Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 161 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
...Prapuvodni verze se schodem u zadnich (solo) dveri a plosinou misto poslednich 4 sedacek byla podstatne lepsi. To stejny klouby. Paradoxne se se snizenim podlahy zhorsila celkova uroven abusu...

To je svatá pravda...bohužel.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
David Jaša píše:
Oproti sedmikilům to má o půl dveří míň a to je naprd.
b1 píše:
Sedmikila maji zase predni dvere polovicni
Sedmikila mají poloviční dveře vepředu, ovšem zato plnohodnotné dveře veprostřed a vzadu - včetně prostoru za nimi. CLE má poloviční přední dveře, plnohodnotné prostřední a poloviční zadní bez odpovídajícího prostoru za nimi.

PvvS píše:
Paradoxne se se snizenim podlahy zhorsila celkova uroven abusu. Staci srovnani 25Tr a 22Tr. V 22Tr je kolikrat mista az moc.
Ve 22Tr je až moc místa na nohy před sedačkami - v málokterém jiném voze zaberu s batohem a psem jen jedno místo. S místem ke stání to ale až tak slavný není a s dveřima taky ne (za prvníma úzký místo, druhé OK, třetí a čtvrté úzké, za pátými opět málo místa). Brněnské 18m ciťáky jsou na tom líp - za prvními dveřmi není úzko, za druhými je taneční parket, sarcastic za třetími je druhá plošina pro kočárky a dobře přístupný kloub a až za posledními je málo místa. Že v honbě za papírovým počtem míst k sezení tam dali místo sedaček trestné lavice je blbost DP, že to sežral i s navijákem.

ds píše:
já bych si tady k tomu dovolil takovou drobnou poznámku - co je to vlastně standardní měststký bus? Opravdu to musí mít 3 nebo dokonce 4 dveře, a NP po celé délce? Na východ i západ od nás jsou vcelku běžné dvojdveřové městské autobusy, a to mají často zastávky na každém rohu.
Ona ta předchozí generace - sedmikila a čtrnáctky - je taky funkčně dvoudveřová, používají se tam prakticky jenom 2. a 3. dveře, které jsou dost široké a za kterými je dost místa. To, co popisuješ dál, je prakticky totéž, jen otočené - pořádné dveře s dostatekem místa za nimi jsou první a druhé, zadní jsou pak jen do počtu, nebo nejsou vůbec. CLE má blízko k tomuhle uspořádání, ale za prvními dveřmi na to má málo místa (tedy alespoň ten adosí).


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Citace:
Překvapivě snadno jsem si zvykl na uspořádání běžné v Číně - přední část NP a sedačky 1+1 pro hůlkoplazy (k tomu vepředu 4+3 podélně proti sobě jak v 9 Tr) a za zadními dveřmi 2+2 po schodech směřující dozadu. Výsledek je dost místa k sezení i k stání, kdo jede pár zastávek, nikam se necpe a zůstane v přední NP části....

Takhle to jezdí i v Portugalsku(Porto,Lisabon...) a docela dobrý...

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
U citybusu za to muze snaha vyrovnat se v NP casti solarisu. Prapuvodni verze se schodem u zadnich (solo) dveri a plosinou misto poslednich 4 sedacek byla podstatne lepsi. To stejny klouby. Paradoxne se se snizenim podlahy zhorsila celkova uroven abusu. Staci srovnani 25Tr a 22Tr. V 22Tr je kolikrat mista az moc.
Osobne nejsem proti 3dverovym vozum, a na misto 741/941 by se mi vic libily 943 . Bez zadnich dveri a diry na schody by se dal zadni clanek usporadat podstatne lepe.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
já bych si tady k tomu dovolil takovou drobnou poznámku - co je to vlastně standardní měststký bus? Opravdu to musí mít 3 nebo dokonce 4 dveře, a NP po celé délce? Na východ i západ od nás jsou vcelku běžné dvojdveřové městské autobusy, a to mají často zastávky na každém rohu.

Překvapivě snadno jsem si zvykl na uspořádání běžné v Číně - přední část NP a sedačky 1+1 pro hůlkoplazy (k tomu vepředu 4+3 podélně proti sobě jak v 9 Tr) a za zadními dveřmi 2+2 po schodech směřující dozadu. Výsledek je dost místa k sezení i k stání, kdo jede pár zastávek, nikam se necpe a zůstane v přední NP části. Uspořádání Citybusu (a potažmo běžného městského NP busu) umožňuje stání leda proti dveřím (jinde se nedá pohnout) a sedět se pořádně taky nikde nedá.

