Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 93 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Falkon píše:
malá světlost - bože, zajímalo by mě, jestli to opravdu tak vadilo, nebo to byla jen výmluva; a pokud to fakt vadilo, zajímalo by mě proč? některé mosty jsou ještě vybledlejší a taky to nevadí

snížená výška trolejového vedení - doteď (než byl původní most snesen) to nikomu nevadilo a jezdilo se bez nejmenších potíží
Vesel se tam RIC profil. Nicmene vsechno tohle muze vadit pri nejakych nadlimitnich prepravach. Takoveto prepravy treba nesmely jezdit Kolin - Pardubice kvuli podjezdu pod trati Kolin - K. Hora. Jako nejvetsi problem bych ale pak videl max. povolene napravove zatizeni, coz na "nakladni spojce" je docela podstatne.


Offline
215
18 dub 2008 19:13
4-dverový Ikarus ešte stále jazdí, Granusy taktiež.

Zato 2 modré dvojdverové Ikarusy som nevidel už pár rokov a už vídavam len 1 C744, zato po oprave (aj) laku.

K tej rýchlosti: nie je niekde mapka trolejového vedenia (t, ale aj š), kde by boli vyznačené rýchlosti?


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Laminatka : Doufam ze s nima nenahradili ten ikarus a ty granusy...

No snizeny vedeni by mohlo vadit pri zvyseni rychlosti v danym useku.


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Falkon píše:
malá světlost


Tým sa myslí svetlá výška, alebo maximálna výška vozidla, čo pod most vtesnám.

V Nových Zámkoch majú teraz problém s 5 novými busmi - CROSSWAY, nezmestia sa "pod tri mosty".


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
tr píše:
Hlavnim duvodem byl uzky profil a mala svetlost puvodniho mostu (mimo jine snizena vyska TV) a jeho celkove spatny technicky stav neumoznujici vetsi zatizeni a vyssi tratovou rychlost. Dale z duvohu zdvoukolejneni strelicke "osobni" trati a drobnym (zel jen opravdu drobnym) korekcim geometricke polohy je novy most 93. koleje posunut mirne jizneji nez byl puvodni. Zasadni ovsem je, ze je vyrazne delsi a vyssi, ma prubezne sterkove loze atd. Ten druhy most nad byvalou Sokolovou ulici se samozrejme vracet nebude, protoze v danem miste ani zadna ulice nebude. Proto vedle vznika novy podjezd... Ocelove nosniky budou odstraneny az po dokonceni mostu[b]. Zatim nesou celou ocelova konstrukci. V nejblizsich dnech dojde k dobetonovani obou patek. Potom se mostni konstrukce spusti do definitivni polohy. Ocekavam, ze to bude [b]v radu tydnu. Nemam ale pocit, ze by s ohledem na rozsah prestavby cele stanice zrovna to montazni leseni nejak zasadneji narusovalo provoz. Dnes rano tam jezdilo vse vice mene na cas.


malá světlost - bože, zajímalo by mě, jestli to opravdu tak vadilo, nebo to byla jen výmluva; a pokud to fakt vadilo, zajímalo by mě proč? některé mosty jsou ještě vybledlejší a taky to nevadí

snížená výška trolejového vedení - doteď (než byl původní most snesen) to nikomu nevadilo a jezdilo se bez nejmenších potíží

žel jen opravdu drobným - proč "žel"? to bys chtěl, aby byl posunut víc nebo vůbec?

v daném místě žádná ulice nebude - ano, to je zřejmé, ale vlaky asi na tak krátkém úseku o tolik nebudou schopny klesnout, takže to tam bude klesat postupně? já totiž nějký plánek nevlastním, takže nevím, jak to tam má konkrétně vypadat, ale přišlo mi logické, že když už se vrací jeden most, měl by se vrátit i ten druhý - asi by nic nepřemosťoval, ačkoli, když se nad tím zamyslím, vlastně by přemosťoval ten podjezd, ne?

ocelové nosníky budou odstraněny po dokončení mostu... v řádu týdnů - už se tak stalo; teď se dodělává kolej, tak sna duž konečně budeme za chvilku zas využívat obě koleje :dancing:

více méně na čas - přesně tak: více méně; ale kolikrát se i stane, že se tam třeba seknem i na 1/4 hodiny... (mně osobně to nevadí, když nikam nespěchám, ale poslední dobou jezdím denně do práce a i 1/4 hodiny je málem důvod k tomu, abych jel o půl hodiny řívějším spojem...


