Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 90 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
KOukam na seznam zastavenych staveb a z brna :

I/42 Vnitřní městský okruh Dobrovského B
I/42 Brno Žabovřesky
Brno 1. část odstavného nádraží 1. etapa
Zvýšení bezpečnosti na přejezdech
Železniční uzel Brno - modernizace průjezdu a 1. část osobního nádraží
GSM a hlasová komunikace se strojvedoucími na trase Kolín - Havl. Brod - Brno

By me zajimalo, jestlio zastaveni staveb a konzervace rozdelanych praci nebude drazsi jak dostavba ..


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:

Smeju se jeste ted.. Letecka linka do vidne, realitni makleri podporuji vehementne presun nadrazi.. Asi ciste ucelova studie.

biggrin
Doufám, že letecká linka bude zaintegrovaná jako L1 v novém JŘ IDS...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/odbornici-zjisto ... 3_brno_dmk

Smeju se jeste ted.. Letecka linka do vidne, realitni makleri podporuji vehementne presun nadrazi.. Asi ciste ucelova studie.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Temně červený nick sice nemám, téma jsem přesto přesunul :-)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Mauricio píše:
Tahle diskuze je na mne už moc odborná. Možná by si ale zasloužila vlastní téma?

Není tady už někde v historii něco na téma brněnského průměru, pardon, diametru? Ti s temně červeným nickem by ji mohli najít a přesunout tam tuhle diskusi. :)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tahle diskuze je na mne už moc odborná. Možná by si ale zasloužila vlastní téma?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Téda, to je zas diskuse...
Ojin píše:
No, mohl by to být takové hybrid, aby to mohlo jezdit po železnici, ale aby to mělo menší průřez než normální železniční vozidla, aby se to vešlo do těch tunelů.
To není tak jednoduché. Ano, cena tunelu narůstá s průřezovovou plochou. Ale například u dvoukolejného tunelu ta průřezová plocha roste s průjezdným průřezem pomaleji, než u dvojice jednokolejných tunelů. Pak je tu druhá věc: nárůst požadavků během životnosti stavby (>= 100 let). Ideální řešení tady těžko najdeme, ale nějaká studie by mohla napovědět, která řešení mají minimální rizika a náklady (buď celkové, nebo nízké okamžité a rozumné dlouhodobé).

Mě by se líbila dvojice 1k tunelů na UIC-GB s řetězovkou přestavitelná na UIC-GC s prostým vedením*
Příloha:
kinematicke_obalky.png


niximor píše:
Osobne, kdyz uz by se melo neco stavet, bych byl spis pro ten tramvajovy, ale stejne se nebude stavet ani jedno, tak je to jedno...
Pavel píše:
MartinV: Tím výrokem bylo podle mě myšleno něco jiného.
Pokud se postaví SJKD, tak může zůstat nádraží v centru, protože by šel realizovat projekt koalice nádraži v centru. Protože tento projekt nutně počítá do budoucna se SJKD. ...
goldfinger píše:
Dovolil bych si nesouhlasit s niximorem, kolejový tedy vlakový diametr by byl výhodnější, protože by převzal práci na nejzatíženějším směru, odlehčil by tedy městské dopravě a taky by hodně pomohl přetíženému povrchovému nádraží, takže by se to stávající mohlo jen zrekonstruovat. SJKD totiž může existovat bez odsunuté role, ale odsunutá rola bez SJKD ne.
Obě varianty budou potřebovat diametr. Rozdíl je v tom, kdy. Odsunuté nádraží by ho potřebovalo hned - kvůli kapacitě severního zhlaví. Nádraží v současné poloze by ho potřebovalo nejpozději se zprovozněním VRT Pha-Bo-Ova (a taky k tomu bude potřebovat spojku ze severního zhlaví do Slatiny).

goldfinger píše:
A je zřejmé, že pokud budou peníze, tak jenom na jedno z toho. Na první pohled je zřejmé, co je smysluplnější.
Pouze za jedné "okrajové podmínky" - současné realizace obou projektů. Nicméně vzhledem k laxnosti ouřadů a aktivitě odpůrců "ODSunu" :) je klidně možné, že přesun skončí dostavbou ON, dalších 5 let bude ticho po pěšině a pak budou všechny tři varianty (přestavět nádraží na stejném místě, přesunout nádraží, postavit diametr a vykašlat se během stavby diametru na samotné nádraží)** na stejné startovní čáře.


niximor píše:
No spis jde o to, ze SJTD by se mohl napojit na stavajici tramvajove koleje a mohly by jim proste projizdet linky, ktere po povrchu jezdit nemusi.
Brno je poměrně malé a "fárací" časy by ubraly to, co by přinesla bezkolizní trasa diametru. Jediný přínos by pak byl v kapacitě, a za to ty náklady na tunel podle mě nestojí.


* používaným ve Francii při elektrizacích starých tunelů s rychlostmi až do 100 km/h, což v diametru se zastávkami po pár stech metrech opravdu nehrozí. :)

** právě vzhledem k této nejistotě bych byl pro reko zabzař na současném nádraží a zvednutí perónů na dnes standardních 550 mm nad TK, coby malých pokroků v mezích současné situace sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
No spis jde o to, ze SJTD by se mohl napojit na stavajici tramvajove koleje a mohly by jim proste projizdet linky, ktere po povrchu jezdit nemusi.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Dovolil bych si nesouhlasit s niximorem, kolejový tedy vlakový diametr by byl výhodnější, protože by převzal práci na nejzatíženějším směru, odlehčil by tedy městské dopravě a taky by hodně pomohl přetíženému povrchovému nádraží, takže by se to stávající mohlo jen zrekonstruovat. SJKD totiž může existovat bez odsunuté role, ale odsunutá rola bez SJKD ne.A je zřejmé, že pokud budou peníze, tak jenom na jedno z toho. Na první pohled je zřejmé, co je smysluplnější.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
MartinV: Tím výrokem bylo podle mě myšleno něco jiného.
Citace:
Bude-li podzemní dráha, tak není potřeba odsouvat nádraží


