Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ReZ píše:
Klasicky na 00302?
Naschvál nepíšu na 2/3 (čti dvě třetiny)... To aby si holka nerozmyslela odsloužit jen část šichty a odcválat do maštale ještě za světla... :lol:

Jinde zatím RT6 nejezdí.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Sakra, teď jem měl 2 dny po sobě 2/3 a nevyjela, to je pech.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
miropiro: záleží také na tom, zda je pověrčivý řidič, který ji zítra bude řídit :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mh píše:
1803 by zítra měla opět brázdit ulice s cestujícími...

Si vybrali den na provoz (ale jinak nejsem pověrčivý)...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
mh píše:
1803 by zítra měla opět brázdit ulice s cestujícími...

Klasicky na 00302?
Naschvál nepíšu na 2/3 (čti dvě třetiny)... To aby si holka nerozmyslela odsloužit jen část šichty a odcválat do maštale ještě za světla... :lol:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
1803 by zítra měla opět brázdit ulice s cestujícími...


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Pardon,pardon,trochu sem se upsal.mělo tam být téměř všechny rozpojený.Za tu dezinformaci se omlouvám.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Nešlo by přesunout věci ohledně K3R do příslušného tématu? :)

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
daxi píše:
K3R jsou všechny rozpojený.Připadá mi že se kolem nich nic neděje.

že bych předevčírem ve městě viděl přelud a ne provozní K3R?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
1751 už byla na zkušebkách, takže už je asi hotová úplně...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
daxi píše:
K3R jsou všechny rozpojený.Připadá mi že se kolem nich nic neděje.


(OT): rozpojená je pouze 1753, 1751 je na VP (již téměř hotová), naopak 1752 čeká na VP..


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
K3R jsou všechny rozpojený.Připadá mi že se kolem nich nic neděje.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS: u K3R to moc nefunguje, když tři ze čtyř stojí. ;)

Manil: dík


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
DJ:
Podobný styl funguje v poznani. Vagonka v případě nezajištění stanovené výpravy a spolehlivosti platí penále, ale vozy jsou v majetku MPK.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Takze zhruba neco jako K2 -> K3 u parsu. Ale bez totalniho vykuchani bych tomu moc nedaval. RT6 taky dojezdily zkusebni a pak uz zdechly i na prestelovani zrcatka.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Idealni by bylo stahnout nejakyma brejlema N2 do brna, prepolovat, prezut a dojezdit zkousky.

To mě připadá jako zbytečná komplikace, když jde změnit T3 na VarioLFR.E.

Při psí procházce mě napadla možnost, jak z RT6N1 udělat spolehlivé vozy i při použití původní výzbroje atd.: zainteresovat do jejich provozní spolehlivosti i SKD. sarcastic A to tak, že se jim vozy odprodají a po dejme tomu roce na zprovoznění a vychytání much si je pronajme DPMB s tím, že SKD bude ručit za jejich provozuschopnost a spolehlivost (a bude pojištěno pro případ krachu, platebních neschopností a všemuostatnímucosetakovéfirměmůžestát). Po uplynutí nějaké doby spolehlivého provozu by pak DPMB mohl vozy odkoupit zpět.

Celkově by to bylo asi dražší, než velká rekonstrukce v režii DPMB, ale náklady by se rozložily na několik let nájmu. Taky by to bylo samozřejmě dost náročné na kvalitní právníky, aby ty smlouvy nebyly "náhodou" nevýhodné pro město/DP. I tak by to ale bylo podle mě výhodnější, než ty už zaplacené peníze vyhodit do vysoké pece.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Vymena brzd a vyzbroje by se mela vlezt do nejakych 12 mega. To byla tusim prvni varianta u N2 bez presunu pantografu , prestavby prvniho clanku a dalsich prahou vyzadanych uprav.
Idealni by bylo stahnout nejakyma brejlema N2 do brna, prepolovat, prezut a dojezdit zkousky. Tim by se mel schvalit (a)typ a dily by se mely presunout do kategorie technicka zmena schvalenyho typu (nebo jak je to na formularu). Tim by pri trose snahy mohly byt DAKO brzdy schvalitelny i pro N1 .