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/vznik-rychlodrah ... 0_brno_atk

Ale tuhle vetu nejak nechapu.. Asi maji stroj casu

Citace:
Není třeba absolvovat znovu celý proces územního řízení. Dá se to stihnout za tři až čtyři měsíce, v případě, že se někdo odvolá, o pár měsíců dřív," nastínil Ander.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Na tu rychlodráhu bude potřeba nová jízdenka nebo bude stačit klasická šalinkarta zóny 100+101?? :-" :-"

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Kdyz to vezmu kolem a kolem, tak krome prodlouzeni jizdnich dob, navyseni vzkm a rozbiti prestupnich vazeb to k nicemu uzitecny nebude.
Skoda ze mesto neuverejnilo i tu studii, kd se uvadi ze presun nadru ma byt podminen stavbou SJ TD.
Proste zatim je to nedomyslena trucstavba. A kdyz se ted i zabila moznost trbusu z liskovce spodem pres HH (nizky podjezd) , tak uz je to cela studie linek k nicemu.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Falkon píše:
Neví někdo zasvěcenější z Vás, proč se rušil ten starý železniční most Bounická×Sokolova, když tam teď dali ten nový? (že by nějaké technické parametry??) Předpokládám, že ten druhý zrušený most (který už byl jen na ulici Sokolově) budou vracet také? A ještě třetí dotaz, když už se tedy ptám... kdo jste byl v té oblasti poslední dobou, asi víte, jak to tam vypadá, a proto se chci zeptat... teď, když už je ten nový most dalo by se říci „na svém místě“, nevíte, jestli nám konečně odstrani ty ocelové konstrukce, co věčně blokují kolej směr Břeclav, abychom zase mohli jezdit normálně? Už mě unavuje, jak pořád musím někde čekat jenom proto, že nebydlím někde, kde staví rychlík...
Díky za odpovědi.


Hlavnim duvodem byl uzky profil a mala svetlost puvodniho mostu (mimo jine snizena vyska TV) a jeho celkove spatny technicky stav neumoznujici vetsi zatizeni a vyssi tratovou rychlost. Dale z duvohu zdvoukolejneni strelicke "osobni" trati a drobnym (zel jen opravdu drobnym) korekcim geometricke polohy je novy most 93. koleje posunut mirne jizneji nez byl puvodni. Zasadni ovsem je, ze je vyrazne delsi a vyssi, ma prubezne sterkove loze atd. Ten druhy most nad byvalou Sokolovou ulici se samozrejme vracet nebude, protoze v danem miste ani zadna ulice nebude. Proto vedle vznika novy podjezd... Ocelove nosniky budou odstraneny az po dokonceni mostu. Zatim nesou celou ocelova konstrukci. V nejblizsich dnech dojde k dobetonovani obou patek. Potom se mostni konstrukce spusti do definitivni polohy. Ocekavam, ze to bude v radu tydnu. Nemam ale pocit, ze by s ohledem na rozsah prestavby cele stanice zrovna to montazni leseni nejak zasadneji narusovalo provoz. Dnes rano tam jezdilo vse vice mene na cas.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, ono to odbočení do bulváru přímo jako pokračování Hybešové pod most by mělo být teoreticky jenom dočasné, až se odstraní kolejiště z exnádraží, tak by se tahle odbočka měla přesunout k Novým sadům (aby se z Husové dalo pokračovat rovně, tj. šikmým překřížením těch čtyřech kolejí, za nimaž by měla být zastávka. No, ale je otázka co vymyslí s tou rychlodráhou, protože čtyři koleje by v tom bulváru byly asi trochu moc.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
king666: měl by tam vzniknout přestupní uzel, ale nepředpokládám, že bude možné přestoupit "z ostrůvku na ostrůvek", ale bude se asi muset přejít křižovatka. Pokud se podaří zrealizovat všechny plány, tak pro lidi z Lískovce by mělo být lepší přestoupit na zastávce Vojtova na trolejbus (Červený kopec - Nové nádraží).
http://europointbrno.cz/index.php?nav01 ... nav03=8097

Navíc jestli jsem to pochopil dobře, tak jestli zůstane zachováno současné nádraží jako normální zastávka a bude tedy realizována tzv. městská rychlodráha, tak se o tramvajích po bulváru neuvažuje. Ono se o tom moc nemluví, jen jsem něco zaslechl o tom, že by se právě peníze místo na tramvaj dali na tu "vlakovou rychlodráhu".


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jestli pojede tramvaj k novému nádraží po tom bulváru (což předpokládám), bude dobré zajistit takovou zastávku, kdy bude možný přestup mezi tramvajemi z lískovce, hybešovy i husovy cestou k novému nádraží... zajímavý by byl i návrh vést d-8 kolem nového nádraží (škoda toho zrušeného oblouku juliánov-komárov ale to se dá zase vrátit)...
Má otázka zní: Plánuje se zřízení nějáké takové přestupní tramvajové zastávky (něco mezi soukenickou/hybešovou a novými sady) nebo bude možný eventuální přímý přestup mezi 8 z lískovce jedoucí dál po bulváru a třeba (třeba!) 13 jedoucí po dnešní trase na nových sadech?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hlavní důvod výměny mostu byla geometrická poloha koleje, ta teď povede trochu jinak. Je to vidět v jednom pdf, na které byl před časem tady (nebo v odpovídající diskusi na krepu) odkaz. Dalším důvodem pak byl stav mostu, než ho sanovat, přesouvat a nastavovat bylo jednodušší ho sundat a postavit nový.


