Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 385 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Fixi píše:
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.

Myslel sem obecně NP KT8.. na d-8 sem dneska viděl 1733, 1730, 1706, 1701 a ještě nějaká KT8N (1735?).. a na d-1 1712 a 1729... možná ještě nějaká..


Offline
9986
15 led 2005 23:41
1721 dnes na zkušebce. K3 jsou potřeba, jenže je zde problém - můj názor je ten, že reko je moc drahá a město chce ušetřit. Jenže na K3 není moc co uštřit a proto je nechce město dělat. :-( ale je to jen můj názor. na d-8 i 1733.


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 11 čer 2005 07:36, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
jeyek píše:
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Až na to, že jich jezdí jen 6. :!: Na d-1 1729 a 1732, na d-8 jsem viděl jen 1730.


1721 je již dokončena,1718 je rovněž na rekonstrukci.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Dneska se to po městě nějak hemžilo KT8N -> na d-8 jich bylo minimálně 5 a na d-1 min. dvě... Nevíte, jak je na tom ta 1721 (?) s tím rekem na KT8.N2?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak proč k...a už DPMB neapeluje na město, že je potřeba K3R-N ??? To asi proto, že nikdo z radnice ani z vedení DPMB nejezdí MHD :evil:
To se zase budou vytahovat z muzea vleky jako po válce, kdy nebyly vozy :roll: ?? Proč se místo Aniter nevyzkouší Tria ???? Chce to ale lepší přístup DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Na KT8D5N by se mi teda víc líbíla Europulse a nový asynchronní motory...navíc výměna Tv14 u těchhle vozů nebude tak brzká jako u ostatních...ale Europulse by kachnám slušela... :-P


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
manil : nepochybne ano, staci se podivat do prahy na rekonstrukci vozu 9082...

Tak to ještě není tak zlý, kdybyse (náhodou) TV14 podělala


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil : nepochybne ano, staci se podivat do prahy na rekonstrukci vozu 9082...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Myslíte, že by se do KT8D5N dal hodit nějakej ten zdvojenej progress, jak má K3?


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
KT8D5N se prozatim daji vynechat, a zbytek asi postupne.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
M3 : 1734 ma TV14


TV14 mají přece jen:
1033,1038,1044,1054
1627,1630,1669,1670
1729,1730,1731,1732,1733,1735.

To je jen 14 tramvají. Když odstavili tu 1734, tak se to na chvíli vyřeší. A koneckonců RF věčně trčí nepojízdné v Pisárkách.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
M3 : 1734 ma TV14


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Ber to tak ze kazda polovodicova vyzbroj casem zastara a dosahne bodu kdy naklady na udrzbu prevysi jeji uspory na energiich . Pak je nacase uvazovat o jiny.A v dnesni dobe uz je asi jedina varianta vymena vyzbroje za progress. Ten ma obdobny vyhody jako TV1 ale ND na nej budou dalsich 10-15 let. Navic pro ni mluvi nezanedbatelny mnozstvi uz jezdicich vyzbroji. Obdobny problemy s ND jsou i u TV8 a TV14. Nejhorsi je to asi u TV14 . Tam se da u T3 a K2 pocitat s jejim brzkym koncem.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
adam_r píše:
Fixi píše:
Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Odstavi se nekolik vozu a soucastky z nich se vybrakuji a pouziji jako ND na vozy po GO.

V Praze maji stejne problemy s TV1, takze se zacali tyto vozy posilat na GO+progress, aby se ziskali ND.

Viz 1734... ](*,) :roll:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Fixi píše:
Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Odstavi se nekolik vozu a soucastky z nich se vybrakuji a pouziji jako ND na vozy po GO.

V Praze maji stejne problemy s TV1, takze se zacali tyto vozy posilat na GO+progress, aby se ziskali ND.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Vyrobit ano. Ale pro tuto vyzbroj je schvalena urcita soucastka a pro jeji zamenu je potreba nemaly kolecko po uradech. Pac kdyby se zamenila jen tak na dilne a neco se stalo (pruraz na kostru, pozar) trak by si to dotycni asi pekne odskakali. Navic tato vyzbroj i kdyz oblibena a spolehliva ma uz nejlepsi leta za sebou.


Jistě, výzbroj z roku 1979... No, 26 let... Ale stejně bych řekl že kolečko po úřadech je lepší než odstavit polovinu vozového parku. A stejně, až ty odstavené vyčerpají, tak co potom? Začnou odstavovat GO?