Pokud se postaví SJKD, tak může zůstat nádraží v centru, protože by šel realizovat projekt koalice nádraži v centru. Protože tento projekt nutně počítá do budoucna se SJKD. Akorát o tom neradi mluví, protože cena by byla úplně někde jinde než u odsunutého nádraží a oni mají přece daleko levnější variantu.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
v tom článku z Blesku pronesl pan Ander opět perlu - nevím, jak může dávat do souvislostí SJKD a nové nádraží, myslím tím jeho výrok, že pokud bude jedno, není potřeba druhé...ty stavby se dle mého názoru nevylučují


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, to je teda mapa, Moravské nám. někde na Mendláku a Masarykova na Poříčí. Ale co by člověk chtěl po Blesku. No, mohl by to být takové hybrid, aby to mohlo jezdit po železnici, ale aby to mělo menší průřez než normální železniční vozidla, aby se to vešlo do těch tunelů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
nero: Pozor, tady se mluvi spis o tom kolejovem diametru, kde maji jezdit vlaky, ne tramvaje. Osobne, kdyz uz by se melo neco stavet, bych byl spis pro ten tramvajovy, ale stejne se nebude stavet ani jedno, tak je to jedno...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
82
17 dub 2009 11:41
trošku se to sem nehodí ale kolem a kolem je to v souvislosti DPMB, dnes v blesku potažmo na webu http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-domaci/125489/brno-planuje-metro-za-30-miliard-kdo-to-zaplati.htmlbyl článek a mapka megalomanského projektu severojižní tramvajový diametr


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
http://zpravy.idnes.cz/ods-obratila-pom ... 8_brno_dmk

:applause: :applause: :applause: :applause:

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Tak se nám to zase oddaluje-ještě že ty zelený máme!! fakt díky.
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91006.html
](*,)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, baltsko-jaderský koridor (Jantarová stezka) vede tradičně přes Moravu. Spíš bych ale očekával, že přes Brno povede hlavně jeho osobní větev a nákladní doprava povede převážně přes SMuUH.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/kratce_region/563327.html

Dalsi duvod, proc mit samostatny nakladni prutah a netahat o vsechno pres jeden nadr.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
a na brněnským deníku i s fotkami...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://zpravy.idnes.cz/rychlodraha-v-br ... 1_brno_dmk


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Johnny5 píše:
Řekl bych, že se teď SJKD používá jako vhodný argument proti MD a pak se zapomene i na něj.
Jo, z čím vyšších míst se to ozývá, tím je to pravděpodobnější

Johnny5 píše:
Ono při troše dobré vůle by se dala MR v první části návazně zakomponovat jako pokračování SJKD. Je totiž otázka jak je reálné v nestabilním zavodněném podloží (v oboru nejsem odborník, mám jen z doslechu) jihu Brna efektivně realizovat něco více pod zemí. ... Řešení MR od "Nového Hbf" zanořivší se někde v místě "Starého Hbf" pod zem jako SJKD by mi jako cílové řešení vůbec nevadilo.
Tuším problém s kombinací maximálního sklonu, který vlaky zvládnou, těžko přeložitelných inženýrských sítí a podzemních staveb (kolektor, kmenové stoky), hloubky, do které je potřeba se dostat, a "dostupných" volných úseků.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Na hybesce je spodni voda na urovni 4-5 metru pod povrchem. Zaroven to je smes pisku a naplavenin.
Ale tahle oblast az tak neboli. Tu by vcelku vyresil pruraz z hybesky a stola na ceskou. Spis zbyly smery na kenig , reckovice, blekfild, vinohrady (ty kor) .


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
David Jaša píše:
- rychlodráha je podle mě pseudořešení. MHD skutečně odlehčí a to nikoliv tím, že by vystoupivši na odsunutém nádraží odvážela do centra, ale tím, že by naopak počet vystoupivšich na odsunutém snížila (viz princip diametru podle ing. Dukáta). Průšvih ale vidím v tom, že by se její realizací zatloukl poslední hřebíček do rakve SJKD a zrušila by se jedna z tramvajových tratí vedoucích k novému nádraží.
Ono při troše dobré vůle by se dala MR v první části návazně zakomponovat jako pokračování SJKD. Je totiž otázka jak je reálné v nestabilním zavodněném podloží (v oboru nejsem odborník, mám jen z doslechu) jihu Brna efektivně realizovat něco více pod zemí. Řekl bych, že se teď SJKD používá jako vhodný argument proti MD a pak se zapomene i na něj. Řešení MR od "Nového Hbf" zanořivší se někde v místě "Starého Hbf" pod zem jako SJKD by mi jako cílové řešení vůbec nevadilo. Snažím se spíše vidět ty každodenní cestující z regionálních osobáků než brňáky jedoucí vlakem někam 1x za týden, měsíc i rok.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
PvvS píše:
Na brno by stacil i elektrifikovanej regiohnus s tim ze by po nejakych 15-20 minutach projizdel brnenskyma nadrazima. Neco jako S-Bahn.

Takhle? Starý Lískovec - Horní Heršpice - Hlavní nadraží - Brno střed - Židenice / Slatina - Královo Pole - Řečkovice

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Na brno by stacil i elektrifikovanej regiohnus s tim ze by po nejakych 15-20 minutach projizdel brnenskyma nadrazima. Neco jako S-Bahn.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 07:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]