Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Pravidla fóra


Toto fórum není oficiálním fórem Dopravního podniku města Brna ani jiného dopravce. Své stížnosti a podněty tedy směrujte na oficiální stránky DPMB nebo IDSJMK


Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 6 z 15    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Další
Autor Zpráva
Offline
304
12 lis 2007 20:03
Jo, pana Bialožyta znám. Konstruktivní a výhodné nabídky. Nevím kdo by do toho šel.
Každopádně mám na tuhle problematiku stále stejný názor, kdy chyba je na obou stranách (neschopnost VUT vs. řešení Kordisu rušit "nejméně vytížené" linky..)


Offline
7
31 pro 2009 08:42
Jančura se cpal na železnici skrze dotace. Jeho busy nejezdí do žádných Trboušan,jezdí jen tam kde je to pro něj výhodné,což se dá pochopit.Těžko bude rozvážet studenty po Brně za pár kaček.Navíc večer by se těch studentů asi moc nesvezlo booze ten by je rychle pakoval ven...narozdíl od DP.

_________________________________
Zas to tak nežerte :o)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jančura hlavně nemá důvod dělat ##MLUVÍM SPROSTĚ## takovým případům. Není to totiž na železnici.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Michal Blažolyt (nebo jak se jmenuje) Cituji:Takový návrh...Co takhle vyjebat s DPMB? Co takhle to nabídnout soukromému autodopravci, který by zajišťoval dopravu dvoumi autobusy které by pendlovaly mezi Kolejní a všemi fakultami VUT až na nádraží a zpět. Systém by se použil ten menzovní takže byste u nástupu prokázali že jste student VUT a stáhlo by vám to nějáké... přiměřené jízdné nebo poznalo že máte koupenou "šalinkartu". Mě osobně napadlo to nabídnout Jančurovi...ten už je na tydlety monopoly pěkně ##MLUVÍM SPROSTĚ## a navíc by se pěkně zviditelnil. Prostě žlutý autobus s velkoým nápisem Student Agency podporuje studenty to by byla pecka...

Z toho je aspoň vidět, co z té školy leze za dementy. :pray:
Jančura si to zaplatí ze svého... sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS píše:
http://technet.idnes.cz/vyjela-posledni-tramvaj-z-jiz-neexistujici-tovarny-po-15-letech-od-vyroby-1lc-/tec_technika.asp?c=A091222_155223_tec_technika_rja


mauricio : odpo se na to mrknu.

neuklidils toho moc? wink


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Uklizeno


Offline
7
31 pro 2009 08:42
Myslím že záměr se zdařil,nasejřilo se hodně lidí.Ti pláčou,nadávají a sepisují petice...situace je vyhrocená. Tuším se v brzké době najde chrabrý zachránce co nadělí nějaký ten mrzký peníz na provoz uškrcených linek. Zachránce boduje,firma má prašule na provoz,študáci zapaří na počest vítězného tažení,zavládne všeobecná spokojenost . :-"

_________________________________
Zas to tak nežerte :o)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Jde o to, že kdyby se nechala 44/84 v původním intervalu, tak se klidně mohl nechat závlek na Kolejní a ještě by se ušetřilo daleko více. Nejde přeci o omezování, ale o zachování původního intervalu, narozdíl od ostatních linek


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Pavel: Treba takovou a-44 jezdi v nedeli vecer studenti z nadrazi v Kr. Poli na Kolejni a ta byvala docela narvana, uz vidim, jak by prskali, kdyby se jim omezilo i tohle :-)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS
Nešlo by sloučit diskuze 53-Kolejní a tuhle, resp.její část, do jedné diskuze "Omezování MHD" (dejme tomu) a přesunout to do veřejné sekce?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A nebo si ty firmy prispivaji na provoz.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Mauricio píše:
Nezohledňuji v tomto kloubáky versus sóla

Ani nemusíš, vozokm jsou tuším stejné.


V tomto případě počítejme i linek 44/84, u kterých byl interval o víkendu z 15 minut zkrácen na 10 minut

34 spojů linky 44 je navíc o víkendu. Je to 22,5 km a řekněme krát 2 pro linku 84 (to už jsem nepočítal přesně) = 3 060 000 metrů za týden

připomínám propočty pro linku 53 a 99
53 Kolejní - 950 metrů, 92 spojů v pracovní den, 35 spojů o víkendu = 503 500 metrů za týden
99 Kolejní - 630 metrů, 18 spojů v pracovní den, 26 spojů o víkendu = 89 460 metrů za týden
53 Kolejní (před 1.1.2010) - 950 metrů, 114 spojů, 36 spojů o víkendu = 609 900 metrů za týden, toto udávám, protože nevím jestli by se linka 53 nemusela posílit, kdyby jezdila přes Kolejní

