Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 114 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
morgul píše:
Demon: 9101 je schválitelná jako RT6.N1? Chápu, že fyzicky je nejpojízdnější (stačí namontovat brzdné kotouče), ale musela by dělat nové typovky, ne? Z tohoto hlediska by měla 9104 být "nejrychleji zprovoznitelná" - chybí jí akorát motory "zapůjčené" do 9101 a aktuální řídící SW dle 1803 a 1801, ne?

Co chybí konkrétně té 9102? Měl jsem za to, že je rozebraná podobně jako 1804.
Špatně jsi mě pochopil (nebo jsem se nesrozumitelně vyjádřil)... :wink:
Nepíšu, že 9101 je schválitelná jako N1 - to už opravdu není, ale že motory se můžou vzít z 9101 !
9104 je opravdu nejsnadněji zprovoznitelná a vyjma pár "detailů" jí nic nechybí. 9102 je taky víceméně vcelku, jen jí oproti 9104 chybí úpravy dělané dodatečně v ČKD a v Parsu.
Kanibalizovaly se snadno odmontovatelné a použitelné drobné díly - ovětlení, sedačky, blikače, madla aj.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
mh píše:
jinak 1803 nakonec tento týden zřejmě zůstane doma, resp. ven vyjede jen na ZJ - ukázalo se, že je potřeba ještě něco poladit..

Sakra, doufal jsem, že jí zítra (možná i po zítřku), v sobotu a v neděli protáhnu kola. Škoda no.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
morgul píše:
...Z tohoto hlediska by měla 9104 být "nejrychleji zprovoznitelná" - chybí jí akorát motory "zapůjčené" do 9101 a aktuální řídící SW dle 1803 a 1801, ne?
Co chybí konkrétně té 9102? Měl jsem za to, že je rozebraná podobně jako 1804.

Tím nejrychleji zprovoznitelná bych si nebyl tak jistý. Demon na Tram-fóru napsal, že stupeň kanibalizace se po změně majitele mírně zvýšil. Asi byla poprávka po určitých dílech. Ne všechny díly jsou specifické pouze pro RT6, např. výzbroj TV14D má mnoho společného s klasickou TV14.
9104 byla nejkompletnější, má všechny rekonstrukce, možná je schopná pohybu vlastní silou - záleží na tom, jestli z ní nový majitel něco vymontoval a co.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
morgul píše:
lze takovýto úkon provést vlastními silami v zázemí DPMB, nebo je nutný transport do SKD/Parsu?


Měly by si s tím poradit dílny..

jinak 1803 nakonec tento týden zřejmě zůstane doma, resp. ven vyjede jen na ZJ - ukázalo se, že je potřeba ještě něco poladit..


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Demon: 9101 je schválitelná jako RT6.N1? Chápu, že fyzicky je nejpojízdnější (stačí namontovat brzdné kotouče), ale musela by dělat nové typovky, ne? Z tohoto hlediska by měla 9104 být "nejrychleji zprovoznitelná" - chybí jí akorát motory "zapůjčené" do 9101 a aktuální řídící SW dle 1803 a 1801, ne?

Co chybí konkrétně té 9102? Měl jsem za to, že je rozebraná podobně jako 1804.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
morgul píše:
btw, z bývalých pražských RT6 je "nejprovozuschopnější (nejblíže hypotetickému provozu s cestujícími)" jako N1 9104, které chybí jen motory na předním podvozku (které lze vzít z 9104?).
Spíš z 9101, ta je má i po repasi, což ostatní nemají. Ano 9104 je opravdu nejkompletnější, ale 9102 na tom taky není nejhůř.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Manil: jen pro rekapitulaci - lze takovýto úkon provést vlastními silami v zázemí DPMB, nebo je nutný transport do SKD/Parsu? v historii tohoto vlákna jsem našel různé názory na kompletnost 1802 a nejsem z toho moudrý.

btw, z bývalých pražských RT6 je "nejprovozuschopnější (nejblíže hypotetickému provozu s cestujícími)" jako N1 9104, které chybí jen motory na předním podvozku (které lze vzít z 9104?).

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ad 1802:
Zprovozněna bude! Už to tu myslím i padlo.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Rámy podvozků T6 v Praze bych do toho netahal, to je zase úplně jiná pohádka...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
TV20 progress, TV30 europulse.
A na dotazeni N1 bych nesazel. Ne nadarmo uz byla v CKD hruba stavba LT36 . A se zcela jinyma komponentama. Neni to o typu, ale o komponentech. Viz TV14 u KT8D5N , kde taky svyho casu padaly castejc ja w95 :)) , nebo brzdy u aster, kde se nakonec vsechny menily. Nebo podvozkovy ramy u T6A5 v praze .. Kastli nic neni, ale to co do ni nacpali , to by se melo vykuchat a zacit odznovu. Samotna koncepce je sice nekdy z poloviny 80tych let, kdy vyjely tramvaje s timhle provedenim pojezdu, ale proc ne. Akorat tohle ozivovani zombie s tim ze to obcas vyjede je dot podivny. Budto poradna reko (aspon na N2), nebo jeden do muzea jako vratnicu a prodej suvenyru a zbytek zrecyklovat.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ale dlouhý vývoj a zmršená ekonomika je sviňa.

