Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 386 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak proč k...a už DPMB neapeluje na město, že je potřeba K3R-N ??? To asi proto, že nikdo z radnice ani z vedení DPMB nejezdí MHD :evil:
To se zase budou vytahovat z muzea vleky jako po válce, kdy nebyly vozy :roll: ?? Proč se místo Aniter nevyzkouší Tria ???? Chce to ale lepší přístup DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Na KT8D5N by se mi teda víc líbíla Europulse a nový asynchronní motory...navíc výměna Tv14 u těchhle vozů nebude tak brzká jako u ostatních...ale Europulse by kachnám slušela... :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : nepochybne ano, staci se podivat do prahy na rekonstrukci vozu 9082...

Tak to ještě není tak zlý, kdybyse (náhodou) TV14 podělala


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : nepochybne ano, staci se podivat do prahy na rekonstrukci vozu 9082...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Myslíte, že by se do KT8D5N dal hodit nějakej ten zdvojenej progress, jak má K3?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
KT8D5N se prozatim daji vynechat, a zbytek asi postupne.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
M3 : 1734 ma TV14


TV14 mají přece jen:
1033,1038,1044,1054
1627,1630,1669,1670
1729,1730,1731,1732,1733,1735.

To je jen 14 tramvají. Když odstavili tu 1734, tak se to na chvíli vyřeší. A koneckonců RF věčně trčí nepojízdné v Pisárkách.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
M3 : 1734 ma TV14


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ber to tak ze kazda polovodicova vyzbroj casem zastara a dosahne bodu kdy naklady na udrzbu prevysi jeji uspory na energiich . Pak je nacase uvazovat o jiny.A v dnesni dobe uz je asi jedina varianta vymena vyzbroje za progress. Ten ma obdobny vyhody jako TV1 ale ND na nej budou dalsich 10-15 let. Navic pro ni mluvi nezanedbatelny mnozstvi uz jezdicich vyzbroji. Obdobny problemy s ND jsou i u TV8 a TV14. Nejhorsi je to asi u TV14 . Tam se da u T3 a K2 pocitat s jejim brzkym koncem.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
adam_r píše:
Fixi píše:
Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Odstavi se nekolik vozu a soucastky z nich se vybrakuji a pouziji jako ND na vozy po GO.

V Praze maji stejne problemy s TV1, takze se zacali tyto vozy posilat na GO+progress, aby se ziskali ND.

Viz 1734... ](*,) :roll:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fixi píše:
Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Odstavi se nekolik vozu a soucastky z nich se vybrakuji a pouziji jako ND na vozy po GO.

V Praze maji stejne problemy s TV1, takze se zacali tyto vozy posilat na GO+progress, aby se ziskali ND.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Vyrobit ano. Ale pro tuto vyzbroj je schvalena urcita soucastka a pro jeji zamenu je potreba nemaly kolecko po uradech. Pac kdyby se zamenila jen tak na dilne a neco se stalo (pruraz na kostru, pozar) trak by si to dotycni asi pekne odskakali. Navic tato vyzbroj i kdyz oblibena a spolehliva ma uz nejlepsi leta za sebou.


Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Vyrobit ano. Ale pro tuto vyzbroj je schvalena urcita soucastka a pro jeji zamenu je potreba nemaly kolecko po uradech. Pac kdyby se zamenila jen tak na dilne a neco se stalo (pruraz na kostru, pozar) trak by si to dotycni asi pekne odskakali. Navic tato vyzbroj i kdyz oblibena a spolehliva ma uz nejlepsi leta za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
SKD, Siemens apod. to jistě vyrobit umí...ale čím je výzbroj starší tím jsou ceny součástek vyšší a je lepší nechat vůz hnít půl roku ve vozovně a pak do něj šoupnout Progress....než vyměnit dvě součástky, podělá se vám třetí a ste opět nahraní...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Taky to nechápu, když nějaký tyristor nebo izolaci vyrobí každý. Od čeho jsou firmy jako SKD a další??!!


muzu se zeptat, co vlastne konkretne schazi za ND k vyzbrojim (resp. co na nich odchazi a je to problem) a proc je tendence rusit vozy s TV1 nebo je predelavat a zrychly s vyssi spotrebou nechat?
Nejak nemuzu pochopit, ze neni mozne sehnat ND na elektroniku, prece dneska je k dispozici produkce z celyho sveta a nedovedu si predstavit, jaka soucastka je tak kriticky nedostupna. Diky za odpoved.


