Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 128 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
232
23 bře 2005 20:48
Izzy píše:
Tak se divam ze sem prisel o hodne :lol: Ja bych navrhoval vratit po dostaveni linky do puvodniho stavu...co se tyce t-x25 mozna by bylo lepsi ji zkratit bud do vozovny v Komine nebo do komina na sidliste-a hlavne ji pouzivat jako doplnkovou linku...ale zase je potreba si uvedomit ze pokud t-x25 zustane pres kouhoutky zachovana tak t-37 nemube mit ani nahodou takovej interval jako pred vylukou...spis bych to nechal tak jak to bylo pred vylukou a nejekou rozumnou formou zachoval t-x25...co se tyce kampusu rozhodne by neskodilo posilit dopravu na a-60 minimalne na 7min ve spicce...uz ted je to desne precpany a co az bude kampus kompletni...s prodlouzenim tramvaje kamkoli v oblasti bohunic a kamenaku bych nepocital takze spis vratit linky do puvodniho stavu a hlavne se zamerit na kloubove trbusy pac zacinaji byt moc potreba...

Já dal pouze návrh na ukončení linky x25 po ukončení výluky Pisárky okolo nemocnice, kdy jsem odpovídal na ..DP uvažuje o zachování linky x25.. a tohle z toho vzešlo, :-D ale stojím si za tím že když bude zachována x25 tak ji vést okolo nemocnice.

PvvS > možná došlo k nedorozumnění MN jsem myslel Mendlovo náměstí, ale ten průzkum by mě zajímal jen tak ze zvědavosti :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ives píše:
Však na trolej linky můžou být nasazovány i busy, ne? Vždyť je jedno čím člověk jede a cestující nebudou nadávat jen na to, jestli vůz má troleje nebo ne. Já bych po otevření Pisárek dal vše do původního stavu s tím, že bych na t-x25(29) přesunul vozy a-61 + nějaký trolejbusy + nějaký další busy.


jenze DPMB ma pokud vim jako jediny DP diky vysokymu poctu trbusu a delce linek levnejsi vzkm pro trbusy jak pro abusy. Navic tohle reseni se uz nekolikrat osvedcilo jako vhodne pro zruseni nekterych linek. Nezapomente ze pro mesto jakozto sponzora je abus vzdy levnejsi jak trbus. Navic je operativnejsi. Ekonomy nezajima ze to nema bidla a smrdi to po nafte. Je to levnejsi .......


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Však na trolej linky můžou být nasazovány i busy, ne? Vždyť je jedno čím člověk jede a cestující nebudou nadávat jen na to, jestli vůz má troleje nebo ne. Já bych po otevření Pisárek dal vše do původního stavu s tím, že bych na t-x25(29) přesunul vozy a-61 + nějaký trolejbusy + nějaký další busy.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nejde jenom o malinak, jsou tu prestupy na abusy u nemocnice, na d-1 u pisarek . Osova funguje jako rozptylovy bod .
Skoda ze se nedostanu k vysledkum pruzkumu vytizenosti linek DP. Tam jsou kolikrat hodne zajimavy udaje.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak se divam ze sem prisel o hodne :lol: Ja bych navrhoval vratit po dostaveni linky do puvodniho stavu...co se tyce t-x25 mozna by bylo lepsi ji zkratit bud do vozovny v Komine nebo do komina na sidliste-a hlavne ji pouzivat jako doplnkovou linku...ale zase je potreba si uvedomit ze pokud t-x25 zustane pres kouhoutky zachovana tak t-37 nemube mit ani nahodou takovej interval jako pred vylukou...spis bych to nechal tak jak to bylo pred vylukou a nejekou rozumnou formou zachoval t-x25...co se tyce kampusu rozhodne by neskodilo posilit dopravu na a-60 minimalne na 7min ve spicce...uz ted je to desne precpany a co az bude kampus kompletni...s prodlouzenim tramvaje kamkoli v oblasti bohunic a kamenaku bych nepocital takze spis vratit linky do puvodniho stavu a hlavne se zamerit na kloubove trbusy pac zacinaji byt moc potreba...


Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
16 minut ?? to uz je lepsi jit z osovy na salinu a pridat tak dalsi cestujici na pretizeni linek .....

