Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 191 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Dnes se dva chlapi pokoušeli rozhejbat 1801, zkoušeli dávat do počítače nový softvér. Do doby než jsem šel domů se jim to nepodařilo.

Omlouvám se za kvalitu fotek - mobil...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tady se opotrebovavaji kola ponekud vic, je to dany koncepci vozu, pres krajni jde vetsi vaha a paka proti kloubu, u stredniho je zase mensi prumer.


Když už o tom mluvíte - jak často se vlastně přesoustružují kola? Je na to nějaký harmonogram (třeba po nějakých ujetých km), nebo je to dle potřeby? (Myslím u jiných typů tram, ne jen RT6)


Naposledy upravil Verusha dne 10 čer 2007 22:51, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Obruče nemůžou být moc sjeté, vždyť to ani nemohlo najezdit tolik kilometrů jako do VP.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Omlouvám se, napsal jsem to trochu jinak, než jsem to myslel.
Tu úpravu sw jsem myslel udělat jako dočasnou, na vyzkoušení, aby se sw necukal. A po případným úspěchu ji zase vrátit zpět. Zatím mi přijde předčasný kupovat nový obruče a případnou kanibalizci jsem již popsal.
Až teď mi ale došlo, že kdyby se takto dočasně ten sw upravil, tak je možnost, že by tak už zůstal a šalina i velmi ojetýma kolama by šla do provozu. (Důvod- ušetřené peníze).

P.S. Mám za to, že ty obručče nejsou tak sjetý, ale byly na tuto velikost osoustružený při SP.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Co sem slysel ja, tak jde spis o zmeny v rizeni hydrauliky, neco se odladilo na upravene 1803 a ted je trochu zajem to vyzkouset. Jestli se s tim sveze i problemova skluzova ochrana , tim lip.


Jako technicky založený člověk nesouhlasím s ojebáváním pomocí softwaru. Když je něco "vošoupaný" nad výrobcem stanovenou mez, je potřeba to prostě vyměnit, opravit. Obruče se nedají sjíždět donekonečna, už teď mám pocit že některý tramvaje brousej převodovkama o zem.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
MKzB píše:
Ve využití jako pojízdný Infocentrum vidím následující strategii: Vystavovat ji, aby byla na očích, kaštanům, kteří se furt budou ptát, proč nejezdí a magistrátu bude trnem v oku. K tomu už chybí jen odstavná kolej na svoboďáku, kde by mohla stát pernamentně.

Nebo z ní udělat kavárnu jako z historické soupravy na Václaváku...To by aspoň přineslo nějaké peníze...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
MKzB píše:
Ve využití jako pojízdný Infocentrum vidím následující strategii: Vystavovat ji, aby byla na očích, kaštanům, kteří se furt budou ptát, proč nejezdí a magistrátu bude trnem v oku. K tomu už chybí jen odstavná kolej na svoboďáku, kde by mohla stát pernamentně.

možná ale právě proto, že bude na očích, se něco bude dít. Rozodně možná víc, než když bude stát u kotelny nebo na kanále.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Já bych to viděl takto: Obruče u 1801 jsou osoustružený na rozměr za hranicí, kterou soft odmítá přijmout. Takže je lepší ho upravit, než měnit obruče. Kvůli tomu by se musely podvozky komplet rozmontovat a nový něco stojí. Případná kanibalizace by akorát zdvojnásobila prácu, to už by bylo lepší prohodit podvozky s 1803. Další poruchy budou pravděpodobně z toho věčnýho stání a v těch nevidím zas takový problém.

