Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 78 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
97
29 srp 2007 17:26
Nkde sem četl, že je krize a proto se s vyjímkou tunelu Dobrovského vše ostatní odkládá na neurčito, takže v brzké době asi nic nebude.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Omlouvam se za OT, kdyztak to pak smazte...
Nevim jak to s Tomkacem vypada, podle me se jen tak delat nezacne - podle toho rozpisu staveb co je nekde k dohledani na webu uz se melo v podstate rok na tomkaci delat... a zatim tam nejsou zadne znamky po tom, ze by dochazelo k nejakemu stavebnimu ruchu.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
chat-maniac píše:
a ony výškové výstrahy jsou už trochu pomuchlané..... :-?
kdyby se někdo byl podívat na tom novém mostě Korejská, bude koukat, jak práce rychle utíkají. včera sem tama jel a-89

Já tudy jel včera poprvé (po otevření definitivního mostu) a když si uvědomuju, jak dlouho se občas čekalo na semafor, tak si říkám konečně.
Stejně tak provizorní semafory u OMV, a na to navazující fronty až k Přívratu a na druhou stranu až na Slovaňák. Tam asi nebylo problém chytnout -10, že?
A bude to už jenom lepší a lepší. Teď aby se v brzké době pustili do Tomkáče... Ale to už je trochu OT.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
a ony výškové výstrahy jsou už trochu pomuchlané..... :-?
kdyby se někdo byl podívat na tom novém mostě Korejská, bude koukat, jak práce rychle utíkají. včera sem tama jel a-89

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Dnes už se místo po provizorním jezdí po novém mostě Korejská. Předmostí ale ještě nejsou dokončena, takže na obou koncích jen po jedné půlce vozovky.

U zast. Záhřebská (směr Skácelova) a Skácelova (směr Záhřebská) jsou nad silnicí nově zavěšeny hliníkové lišty s černo-žlutým šrafováním jako upozornění na průjezdnou výšku pod provizorním mostem na Hradecké.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
b1 píše:
Samozrejme by se to dalo resit i prodlouzenim a-72 (se zavlekem na Bednarovu ve spickach), nebo i treba novou linkou (kdyz mohla byt loni zavedena podle me zbytecna a-65, tak proc ne tady napriklad a-59: Komarov - Bohunicka - Vyhlidalova - Osova - Labska, vyresily by se tim dve mouchy jednou ranou)

Já sem pro novou linku a-59.

A celou v NP (tak jako a-65)... Ať si i Lískovečtí, Bohuničtí, Komárovští, Chrličtí a taky důchodci cestou z Duchlandu do Pidla užijou slatinských City/Cite... sarcastic
Šak do 12.12. se to nějak vyzkouší a pak se to asi změní. Tak jak psal V.S(tétrojkař).

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
Samozrejme by se to dalo resit i prodlouzenim a-72 (se zavlekem na Bednarovu ve spickach), nebo i treba novou linkou (kdyz mohla byt loni zavedena podle me zbytecna a-65, tak proc ne tady napriklad a-59: Komarov - Bohunicka - Vyhlidalova - Osova - Labska, vyresily by se tim dve mouchy jednou ranou)


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Vedení a-50 do Komárova přes heršpice není dobrej nápad, kvůli spojení z Bohunic ke hřbitovu, což je potřeba a taky do Komárova nejsou potřeba klouby.

Spojení jde řešit buď a-79 Labská-Osová-Ukrajinská-Traťová-Košulicova-H.heršpice-Komárov-Faměrovo nám.-Tržní a dál směr Zetor a Jírova. Nebo z Komárova přimo na Zvonařku a dál smšr Jírova. Mimo špičku jen po trase Labská-Komárov(ukončení na Marián.nám.). Oproti druhé variantě má zase přímější trase přes Bohunice při jizdě z Osové, od Kampusu by se muselo přestupovat nebo se dá a-79 protáhnout kolem nemocnice do smyčky a-60,61 kampus.

Druhá možnost je prodloužní a-69 Bosonohy-St.Lískovec-Osová-Nem.Bohunice-Kamenice-Ukrajinská-Traťová-Košulicova-H.heršpice-Komárov(ukončení na Marián.nám). Výhodou je, že zajišťuje spojení jak z Osové, taki od Kampusu a Nemocnice.

