Při pohledu na odstavenou 3604 mě napadá otázka, jestli se počítá s 22 Tr jako retro vozem k 21 Tr, tak jak
14 Tr / 15 Tr.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Taky může dát USB konektory do 25Tr, ať se vám ty telefony pořádně rozsvítí :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Já to třeba docela používám. Pokud se mi podaří sednout ke konektoru, tak si rád přečtu maily nebo zprávy a pár procent se mi nabije jako bonus. Na pár minut to samozřejmě nemá cenu, ale na 10 min a víc už to použiju


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
OndraS píše:
Za mě, z mechošské stránky: USB ne! Ale ani ne tak proto, že s tím "je práce", ale spíš takto:

- někdo stojící je přisosnutej kabelem, vůz prudčeji zabrzdí a on si utrhne konektor, nebo naopak nám zmrví zásuvku. Čí odpovědnost?
- někdo je přisosnutej kabelem a někdo chce projít. Utrhne mu to, zlomí konektor. Kdo za to může?
- někdo bude uplatňovat třeba poškození kabelu nebo mobilu, že za to může naše USB. Kdo ponese odpovědnost?
Obdobně jiné případy. Určitě k nim dojde.
Živelnou a kontaktní MHD není možno v tomto směru přirovnávat ke vlaku či dalkovému busu.

Nevím, proč jsem si vzpomněl na jednu jízdu vlakem RegioJet do Prahy. Zapojil jsem si do zásuvky mobil, zasmrdělo to, zhasla světla a přestala jít klima. Jako myška jsem pak seděl...


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Přesně tak. :-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Přitom by stačilo dát ty USB konektory do bočnic, případně jsem viděl i umístění na opěradle sedadla.

Hlavně jsem moc nepochopil, proč jsou ty USB konektory na madlech natočené do uličky, místo aby byli natočené k nejbližším sedadlům...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Za mě, z mechošské stránky: USB ne! Ale ani ne tak proto, že s tím "je práce", ale spíš takto:

- někdo stojící je přisosnutej kabelem, vůz prudčeji zabrzdí a on si utrhne konektor, nebo naopak nám zmrví zásuvku. Čí odpovědnost?
- někdo je přisosnutej kabelem a někdo chce projít. Utrhne mu to, zlomí konektor. Kdo za to může?
- někdo bude uplatňovat třeba poškození kabelu nebo mobilu, že za to může naše USB. Kdo ponese odpovědnost?
Obdobně jiné případy. Určitě k nim dojde.
Živelnou a kontaktní MHD není možno v tomto směru přirovnávat ke vlaku či dalkovému busu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Naprosto ale naprosto souhlasím! :wink:


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Divný, já nikdy nepotřeboval v MHD nabíjet mobil či cokoli...dokonce s sebou nenosím ani nabíjecí kabel...su zvědav, zda někdy někoho uvidím tam něco nabíjet. Dle mě je to uplná zbytečnost.

Alanis: to by ti neprošlo, to by bylo mrtvých cestujících... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nejbytelnější by byla 230V zásuvka, navíc by byla asi nejuniverzálnější ;-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
corsair_cz píše:
Výhodu toho, kdyby to mělo C vidím i v té bytelnosti...

Tohle, že je bytelné? Jestli bylo něco v historii IT bytelné, tak staré COM a LPT porty. To i 25 let staré USB-A mi přijde bytelnější a hlavně se dá celkem snadno vyměnit za použití obyč. trafopájky (teda pokud to není letované čistým cínem, aneb ať žije kur.v.ítko skryté za ekologií).


Offline
32
30 kvě 2019 09:36
Jakub S. píše:
USB C na mobilu nemám, tak se opatrně se zeptám, zda není k mobilu standardně přibalován kabel USB-A (2.0/3.0) - USB-C? Nebo v současnosti již převládají konektory USB-C i na straně adaptéru? Nevšiml jsem si, že by např. u notebooků bylo USB-C nějak rozšířené...


Rok 2021 bude ten přelomový, k novým telefonům se začíná přikládat C-C kabel. Ideálně (bohužel :sad: ) bez adaptéru. Adaptéry již taky začínají mít C samici.

Výhodu toho, kdyby to mělo C vidím i v té bytelnosti - do menší zdířky se hůř cpe žvýkačka, zároveň se z ní nemá co vylamovat, jako v případě plastu, co je u A konektoru. Céčko má myslím skvělou budoucnost, já teď jedním adaptérem nabíjím mobil, sluchátka i notebook.

Alanis píše:
Koukám, že pro některé je taková prkotina neřešitelný problém.


Já si myslím, že jsme tady rozvedli zajímavou diskuzi o něčem, co z trolejbusu udělá vhodný i do budoucna biggrin Adaptér je nouzové řešení.
Je pravda, že v rámci oprav se to asi dá potom vyměnit.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Lukine, díky moc.

Tak aby nám tu v zimě, když napadne ta trocha sněhu, mělo co jezdit (ale je fakt, že to jsou spíš jednotky dnů v roce, takže nic zásadního) do našich kopců. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
MartinV píše:
Už se ví, jaká by měla být motorizace těchto 27Tr? Ptám se, abych nemusel objevovat Ameriku, pokud už to je známo.

Soupis požadavků na dodávku kloubových nízkopodlažních trolejbusů píše:
Je požadován trojnápravový kloubový trolejbus s poháněnou minimálně zadní nápravou určený pro hromadnou přepravu osob ve městě Brně s častými zastávkami.

Je požadován střídavý trakční motor. Trakční motor musí mít jmenovitý výkon více jak 8,5 kW/t max. hmotnosti. Zástavba motoru musí být konstrukčně provedena tak, aby bylo zabráněno přenášení vibrací na další agregáty, a motor musí být izolačně oddělen od ostatních dílů karoserie. V každém případě musí být motor pohonu uspořádán jako plně zakrytý stroj s vlastní nebo cizí ventilací.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Alanis píše:
Koukám, že pro některé je taková prkotina neřešitelný problém.

Ať máte nabíječku USB-A či USB-C, tak si můžete pořídit vhodnou redukci, kterou můžete mít třeba v peněžence a pak je úplně jedno, kde je jaký konektor...

USB-A - USB-C

USB-C - USB-A

A peněženka skonala. :-(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2522 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 00:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]