Mohu se zeptat proč DPMB "šetří" tímto způsobem? Proč byl zkrácen interval linky 44/84 o víkendu? Je to kvůli nedostatku kloubáků? Ale i tak by nemusel být interval zkrácen celodenně. Ačkoli těmito linkami nejezdím extra často, tyto linky nebyly podle mého soudu o víkendu extra vytížené.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Nechci s tim plevelit v DPMB v Tv, tisku, tak to zminim tady.
Jaky ma za soucasneho stavu linka 53 smysl? Obsluha technoparku? Asi tezko. Protoze podle stejnych argumentu diky kterym byla zrusena kolejni by se mohla zrusit cela linka.
Cervinkova -> IBM ... priblizne 400m
Technologicky park -> oblast zastavek Edisonova a Podnikatelska - priblizne 400-500m.
Technologicky park -> Kolejni mi teda vychazi spis k 500m, pokud beru cestu az ke vchodum.
Osobne jsem ale na Edisonove nebo Podnikatelske nikdy nevidel vystupovat nejake vyrazne mnozstvi lidi, kvuli nim tam ta linka urcite nejezdi.
Takze proc tedy musi 53 jezdit do technoparku, kdyz z Cervinkove nebo Technologickeho parku je to priblizne stejne daleko jak z PPV k Technoparku?
Odpovim si sam. V IBM a v tech dalsich firmach okolo samozrejme pracuji obcane Brna, nikoliv mimobrnensti studenti.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Moment moment, já neřekl ani slovo o Opencardech, krom toho, že synchronizaci čteček s nějakou databází používá Praha u Openkaret a tahle synchronizace je živá, online (musí být a to kvůli SMS jízdenkám).
Mluvil jsem o čárových kódech, takže náklady na nové šalinkarty by byly nula nula nic, čárový kód by se natiskl stejně jako se dnes potiskují standardní šalinkarty. Synchronizaci systému s příchozími platbami zvládá i e-shop, nevím proč by to nemělo jít u DP, v podstatě by šlo o malou aktualizaci dnešního systému plovoucí karty. Jediný výdaj by byly ty čtečky pro revizory (nemluvil jsem o jízdenkách, tam mne krom SMS jízdenek žádná lepší alternativa nenapadá) a ani ty by nemusely být složitý, v podstatě to umí každé i historické PDA s přidanou čtečkou čárových kódů - za předpokladu, že by šalinkarta platila až od druhého dne od dojití sumy na účet, stačí v dokovací stanici synchronizovat přes noc databázi s počítačem a ráno vyrazit na lov, čtečka přečte kód a porovná ho s databází, jednoduché jak facka. Čtecí přístroj řádově do jednotek tisíc, software v podstatě je, jen by se dobudoval, náklady jsou vzhledem k výhledu úspor minimální.

EDIT: čárový kód může být i nálepka na čipovou kartu jiných dopravců, i to se dá přeci na IDS řešit. S ISICama by to bylo horší, ale pořád není problém mít vedle toho papírovou kartu s čárovým kódem.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Za 600 000,- ti vetsina vyrobcu posle tak mozna prospekty. Prahu a jeji Opencard bych radsi tak nejak ignoroval. Vetsina dopravcu v IDS ma ve vozech mikroelektroniky pokladny, z nich ma dost velka cast uz vestaveny ctecky a do zbytku se da potrebny modul dokoupit a doinstalovat. Tenhle system cte bez vetsich problemu cipovy karty , ktery pouziva system ISIC. Tim by byl danej standart (umi ho tusim i CD). To je ta jednodussi cast . pak je potreba doplnit do vozu MHD card readery pro moznost prodeji jizdenek bezhotovostnim systemem a pri velikosti provozu jako je brno by asi nestacil jen jeden na vuz. Tam pocitej peknych par tisic na jeden cvikac a potrebujes jich rekneme 1 -2 000 . Dal ctecky pro revizory, kompletni system pro komunikaci s bankou , ohledne online plateb , system pro provoz databazi, online prenost dat z databaze do revozorskych ctecek. Dal jednotlivy karty , nejnizsi naklady na jednu kartu budou okolo 100,- kc na kartu , karet odhadem 500 000 (nevim kolik je prukazek na IDS) .

V podstatne mensim systemu, jako je plzen vysel system zalozenej na ISIC na 250 milionu. A to v tom neresili ruzny dopravce, kteri by se v IDS museli resit. Myslenka je to dobra, ale pokud se ma setrit, tak aktualne na to nejni. Tohle se melo resit pred prichodem doby papirovy a zaroven se spustenim prvni etapy IDS.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Asi tak nějak.

Když nad tím tak lehce uvažuju, ty paní za pokladnama, i kdyby braly 15 tisíc hrubýho, tak přinejmenším na přelomu roku je jich tam dobrých 30 na všech stanicích. Při 15 tisících hrubýho jsou platové náklady ca 20 tisíc, to při 30 lidech dává 600 tisíc. Za to by se systém dal, řekl bych, krásně vymyslet, navíc když ten systém už je, jenom by dostal další funkci navíc. Ty počítače nemůžou být takový problém, má je přeci Praha, jen čtou Opencard a SMS lístky, ne čárové kódy. A revizorů zase tolik není, 50?

