Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
xxx píše:
1228 nejezdí?

Jezdí.

Jinak dotaz pro zasvěcené: Nová stavebnice EVO stojí 26mega, jetá T6A5 350táců. Kolk stojí sestavení EVO a kolik stojí GO T6A5?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
1228 nejezdí?


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
2389 píše:
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
.


Investice do další GO je ovšem stejný terno, jako ty T6..


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
xxx píše:
A co je na dlouhé páce špatného?


Vlastně nic. Jen tam chybí tlačítka zvonce a dálkovek

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ty 21Tr bych z toho "vetešnictví" přeci jen trochu vyňal. Pomohly nám překonat období, které je výsledkem 16let bez nákupu sólo vozů, které nás podnik zcela zaspal. Bez second handů by se buď muselo jezdit se nevyřazenými 14Tr, nebo by se musel omezit tbus provoz.
A nakonec ty secondhandy tady budou jezdit dýl než kmenové vozy. Nutno si uvědomit, že v době nákupu měly jihlavy asi 350.000 km, hradce asi 500.000, tedy vesměs polovinu toho, co naše vozy. Což je pravě ten kontrast s T6. Ty se s výhodnym nakupem 21Tr nedají srovnat jak olítaností, ale hlavně právě tou nízkopodlažností a plošinovitosti 21Tr.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
2389 píše:
Je to věc názoru, ale dosluhující T3 se skříní z roku 1983 a výzbrojí z r.1989 nahrazovat T6 s výzbrojí i skříní z roku cca 1995, je teda velké terno.
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
Odjakživa tvrdím, že cesta skupování sto let starých prohnilých ojetin je špatná cesta. 21Tr nevyjímaje.


Chlapče svez se některýma T3.
A to i progresama. Některé vozy by i na Ukrajně byly vozy v úžasném stavu.

Vím, že to někteří nechcou slyšet ale T3 už jsou opravdu za svou životností.... A T6 ačkoliv už taky nejsou nejmladší tu určitě ještě nějaký pátek můžou vcelku dobře sloužit.

A hlášky stylu tak dejte progres z rezavého střepu do nějaké "lepší" T3G nic neřeší....
Ano narvat progresy do T6 by byla zajímavá šoto akce ale věru schvalovat novej typ nikdo nebude kord když víme že je to na pár let .....


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Výzbrojí z roku 1989 je myšlena která ? Na TV8 už nejsou náhradní díly. Není už ani moc co kanibalizovat. Je naprosto lhostejný stav karoserie T3, když je otázka času, kdy se bude muset odstavit, protože není čím opravit výzbroj. Už jen to, že byly na T3G provedeny VP bylo diskutabilní. Jen není náhrada. Je super mít názor, když člověk neví, jaký je skutečný stav věcí a ohání se jen čísly.


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Je to věc názoru, ale dosluhující T3 se skříní z roku 1983 a výzbrojí z r.1989 nahrazovat T6 s výzbrojí i skříní z roku cca 1995, je teda velké terno.
To už by bylo lepší na přechodnou dobu udržovat v provozu shnilé T3, do kterých se nemusí investovat v souvislosti s úpravou pro brněnský provoz.
Odjakživa tvrdím, že cesta skupování sto let starých prohnilých ojetin je špatná cesta. 21Tr nevyjímaje.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
2389 píše:
Mám náramnou radost, že podnik vzal modernizaci voz.parku pěkně z gruntu. Do bezvědomí Pražáky ošoupané hranaté plechovky s výklopkamaa schodama jak na Mt.Everest, které tak hrozně evokují léty zatuchlou pachuť Havla (který dnes už moc netáhne) a s ní doby divokých devadesátek. Avšak při pohledu na kosmicky nadčasovou konstrukci těchto strojů si ještě spíš vybavím těžké podzimní inverze osumdesátých let, kdy umakart byl převratný materiál a kouření slušných cigaret s filtrem bylo pomale zdravotním aktem. sarcastic sarcastic
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel. Přemýšlím, že zajdu za vedoucím a nadhodím možnost odkupu ŠM, protože mi nějak začaly chybět krom 'devadesátek' a 'osmdesátek' i 'sedmdesátky' a cítím potřebu hledání adekvátní náhrady za B900 sarcastic


Pokud vim je to jen "dočasná" záležitost za dosluhující T3 - a ať už si o tom myslíš co chceš T6 je modernější než T3....

