Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 69 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
1546
06 lis 2009 10:30
... a asi nejlepší z hlediska výjezdu busu by bylo přestupovat po opravě spojení Stránská skála - Líšeň někde v oblasti zastávky Malečkova (plus závlek na Slatinu pro spojení s linkou 33)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
To ukončení 701 na Podstránské je dobrý nápad. Myslím, že co by do centra zajíždět nemuselo, ať tam ani nezajíždí, už tak je tam dost plno.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Chces-li vjet do ustredniho autobusoveho nadrazi tak jim musis platit. To by se Sebusu asi nelibilo...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ukončovat to na autobusovém nádraží je nesmysl. Podstatné je to, kam ti lidi z busu půjdou. Pravděpodobně půjdou na tramvaj do centra - proč je tedy zbytečně vozit dál, když se pak stejně budou vracet zpět?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Samozřejmě jsem měl na mysli autobusové nádraží, navíc by se tím sjednotily konečné linek 701, 702 s linkami 601 a 602. K tomuto nejsou potřeba žádné investice a lze to tam ukončit prakticky okamžitě, je to v podstatě jako běžná změna konečných busů (46, 57 na Merhautově)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Domis: Jestli na Zvonařce, tak rozhodně na té "tramvajové". Ta úspora mi vyšla dokonce něco přes 2 km na jedno kolo (tím, že se objíždí Uhelná, se najede poměrně hodně km). Stejně si ale myslím, že jestli nějak tu trasu měnit, nevyplatí se dělat pseudořešení typu Zvonařka. Ta Podstránská by se vyplatila mnohem víc.

Karlos: S tím otáčením v areálu cizí firmy bych to neviděl nějak extra růžově. Na tomhle se dlouhodobé řešení nedá postavit.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Opačné projíždění, je také jistě dobrý nápad. Udělat nástupiště pro 701/702 pod mostem společně s d-10 by se jistě hodilo a pokud by byl v projíždění ulice Černovičky dalo by se možná otáčet v přilehlém areálu nějaké stavební firmy, který je před mostem.
Co se týče smyčky na Zvonařce, tak v rámci přeložky tramvajové tratě do ulice Plotní se přece počítá s výstavbou nějáké účelové budovy v místech smyčky, ne?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
A co takhle konečnou na autobusovém nádraží na Zvonařce. Sice to není onec "princip" idsjmk - přestup na tramvaj, ale mohlo by se tím dost ušetřit. Na jeden obrat do cenrta a zpět je to úspora 700m. Těchto zajížďek na úzkou (701, 702) je ASI 70 denně (průměr i s víkendem), to dělá 49km denně! Týdně je to přes 300km. Na tomto by se mohlo ušetřit hodně peněz (nevím, kdo by ušetřil, ale někdo jistě ano), lidi by byli rádi, že si projdou Vaňkovku. :-) Pro řidiče je na Zvonařce mnohem lepší zázemí a možnost odstavení autobusu. A nástupišť na nádraží je taky dost.
Tak proč na té Úzké Sebus tak trvá :?: Vždyť teď v IDS není přece žádná konkurence, aby "nabízel" spojení co nejblíže do centra


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že by to mohlo jít. Nebo zvážit variantu opačného pojíždění "smyčky". Je otázka, který výjezd na hlavní ulici je problematičtější, jestli z Podstránské na Bělohorskou, nebo z Černoviček na Olomouckou. Z hlediska čistě dopravního by to asi bylo lepší opačně, tedy proti směru hodinových ručiček. Na Černovičkách (za křižovatkou) by byl luxusní přestup na a-75, to stejné by platilo při návratu zpět.
Vůbec je ale otázka, jestli by odbor dopravy MMB povolil pravidelný provoz autobusové linky v ulici Černovičky.
Pravý důvod je myslím někde jinde. Sebus vlastní smyčku Zvonařka a chce tam pohodlně odstavovat své busy. Tak byla vytvořena dohoda a už to bylo...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Sdílím názor s Edou, úplně samé řešení mě onehdá napadlo, avšak problém by zřejmě byl v odobočení z výjezdu z Podstránské směrem na Černovičky. Nejsem si jistý jesti to zhlediska dopravního řešení křižovatky vůbec je možné. Dobré by bylo také úplně vynechat zastavování linek 701/702 na Černovičkách, aby se nepřestupovalo do t-31/33 (a-76), které jsou již tak velmi vytíženy. Přestup na a-75 by se mohl přesunout k vozovně Slatina, avšak i tady se dá přestoupit na t-33 :-k Chtělo by to nějákým způsobem vylepšit d-10, například nasazováním kapacitních souprav nebo zbavit se "oblíbených" Poršat nasazením na tuto linku :lol:

