Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 658 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
sportovecbrno píše:
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/zastavky-v-brne-cekani-v-blate-a-mezi-auty20091019.html

Nevim, proc jezli pro priklad zastavky, kde se vystupuje do silnice, az na Högrovu, stacilo se podivat na Mendlak...


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Citace:
"Kratší trasou by měly jezdit i linky 53 a 99, které už nebudou zajížděť do areálu na Kolejní,"

Mohol by niekto objasnit, aky vyznam bude mat linka 53, ked nebude jazdit na Kolejni? Nebude s tym jazdit nikto...
Btw, skratenim linky 99 z Kolejni na TP fakt usetria... 200 metrov.

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
Když o víkendu tuto linku budu mít, a budou na ní sólo vozy, tak nepochybně něco ušetřím než když budu nadále vypravovat klouby v celém úseku. Ale v pracovní dny má podle mě ten kloub na Lesné smysl. Teoreticky vzato, kdyby přijela plná K2 a všichni dále přestupovali na Lesnou, tak jedno krátké sedmikilo nestačí. Kloub to zvládne.
Jenze to je teoreticky. Nekteri konci na Stefanikove ctvrti a nekteri pokracuji do zapadni casti Lesne, kam jezdi solo, ktere jeste pobere cestujici do Sobesic, takze rozhodne cela K2 neceka na a-45


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Že by víc politika než matematika???

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Honny píše:
To zruší všechno a bude klid.

Bohužel nutno dodat, že poslední dobou jde DPMB do pr****.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To zruší všechno a bude klid.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
niximor píše:
Ciste teoreticky... usetris tim, ze zkratis a-45 a k tomu zavedes linku, ktera bude jezdit na tom useku, kde jsi zkratil a-45? Nekde tam nevidim to setreni, spis naopak :)

Když o víkendu tuto linku budu mít, a budou na ní sólo vozy, tak nepochybně něco ušetřím než když budu nadále vypravovat klouby v celém úseku. Ale v pracovní dny má podle mě ten kloub na Lesné smysl. Teoreticky vzato, kdyby přijela plná K2 a všichni dále přestupovali na Lesnou, tak jedno krátké sedmikilo nestačí. Kloub to zvládne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ciste teoreticky... usetris tim, ze zkratis a-45 a k tomu zavedes linku, ktera bude jezdit na tom useku, kde jsi zkratil a-45? Nekde tam nevidim to setreni, spis naopak :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
No tak o a-45 už jsem slyšel. Jsem na to zvědav. O víkendu to jezdí plné hlavně ze Staré osady do Líšně, plné výletníků. Úsek Lesná - Stará osada mě nebude tolik bolet, otázka je, jak ji nahradí o víkendu dopoledne, protože a-46 a a-66 ještě nejezdí. Když zavedou a-46 i v neděli dopoledne, tak bude obsloužena východní strana Lesné ve směru dolů a západní bude směrem Haškova nahoru posílena s a-57. Jenže jak potom nahoru na východní straně, hmm :-k ? Navrhoval bych udělat speciální víkendovou linku, která by jezdila se sólo vozy v úseku Lesná - Stará osada. A a-45 v pracovní dny v celém úseku.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
měl jsem na mysli ty spekulace na "diskuzních fórech" :lol:

Novináři nemají o čem psát tak plodí....

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
sportovecbrno píše:

Venku nic není.
Aspoň nic konkrétního. Vše je opsáno z nedávné diskuze na káčku. Podle mě se odpovědní lidé, co chystají nové JŘ, a to jak vnitroměstské, tak regionální docela smějí... Co všechno se z jedné informace o redukci spojů dá vyplodit...
Vše je zatím jen debata sotoušů a novinový článek poskládaný z těchto návrhů.
Jinak v článku mi chybí jedna důležitá informace a ta, proč se redukce spojů vůbec chystá. A tou je, že socialisticko-zeleno-populistické vedení města odmítlo vyčlenit v rozpočtu města příslušnou částku na veřejnou dopravu. A zaštiťují se krizí.
Prostě musí prachy cpát do Úrazovky a podobných zbytečných projektů...
Doufám, že příští rok na podzim si občané Brna vzpomenou, kdo sliboval levnou komfortní MHD a co z těch slibů zbylo...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
a je to venku...

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
David Jaša píše:
... v 80. letech jezdily po Veveří tramvaje po 1,5 minutě...

A cestovní rychlost byla menší 6 km/hod (i bez vlivu křižovatek)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
A pokud se segregace od IAD podari, tak narazis na kapacitu trati.

Spíš s kapacitou křižovatek. Kdysi tu kdosi psal, že například v 80. letech jezdily po Veveří tramvaje po 1,5 minutě. Dnes to nejde, protože křižovatky u Tivoli a u bílýho domu. U dalších tratí to bude podobný.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Budeme pokračovat?

Levná tramvajová trať k novému nádraží, nebo drahé podzemní "polometro"? Efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
No, efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný. Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.