Fakt ale je, že aby toto fungovalo, musely by se přední dveře běžně používat na výstup i nástup a nebýt v autobuse jen na ozdobu (tak jak je v dnešní době zvykem). Pak se s třídveřového busu vlastně stává dvoudveřový :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Osobne mi to taky pripada jenom jako predelanej linkac . Na primestsky linky proc ne, ale jinak jako standartni mestky vuz asi ne. Touz radsi i ty sorry. Ale furt mi tu chybi zastupci 15m vozu. Nektery linky by je uzivily.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
David Jaša píše:
Oproti sedmikilům to má o půl dveří míň a to je naprd.
Sedmikila maji zase predni dvere polovicni

Mauricio píše:
Lepší než Citelis to není, to auto je pro MHD typu Brno naprosto nevhodný...
A proc?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Oproti sedmikilům to má o půl dveří míň a to je naprd. Nicméně pokud to bude jezdit pouze na "pokladnových" linkách, je to OK.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To ano, ale stejně.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já třeba v Citelisu nemám pocit, že by se mi měl rozpadnout pod zadkem.

Mauricio: Vhodný, nevhodný... z globálního pohledu lepší než staré sedmistovky, nebo ne?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Projeď se rok dva starýma Crosswayama, některý kousky se rozpadají úplně stejně.

Škoda, že nám nehrozí invaze výrobků garážového výrobce z východních čech...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
To bezesporu je. Ale aspoň nemáš pocit, že se ti to rozpadne pod zadkem. Minimálně v tom zkušebním.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Lepší než Citelis to není, to auto je pro MHD typu Brno naprosto nevhodný...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
No uf. Pravda, že pořád lepší, než Citelis. Snad.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
však myslím už není moc tajné, že po Novém roce má přijít 25 těchto vozů v tom kratším provedení.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
7653 píše:
...jenom jsme nevyšpekulovali, proč se zkouší vůz, který se stejně kupovat nebude. a s klimou...

Stejné to bylo třeba s Tedomem, že. Ale v případě Crossů bych radši nikdy neříkal nikdy.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
linka 67 byla pro něho posledním dnem na našich linkách.
jinak ten den jsem si ho na konečné v Jundrově prolezl, s kolegou jsme pokecali, měl jsem taky 67. palubovka suprová, jenom krapet nešikovně umístěná konzolka pro klávesnici převodovky (docela zbytečná a díky ní se z tama špatně vylézalo) říkal že do hodnocení napsal něco ve smyslu, že je to dobrej trakač, ale přímo do městskýho provozu to prostě není. na příměstskou to je ale špica. jenom jsme nevyšpekulovali, proč se zkouší vůz, který se stejně kupovat nebude. a s klimou...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
4karlos4 píše:
Jak to vypadá zítra s tím CROSSWAYem, bude se ještě někde prohánět? Jinak dnes byl na 06706, avšak ve vypravenosti je milně uveden vůz ev.č. 2712 wink

Dnes stál ve vozovně na úplně stejném místě, jako včera...což tedy možná nic neznamená :)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Také sem měl info od řidiče úterní 2/72 a ten také říkal, že ve čtvrtek ho odstrojí a v pátek valí zpátky do Mýta

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Podle kamoše dnes již vyjet neměl. Prý se zítra již vrací.
4karlos4 píše:
Jak to vypadá zítra s tím CROSSWAYem, bude se ještě někde prohánět? Jinak dnes byl na 06706, avšak ve vypravenosti je milně uveden vůz ev.č. 2712 wink

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
Omlouvám se, moje chyba. Už jsem to opravil na 2711. Díky za připomenutí.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jak to vypadá zítra s tím CROSSWAYem, bude se ještě někde prohánět? Jinak dnes byl na 06706, avšak ve vypravenosti je milně uveden vůz ev.č. 2712 wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
miropiro píše:
Já s tím také souhlasím. Dost už s těmi jmény. Obecně mi pojmenovávání 13T vadí, je to sice pro lidi nápad na debaty, ale zní to jako bychom objednali něco moooc úžasného. Že mají dráhy pojmenovaný pošťáky 854, je pro mě pochopitelné, ale on si toho stejně nikdo moc nevšimne.

podstatně odlišný názor na pojmenovávání šalin má část osazenstva tohoto fóra (je jedno jak veliká část) a jiný názor na to mají běžní občané...když vidíš skupinu puberťáků (puberťaček) ((u kterých je MHD na posledním místě, nebo alespoň do doby před pojmenováváním šalin bylo)), jak se baví, čím že to vlastně jedou a jsou schopni touto debatou strávit celou dvacetiminutovou cestu šalinou, pak to účel splňuje až moc dobře :-D


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já jsem sice byl zpočátku proti pojmenovávání tramvají, ale vidím, že to splnilo svůj účel. Není to šaškárna papalášů na Svoboďáku, ale to, že to působí na lidi. Proto bych se nebránil pojmenování Mavéčka jménem Benedikt. Je to hodně trefné :-)


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Mrakicio píše:
Já myslím, že pojmenování stačí u 13T, kde je to oficiálně, a u RT6, kde je to z recese, dál bych to nedramatizoval... To by pak stratilo své kouzlo, kdyby to mělo každý auto...

Já s tím také souhlasím. Dost už s těmi jmény. Obecně mi pojmenovávání 13T vadí, je to sice pro lidi nápad na debaty, ale zní to jako bychom objednali něco moooc úžasného. Že mají dráhy pojmenovaný pošťáky 854, je pro mě pochopitelné, ale on si toho stejně nikdo moc nevšimne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 00:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]