A navíc pokud bys četl podmánky výběrka na EVO 2 bylo by ti jasný že dříve či později budou poptávany i EVO1 ;)


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Když to zaplatíš, tak tu můžeš mít moderní vozy ](*,)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Mám náramnou radost, že podnik vzal modernizaci voz.parku pěkně z gruntu. Do bezvědomí Pražáky ošoupané hranaté plechovky s výklopkamaa schodama jak na Mt.Everest, které tak hrozně evokují léty zatuchlou pachuť Havla (který dnes už moc netáhne) a s ní doby divokých devadesátek. Avšak při pohledu na kosmicky nadčasovou konstrukci těchto strojů si ještě spíš vybavím těžké podzimní inverze osumdesátých let, kdy umakart byl převratný materiál a kouření slušných cigaret s filtrem bylo pomale zdravotním aktem. sarcastic sarcastic
Metry vysoko jsem neskákal ani z nákupů Poršat, přesto ale tento stroj aspoň vzdáleně připomíná techniku tohoto století. Nákup T6 v roce 2019 je ale solidní přestřel. Přemýšlím, že zajdu za vedoucím a nadhodím možnost odkupu ŠM, protože mi nějak začaly chybět krom 'devadesátek' a 'osmdesátek' i 'sedmdesátky' a cítím potřebu hledání adekvátní náhrady za B900 sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Dnes jsem se svezl oběma vozy a měl jsem pocit, jako kdyby byly lehce odhlučněné od podvozků ve srovnání s brněnskými (neřeším obutí kol).

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
luda_612 píše:
S pražskými T6 se nepočítá pro provoz trojvozových souprav?

Počítá, ale až se na nich udělá GO dle brněnského vzoru. Do té doby ne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
T6 ex DPP nemají ani dveřní kamery. Domnívám se, že trojici bez jakýchkoliv kamer by do provozu nikdo neposlal. Ostatně, i 1217 a 1218 dostaly dodatečně kamery do interiéru kvůli provozu ve trojici.

Mimochodem, právě kvůli kamerovému systému jsou pevně určeny A, B a C vozy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
luda_612 píše:
S pražskými T6 se nepočítá pro provoz trojvozových souprav?

Asi ne, ale nemělo by tomu nic bránit. Akorát nejde provozovat soupravu pražandy s brňákem.
Jedinou podmínkou by mělo být, že A vůz musí být vpředu, protože B nemá tachograf a RIS2. U druhého a třetího vozu by to mělo být jedno. A ta souprava musí jet na dva smetáky, protože jeden pantograf tři vozy neutáhne.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Lískovcem by to podle mě mělo projet v pohodě, ale při sjetých kolech se dveře zasekávájí minimálně na Vsetínské a předpokládám, že zákaz výklopek je hlavně kvůli případným mimořádnostem, kdy by d-6 musela přes Renneskou (což si vlastně nevybavuji, kdy se naposled stalo)...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
To je zajímavá skutečnost. Já jsem myslel, že výška nástupní hrany je normovaná. A například na jakých zastávkách by byl tento problém?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Karosa B732 píše:
Pravda je, že ani ty brněnské jsem tam asi nikdy neviděl. A o jaký problém s dveřmi se jedná?


Na některé zastávky nesmí vozy s výklopkama kvůli va tomu, že by se dveře šprajcnuly o nástupiště.
dole by drhnuly


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Pravda je, že ani ty brněnské jsem tam asi nikdy neviděl. A o jaký problém s dveřmi se jedná?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Předpokládám, že kvůli vyklápěcím dveřím.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Proč podle aktu nesmí ex-pražské T6A5 na linku 6?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
153
30 říj 2019 16:42
S pražskými T6 se nepočítá pro provoz trojvozových souprav?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ondra K. píše:
1228 je A vůz, protože má novější řadič Alfa Union. 1223 má původní "dlouhou páku" Secheron.

A co je na dlouhé páce špatného?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Na zkusebce prave spatrena 1221+1227 po Stefanikove smer centrum

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Honza P píše:
Dnes jsem jel v 1228 s příjezdem do TP 15:40 a jela jen na přední smeták. O hodinu a půl později přijela se smetáky naopak (zadní nahoře, přední dole). Víte někdo, jaký k tomu byl důvod?

Myslím že to byla šotoušakce řidiče. Stal jsem se náhodným svědkem.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 00:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]