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Vyrobit ano. Ale pro tuto vyzbroj je schvalena urcita soucastka a pro jeji zamenu je potreba nemaly kolecko po uradech. Pac kdyby se zamenila jen tak na dilne a neco se stalo (pruraz na kostru, pozar) trak by si to dotycni asi pekne odskakali. Navic tato vyzbroj i kdyz oblibena a spolehliva ma uz nejlepsi leta za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
SKD, Siemens apod. to jistě vyrobit umí...ale čím je výzbroj starší tím jsou ceny součástek vyšší a je lepší nechat vůz hnít půl roku ve vozovně a pak do něj šoupnout Progress....než vyměnit dvě součástky, podělá se vám třetí a ste opět nahraní...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Taky to nechápu, když nějaký tyristor nebo izolaci vyrobí každý. Od čeho jsou firmy jako SKD a další??!!


muzu se zeptat, co vlastne konkretne schazi za ND k vyzbrojim (resp. co na nich odchazi a je to problem) a proc je tendence rusit vozy s TV1 nebo je predelavat a zrychly s vyssi spotrebou nechat?
Nejak nemuzu pochopit, ze neni mozne sehnat ND na elektroniku, prece dneska je k dispozici produkce z celyho sveta a nedovedu si predstavit, jaka soucastka je tak kriticky nedostupna. Diky za odpoved.


Pánové, vezměme to takhle. Ve Slatině, dokud měly starý vlágrovaný čtrnáctky, jezdily. Teď tam mají ve 14TrR - krásnou podlahu, která se odlepuje, sedátka, do kterých se všechno zažere, Buse, který se pokazí opravit ho je zázrak, kompresor, kterej nespolupracuje s prachem, statickej měnič, kvůli kterýmu tam teď zrovna stojej tři vozy a tak si museli půjčit starý 14Tr z Komína. Takže tam vzpomínají na časy, kdy v kompresoru stačilo vyměnit jednou za čas uhlíky a sedátka utřít hadrou.
Je třeba si vybrat - buďto budem jak Ukrajina, kde vozy jezdí do rozpadnutí, nebo to tu bude moderní, ale holt je třeba zajistit také náležitý servis. a neopravovat Cegelecoidní statickej měnič čokoládou a izolačkou.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
Bohužel 1589 je stále jen T3P...1632 nebo 1633-tímto směrem se prozatím budou ubírat brněnské T3P...bohužel spousta vymožeností je jaksi zbytečná-pantograf, digi-regulátor...to všechno zastanou stejně dobře levnější součástky...a modernizace má umožnit další provoz vozidla na řekněme 15let a ne zlepšit vzhled...nejsme v Ostravě tak buďme rádi že nám mizí zrychlovače a přibývají progressy byť od původních vozů k nerozeznání...1080 nebo 1097 jsou na stejné úrovni jako 1589 a nemají digi-regulátor ale slouží stejně dobře...a o to tu jde-aby vozy spolehlivě sloužily-a to jde i bez technických novinek-bohužel...........

To je všechno pravda, ale představ si, že bys k 1589 připojil, já nevim, třeba 1622. To by ta souprava vypadala strašně.
Ale s reko 1632+3 jsem velice spokojen, kdyby takhle pokračovaly rekonstrukce, tak bych se tomu vůbec nebránil


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Bohužel 1589 je stále jen T3P...1632 nebo 1633-tímto směrem se prozatím budou ubírat brněnské T3P...bohužel spousta vymožeností je jaksi zbytečná-pantograf, digi-regulátor...to všechno zastanou stejně dobře levnější součástky...a modernizace má umožnit další provoz vozidla na řekněme 15let a ne zlepšit vzhled...nejsme v Ostravě tak buďme rádi že nám mizí zrychlovače a přibývají progressy byť od původních vozů k nerozeznání...1080 nebo 1097 jsou na stejné úrovni jako 1589 a nemají digi-regulátor ale slouží stejně dobře...a o to tu jde-aby vozy spolehlivě sloužily-a to jde i bez technických novinek-bohužel...........


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Verusha píše:
Vymoženosti jako Altro a Buse jsou už dávno z módy, teďka valí guma a plastový cedule. Podívej se na právě rekonstruované trolejbusy.

No bohužel jsem se zatím s źádným trbusem čerstvě po rekonstrukci nesetkal, ale u trolejbudů mě naopak udivuje, že do skoro každé reko dávali nový sedadla, ALTRO a takový blbosti.
1589 je Ale nejkvalitnější rekonstrukce T3P, právě kvůli těmto vymoženostem, tuším má i digitální regulátor výzbroje. Kdyby k ní ale udělali reko jako teďka třeba nedávno Brna, tak by to vypadalo hrozně. Že by A vůz měl nůžkový ptg, neměl by ALTRO a BS170 a ještě k tomu progress s analogovým regulátorem?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 00:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]