Dobře přiznávám že Osovou v pracovní dny Ráno moc neznám, ale nemyslím si že když tam někdo přijede busem IDS tak že půjde na Trbus a ne na tramvaj. Ale rozdíl jestli pojedu na MN d-5 12minut nabo t-25 17min myslím hovoří za vše co bude kdo používat. To bude využívaný spíš jen jako spoj do Nemocnice a těch 16min by stačilo (podle mě - nenutím nikomu svůj názor)
A navíc co na MN to je pouze další přestupní bod do centra, nic víc takže podle mě t-25 pro tyhle lidi nic moc neřeší, ale třeba se pletu


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
x96 píše:
PvvS píše:
Hmm a to ze na osovy bude v 3 a 4 etape IDS ukonceno podstatne vic linek se bude resit jak ?
A skuste se zamyslet co udela zmena konecny , nebo intervlu s celou linkou a navaznostmna ....

A myslíš že budou jezdit 25 na MN já myslím že ne, že většina pojede na d-8 nebo d-5. A s intervalem to neudělá vůbec nic, kolik je rozdíl v jízdní době - Netroufalky > Kamenice, a Netroufalky > Osová , max 3.min. To není nijak neřešitelný posune se odjezd z Konečné tak aby to vyšlo. Problém by možná byl s přestávkama, tam by to jediný mohlo dělat problém, ale jinak bych v tom neviděl problém. interval 8min co byl tak se dá krásně rozdělit každých 16min na Osovou a každých 16 min na Kamenice


16 minut ?? to uz je lepsi jit z osovy na salinu a pridat tak dalsi cestujici na pretizeni linek .....


Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
Hmm a to ze na osovy bude v 3 a 4 etape IDS ukonceno podstatne vic linek se bude resit jak ?
A skuste se zamyslet co udela zmena konecny , nebo intervlu s celou linkou a navaznostmna ....

A myslíš že budou jezdit 25 na MN já myslím že ne, že většina pojede na d-8 nebo d-5. A s intervalem to neudělá vůbec nic, kolik je rozdíl v jízdní době - Netroufalky > Kamenice, a Netroufalky > Osová , max 3.min. To není nijak neřešitelný posune se odjezd z Konečné tak aby to vyšlo. Problém by možná byl s přestávkama, tam by to jediný mohlo dělat problém, ale jinak bych v tom neviděl problém. interval 8min co byl tak se dá krásně rozdělit každých 16min na Osovou a každých 16 min na Kamenice


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
t-25 měla a má na osové silně doplňkovou funkci. Její hlavní význam je obsluha Nemocnice Bohunice.
Jaké linky se ještě budou stahovat na Osovou? Rosice? Ivančice? Víc mě nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
t-x25 by měla být zachována. Prospěla by celková obnova vozového parku trolejbusů a to hlavně nákupem nových trolejbusů. Na t-26 by měly jít velkokapacitní sóla, ideálně Solaris Trollino 12 nebo 15. Kloubáky 25Tr nebo Trollino 18...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
x96 píše:
ds píše:
I po dostavbě kampusu bude poptávka směřovat do centra přes Mendlák nebo Úzkou a ne přes Osovou. Z Líšně k nádraží se taky nejezdí 151 do Bedřichovic a 701 do centra

Stejně to všechno skončí posílením a-60 na Úzkou. Vždyť DP dělá vše na poslední chvíli, tak proč to řešit teď. A když bude vůbec nejhůř, tak trať tam je natažená, investice žádný jenom najít nějaký vozy a znovuobnovit t-143, a nebo půlka spojů z t-25 na Osovou a půlka na Kamenice. Vždyť d-2 tak taky jezdí


Hmm a to ze na osovy bude v 3 a 4 etape IDS ukonceno podstatne vic linek se bude resit jak ?
A skuste se zamyslet co udela zmena konecny , nebo intervlu s celou linkou a navaznostmna ....