Pánové, vezměme to takhle. Ve Slatině, dokud měly starý vlágrovaný čtrnáctky, jezdily. Teď tam mají ve 14TrR - krásnou podlahu, která se odlepuje, sedátka, do kterých se všechno zažere, Buse, který se pokazí opravit ho je zázrak, kompresor, kterej nespolupracuje s prachem, statickej měnič, kvůli kterýmu tam teď zrovna stojej tři vozy a tak si museli půjčit starý 14Tr z Komína. Takže tam vzpomínají na časy, kdy v kompresoru stačilo vyměnit jednou za čas uhlíky a sedátka utřít hadrou.
Je třeba si vybrat - buďto budem jak Ukrajina, kde vozy jezdí do rozpadnutí, nebo to tu bude moderní, ale holt je třeba zajistit také náležitý servis. a neopravovat Cegelecoidní statickej měnič čokoládou a izolačkou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Bohužel 1589 je stále jen T3P...1632 nebo 1633-tímto směrem se prozatím budou ubírat brněnské T3P...bohužel spousta vymožeností je jaksi zbytečná-pantograf, digi-regulátor...to všechno zastanou stejně dobře levnější součástky...a modernizace má umožnit další provoz vozidla na řekněme 15let a ne zlepšit vzhled...nejsme v Ostravě tak buďme rádi že nám mizí zrychlovače a přibývají progressy byť od původních vozů k nerozeznání...1080 nebo 1097 jsou na stejné úrovni jako 1589 a nemají digi-regulátor ale slouží stejně dobře...a o to tu jde-aby vozy spolehlivě sloužily-a to jde i bez technických novinek-bohužel...........

To je všechno pravda, ale představ si, že bys k 1589 připojil, já nevim, třeba 1622. To by ta souprava vypadala strašně.
Ale s reko 1632+3 jsem velice spokojen, kdyby takhle pokračovaly rekonstrukce, tak bych se tomu vůbec nebránil


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Bohužel 1589 je stále jen T3P...1632 nebo 1633-tímto směrem se prozatím budou ubírat brněnské T3P...bohužel spousta vymožeností je jaksi zbytečná-pantograf, digi-regulátor...to všechno zastanou stejně dobře levnější součástky...a modernizace má umožnit další provoz vozidla na řekněme 15let a ne zlepšit vzhled...nejsme v Ostravě tak buďme rádi že nám mizí zrychlovače a přibývají progressy byť od původních vozů k nerozeznání...1080 nebo 1097 jsou na stejné úrovni jako 1589 a nemají digi-regulátor ale slouží stejně dobře...a o to tu jde-aby vozy spolehlivě sloužily-a to jde i bez technických novinek-bohužel...........


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Vymoženosti jako Altro a Buse jsou už dávno z módy, teďka valí guma a plastový cedule. Podívej se na právě rekonstruované trolejbusy.

No bohužel jsem se zatím s źádným trbusem čerstvě po rekonstrukci nesetkal, ale u trolejbudů mě naopak udivuje, že do skoro každé reko dávali nový sedadla, ALTRO a takový blbosti.
1589 je Ale nejkvalitnější rekonstrukce T3P, právě kvůli těmto vymoženostem, tuším má i digitální regulátor výzbroje. Kdyby k ní ale udělali reko jako teďka třeba nedávno Brna, tak by to vypadalo hrozně. Že by A vůz měl nůžkový ptg, neměl by ALTRO a BS170 a ještě k tomu progress s analogovým regulátorem?


Vymoženosti jako Altro a Buse jsou už dávno z módy, teďka valí guma a plastový cedule. Podívej se na právě rekonstruované trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Nejsou díly na TV1? A proto se přestaly dělat GO T3M, poslední byly 1535+1540. S čím se ale bude jezdit, když se zruší tolik T3? 1603 by měla jít na T3P a pak jezdit jako 1589+1603.

to spíš 1603+1589, protože 1589 má zásuvku vpředu. Zajímalo by mě ale, jak ta 1603 bude vypadat, jestli taky polopantograf, BS170, ALTRO... nebo jen obyč. progress


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Jsou to starý šroty, většina T3 je z let 1967-68, tedy skoro 40 let starý. Jenže, lepší je to opravit a mít dost kapacitních souprav s obsaditelností 220 lidí než cpat na hlavní linky K2. Nic proti nim, ale nejsou vhodný do tlačenic. Na západě se nám smějí už jen kvůli busům, tolik vrakos nemá skoro žádnej DP v ČR. Kdesi sem četl jak se rakouský kolega divil českýmu řidičovi, že považuje B 9x za nový vozy. A měl pravdu :!: je několik možností co s tím: sehnat 4 miliardy na 100 ks NP vozů a zrušit všechny zgarby T3 starší než r.1986 a cedulový K2. Kde na to ale vzít? Aspoň se už v DP probrali a myslí realisticky, že 5 ks Aniter ročně nestačí. Nebo T3.EVN což je hroznej bastl jak na Balkáně. Nejlepší řešení by bylo reko 20 K2 na K3.N a nakoupit těch 100 vozů+dát na všechny kachny NP články. Btw:Původně se měly zrušit zrychlovačový T3 do r.2008. To sem zvědavej až budou dnes T3M po GO potřebovat opravu(tak za 3 roky), kde se asi vezmou náhradní díly :twisted: . Jak se řiká :!: S T3 na věčné časy a nikdy jinak :idea: :-P


Dyť jsou to stejně všechno starý zgarby, nevím proč se tady furt do nekonečna opravuje takový šrotiště. Ty šaliny už jsou po dvaceti vykolejeních a deseti najetích, ale předpokládám, že se to ještě odstrojí, srovná, poosmý modernizuje a ještě dvacet let to bude jezdit.
Dokud bude politika města stát za hovno (pardon) a bude se kupovat jedna dvě tramvaje ročně, je prostoru pro modernizace dost.
Asi tak, jak se my smějeme vozovému parku třeba v Moldávii, tak asi tak se nám chechtají na západě. A a...vo vo tom to je.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 11:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]