EDIT: mimo to, nevěřím, že administrativa uvnitř podniku je efektnivní (tj. minimální), že vymáhá pokuty, že vytěžuje prostředky na udržitelné maximum, že má opravdu jen tolik majetku, vozů a všeho, kolik jen potřebuje.... Ale do toho nevidím...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Miky
Věřím tomu, že z dlouhodobého hlediska by to bylo výhodnější.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ad "elektronický" šalinkarty: Ale to bys potom musel zaplatit toho, kdo to vymyslí, toho, kdo to naprogramuje, toho, kdo to schválí, nakoupit mašinky, který umí číst čárový kódy, zaplatit školení revizorů a podobně - a to by se přece prodražilo!!

hlavoudozdi

(Pro rýpaly - opravdu to myslím ironicky)

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ušetřit? Žádný problém. Například když vidím ty zástupy pracovníků na přepážkách, kde se prodávají šalinkarty, jdou mi z toho mrákoty. To, co bych mohl úplně jednoduše zaplatit převodem z účtu s variabilním symbolem čísla své šalinkarty, přičemž kontrola by probíhala elektronicky skenováním čárových kódů na šalnikartách, musím dneska řešit cestou někam, kde mne tedy jedna z dvaceti paní prodá nový kupon... hrůza. Navíc SMS jízdenky samozřejmostí.
Určitě by bylo možné dále optimalizovat trasy, například tu 29, o které se výše bavíte, dále očekávám, že provoz trolejbusů bude levnější, než autobusů, potom jim samozřejmě dáti prioritu, maximálně využít současnou kapacitu například tramvají a neposílat autobusy do centra, kde stejně jen stojí v zácpách a pálí benál - tedy jen v co nejmenším počtu případů, maximálně se zaměřit na prosazování BUS pruhů, například na kolejích (zdržení v kolonách = propalená nafta navíc = ztráta, nehledě na čas a případnou potřebu více spojů), nevím kdo například platí údržbu zastávek, ale i tady vidím dost mezer, třeba taková Jugoslávská, proč stojí 45 těsně vedle kolejí, když může v klidu stát na tramvajové zastávce, údržba druhé zastávky stojí další prachy.
A tak dále by se dalo pokračovat ještě docela dlouho... A to samozřejmě nevidím do administrativy, dílen...


Offline
82
17 dub 2009 11:41
Citace:
Do volebni mistnosti to mas dal nez 300m a nezaveze te tam od baraku autobus? :lol:



nemam koho volit a rozebírat sváma politiku tak to na jiném fóru,na tohle to tu není jestli se vám můj nelibí tak si ho nečtěte nebo neberte v potaz a máme vyřešeno,víc komentovat nebudu


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
nero píše:
je uplně jedno který prase je u koryta
Tak to ber tak, ze ted zrovna je tam prase, ktery kasle na mimobrnensky studenty... a kdyz je ti to jedno, tak proc se nad tim rozcilujes?

nero píše:
já volit nepůjdu.
Do volebni mistnosti to mas dal nez 300m a nezaveze te tam od baraku autobus? :lol:


Offline
82
17 dub 2009 11:41
zolex píše:
nero:

1. Nehovor mi, ze za cenu jednej 13T by sa nedala kupit salina ineho typu o moc lacnejsia + jeden minibus na nevytazene linky. Ak sa mylim, a 13T je extremne lacna, tak sa ospravedlnujem.
2. Linky voziace vzduch, ako napr. ta 53. Ak ju nechcu obnovit na Kolejni, tak zrusit - nema ziaden zmysel.
3. RT6N1 - no comment :-)
4. Časopis Šalina - bez hodnotnych a novych informacii - zrusit



1. určite by se dala částka využít ale asi je to moderní mít takové šaliny
2.určitě existuje i více linek,které nemají smysl,----jak sem četl na Idnes v članku bylo psáno že studenti byly zvykly na cestu k baraku a ted o to přišli a bouří se,težko řešitelné,když myslí že petice a stižnosti které přinesou na DPMB něco vyřeší tak sou vedle.
3.taktež no commet
4.časopis šalina-pravda je to tak jak řikaš více se dozvím na fórech a na netu a rozhodně o dost píšou i noviny


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vida. No pánové, sice tu špínu nerad, ale že bych kandidoval do politiky? Ono to asi nakonec není tak špatné...


Offline
489
13 čer 2004 23:04
pepola píše:
Třeba zachování vzduchovozivé linky t-29 si měl prosadit jeden vlivný zastupitel, který se o jejím rušení dověděl předčasně únikem informací.
Jeho jméno neznám - takto se to ke mně dostalo...


On to neni az tak zastupitel, ale namestek primatora Macek, ktery samozrejmne sedi v rade i zastupitelstvu Kohoutovic.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
2. linka 53 není jen pro studenty a rozhodně i tak nevozí vzduch
3. taky bych měl rád doma výrobní štítky a fotky ze šrotu - za současné situace
4. Ví někdo znalý, kolik by se tak ušetřilo zrušením tohoto plátku? Já mám dojem, že reklama, co tam je, by to mohla aji zaplatit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 356 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 lis 2024 03:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]