V každém případě DP zvolil nejmiň vhodné řešení. osobně si myslím, že vydrží tak do 12.12.2009, kdy bývají změny a pak se s tim něco udělá. Hlavně to projíždění Heršpicema je špatný a mělo by být naopak nebo ukončení na Marián.nám.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Co se týče vedení v Komárově, tak lepší by mi přišlo, kdyby tam jezdila opačným směrem tj. Košuličova - Hněvkovského - Komárov - Kšírova - Košuličova, byl by tam přestup na šalinu bez přecházení a lidi jedoucí do Horních Heršpic by měli všechno na jedné zastávce, ale tam by byly problémy s přestávkou, aspoň krátkou vyrovnávací ještě větší.

Mnohem lepší by podle mě bylo, kdyby to jezdilo v obou směrech po Kšírově a pak to zajelo na Mariánské náměstí a odstavilo se to na tamním parkovišti, jako to dělá náhradní doprava za šaliny. Nárůst kilometrů by snad nebyl tak strašný za ten kousek, akorát by se teda prodloužila cesta ve směru Tuřany/Chrlice - Bohunice.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3742
08 čer 2005 23:12
David Jaša píše:
Ten závlek na ÚH tam není kvůli kolonám na Vídeňské/Jihlavské/Heršpické? Johnny5 (bez nuly :)), jsi tu?
Tyto kolony jsou ovsem dusledkem rozkopanosti Herspicke, Videnske a onoho prejezdu, mozna i dusledkem rozkopanych Bosonoh. Pred rokem se jizdni doby u hrbitova zvladaly bez problemu.

A ze tam nepisou, jak bude upraven jizdni rad te 79. Myslim, ze relace Komarov-Bohunice a Hrbitov-Kohoutovice jsou vytizenejsi nez relace Hrbitov-Bohunice a Komarov-Kohoutovice, coz mluvi prave pro prodlouzeni a-69 do Komarova a zachovani a-50 ke hrbitovu


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Ten závlek na ÚH tam není kvůli kolonám na Vídeňské/Jihlavské/Heršpické? Johnny5 (bez nuly :)), jsi tu?


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Myslim, ze cestujici z dolni casti Bohunic nebudou mit moc radost. Na Ustrednim hrbitove presedali na 2 v plnem rozsahu jizdniho intervalu a nove na 5. To vse na nove opravenem prestupnim a bezbarierovem terminalku. Ted na Bohunicke budou prestupovat jen na 2 a jeste v omezenych intervalech, ktery zajizdi az do Modric. Trada do schodu, hlavne kocarky a telesne postizeni, kterych na zastavce Tratova nastupuje celkem dost a uzivat si cerstveho vzduchu na vypadovce Videnske, nez po 20 minutach neco prijede, protoze navaznost 50 vs 2 nevim jak udelat, kdyz salinar, pripadne autobusak nebude mit vizualni kontakt. Na druhou stranu muzou jet az do Komarova a tam na 9 a 12 ze...
Nevim jestli je to stastne reseni, podle me do Komecu mela zajizdet solova 69, s nizsi spotrebou nafty, nez kloubova 50, ktera od nemocnice Bohunice po Ukrajinskou stejne jen vozi vzduch.
Vystupni zastavka 50 v Komarove spole s linkou 49? Hezky, ani solo city se v te zastavce nesrovna, kdyz chce zastavit u oznacniku. A blokovat kloubem docela frekventovanou krizovatku, nasledne, hlavne s nizkopodlaznim kloubem odbocit doprava na Hnevkovskeho bude taky parada.
Boze :pray:

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Tak preci 50. Koncepne jiste v poradku, jako tangencialni linka jih - zapad se dobrou intervalovou nabidkou. Jen ten prestup u Hrbitova bude chybet - ale ten by sel nahradit jednoduse prodlouzenim 69 z Ukrajinske ke Hrbitovu. Menit cokoliv na 79 (snad ne pridavat spoje) mi prijde zbytecne - takove pokusy uz tu byly a setkaly se s nezajmem cestujicich.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
V nové Šalině:
Otevření silničního podjezdu Sokolova – Bohunická