Důvodem proč asi jezdí 701/702 na Úzkou je zřejmě trvalé bydliště někoho významného z KORDISu nebo radního JMK atd. v SEBUSáckých vodách confused

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pochybuju, že se nad něčím takovým uvažuje. Ale bylo by to logické. Většina vesnic a měst kolem Brna má přímý spoj pouze na okrajový IDS terminál, proč by zrovna Mokrá a spol. měly být výjimkou?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Nad tímto jsem taky uvažoval, přestup na 10 by byl pohodlnější a jednodušší. Na té Bělohorské by byla pouze větší nabídka linek, ale když by se trochu "vychytala" i návaznost na 75, bylo by to ideální. navíc by ukončení pod mostem bylo taky mnohem levnější.

Nevíte ale jestli se o něčem takovém uvažuje vážně? a jestli i na Kordisu


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že by stačilo, kdyby tyhle regionálky končily na Podstránské pod mostem, po vzoru výlukové a-x8: http://foto.bmhd.cz/foto.php?2602-200804:20090426

Pokud by tam byla garantovaná návaznost na d-10, jistě by to mohlo fungovat. Směrová nabídka na Starou Osadu by fungovala v přestupním bodě Černovičky, a to s linkou a-75.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Při nedávné jízdě 702kou z Úzké přes totálně zacpané Brno (45minut do Slatiny) jsem přemýšlel o zkrácení linky pouze n a okraj Brna. Nesledoval jsem zavádění IDS v roce 2004 a proto se ptám proč jezdí 701 a 702 až na Úzkou:?: Klidně mohly končit na ÚAN Zvonařka - ta je přece taky v centru a navíc by se ušetřilo dost kilometrů a nebo někde jinde, kde se dá přesednout na šalinu. Vždyť je v Brně tolik městských částí, z kterých je třeba přestoupit na šalinu do centra (Bodsonohy, Soběšice, Kohoutovice, Vinohrady)
ds tu psal o zkrácení 701 a 702 na Podstránskou. Já bych je ukončil až na Bělohorské. Tímto by mohly vzniknout 3 přestupní zastávky: Černovičky - 31, 33 do centra, hlavní přestupní zastávka Podstránská - 10 by měla upravený jř podle aby navazovala na každou 701 a 702 (jedna desítka na spoje obou linek) a mohly by zde jezdit . Zde by bylo potřeba přesunout zastávku Podstránská směrem do Slatiny ještě před sjezd na radiálu do centra, přístup k zastávce by byl z druhé strany silnice, z šaliny by se podešlo ulici Bělohorskou a po novém chodníku až k nové zastávce Podstránská. Poslední zastávkou by byla Bělohorská - pro připadný přestup na 8 do Starého Lískovce, ale hlavně na 45 na Satrou osadu a Lesnou. Na Bělohorské by bylo třeba rozšířit zastávku směr Slatina. Jenom nevím, kde by se busy točily. Nemáte někdo nápad?
Sice by se to asi nikomu odsud (z trasy 701 a 702) nelíbilo, ale přece jen by si zvykli. A nakonec i zjistili výhodu, že nebudou muset čekat v kolonách aut na Zvonařce a dostanou se domů rychleji


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
nero píše:
no ale linky tramvaji byly až do myslím se videl na fotkach do 25 a to sem videl fotku z roku myslím 2001-2003 nekdy v tom rozmezí nepamatujete si kam ty linky jezdily a kudy popř nejaké jizdní řády zajimalo by me jak jezdili tramvaje ješte když mi bylo 13

člověče, nechci být za moralistu, ale to se nedá číst. Ach ty čárky!!!
Zkus kromě Archivu BMHD mrknout i do aktovky, jestli tam nemáš učebnici Českého jazyka...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
115
27 led 2009 19:48
Brno
Nero: Dej si v Archivu (sekce Zajímavosti) Mapy linek a tam jistě najdeš všechno co tě zajímá.


