Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 385 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
JInak europulse stoji okolo 2 mil. bez motoru. A schvaleni dalsiho typu tusim 60- 100 000 . TM je rado ze ma aspon na nektery exponaty


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
TM ma 1095


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Anonymní píše:
Učástnici záchrany a další lidi okolo-bude to obnášet co? Nehorší je asi najít si v dnešní době čas...a nějaké znalosti......


bude to obnášet zprovoznění tramvaje vlastními silami, shánení zponzorství a takové. Copak znalosti, kvůli tomu taky mě napadlo to technické muzeum (i když otázka je, jestli oni ví co je to Europulse, Progress a kotasovina :-) ), čas by se našel (u mě třeba víkendy), ale největší problém jsou peníze...


Učástnici záchrany a další lidi okolo-bude to obnášet co? Nehorší je asi najít si v dnešní době čas...a nějaké znalosti......


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Napadla mě poněkud divná věc a to záchrana 1132 (+ něco na opravu) a 1039 přes Technické muzeum Brno. Pokud by vše dopadlo, jednu z těchto tramvají by TM mohlo koupit (o čemž silně pochybuju, druhá možnost je vypůjčení od DP) a někdo se podílet na její záchraně, opravě a provozuschopnosti. Zda-li by pak zůstala muzeu nebo byla dána zpět do vlastnictví DP to je už jedno. No a následují dva problémy - za prvé finance - nejlepší by byly nějaké dotace z EU nebo tak (řekněme vývoj nového typu - 1039 jako K2R-E z Europulsem nebo něco na ten způsob) a za druhé účastnící záchrany. Zatím jsou jistí já, Fixi a snad i manil + někdo z řad TM Brno nebo DP. Takže kdo by měl zájem, hlaste se. Momentálně se to snažím vyřídit u TM s tím, že TM by to pak vyřídilo u DP. No, snad to dopadne.

A nechte si narážky, na hlavu sem opravdu nespadl a mám ji zcela zdravou i po stránce psychickoé :-)


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak tím se to vysvětluje...díky moc...jo když už sme u toho co mají brněnsky T6A5 místo přední klapky..myslím tu krabici před ptg?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Tusim ze 2 pro kazdej pantec jeden


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Naše kačeny mají taky dva odpojovače? Myslel sem že jen jeden v A kabině... :?:


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Ne , opet 2 pantografy a 2 odpojovace.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale to u .NR2 odpadá ne?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
No T6 v praze maj silovy spojeni mezi vozy , tudiz i stazeny pantec v pripade neotoceni odpojovace muze byt pod napetim. Kdezto K2 se stazenym pantecem je jenom hromada srotu.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ale v Brně jsou klapky omezeny na otevření jen na první zarážku a jde to...nebo bysme museli u všech K2 s ptg ho otáčet kloubem vzad...snad nejsme takoví tupci jako v Praze...


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Nejde o listy, ale o to ze pokud by byl pantograf stazeny, tak ta klapka se ho bude dotykat a to by mohl byt pruser. Pantograf je spojen primo na 600V.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
PvvS nevím kam se s dotazem obrátit činím to proto tady...na pražským fóru se probíralo že jejich T6A5, a díky tomu i jejich .NR2 musí mít ptg kloubem vzad kvůli přední klapce...co je zo za blbost? Přeci nezáleží jestli je kloubem vpřed nebo vzad-lišty jsou vždy ve stejné poloze a to v ose procházející otočným čepem vozu...alespoň to tak je u KT,T,K...nevím jak u Aster...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
jeyek píše:
Fixi píše:
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.

Myslel sem obecně NP KT8.. na d-8 sem dneska viděl 1733, 1730, 1706, 1701 a ještě nějaká KT8N (1735?).. a na d-1 1712 a 1729... možná ještě nějaká..


N d-8 dnes 100% 1730,31,33,35...všemi sem jel...


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
A ještě tam někde jezdila 1731, možná jenom dopoledne... a na d-8 ještě byla 1738..


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
mauricio píše:
1721 dnes na zkušebce. K3 jsou potřeba, jenže je zde problém - můj názor je ten, že reko je moc drahá a město chce ušetřit. Jenže na K3 není moc co uštřit a proto je nechce město dělat. :-( ale je to jen můj názor. na d-8 i 1732.


1732 byla na d-1. Jel jsem s ní. :!:


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Fixi píše:
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.

Myslel sem obecně NP KT8.. na d-8 sem dneska viděl 1733, 1730, 1706, 1701 a ještě nějaká KT8N (1735?).. a na d-1 1712 a 1729... možná ještě nějaká..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1721 dnes na zkušebce. K3 jsou potřeba, jenže je zde problém - můj názor je ten, že reko je moc drahá a město chce ušetřit. Jenže na K3 není moc co uštřit a proto je nechce město dělat. :-( ale je to jen můj názor. na d-8 i 1733.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 11 čer 2005 07:36, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.


1721 je již dokončena,1718 je rovněž na rekonstrukci.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak proč k...a už DPMB neapeluje na město, že je potřeba K3R-N ??? To asi proto, že nikdo z radnice ani z vedení DPMB nejezdí MHD :evil:
To se zase budou vytahovat z muzea vleky jako po válce, kdy nebyly vozy :roll: ?? Proč se místo Aniter nevyzkouší Tria ???? Chce to ale lepší přístup DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Na KT8D5N by se mi teda víc líbíla Europulse a nový asynchronní motory...navíc výměna Tv14 u těchhle vozů nebude tak brzká jako u ostatních...ale Europulse by kachnám slušela... :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : nepochybne ano, staci se podivat do prahy na rekonstrukci vozu 9082...

Tak to ještě není tak zlý, kdybyse (náhodou) TV14 podělala


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]