Dne 2. října 2009 se předpokládá zprovoznění nového silničního podjezdu Sokolova – Bohunická v blízkosti železniční stanice Brno – Horní Heršpice, který nahradí původní nevyhovující úrovňový železniční přejezd. Tím dojde k nové možnosti dopravního spojení v přepravní vazbě mezi východní a západní částí města bez nutnosti cestovat přes centrum. Proto se od 3. října 2009 mění trasa autobusové linky 50, která bude ve směru od Bystrce, ZOO prodloužena ze zastávky Bohunická ulicemi Bohunickou, Sokolovou a Kšírovou do Komárova. Odtud zpět ulicemi Hněvkovského, Sokolovou a Bohunickou k zastávce Traťová a dále směr Bystrc, ZOO. Na prodloužené trase bude linka 50 obsluhovat tyto zastávky (stav k termínu uzávěrky): Bohunická (přestup na linku 2) – Pražákova – Košuličova (nová zastávka zařazená do tarifní zóny 101) – Horní Heršpice – Kšírova (pouze směr Komárov) – Sokolova (pouze směr ZOO) – Hněvkovského (pouze směr ZOO) – Komárov. Výstupní zastávka v Komárově bude společná s linkou 49 směr Úzká, odjezdová pak za křižovatkou společně s linkami 40, 48, 63, 67 směrem z centra. Autobusová linka 50 tedy již nebude obsluhovat zastávky Pražákova – obchodní centrum, Heršpická a Ústřední hřbitov. V této souvislosti bude upraven i jízdní řád autobusové linky 79.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
50012 byl kloub na stanovišti Vozovna Husovice.
50031 bylo sólo na stanovišti Stará osada.

Nočňák 50015 měl stanoviště (nečekaně) u Nádru.


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Ktoré stanovištia boli zrušené a ktoré ešte zostali (a sóla či kĺby)?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
wall píše:
Tak od zítřka 14.9. už nemáme dva záložní busy náhradní dopravy ( 50031, 50012 ) přes den a mínus jeden i v noci ( 50015 ).
Zrušeno bez náhrady.
To jsem zvědavej co budeme mít místo toho v dekádě. :-(

hmm, spíš co bude jezdit, když k něčemu dojde...perfektní počin! :-?


Offline
Uživatelský avatar

95
20 pro 2008 19:27
Brno
Tak od zítřka 14.9. už nemáme dva záložní busy náhradní dopravy ( 50031, 50012 ) přes den a mínus jeden i v noci ( 50015 ).
Zrušeno bez náhrady.
To jsem zvědavej co budeme mít místo toho v dekádě. :-(


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
chat-maniac píše:
nebyl sem to já ale náš vůz, já měl volno a dovolenou :-)

je to krapet zmatený, protože po každém kole na lince 52 následuje jiný počet kol na a-302 s tím, že jednou se najíždí rovnou, jindy zase až po vyrovnávačce a jindy se jedou dvě kola na 302 jindy jenom na otočku. je to trochu zamotaný :-) ale dobrý zpestření nudné služby na 52

...i já jsem už párkrát v Bystrci couval a otáčel se. biggrin Ono si člověk při střídání nevšimne poznámky v JŘ, protože je na to na MN jen 5 minut a pak po "normálním" příjezdu do smyčky zjistí, že do ní měl vjet obráceně...


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Miky píše:
To, co má na 302 DPMB, jsou opravdu všecko převlíkající se 52. Některý spoje (v obou směrech) jsou přímý (Kníničky - Mendlák), některý ne.

Ani bych neřekl... Jsou tam minimálně i přejezdy z 89 a 303. V knižním JŘ je u linky 302 napsáno, které spoje z Kníniček pokračují, opačně u linky 52 taky...
ReZ píše:
Jestli jo, tak proč se a-52 neprotáhne od ZOO až do Kníniček, U Luhu a co pak jede dál do Kuřimi, tak jako plnohodnotná regionálka s označením a-302 a tím pádem plně vybavená pokladnou.