Offline
82
17 dub 2009 11:41
no ale linky tramvaji byly až do myslím se videl na fotkach do 25 a to sem videl fotku z roku myslím 2001-2003 nekdy v tom rozmezí nepamatujete si kam ty linky jezdily a kudy popř nejaké jizdní řády zajimalo by me jak jezdili tramvaje ješte když mi bylo 13


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Johnny5 píše:
Jinak z dnešního pohledu by pro fungování systému stačilo pouze 11 tramvajových linek.

coz je v podstate vikendove schema


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
TMB píše:
Francouzi pochopitelně s reorganizací MHD v Brně neměli vůbec nic společného. Ten projekt vznikal postupně od konce 80. let, ale jeho zavedení bránil odpor veřejnosti (zejména při projednávání na místních národních výborech) a hlavním argumentem proti byl nepřestupný tarif.
Francouzi se nám v roce 1993 v nějaké studii snažili vnutit metro na pneumatikách (VAL).
Pravda, pravda, autorství tzv. Nové organizace MHD (1995) je v Brně. Jinak z dnešního pohledu by pro fungování systému stačilo pouze 11 tramvajových linek.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Francouzi pochopitelně s reorganizací MHD v Brně neměli vůbec nic společného. Ten projekt vznikal postupně od konce 80. let, ale jeho zavedení bránil odpor veřejnosti (zejména při projednávání na místních národních výborech) a hlavním argumentem proti byl nepřestupný tarif.
Francouzi se nám v roce 1993 v nějaké studii snažili vnutit metro na pneumatikách (VAL).


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
nero: kdysi sice bylo linek mnohem více, ale to si někdo udělal v Brně tram. síť á la Praha. Potom jsme si pozvali na "pomoc", nebo spíš radu (ntp.) Francouze a ti s brněnskou tramvajovou sítí udělali to, co známe dnes...13 linek, jen jich za tu dobu několik málo změnilo trasu (5,6,7)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
nero píše:
Edit: kdysi bylo tramvajovych linek mnohem více a brno se pomalu ale jiste rozrusta ne vše mohou pokryt autobusy s trolejakama a nekde sem slyšel o tom že v komárove kde bydlím se na konečne bo někde tam ma stavet vozovna a dale mají šaliny pokračovat až do Avion Parku

Souvislost rozsahu site a poctu linek je pouze zdanliva


Offline
82
17 dub 2009 11:41
David Jaša píše:
Mechoš: pan nero se tu neptal na tratě, nýbrž na linky, tudíž se dá s klidem odpovědět, že DP žádné úvahy* rozšiřování travmajových linek nemá a hodlá nadále zůstat u nešťastného čísla 13, které se tak šťastně osvědčilo.

* ano, tady něco chybí, podobně jako nerovi sarcastic

no na jednu stranu mate pravdu a na druhou ne ale to je moje chyba myslel sem obojí


Edit: kdysi bylo tramvajovych linek mnohem více a brno se pomalu ale jiste rozrusta ne vše mohou pokryt autobusy s trolejakama a nekde sem slyšel o tom že v komárove kde bydlím se na konečne bo někde tam ma stavet vozovna a dale mají šaliny pokračovat až do Avion Parku


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zrušení Úvozu směrem do Masaryčky mi taky vadí, stejně jako dalším liden ze čtvrtě. Problém je ale v BUS pruhu, kdy trolejbus nezajíždí k chodníku. Já s BUS pruhem souhlasím, může to ve špičkách školního roku ušetřit i 1/2 hodiny, ale ten Úvoz je drobný mínus. Nevím, zda by nešlo něco zřídit krátce před semafory, před tím, než se trolejbusy připojují k IAD. Tam trochu místa je. :-?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Zastávku Úvoz ve směru na Barvičovu by to opravdu chtělo, už jenom proto, že další je až na žlutým kopcu, a taky kvůli přestupu z 25, 26. V opačným směru navíc 38,39 zastavují i na Tvrdého. Není to moc logický, aby v jednom směru bylo o 2 zastávky víc, a to hned po sobě :-(


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2024 16:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]