Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 82 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na 1903 přední panel nesvítí minimálně týden... Mám na ni poměrně štěstí (smůlu).


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
vladan píše:
Dnes byl v 1908 pokažený přední LCD panel.
Uprostřed je i myš sarcastic:

Dneska jsem jel 1903, kde se to také zobrazovalo špatně... Že by zase někdo přehrával data? :)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
4karlos4: přejezdy z d-3, občas se opravdu hodí


Offline
Uživatelský avatar

4
12 črc 2008 22:14
Brno
Dnes byl v 1908 pokažený přední LCD panel.
Uprostřed je i myš sarcastic:
Příloha:
LCD panel.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Pesimista vidí v tunelu tmu.
Optimista vidí světlo na konci tunelu.
Realista vidí světla přijíždějícího vlaku.
Strojvedoucí vidí tři blbce na kolejích v tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
13T by se celkem mohli hodit i na d-2, kde už se nyní ve špičkách vyskytují wink

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
kapacita 13T by se dala podstatně zvýšit 6. a 7. článkem...DPMB na tento dotaz reagoval pouze slovy, že pro 7článkové 13T není ve vozovně místo... :-?


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
V.S. > konečně si někdo všiml že by se na d-9 měly dát dvojčata > tohle už ví i DP hodně dlouho, ovšem nemělo tam pořádně co jezdit

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Jinak na d-6 býva 9-10 pořadí 13T už dnes, občas bývají nějaký K2P či jiný místo nich, dnes je třeba na 00610 kachna 1713. Na d-3 jich jezdi taky dost někdy až 4.


Offline
97
29 srp 2007 17:26
No já doufám, že nikoho nenapadne dát na d-9 výhradně 13T. Díky za ty soupravy, to si radši 10 min. počkám a pojedu trochu důstojněji než nalepenej na dveře. Možná přes prázdniny, ale když jsou na zemědělce studenti, tak jsou dost plný i 2xT. Jinak Np vozy nemá smyl cpát jen jednu linku stačí to tak půl na půl jako na d-6. Tolik let trvalo než si konečně někdo všiml, že K2 na d-9 ne a dal tam dvojčata. No a oni chcou zas lidem to cestování zhoršit poršatama.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Proč bych měl chtít, aby 13T jezdily na d-12 a d-13?

Až bude 13T zaplněná celá medlánecká část d-6 (10 pořadí), celá medlánecká d-3 (6 pořadí (vynechám-li 2 pro RT6, tak 4)) a celá d-9 (9 pořadí), tak můžeme hledat pro 13T další linky. V současné době to, myslím, není aktuální.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
V.S. neřekl bych, že zrovna d-11 by byla tou nejpotřebnější linkou, která potřebuje posílit. V ranní špičce se přeplněnost vyskytuje prakticky v celé síti. A na d-3 a d-9 jsou poršata celkem ideální. A na d-12 a d-13 už to také není taková katastrofa, protože ve špičce jezdí každé 3 - 4 minuty, takže tam bych také problém neviděl.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Pritom by bohate stacilo trochu pomenit interier v nesenych clancich . Trebas po vzoru Anitra. Vyhazet 2-3 dvojsedacky , pripadne clanky predelat na 1+1 a razem je z ni podstatne kapacitnejsi vozidlo.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V.S(tétrojkař) píše:
13T se na d-1,3,9,12,13 nehodí

lidi si zvyknou na vše...i na 13T na linkách 3,9,12 i 13, je to jen otázka času


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Eda píše:
Ty jsi opravdu nenasyta...


Ale přece nechcete, aby 13T jezdili na d-12,13. navíc si dost lidí stěžuje na přeplnění d-11 ve směru žabiny. Já tou linkou jezdím minimálně, ale dost plný d-11 často vídám na Konečňáku.

Moc se mě nelíbí rušení T3M, radši by se měli zrušit starý zrychl K2 a zvýšit trochu kapacitu na některých linkách jako právě d-6 nebo ta d-11. 13T se na d-1,3,9,12,13 nehodí na d-8 nemůžou a na d-4,5,7,10 jsou nesmysl. V úvahu připadá možná ještě d-2, ale to není mimo špičky nutný.

Jinak nevím jestli ste viděli jak plný teď jezdí d-9 a to i 2xT! Chápu, že 1 nebo 2 garanty tam musí být, ale víc ne.

Byl to jen takovej návrh využití 13T, když už se ty potvory museli koupit, tak aspoň ať mají někde smysl. Na plnější linky snad jednou budou třeba ty 15T nebo ještě něco většího.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Myslel jsem to tak, že by se možná nehýbalo s linkovým vedením (tedy stav jako před výlukou Husova). Ale kam by pánové potom dali příšerky 13T, kterých už tady máme 18 (jezdících)? Možná by se daly využít na 3 a 11...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miky: nemyslels to doufám tak, že kdyby nebyly poršata, linka 6 by nebyla vůbec...jinak uplatnění by určitě našly i jinde, i kdyby d-6 nebyla


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
...ovšem všichni dobře víme, že 6 v současné podobě existuje jen proto, aby bylo kam uklidit nikam se pořádně nehodící poršata (snad ještě na 9)...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V.S(tétrojkař) píše:
Příští rok se plánuje dalších 5 ks 13T a tak mě napadlo jestli se nepočítá s podobnou akcí jakou bylo nasazení 13T na d-6 i na další linky. Tím myslím místo K2. Ideální by byla d-11, která jezdí směrem žabiny, Bystrc ráno a odpoledne docela plná a jsou tam kloubáky. Třeba zatím 5 kurzů na zkoušku.

v souvislosti s d-6 reagoval DPMB tak, že se z d-6 stala "nová páteřní linka" spojující Královo Pole, nádraží se Starým Lískovcem, a proto jsou na ni nasazovány kapacitnější 13T (oproti K2)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ty jsi opravdu nenasyta...


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Příští rok se plánuje dalších 5 ks 13T a tak mě napadlo jestli se nepočítá s podobnou akcí jakou bylo nasazení 13T na d-6 i na další linky. Tím myslím místo K2. Ideální by byla d-11, která jezdí směrem žabiny, Bystrc ráno a odpoledne docela plná a jsou tam kloubáky. Třeba zatím 5 kurzů na zkoušku.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
jak vidíš, ani vyrobená cedulka nepřesvědčí a živě se diskutuje, co za jméno ta šalina dostane... :-)


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Když byla vyrobená cedulka na které bylo Terezka, tak co bylo vcelku jasné. :)

_________________________________
RH.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Takze prave mi projela pod oknem kancelare na Videnske smerem z Modric do centra. Jestli jsem to na tech 30 metru precetl dobre, mela tam opravdu "Terezka".


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnes TBZ


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Dnes dopoledne na Mendláku, i s polepama..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 09:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]