Těch spojů, co provozuje DPMB, není zase tolik (zvlášť předtím, než si někdo vybrečel půlhodinovku o víkendu) a po 52 pokračuje jen zlomek ze všech spojů na lince (jen párkrát PD večer a víkendy).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nebyl sem to já ale náš vůz, já měl volno a dovolenou :-)
tyhle přejezdy tam máme o víkendech, dobrá polovina všech kurzů na a-52. v pracovní dny prázdniny je to tuším přejezd jedinýho kurzu.
je to krapet zmatený, protože po každém kole na lince 52 následuje jiný počet kol na a-302 s tím, že jednou se najíždí rovnou, jindy zase až po vyrovnávačce a jindy se jedou dvě kola na 302 jindy jenom na otočku. je to trochu zamotaný :-) ale dobrý zpestření nudné služby na 52

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To, co má na 302 DPMB, jsou opravdu všecko převlíkající se 52. Některý spoje (v obou směrech) jsou přímý (Kníničky - Mendlák), některý ne.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Mrakicio píše:
Ty Kníničky by mě také zajímaly. ČSAD Tišnov má licenci na celou trasu, tj. Bystrc - Kuřim, pod číslem 729 302. Dopravní podnik má licenci pod číslem 720 842 (podle KJŘ), kterou ale Idos nezná (což by nevadilo, on nezná více věcí). Znamená to tedy, že DP jezdil na té trase dřív, než bylo zavedeno IDS - jinak by měl poslední trojčíslí také 302? A pokud ano, proč je v tom případě číslo linky 302 - jak zde uvedl ReZ, je to teoreticky blbost. Jediný důvod, co mě napadá, je ten, že i ČSAD Tišnov jezdí/jezdilo jen do/z Kníniček, tak aby to bylo sjednocené...

Když jsme tak u těch Kníniček, tak sme s rodinkou byli v sobotu na procházce kolem Príglu a skončili sme v Kníničkách. Nasedli sme na a-302 (kurz asi 9/52). U Zoo se bus prevlíkl zpet na a-52 a jel po sve trase.
To je takto přejezd u všech a-302, co provozuje DPMB a jedoucí jen do Kníniček? Jen víkendy nebo i PD?
Jestli jo, tak proč se a-52 neprotáhne od ZOO až do Kníniček, U Luhu a co pak jede dál do Kuřimi, tak jako plnohodnotná regionálka s označením a-302 a tím pádem plně vybavená pokladnou. Jestli tam ale není problém s těmi licencemi, jak psal Mrak. Ani za mák tomu nerozumím.
BTW: Ta a-302(a-52) byl 7653. Nebyls to náhodou ty Chate? Nechtěl sem se zakecávat, bo bus hned jel na Mendlák a navíc bral vozíčkáře...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
DpmB má skutečně teď linky pod číslem 738 xxx, proč, to nevím.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Ono není ani tak důležitý číslo linky podle licence, jako provozní označení v ní uvedené a při přečíslování linky se taky nutně pokaždé nevydává nová licence, ale pouze se změní provozní označení...
Jako příklad poslouží zmíněná linka 729302, která měla sice v prvopočátku vydanou novou licenci na trasu Kuřim, závod Prefa - Brno, Žebětín (namísto původní linky 730820 zahrnuté do 0.etapy IDS) ale s tím, že v úseku Kuřim, záv. Prefa - Brno, Bystrc, Zoo je provozní označení 302 a v úseku Brno, Bystrc, Zoo - Brno, Žebětín provozní označení 54. Potom došlo k rozdělení licence na linky 729302 a 729054, což mimochodem trvá dodnes, a linku 54 bysme už taky nikde nenašli.
Nevím to přesně, ale je možný, že už ani 720842 (tedy původní linka 54) není aktuální, jelikož například licence pro linku 303 uvedená v KJŘ je 720990 a od dob, kdy si DPMB nahrává jízdní řády na CIS (teda od března), je zde linka 303 uvedena jako linka 738303. Zřejmě tedy tento rok vydal MMB pro DP nové licence pro všechny autobusové linky se začátečním číslem 738, někdo znalejší určitě doplní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 00:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]