Offline
Uživatelský avatar

357
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Neví někdo zasvěcenější z Vás, proč se rušil ten starý železniční most Bounická×Sokolova, když tam teď dali ten nový? (že by nějaké technické parametry??) Předpokládám, že ten druhý zrušený most (který už byl jen na ulici Sokolově) budou vracet také? A ještě třetí dotaz, když už se tedy ptám... kdo jste byl v té oblasti poslední dobou, asi víte, jak to tam vypadá, a proto se chci zeptat... teď, když už je ten nový most dalo by se říci „na svém místě“, nevíte, jestli nám konečně odstrani ty ocelové konstrukce, co věčně blokují kolej směr Břeclav, abychom zase mohli jezdit normálně? Už mě unavuje, jak pořád musím někde čekat jenom proto, že nebydlím někde, kde staví rychlík...
Díky za odpovědi.


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ojin píše:
Já jsem teda slyšel variantu minutu a čtvrt, tj. 8 tramvají za hodinu, ale tohle se těžko odhaduje.

Za deset minut, samozřejmě:) Taky jsem si to mohl pořádně přečíst.

Ten interval jsem myslel směrem do centra města. Příliš hustý interval do Komárova by se dal řešit např. tím, že některá tramvaj pojede někde -Úzká - Nové nádraží - Bulvár - někde. Příklad (příklad!):
1 Řečkovice - Maliňák - Úzká - Nové nádraží - Nové Sady - Pisárky - Bystrc (5 min)
9 Lesná - Maliňák - Úzká - Vodařská (5 min)
12 Technopark - Nové sady - Nové nádraží - Komárov (5 min)
První varianta by byla jedničku roztrhat na dvě linky a ukončit v Komárově a na Vodařské.
Znovu zdůrazňuju, že jde o příklad, který nezohledňuje ostatní linky:)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Pepola: 8 šalin za 10 minut.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Jedná se o odjezdy každou minutu a čtvrt v jednom směru (tedy k nádražní) nebo je tam započítán i směr Komárov? Pokud platí druhá varianta už se jedná o interval 2,5 minuty a do Komárova je nyní 5 minutový interval. Tedy stačí navíc jedna linka s 5ti minutovým intervalem.
A je tam započítaná i menší kapacita, kterou zaberou lidi z Komárova?
Ale jestli se nepletu, tak tehdy psali že plánují 4 linky s 10 min. intervalem a že jim vyšlo že to bude stačit (s tím že 2 linky pojedou do Komárova). Pokud se taky pamatuju, tak ty kapacitní problémy měli vznikat na křižovatce u Nových sadů, že by ta křižovatka to nezvládala. Což je spíš na otázku, jak se tam zbavit těch aut.


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
A co sem psal asi tak pred rokem...

A hlavne ze ta studie o jednotlivych variantach uvadi ze odsunuta varianta nema bez SJ diametru smysl..


Offline
Uživatelský avatar

3704
28 úno 2006 19:00
Ojin píše:

N Já jsem teda slyšel variantu minutu a čtvrt, tj. 8 tramvají za hodinu, ale tohle se těžko odhaduje.

To mi nějak nesedí... #-o


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
„Kdyby k nádraží na jihu Brna jezdily tramvaje, jak bylo původně plánováno, musely by ve špičce odjíždět každou minutu, aby kapacitu zvládaly. Navíc je nereálné vše zapojit do stávajícího systému“, řekl Hospodářským novinám Veselý. Přímo tak potvrdil názory velké části odpůrců odsunu hlavního nádraží. Novou, dvoustanicovou variantu již podporuje část odpůrců přesunu nádraží, kterým jde především o zachování nádraží v centru.


No každou minutu, to se pořád dá, po bulváru po dvou minutách a po plotní taky. To je stejně jako na Cejlu. Já jsem teda slyšel variantu minutu a čtvrt, tj. 8 tramvají za hodinu, ale tohle se těžko odhaduje.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Chtěl bych se zeptat lidí z TM: ten model odsunuté varianty hlavního nádraží, co je u vás v 5. patře opřený o zeď - kde jste k němu přišli, jak je starý a jaké s ním máte plány?

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dík


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
Ze stavajiciho nadrazi bude trznica a mozna nekde v rohu jedna vecne zavrena pokladna cd ..


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Tak teď tomu nerozumím. Stávajcí nádraží bude sloužit jen rychlodráze nebo i normálnímu provozu?


Offline
Uživatelský avatar

9273
10 čer 2004 11:19
http://www.zelpage.cz/zpravy/5909
Citace:
„Kdyby k nádraží na jihu Brna jezdily tramvaje, jak bylo původně plánováno, musely by ve špičce odjíždět každou minutu, aby kapacitu zvládaly. Navíc je nereálné vše zapojit do stávajícího systému“, řekl Hospodářským novinám Veselý. Přímo tak potvrdil názory velké části odpůrců odsunu hlavního nádraží. Novou, dvoustanicovou variantu již podporuje část odpůrců přesunu nádraží, kterým jde především o zachování nádraží v centru.


No ze jim to konecne doslo ](*,) :-k


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2733 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 črc 2024 04:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]