Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 115 z 179    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 179  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ma to i souprava 1101+1100.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Nemám, bohužel. Prostě červenej klacek zastrčenej do kupláků a na jeho horním konci přidělaná klasická plastová cedulka tuším přeškrtnutýho človíčka v červeným kruhu.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Miky píše:
Na soupravu 1092+3 vymyslel někdo cedulku zastrčenou do kupláků mezi vozy, že je tam "zákaz vstupu"

ta už tam minimálně týden je :wink:
(např. v Gdaňsku takováto cedule a špagát je na každé soupravě)


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Supr. Lidi jsou totiž blbci a pokud jim tam nevisí kabel, tak ty kupláky rádi přeskakují. Nemáš fotku, jak to vypadá?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na soupravu 1092+3 vymyslel někdo cedulku zastrčenou do kupláků mezi vozy, že je tam "zákaz vstupu"

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
Nějaká LF2 "B" stojí před dílnama, možná je to ona.


řekl bych spíš 1100 ....

něco na 3 podvozku....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nějaká LF2 "B" stojí před dílnama, možná je to ona.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
v 1069 jsou (nebo alespoň včera byly) mrtvé všechny vnitřní panely - jel jsem tím, a žádnej nepracoval, jak má (z panelů)


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
J*M* píše:
:?: :?: :?:
Popisoval jsem Komfort alá Plzeň !
Brněnskej Komfort pod Vario s Europulsem MŮŽE MÍT původní maximálně převody a brzdiče, všechno ostatní být nový MUSÍ !


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Demon píše:
...Původní jsou motory vyjma ...

:?: :?: :?:


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Z toho co vyčtu z fotek máte původní maximálně převody a brzdiče. Třeba Komforty pod plzeňský wany jsou tak z 85% nový.
Původní jsou motory vyjma štítů s brzdou, póly kolejnicových brzd, brzdiče, kardany a převodovky vyjma nohavic a samozřejmě tohle všechno ještě projde repasí s využitím nových náhradních dílů.
Zcela nový je rám, kolébka, tlumiče, cívky kolejovek, štíty motorů s kotoučovou brzdou, megi pružiny, nohavice a torzní vzpěry převodovek.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Nechci dělat chytrýho, ale třeba repase nápravových převodovek se dělá na řadových T3, K2 teprve od docela nedávna, takže dřív se při opravách vyšších stupňů dávaly úplně nové nápravové převodovky. Proto předpokládám, že do něčeho jako Vario šly nejspíš fungl nové. Podobně to bude i s většinou ostatních komponentů, tzn. shodné s předchozím, ale úplně nové. Kdyby sem chodil Msl, tak by nám to určitě osvětlil...


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Pro srovnani jsem nasel i par fotek. Vybral jsem dva zabery, kde je rozdily dobre videt. Nicmene po podrobnem prozkoumani mam dojem, ze je cely hlavni ram udelan novy. Puvodnich dilu je tam ale i tak hodne.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
tr píše:
Nicmene ram podvozku, pricny tram, jeho ulozeni, primarni vypruzeni ... jsou puvodni, resp. repasovane (coz se da nekdy prelozit i jako nove natrene :-)
Doufám, že v tom případě si na tyto díly někdo posvítil rentgenem nebo γ-zářením, než je pustil do repase. #-o


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
No metraky jsou tusim zcela novy.

A mohl by nekdo zjistit , jaky prevodovky jsou na K3 a LF2 ? Jestli K2 , nebo T3 ? Hlavne prevodovej pomer.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
manil píše:
DJ:
Jsou to komforty, ale ty jsou repasované. Přirovnal bych to ke GO podvozků s přidáním dvojitého vypružení atd. V tomto ohledu to techničtěji jistě vysvětlí Datlé nebo někdo jiný.


Ano. Konforty se totiz nedelaji jako uplna novostavba, ale rekneme "zasadni prestavba" puvodnich podvozku. Hlavni rozdil je v rozich hlavniho ramu, kde je uplne nove reseno ulozeni naprav. V podstate je zde privarena kolebka pro usazeni pryzokovoveho vypruzeni, ktere tvori sekundarni vypruzeni. Nova je taky napr kolejnocova brzda, ulozeni trakcaku atd. Nicmene ram podvozku, pricny tram, jeho ulozeni, primarni vypruzeni ... jsou puvodni, resp. repasovane (coz se da nekdy prelozit i jako nove natrene :-)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kdysi bylo i na webu pragoimexu psáno, že jsou vyrobeny s využitím obnovitelných dílů.
Mimochoden i na skříně wan používají královské čepy ze starých skříní, pokud jsou zdravé.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
DJ:
Jsou to komforty, ale ty jsou repasované. Přirovnal bych to ke GO podvozků s přidáním dvojitého vypružení atd. V tomto ohledu to techničtěji jistě vysvětlí Datlé nebo někdo jiný.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Hm, tak to jsem doteď žil v omylu, že wany sedí na nových komfortech...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zajímalo by mě, v čem ta rekonstrukce spočívá...To se jako rozeberou do mrtě, unavené díly vymění, obnoví a pak se to opět složí? Nebo se celé technické uzly hodí pryč a obnoví se radikálněji?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
No, např. podvozky původní jsou, sice rekonstruované, ale jsou. Ale lze je použít prakticky z libovolného vozu.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Bylo to krásně vidět u vozu 1093.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
miropiro: Je to hloupost, protože vario je úplná novostavba, akorát se využívá "papírů" starých vozů.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Co je pravdy na příspěvku v diskuzi pod článkem na idnesu: "Varia se dělají přestavbami ze starších vozů, potřebné zásadní díly ( články , podvozky....) se již nové sehnat taktéž nedají." ???

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
7653: Jenže LF to neumí, umí to jen LF2

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4454 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 179  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2024 00:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]