Ja teda, kdyz vim ze vec muze byt lip udelana nehledim na to ze uz je udelana....tak snad ju radsi udelam lip, nez ju tak nechavat jenom kvuli te praci , ktera na to padne....

ale nerikam ze v tomhle pripade to bude lip nez predtim, ale od toho je diskuse...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
x96 píše:
ds píše:
I po dostavbě kampusu bude poptávka směřovat do centra přes Mendlák nebo Úzkou a ne přes Osovou. Z Líšně k nádraží se taky nejezdí 151 do Bedřichovic a 701 do centra

Stejně to všechno skončí posílením a-60 na Úzkou. Vždyť DP dělá vše na poslední chvíli, tak proč to řešit teď. A když bude vůbec nejhůř, tak trať tam je natažená, investice žádný jenom najít nějaký vozy a znovuobnovit t-143, a nebo půlka spojů z t-25 na Osovou a půlka na Kamenice. Vždyť d-2 tak taky jezdí


Hmm a to ze na osovy bude v 3 a 4 etape IDS ukonceno podstatne vic linek se bude resit jak ?
A skuste se zamyslet co udela zmena konecny , nebo intervlu s celou linkou a navaznostmna ....


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Fixi píše:
Máte kloubovou t-26, dále t-x25, a-50....


t-x25 je celkem na nic - to je tak linka pro duchodce nebo vyletniky

t-26 urcite nebude mit tolik kloubovych vozu aby zvladla napor ve spice a i tedka uz byva problem na a-x35 na Ctvrtich nastoupit.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
I po dostavbě kampusu bude poptávka směřovat do centra přes Mendlák nebo Úzkou a ne přes Osovou. Z Líšně k nádraží se taky nejezdí 151 do Bedřichovic a 701 do centra

Stejně to všechno skončí posílením a-60 na Úzkou. Vždyť DP dělá vše na poslední chvíli, tak proč to řešit teď. A když bude vůbec nejhůř, tak trať tam je natažená, investice žádný jenom najít nějaký vozy a znovuobnovit t-143, a nebo půlka spojů z t-25 na Osovou a půlka na Kamenice. Vždyť d-2 tak taky jezdí


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Fixi píše:
Hal píše:
Fixi píše:
No tak se tam zavede t-35, bude stačit pár troli navíc.


Jo a na Kamenaku budem chodit jako pecha jo ?


Máte kloubovou t-26, dále t-x25, a-50....


Musis vzdycky napsat s jakou variantou pocitas...je jich tady uz hodne... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Hal píše:
Fixi píše:
No tak se tam zavede t-35, bude stačit pár troli navíc.


Jo a na Kamenaku budem chodit jako pecha jo ?


Máte kloubovou t-26, dále t-x25, a-50....


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Fixi píše:
No tak se tam zavede t-35, bude stačit pár troli navíc.


Jo a na Kamenaku budem chodit jako pecha jo ?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No tak se tam zavede t-35, bude stačit pár troli navíc.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
I po dostavbě kampusu bude poptávka směřovat do centra přes Mendlák nebo Úzkou a ne přes Osovou. Z Líšně k nádraží se taky nejezdí 151 do Bedřichovic a 701 do centra


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Myslel jsem po rozšíření tam těch čehosi....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fixi : Tenhle směr bez problémů obslouží a-50,a-69, t-x25 a rozhodně v tomto úseku nejezdí přeplněné.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
Já bych do smyčky Kamenice zavedl linku 28 trbusy na trase Osová-Kamenice, na Osové by se snad ještě další troli vešly, interval 5 minut...


A varcime se do dob odkudkoliv kamkoliv. Nemyslim ze zavadeni takovych linek je vhodny. A stale chybej vozy .....


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Fixi píše:
Já bych do smyčky Kamenice zavedl linku 28 trbusy na trase Osová-Kamenice, na Osové by se snad ještě další troli vešly, interval 5 minut...
A proč takovýhle vedení? Když tak bych ve špičkách, vedl t-35 z MN místo na Kamenný vrch do smyčky Kamenice.
Že ji mají rádi, ale zajímalo by mě z které MČ ji tak preferují, musím přiznat že se mi taky docela v SO + NE hodí když jezdím na Lesnou. Ale možná než ji táhnout na Českou by možná mohlo být zajímavý natáhnout ji do Králova Pole, ale to už si asi moc vymýšlím :-)


Naposledy upravil x96 dne 20 lis 2005 19:29, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Já bych do smyčky Kamenice zavedl linku 28 trbusy na trase Osová-Kamenice, na Osové by se snad ještě další troli vešly, interval 5 minut...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
V reálných plánech je zachování jako t-29, protože lidé mají x25 rádi.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 21:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]