Jene i po provedeny reko se stale bude jednat maximalne o 7+1 vuz. Atypicky dily budou furt drazsi,moznost dalsiho rozsireni nulova. Nehnanej stred je v horsich podminkach srovna jizdnima vlastnostma na uroven K2.

Spis rozrezat, z podvozku a kraju ramu vyrobit posunovadlo pro dilny, zbytkem prispet hutim ke zvyseni vyroby.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Tak jsem si chvilku hrál. Jenom pořizovací hodnota těch vozů dělá v dnešních penězích 40 M Kč na jeden vůz. Odepisovat není co, protože faktické výnosy (bezproblémové služby/počet dnů od nákupu) se limitně blíží nule.

Připadá mi fakt škoda ty peníze vyhodit. Obzvlášť, když se z nich dá rekonstrukcí okolo 10 mega udělat spolehlivé vozy - radikální výměnou pajšlu na něco spolehlivého a ve vozovém parku DPMB rozšířeného. (Mimochodem čím víc se do toho už nastrkalo, tím výhodnější ta radikální reko je, protože se tím podíl jejích nákladů na celkových snižuje). Pokud k tomu ale vůle není, pak jednu zachovat pro TMB a se zbytkem do šmelcu.

PS: pokud znáte alespoň řádově ty další náklady na rekonstrukce a zprovozňování, sem s nima!


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
ale proč se oživují tak šíleně poruchové šaliny? ... autogen na ně :-D

_________________________________
Jakub


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tak si to shrňme.
1. Brněnský magistrát má zájem na zprovoznění místních RT6N1.
2. SKD má plný sklady ND a nyní další "ND" v Nymburku, který by rád někdy prodal.
3. SKD má licenci a (prý) je schopen ND vyrobit.

Možnosti prodeje ND od SKD:
1. Poznaň všechny nespasí, protože místní vozy mají jen zlomek původní elektriky.
2. Prodat nějaké ND do Brna na kompletaci místních RT6 do "původního" stavu.
3. Z nedávno nakoupených "ND" z Prahy složit další provozní tramvaje a ty prodat.

Možnosti komplikace prodeje ND od SKD.
1. Reko RT6 s výměnou původních agregátů za jiné, které nebudou od SKD.
2. Pozastavení zprovoznování RT6 z důvodu zásahu z vrchu (magistrát, DÚ).
3. Sešmelcování nebo prodej brněnských RT6.

Osobně to vidím takto:
1. Kompletace všech RT6 do původního stavu z dílů, které má SKD skladem.
1a. Prodej některých ex-pražských RT6 do Brna nebo jinam.
2. V provozu budou, dokud bude mít SKD ND skladem.
3. Až se sklady vyprázdní, tak je začne SKD vyrábět, bude-li toho schopen. Pokud ne, začne postupné odstavování a kanibalizace.
4. Až nebude co kanibalizovat, budou vozy buď sešmelcovány, nebo se konečně dočkají nějaké pořádné reko.


Offline
432
18 srp 2009 01:25
BRNO
tyto šaliny se mi velice líbí .. sedačky sou pohodlné a dobře uspořádané. Na druhou stranu ale nemá žádný smysl investovat peníze do těchto extrémně poruchových vozů, které nejsou schopny jezdit pomalu ani týden bez opravy či nějaké technické přestávky ...

_________________________________
Jakub


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vidím, že PvvS to vzal do slova a změnil avatar :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Az tak ? :-D
I na brno je extrem mit 2 nepojizdny a 2 vraky od jednoho typu, pricemz ani jeden z vozu neni shodnej s druhym.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vítej v klubu. Budeš ředitel odboru pěších pozorovatelů, protože zbylá místa jsou obsazená (PvvS - tiskový mluvčí, mauricio - ředitel odboru vnějších vztahů) :mrgreen: Aspoň budeš moci procházky s "jezevčíkem" protáhnout až do Medlánek.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
Zprovoznění RT6 spočívá v jejich kompletaci nebo repasi nepooužitelných dílů, takže žádná změna.

V tom případě to zprovozňování asi nezafunguje jako snaha o záchranu už investovaných peněz, ale naopak jako korýtko pro převod dalších veřejných peněz do těch správných soukromých kapes.
blee
blee

Ač velký fanda těchto vozů, začínám uvažovat o přihlášce do klubu veselého autogenu. :-?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 18:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]