Nové nádraží bez pořádného napojení na MHD a nové nádraží s pořádným napojením - peníze srovnatelný, efekt nesrovnatelný ...
Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
PvvS píše:
...tak to by pomohlo doprave vic jak kdyby byly vyhrazeny pruhy po cely delce.

No, efekt srovnatelný, peníze nesrovnatelný. Co je reálnější a výhodnější? Nechť si každý udělá obrázek sám.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
A pokud se segregace od IAD podari, tak narazis na kapacitu trati. A s tou je problem uz dneska. Sice ji DP salamounsky vyresil prodlouzenim intervalu, ale pokud by byla volba reckovice/nadrazi/novy nadrazi .. rekneme na 3-5 zastavek, tak je to jasna volba. A povrchovy by zustala napajecova a rozptylna fuknce v okoli. Tam to pak muze stavet u kazdyho patniku. Ale pokud by byla trat plne segregovana , v centru pod zemi , mimo centrum uz jsou samostany useky, tak to by pomohlo doprave vic jak kdyby byly vyhrazeny pruhy po cely delce.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ano, mas samozrejme pravdu... A to jsem tam dneska vecer jel (autem), a jeste jsem na ten obrubnik koukal - z toho mi asi zustalo v hlave, ze je po cele pekande :)

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pa Pekařské žádné oddělující obrubníky nejsou. Jediný oddělující obrubník, který byl při této megarekonstrukci použit je tan, který odděluje tramvajové směry při vjezdu do Husové směrem na Českou z křižovatky na Šilingrově nám. Je dlouhý odhadem asi 5 metrů. Tento typ "výstupku", kdyby byl po celé délce ulice Pekařská i Husova, bylo by to velmi přínosné.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ono by docela stacilo, kdyz by na husove byly stejne oddelujici obrubniky, jako jsou na Pekarske. Vazne netusim, proc je tam taky nedali.

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Janatak píše:
Dále, že magistrát se do omezování iad (striktní oddělení tramvajových pásů u čerstvě rekonstruovaných ulic - Husova, Křenová, Palackého, Rooseveltova, atd..) nijak nehrne, je celkem jasně vidět.
Eda píše:
No, to všichni vidíme a já to nepopírám.

Přitom to je základ preference MHD. Oddělený tramvajový pás na Lidické-Štefánikově-Palackého nebo Plotní by ušetřily pěkných pár kurzů při zachování kapacity.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Janatak píše:
Nesouhlasím, že nejde o neopodstatněnou investici. Řidiče nepůjde jen tak lehce vykopat z centra a okolí, naopak, jejich počet bude v budoucích letech růst. Jaký to bude mít dopad na plynulost a přepravněčasovou efektivitu mhd, je asi jasné.

A hlavně kvůli tomu je nutné řádně preferovat MHD. Věřím, že to jde i tak, aby nějak výrazně nebyli omezeni řidiči s IAD. Lidé, co jezdí MHD totiž ve většině případů na výběr moc nemají, řidiči IAD ano. MHD můžou využít vždy. Je nesmysl vynucovat u lidí využívání MHD, to je zřejmé, ale nabídnout lidem, kteří nemůžou jezdit autem, alternativu už nesmyslné není.
Pokud se MHD dostane do styku s IAD jen minimálně, tak zvýšená frekvence aut nevadí.
Janatak píše:
Auta prostě početně prostředky mhd jaksi "pohltí" a chci vidět, jak v takovým prostředí chceš preferovat mhd.

Všechno jde, když se chce. Jde mi samozřejmě hlavně o klíčovou kapacitní tramvajovou dopravu. Vždyť i dnes tramvaje např. na zmíněné Husové kolony aut předjedou "ve svém pruhu", tak proč by to tak nemohlo fungovat dál, víc a všude?
Janatak píše:
Dále, že magistrát se do omezování iad (striktní oddělení tramvajových pásů u čerstvě rekonstruovaných ulic - Husova, Křenová, Palackého, Rooseveltova, atd..) nijak nehrne, je celkem jasně vidět.

No, to všichni vidíme a já to nepopírám.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eda píše:
nehledě na neodladěnou signalizaci např. na Šilingráku.

i když to zatím nefunguje. alespoň se o něco pokusili...i když mohl být na Husově tram. pás výškově oddělen


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Eda píše:
Investice do podzemní rychlodráhy je v Brně neopodstatněná a zůstane to tak i s vybudováním nového nádraží....

S takovými názory by tu nevznikla ani tramvaj, ta taky ve svém počátku byla neopodstaněná, z německy mluvících části se dalo snadno dojít pěšky a stavět pro česky mluvící bylo neopodstatněné. Nové nádraží bez kvalitní dopravy k němu taky nemá smysl pro Brno, ale pro dráhu, tak proč by Brno mělo stavět nové nádraží? Když chce někdo nové nádraží, tak by se měl starat, aby bylo i pro Brňáky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 655, 656, 657, 658, 659, 660, 661 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 13:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]