Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 384 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Prý pouze 2 hodiny.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jenom budou zruseny jednotlivy typy. Tudiz ridic si udela jeden ridicak a muze teoreticky na vsechno, jenom mu zamestnavatel dle vlastniho uvazeni udela proskoleni. Odpadnou trebas rozdily mezi K2R.03 a K2P, kde je to az na cela shodny (myslim ty s progressem) . Tudiz vetsinou se bude jednat spis o pouceni co s dotycnou vyzbroji, nebo dotycnym atypem , v radove nekolika hodinach a nejaky jizde . Ne jak dneska kde je to tusim minimalne 15 hodin skoleni a jizd dohromady.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nemají být teď nové řidičáky na tramvaje, trolejbusy...??? Něco se o tom kecalo na K-repu. Jestli je to pravda co tam psali, tak to bude zajímavé.

Mimochodem, proč například db by který má papíry na klasický K2 a T3 nemohl teoreticky uřídit KT8, která má jinou výzbroj ???


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
K 1560 by se hodil vlek v původním nátěru a k 1531 v tom který teď má...prostě si nevybereš:)


Dneska na zkušebních jízdách souprava vleku 1301 s nikoliv 1531, ale s 1560 (!!!), potkal jsem ji u Kamenolomu v Bástru, a vypadá to v této barevné kombinaci otřesnějc než se dá čekat. Nevím proč ten vlek neudělali zrovna barevně pro 1560, když už teda. Taky nevím jestli to měl bejt jenom vtip nebo to budou s tímto vozem provozovat :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
VS píše:
Nechápu co tomu ještě brání?

shválení? něco jakokolaudace? takový formality zaberou hafo času...
Rozkopali to nad Dělňákem.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
VS píše:
Nechápu co tomu ještě brání?

shválení? něco jakokolaudace? takový formality zaberou hafo času...


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Verusha píše:
To přesný datum je stejně k ničemu, poněvadž ze zkušeností z celé ČR vyplývá, že 95 procent staveb se nestihne postavit v termínu a za původně odhadované náklady. Já bych otevření tratě viděl na příští srpen nebo pátek nebo až naprší a uschne. Nechápu, co se tam na té stavbě tak vleče. Je to úsek snad ani ne kilometr, to by zvládl Béďa Trávníček za dva měsíce.


Mě ta Táborská přídu skoro hotová i troleje už jsou natažený, akorát se dodělávají chodníky, u Dělnickýho domu jsou i nový semafory a u křižovatky se Ševčíkovou-Gajdošovou předzvěst pro tramvaje, taky je u zastávek Ševčíkova a Buzkova štředovej ostrůvek. Klidně by to mohlo být od 1.7.2005 v provozu, ovšm oficíalní termín je 16.7. Nechápu co tomu ještě brání?


To přesný datum je stejně k ničemu, poněvadž ze zkušeností z celé ČR vyplývá, že 95 procent staveb se nestihne postavit v termínu a za původně odhadované náklady. Já bych otevření tratě viděl na příští srpen nebo pátek nebo až naprší a uschne. Nechápu, co se tam na té stavbě tak vleče. Je to úsek snad ani ne kilometr, to by zvládl Béďa Trávníček za dva měsíce.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
nevíte někdo přesnější datum, kdy bude opět otevřena trať do Juliánova?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Anonymní píše:
manil píše:
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?

Stačí si stoupnout za dešte k jízdním řádům a hned pochopíš, od čeho to je.

Ale fůj #-o


manil píše:
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?

Stačí si stoupnout za dešte k jízdním řádům a hned pochopíš, od čeho to je.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1619 má gumové schody!


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Citace z k-repu-uživatel "řidič":
Výluky v tramvajové dopravě v termínu od 16. 7. do 7. 8.: KONEČNÁ VERZE
Linka 2 bude od zastávky Václavská odkloněna na Mendlovo náměstí a do Pisárek
Linka x2 (vozy KT8) pojede v úseku Celní (úvrať) a Modřice
Linka 3 bude od zastávky Česká odkloněna ulicí Pekařskou na Mendlovo náměstí
Linka x3 (tram) pojede v úseku Stará osada-Jugoslávská-Moravské náměstí-Malinovského náměstí
Linka 4 bude jezdit obousměrně přes Hlavní nádraží a Husovu ulici
Linka 5 bude od zastávky Moravské náměstí odkloněna přes Malinovského náměstí, Hlavní nádraží a Václavskou na Mendlovo náměstí
Linka 6 bude mimo provoz
Linka 7 bude od zastávky Moravské náměstí odkloněna přes Malinovského náměstí, Hlavní nádraží a Renneskou do Starého Lískovce (náhrada za linku 5 a 6)
Linka 9 bude od zastávky Jugoslávská odkloněna do Štefánikovy čtvrti
Linka 11 bude od zastávky Česká odkloněna ulicí Pekařskou na Mendlovo náměstí
Linka x6 (bus) pojede v úseku Mendlovo náměstí-Poříčí-Celní-Ústřední hřbitov
Linka x9 (bus) pojede v úseku Jugoslávská-Zemědělská-Halasovo náměstí-Lesná, Haškova
Linka 501 bude prodloužena až k zastávce Celní (přestup na x6, nebo na 7 a 8)