Ve využití jako pojízdný Infocentrum vidím následující strategii: Vystavovat ji, aby byla na očích, kaštanům, kteří se furt budou ptát, proč nejezdí a magistrátu bude trnem v oku. K tomu už chybí jen odstavná kolej na svoboďáku, kde by mohla stát pernamentně.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
pokud by nejel vlastni silou, tak povoleni pokud vim mit nemusi.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Dle toho co jsem slyšel, tak jde o nahrání nového sowtu na jednom z vozů (nevím který přesně), kde se stale vyhodnocoval skluz. acíl zmíněné opravy. Prý by se mohl vůz využít jako dříve tj. předprodej a informačka. Muselo by se vždy žádat o povolení.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zatím nic. Podle toho, co jsem se dozvěděl jde pouze o zjištění stavu 1801. Tlak na zrpovoznění RT6 je, v nejbližší době by se nemělo nic konat. Ty tramvaje nemají ani povolení...


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kari nekvaltuj, dej tomu čas.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nějaký nový zprávy?


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Všechny brněnské RT6 rychle prodat (pokud bude komu) nebo nějak odstranit. Vždyť již skoro polovinu svojí životnosti prostály, další investice jsou naprosto nenávratné a zcela kontraproduktivní.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil píše:
To se divím, že to vůbec chytlo :) Takže na zadání jízdy reaguje naházením několika ikonek na displej?
Kdo v současnosti takový SW může vyrobit případně upravit?


ad1: no u samotnýho startování jsem nebyl, ale předpokládam, že byl použit pomocný startér...
ad2: víceméně, jedna z chyb byla něco s hydraulikou či co (fakt si to už nepamatuju :oops: ), ta už tam byla vyskočená.. na zadání jízdy to vůbec nereagovalo...
ad3: tak to opravdu nevím, vím jen, že by se to mělo zadávat externě (nemám moc informací, je to teď čerstvý, navíc víte jak to s RT6-kama je(a bylo), takže to zatím berte s rezervou, třeba je to zase jen výkřik do tmy, uvidíme)...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh píše:
manil: bylo to nastartovaný, ovšem pojízdný už méně... (na palubáku byly 3 závady, kupodivu ale třeba voda v ostřikovači byla :mrgreen:)... měl by se tam nahrávat novej soft.. a pak (doufejme) se vymyslí co dál...

To se divím, že to vůbec chytlo :) Takže na zadání jízdy reaguje naházením několika ikonek na displej?
Kdo v současnosti takový SW může vyrobit případně upravit?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
manil: bylo to nastartovaný, ovšem pojízdný už méně... (na palubáku byly 3 závady, kupodivu ale třeba voda v ostřikovači byla :mrgreen:)... měl by se tam nahrávat novej soft.. a pak (doufejme) se vymyslí co dál...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Eda píše:
Kéž by se to povedlo a aspoň 3 pražské RT6 by šly následně do Brna.
Pokud se na to koukam z pohledu ekonoma, tak radeji ne. Penez je malo a utapet je v techto vozech me pripada plytvani. Cena uvedeni do provozu atakuje cenu noveho vozu (wany urcite, a nejspis i skoda 03T), a nikdo neda zaruku, ze to nebudou zahozene penize (jako RT6N2 v Praze).

Radeji se tech vozu zbavit. Pokud za ne nekdo bude ochoten dat vic penez, nez je cena srotu, tak neni duvod dlouho vahat.

Co se tyce muzea - pokud o to budou v muzeu stat, tak proc ne. Ale bude to nejspis vzdy jen "staticky exponat".


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Eda píše:
Kéž by se to povedlo a aspoň 3 pražské RT6 by šly následně do Brna.

To je nápad, teď už chápu proč pisárky likvidací nejstarších šrotů dělají místo u plotu. Takový živý plůtek ze 7 RT6 bude opraveným Hlinkám moc slušet :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kéž by se to povedlo a aspoň 3 pražské RT6 by šly následně do Brna.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mh: Ono se to povedlo i nastartovat nebo je to jen připojeno na baterii?


Čistě spekulativně: co kdyby měl o pražské RT6 zájem Szeged? Tam mají pro podobné experimenty celkem pochopení a české vozy jsou tam v oblibě...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Dnes ve VM "zahřívána" 1801.. je teď zájem na jejich zprovoznění..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]