Ne. Největší problém je ten, že ČKD šlo do konkurzu a už neměli možnst dotáhnout RT6 do konce. Pevně věřím tomu, že kdyby šlo ČKD do konkurzu o rok později (a pořád si myslím, že to byla chyba i tehdejší vlády, ostatně jako i u jiných podniků, ale pravdou je také to, že ČKD bylo tak trochu nekonkurenceschopné), mohly být RT6 někde úplně jinde (a taky v jiném počtu). A třeba by byla i LT36, T6A5 s TV30 (či jak se to značilo) a další a další věci.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Když sem viděl dneska v 7:00 na Semilassu 1803, tak sem si znovu vybavil, jak je tento typ šaliny krásný. A kromě Varia se jí ve tvarech nic nevyrovná. Potratka se može jít zahrabat. Když k temu přidám vnitřní uspořádání (a to hlavně zatrubkování), není opravdu co řešit. Ale dlouhý vývoj a zmršená ekonomika je sviňa. =;

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
A nebo jejich nejrychlejsi jizda v zivote, A tou je sjezd po stene vysoky pece nasledovany zdravotni koupeli v roztavenym zeleze .


Offline
Uživatelský avatar

3740
08 čer 2005 23:12
stuřík píše:
Jedna možnost je polská Poznan, druhá je úplně jinam.
... cimz jsi v podstate vyjmenoval vsechny moznosti :roll:


Offline
14
03 zář 2009 20:52
Pro Stuříka: řekl bych,že C je správně,však uvidíme časem 8-[


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
To uz bybylo na rozhodnuti DU. Ale pokud by se nesahalo do pevnostnich casti skrine (presun pantecu), tak by se to teoreticky mohlo vlezt pod zmenu schvalenyho typu vozidla. Ale s prazkyma uz bych moc nepocital , a investovat do brnenskych taky moc realne nevidim. Zatim si z nich udelalo par dilenskych a ridicu mazlika, kteryho se obcas podari vypravit na linku.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
PvvS: takže kdyby se pražské RT6.N1 přepólovaly, dalo by se to zrovna spojit s výměnou výzbroje a doplněním asynch.motorů, neboť neklame-li mě paměť, motorů ty pražské kousky moc nemají? a TV Europulse se do tramvajové skříně RT6.N1 vejde takřka bez úprav. Takto zrepasovaná RT6 by musela být schválena jako nový typ, nebo pouze jako nějaké reko? jak je to např. při schvalování T3R, T3M, T3SUCS apod?

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Tak jsem se bavil s kámošem ve škole o tom, kam asi odcestovali pražské RT6.
Jedna možnost je polská Poznan, druhá je úplně jinam.
Třetí možnost je (co mi říkal), že prý byli prodané SKDčku, tam se mají zrekonstruovat a poté znovu prodat - třeba do Brna.

Vše jsou jen doměnky, tak to neberte vážně!!!

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Nechte se vsichni prekvapit. Momentalne je to stejne jedno,ale nemusi se sirit zadny nezaruceny zpravy a spekulace. Jakmile budou vyreseny nektery detaily, tak se to dozvi vsichni. Ale Praha udelala jenom dobre ze se jich zbavila.

Xcav : az na to ze 1802 ma aspon po reko, kdezto 1804 je vrak bez uprav vhodnej tak vyjuchat a do srotu /muzea ..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Nechci být špatný prorok,ale mám obavu,že 1802 se zprovozňovat nebude.
Pokud ano,tak už by to rovnou mohli dát do kupy i 1804. :-k

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
14
03 zář 2009 20:52
Taky by mě moc zajímalo,kam se poděly RT6 z Prahy? Prý je to tajná informace ugeek sarcastic


Offline
14
03 zář 2009 20:52
tak jsem slyšel,že by se příští rok měla zprovoznit RT6NI 1802.Co je na tom pravdy a kde se případně bude kompletovat? V Parsu? surprised


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Na kterým bude 1803 jezdit jezdit, taky 0003/02 jako 1801? A co je s 1801 už aspoň dva týdny nejezdí, bývá tam KT8 nebo 13T, ale žofka nikde.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
už jen aby byla 1803 na lince ...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dnešní 1803:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/335789.jpg


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 00:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]