Jednotlivé linky budou během výluky jezdit s těmito typy vozů:
Linka 1 (2xT3, KT8)
Linka 2 (K2)
Linka 3 (2xT6 nebo 2xT3R)
Linka 4 (T3 nebo K2)
Linka 5 (K2+2xT6 nebo 2xT3R)
Linka 7 (K2)
Linka 8 (KT8)
Linka 9 (K2)
Linka 10 (T3 nebo K2)
Linka 11 (K2)
Linka 12 (2xT3)
Linka 13 (2xT3)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Jako by to někdo pos... nebo zamazal hlínou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Honza píše:
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.

Co tam je?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Doporučuji se podívat na jízdní řády na zastávce Mozolky směr Bystrc - silný zážitek.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Cim castejc jezdim pres zastavku krasnyho , tim casteji se utvrzuju v dojmu ze kdo vymyslel presun na stredovy usporadani, tak tam asi nejel. Nejenom odirani plent u KT8 ze zacatku , ale i ted tam KT8D5N maj kolikrat problem zavrit dvere . Obcas i do dojezdu dalsiho kurzu. V tomhle pripade by se zastavka mela presunout spatky az na relativne rovny usek na konci zastavky, kde byvala puvodne. Smer do mesta je sice taky v naklonu, ale ten az tak nevadi .


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
No, bude to chvíli trvat, než to pochopím :shock:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ne v podstate je v troleji minus a a v koleji nula. Da se rict ze se jezdi na zapornou polaritu . Kdysi se polarity resily kvuli tzv. bludnym proudum a jejich elektrokorozivnim ucinkum.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V přehledu reko je napsáno:
"zaměnění polarity napájení vozů (v Brně je minus v troleji)"
Není to kravina minus v troleji a plus v koleji ?????


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Z hlavy bych kecal, ale myslim ze jo. Jinak nejaky kozenkovy sou i v posledni provozni tridverovy T2 4115 . Taky peknej kousek Este stary okna

DP by mohl mit nadherny muzejni vozy . Staci tyhle 2 a nejaka vlnita K2 Momentalne je jeste dilu dost a nebylo by ani tak drahy je zrenovovat.Vsechny jsou ukazkou standartnich vozu , jaky jezdily v brne. A vlnita K2 je typictejsi jak rovna 1132, ktera je navic tusim K2YU


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS píše:
mauricio píše:
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


To bych radsi jednal o nejaky T2 nebo 4123 . Krasnej tyristor , stary dvere , uzky okna, proste ukazkovej vuz ze stary serie.


4123 má v interiéru i starý koženkový sedačky ne?


To by sice bylo hezké, zachovat každý typ šaliny, ale kde na to vzít a) místo b) čas c) peníze d) chuť e) peníze f) peníze a g) ještě další peníze

Osobně si myslím, že od každého základního typu stačí jeden vůz. Přece není možno zachovávat každou trosku, co se kde srazila na trati s druhou troskou. Já vím že je to mrzuté, že některé vozy se vyřazují neprávem a třeba po nehodě, ale tak to prostě bylo, je a bude. Všechno je to stejně hromada železa a ať chcete nebo ne, nemůže se okolo toho chodit a muckat se s tím jak s ženskou. prostě to už odsloužilo, je to starej krám, třikrát se to už opravilo prakticky ze šrotu a počtvrtý už to nemá cenu.
Jediné z poslední doby, co stálo za zachování, ale bylo sešrotováno, je kropící T2ojka. Bohužel muzeum musí každý vůz pečlivě zvažovat, a prioritou TMB je zachovat ZÁKLADNÍ typy, nikoliv podomácku podílensku poukrajinsku upravené vozy, byť krásné.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mauricio píše:
PvvS píše:
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty

jasně, má 1095, o vím. Jenže je tu i možnost, že y se to nekoupilo, ale jenom vypůjčilo na dobu neurčitou. Já spíš vidím problém v tom, že se toho nebude chtít zbavit DP


To bych radsi jednal o nejaky T2 nebo 4123 . Krasnej tyristor , stary dvere , uzky okna, proste ukazkovej vuz ze stary serie.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 09:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]